YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
2.43K subscribers
658 photos
410 videos
37 files
439 links
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
👉 https://yuv.ai 👈
Download Telegram
הרבה פנו לגבי טופס ההרשמה המוקדמת, הוא ממש פה ויקנה לכם זכות ראשונים גם בהרצאה הקרובה וגם בכל כנס עתידי >> https://bit.ly/yuvai-early-signup
זה הטקסט שתוסיפו כדי שהדמות שלכם תענוד את סיכת המודעות להשבתם!!

כולנו רועדים מהסרטונים שפורסמו, אי אפשר לנשום! בואו לא נשכח אותם/ן, צעד קטן שאני מציע הוא שבכל תמונה של דמות שאתם יוצרים עם AI, תוסיפו את הטקסט הבא שיגרום לדמות שלכם לענוד את סיכת המודעות להשבתם. זה אמנם מעשה קטן, אבל גם המעט שאנחנו חייבים להם.

תוסיפו את זה לפרומפט שלכם:
״wears yellow awareness ribbon pin״

התוצאה תהיה כמו בתמונה שצירפתי. צעד קטן. מעשה גדול. ושנזכה להשבתם בקרוב ממש אמן.

יובל
8👏2👍1👎1
*שימו לב: בעוד כשעה אפרסם הודעה מאוד מעניינת על פרטי ההרצאה שלי ואחשוף את אורח הכבוד שיגיע במיוחד לאירוע! כדאי לכם לוודא שאתם עוקבים בערוץ החדש כי שם אפרסם הכל!*

https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27
👍1🕊1
*קם הדבר ונהיה: שמח לחשוף את אורח הכבוד שיגיע להרצאה שלי - פרופסור דן אריאלי!!!!!*

אורח הכבוד, פרופסור דן אריאלי שפרץ דרך עם המחקרים שלו בכלכלה התנהגותית וכבש את הבמות הגדולות בעולם (כולל TED לא מעט פעמים)
מרצה באוניברסיטת דיוק, ראש מעבדת מחקר ב-MIT, מחבר רבי מכר שזכו להכרה גדולה בניו יורק טיימס (ובסיפריה הביתית שלנו) ועוד מליון תארים שאפשר לספר על האיש המבריק הזה-
יגיע לסשן בלעדי ומרתק על דיס-אינפורמציה (מידע כוזב) שאנו ניזונים ממנו, על החיבור להטיות והשפעות ה-AI, וכל זה בנוסף להרצאה שלי על כלי AI שיעבדו בשבילכם!!!

כמובטח, זכות לשריין מקום נשלחה למי שנרשם בטופס. ברגעים אלו קיבלתם את המייל עם הקישור להרשמה, כל הפרטים מופיעים בו. במוצאי שבת תפתח ההרשמה לקהילת הוואצאפ דרך הערוץ החדש וקבוצת העדכונים בלבד. בתום 24 שעות יפורסם הקישור לקהל הרחב (ככל שיישארו מקומות).

מחכה ומתרגש לראות אתכם!!!
יובל אבידני
👎5🤮3🔥2🤔1💩1
עדכון: ראיתי שרוב האנשים שרצו זכות קדימה אכן שריינו מקום - וקיבלתי בקשות רבות מהקהילה לפתוח את ההרשמה כבר עכשיו כדי לא לפספס - אז החלטתי להקשיב ולשתף לכם את הלינק לרכישת כרטיס.

במוצ״ש-ראשון אפתח את ההרשמה גם לקהל הרחב כך שמומלץ לשריין מקום מראש.

לבינתיים אני מהדק את התוכן כדי שיהיה כמה שיותר פרקטי ומועיל לכולם!

לרכישת כרטיס >>> https://bit.ly/practical-ai-talk

הקבלה האוטומטית שתשלח אליכם לאחר ביצוע הרכישה מהווה אסמכתא לכניסה לאירוע, כך שמי שלא קיבל קבלה - לא הבטיח את מקומו ולכן שימו לב שהשלמתם את התהליך במלואו.

תודה רבה ושבת שלום!
יובל
🖕1
שבוע טוב, שמח לפתוח לכולם את רכישת הכרטיסים לאירוע המיוחד שיכלול הרצאה שלי + שיחה עם פרופסור דן אריאלי! https://bit.ly/practical-ai-talk

למה כדאי לכם להגיע?
- כי אחרי כמעט שנתיים שאני מעביר הרצאות ומייעץ לארגונים, אני יודע מה ארגונים ועסקים באמת מחפשים, מעבר לגימיקים. ואני הולך לדבר על זה - וגם להמליץ איך לבנות את זה בפועל!
- כי הניסיון שלי בקוד עוזר לי להנגיש את התחום גם למי שאין לו שמץ בקוד. להמליץ על כלי Low Code או No Code, לדבר על החשיבות האדירה של API בשפה שכל אחד ואחת יבינו, כדי שכבר בסוף ההרצאה תתחילו ביישום!
- כי בוער בי הצורך להשפיע, לשתף ידע, לגלות את הסודות שמסתירים מאיתנו כדי שכולם יוכלו לייעל לעצמם את העבודה בפועל ממש!

דוגמאות לנושאים שאדבר עליהם:
1. רקע: כמה כלי AI אנו מכירים, כמה מיותרים, כמה שימושיים באמת?
2. דוגמאות ליישום והטמעת AI מארגונים בעולם האמיתי. איך באמת מיישמים היום שימוש ב-AI ובאילו מקרים?
3. מתי כן צריך AI ומתי לא? ומפה גם נדבר על אוטומציות ״קלאסיות״ כמו הקמת בוטים לכל הפלטפורמות + איסוף לידים
4. נמשיך לאוטומציות ״חכמות״ עם חיבור למודל שפה (כמו פרסום אוטומטי בסושיאל) + חיבורים למערכות CRM (ניהול לקוחות)
5. משם נמשיך לסוכני AI: צ'אטבוטים חכמים להתכתבות + קוליים

מה יצא לכם מזה?
- להבין מאפס מה השימושים הפרקטים הקיימים כיום
- לראות בעיניים כמה נגיש את התהליכים האלה
- להיחשף לעבודה עם Devin בלייב (כבונוס), מתכנת ה-AI הראשון בעולם - שרקכ- 200 איש מרחבי העולם בלבד (ואני בתוכם!) קיבלו אליו גישה - ותראו את זה בלייב!
- שיחה עם פרופסור דן אריאלי, אדם גאון עם לב ענק שאני גאה ונרגש מאוד שיגיע במיוחד לערב הזה, ונותן לי (ולכם) את הזכות לראיין אותו ולשאול אותו על השפעות הבינה המלאכותית עלינו ממבט של כלכלה התנהגותית, לדבר על הטיות הבינה המלאכותית ועל דיס-אינפורמציה, ובכלל הזדמנות לפגוש אותו בלייב!!!

והשוס שאני שמח לעשות עליו ספוילר: 50% הנחה בלעדית לקורס אוטומציה ו-AI שאני מקליט ושאחשוף בהרצאה. רק מי שיגיע פיזית יוכל להנות מההנחה הזו. תאמינו לי שזה לבד יהיה לכם משתלם ברמה שעד סופו יהיה לכל אחד ואחת מכם סוכן AI שמנהל לכם את הסושיאל. אם תיישמו את ההדרכה הטכנית המפורטת שאני מקליט לכם.

בקיצור, אני מכין המון, נותן המון, משקיע המון. כל מה שנשאר לכם זה להזמין כרטיס ולהגיע ולקבל את המידע מוגש אליכם על מגש של כסף, אחרי המון שעות שעבדתי עם לקוחות וארגונים.

ודבר אחרון - פרסמתי את הלינק אתמול למי שנרשם מוקדם וכבר כ-30% מהכרטיסים נמכרו, לכן מציע שמי שרוצה ישריין לעצמו בהקדם כדי שלא יקרו מצבים לא נעימים כמו במיטאפ.

שיהיה לנו שבוע טוב, אשמח מאוד אם תוכלו לשתף כמה שיותר כדי שנשפיע כמה שיותר ביחד.
תודה לכל אחד ואחת!!
יובל

https://bit.ly/practical-ai-talk
🤨1
קבלו טיזר להרצאה: קליק אחד קטן - וידיעה חדשותית מפורסמת אוטומטית *בכל הערוצים* (אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, דיסקורד וטלגרם)!!!

https://www.facebook.com/100002717045940/videos/492344273130600/

https://bit.ly/practical-ai-talk
על אתר שמפרסם לעצמו מאמרים, אוטומטית לחלוטין, כבר שמעתם?

https://www.facebook.com/share/p/KPWkgcwPS24SBQPU/?mibextid=WC7FNe
🔥2👍1😁1
בואו בקטנה על מה זה מודל הטרנזפורמרים (ה-T ב-GPT) שחולל את הסערה שכולנו נשאבנו אחריה ובמה הוא שונה מרשת נוירונים?

נתחיל מההתחלה: כולנו מכירים את ההשלמה האוטומטית של מילים שיש לנו במקלדת. אנחנו פותחים את אפליקציית ההודעות ומתחילים לכתוב ויש לנו השלמה אוטומטית של מילים. ממש מעל האותיות יש לנו מספר אפשרויות כאשר באמצע בדרך כלל זו המילה שהכי מתאימה שנבחר בה כמילה הבאה במשפט.

אבל יש בעיה. אם נבחר באפשרות האמצעית בכל פעם אנחנו נראה שאנחנו מתחילים לקבל פסקת טקסט שאולי חלק יהיה הגיוני אבל אם נקרא את הכל כנראה שלא יהיה היגיון. למה? כי המודל, שמבוסס על רשתות נוירונים, חוזה את המילה הבאה ללא ״תשומת לב״ מיוחדת למשפט עצמו. אלא התחזית היא על בסיס ידע קיים. לכן אין היגיון במשפט שנקבל.

כאן נכנס לתמונה מודל הטרנזפורמרים, הוא לא רק חוזה את המילה הבאה ללא הקשר כלשהו, אלא הוא מנסה ממש ״לשים לב״ למשפט עצמו. זה מה שנקרא ״Attention" ועל זה דובר במאמר המפורסם של גוגל מ-2017 שחשף את מודל הטרנזפורמרים.

אז רשת נוירונים היא בעצם יישום של למידה עמוקה. שכבות שמעבירות מידע ביניהן. קלט נכנס - פלט יוצא כאשר הרשת לומדת ״לנבא״ את המילה הבאה.

וטרנזפורמר? גם הוא סוג של רשת נוירונים מהבחינה שהוא בנוי שכבות שכבות. אבל! בשונה מרשת נוירונים קלאסית, לטרנזפורמר נלווית שכבת ״תשומת לב״ בכל שכבה. אם רשת נוירונים היא רצף של שכבות, טרנזפורמר הוא רצף של שכבות כאשר כל שכבה ״שמה לב״ להקשר. אמנם יש מונחים נוספים וחשובים כאן כמו טוקניזציה (הפיכת הטקסט לאסימונים, חיתוך שלו והמרה לייצוג מספרי), אמבדינג (המרת מידע לרשימה של מספרים, וקטור), קידוד המיקום (Positional Encoding) שמשמעותו לקודד את הטקסט בצורה שתשמור על ההיגיון במשפט (למשל: ״אני שמח היום, אני לא עצוב״ משמעותו שאני שמח, אבל אם נהפוך את סדר המילים ונקבל ״אני לא שמח היום, אני עצוב״, על אף שלא הוספנו ולא גרענו מילים, הערך של המילים יישאר זהה אם לא נגדיר משמעות למיקום המילים. זה הכוח של קידוד המיקום בטרנזפורמרים. יש משמעות לסדר המילים.

מכאן המידע עובר לשכבת ״תשומת לב״ שבעצם מנסה לא רק להבין את סדר המילים, אלא להבין גם משמעות מילים לפי המשפט עצמו. לדוגמא: אם אנחנו כותבים ״west bank״ המשמעות היא ״הגדה המערבית״, אך אם אנחנו כותבים ״bank loans money״ אנו מתייחסים לשם של בנק. שכבת ״תשומת הלב״ מבינה מתי bank זה גדה ומתי זה בנק בגלל שהיא שמה לב למשפט עצמו.

וכך זה ממשיך, עוד שכבה שמעבדת מידע ועוד תשומת לב ועוד שכבה שמעבדת מידע ועוד שכבה של תשומת לב, כך זה נמשך עד שבסוף מקבלים רשימת הסתברות של מה המילה הבאה ולפי דירוג כלשהו, ולוגיקה נוספת, מתקבלת התפלגות מילים ונבחרת המילה המתאימה ביותר.

אז אם רשתות נוירונים מכוונות את הפרמטרים שלהן, לומדות לבד לנבא, אז טרנזפורמר עוצמתי בכך שיש לו שכבת ״תשומת לב״ שלא רק לומדת, אלא גם שומרת על הקשר. ולא רק זה, אלא כמות הפרמטרים שטרנזפומר יכול לקבל היא אדירה והוכח שככל שהכמות גדלה - כך המודל מבצע טוב יותר.

אז זה הקטנה שלי על ההבדלים בין רשתות נוירונים לבין טרנזפורמר, בצורה הכי פשוטה שאפשר להסביר. ושוב אגיד שמצחיק שגוגל הם אלה שפרסמו את המאמר הזה ועדיין למרות הכל נותרו מאחור.

מקווה שקיבלתם ערך!
ערב טוב,
יובל

נ.ב - אל תשאלו אותי למה זה נראה שוולברין עם כיפה צהובה. זה אידאוגרם. לא אני.

נ.ב 2 - אידאוגרם קיבלו תיאבון והפחיתו לכולם את הג'ינרוטים החינמיים מ-25 ל-20. באסה.
👍6
תודה לדוקטור קוד שהכיר לי את אתר קואלה שכותב מאמרים ומייצר תמונות ומסוגל לחלץ מידע מהרשת לטובת אוטומציות!

הנה דוגמא לתמונה שיצרתי שם, נראה אחלה אתר!! תודה דוקטור!

הפרטים בקישור 🙏

https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27/175
1
1000 מנויים בערוץ! מזל טוב!!!
8🎉5👍3🤣1
בואו נדבר על רשת נוירונים וטרנזפורמרים. רציתי דקה, יצא 7 דקות. תסלחו לי אבל שווה את זה!

לצפייה >>> https://youtu.be/k7867vrTLSU?si=rMAJJaF5zlOq2rGH

שבת שלום 🙏
3👍1
לסבתא שלי זיכרונה לברכה הייתה חיפושית בצבע כזה בדיוק, אי אפשר לתאר את הזכרונות שיש לי מהרכב הזה. אחד השימושים הראשונים שלי ב-AI היה ליצור לעצמי את החיפושית של סבתא, להוסיף טקסט, ולהדפיס את זה על חולצה.

זו אחת החולצות שאני הכי אוהב ללבוש, ולקח לי בערך 15 דקות מהרגע שחשבתי על הרעיון ועד יצא לפועל והיצירה נשלחה להדפסה - וזו עד היום אחת החולצות האהובות עלי!

לאחרונה אידאוגרם הכריזו על מצב Tile (שיש בכלים אחרים) שמאפשר ליצור דפוסים מגניבים, כזה שהופך חולצות למגניבות יותר. אמנם אין קשר בין זה לבין AI שיעבוד עבורנו, אבל מה אם הייתם רוצים בעצמכם לפתח בוט שמקבל תמונה מהמשתמש ושולח לו חזרה הדמיה של איך זה ייראה על בגד? האם זה אפשרי? אם כן איך?

בקצרה, הכל אפשרי. זה כרוך בחיבור של כלים באמצעות API, עם או בלי צורך בקוד. בכלל, אני טוען שהגיע הזמן להפסיק לפחד מקוד או מטכנולוגיה, דברים הופכים פשוטים יותר ומי שיבין את הרעיון הכללי של קוד גם מבלי להיות מתכנת, יהיה לו יתרון אדיר בשימוש בכלי AI. שוב, גם ללא צורך לתכנת בפועל! זה מתחבר לדברי מנכ״ל Nvidia שמקצוע התכנות ישתנה בגדול עד כדי שלא יהיה בו צורך במתכונת הנוכחית. אני סבור שהגיע הזמן להנגיש לכולם מה זה API כדי שכל אחד ואחת יוכלו לפתח איזה מוצר שהם ירצו, בקלות במהירות ומתוך שליטה מוחלטת בתהליך.

בואו נדבר על זה בהרצאה שלי, הכרטיסים אוזלים ואני רוצה שתעזרו לי למלא את האולם עד אפס מקום. אני נותן ים תוכן, מביא אורחים מדהימים, יהיה מינגלינג עם אנשי מפתח מהתעשייה, טופ אוף דה ליין. מה נשאר לכם? לשריין כרטיס, להגיע, להתערבב וליהנות.

תנו תגובה, לייק, תעזרו לי להגיע ליעד הפסיכי שהצבתי לעצמי. בתמורה תרוויחו מעשה טוב וגם תקבלו תוכן באמת מלוטש.

הכל פה: https://bit.ly/practical-ai-talk

שבוע טוב לכולם ♥️
2
שתפו בדרך מעניינת שבה הטמיעו AI בארגון ואולי תזכו בכרטיס זוגי במתנה להרצאה שלי! הכל פה >>

https://www.facebook.com/share/p/MamvbZTfahYytXCq/?mibextid=WC7FNe
1
מי לדעתכם יצליח יותר? מודל שפה שיש לו יותר פרמטרים או פחות? עד היום סברו שמודל עם יותר פרמטרים מוצלח יותר. אמש פרסם אנדרי קפארתי ידיעה מרתקת שמערערת על כך - ואף מוכיח זאת.

בואו לקרוא: מה זה אימון-מקדים של מודלים גדולים של שפה ולמה זה קריטי?

https://yuv.ai/pre-training-llm/
1
הלילה יצרתי תהליך שמאזין לטריגר כלשהו, כמו הודעת טקסט או הודעת פוש, הופך אותה לפרומפט, משתמש בו כדי ליצור וידאו ומפרסם אוטומטית בפייסבוק ואינסטגרם. איך כל זה? עם API.

אז מספיק לפחד מקוד: הגיע הזמן להבין מה זה API כדי להפוך את המוצר שלנו למושלם!

בואו לקרוא >> https://yuv.ai/api-is-all-you-need/
🔥3👍1