YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
2.43K subscribers
657 photos
410 videos
37 files
439 links
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
👉 https://yuv.ai 👈
Download Telegram
שבוע טוב עם חידוד שחמק מתחת לרדאר: ביקשתי מדווין לחלץ את כל השירים של עידן רייכל משירונט. הוא נחסם בחשד להיותו בוט. אבל הוא הבין את זה אז הוא עדכן את הקוד שלו בעצמו והצליח לשטות בקאפצ׳ה ולעקוף את החסימה ולהוריד את המילים של כל 106 השירים של עידן רייכל בלי בעיה.

לא רק מתכנת, גם האקר. סייבר ו-AI, זה בחור כלבבי!!

הסבר טכני:
דווין נחסם ע״י הגנה מסוג BlockShield, אז הוא הוסיף לעצמו קוד שמשנה בצורה דינאמית בכל בקשה את ה-Header בבקשות ה-HTTP שאחראי על סוג המכשיר ממנו גולשים (User-Agent). גאון!

שבוע טוב,
יובל.
😱19🤯3🔥1🕊1
שימו לב: נעלתי את כל קבוצות הוואצאפ מלבד קבוצת הדיונים. נעילה משמעותה שהקבוצה כבר לא פעילה ולא רלוונטית ולא אעדכן בה יותר וניתן לצאת ממנה.

יש מאות אנשים בקבוצות השונות, וכ-1500 בערוץ העדכונים השקט (יש 2 קבוצות שקטות), אני שב ומדגיש שכל העדכונים השקטים יפורסמו רק בערוץ (כרגע יש 500 בלבד, שימו לב שאתם מצטרפים ועוקבים אחרת לא תקבלו את העדכונים!): https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27

הערוץ נמצא בתחתית המסך, ב״עדכונים״ ולא בטאב ההודעות. הסיבה היא שבערוץ אין מגבלת מקום, בקבוצות יש, וזה לא יעיל לנהל את זה ככה.

לגבי דיונים - אך ורק בקבוצת הוואצאפ הראשית, משתמשים שלא היו פעילים בתגובות או לייקים במשך 90 הימים האחרונים, אאלץ להסיר אז שימו לב. מצרף קישור לקבוצת הדיונים הראשית (היא מלאה, לפעמים ניתן לשלוח בקשות לרשימת המתנה): https://chat.whatsapp.com/LlOuboS57Lj3lvyyznE9kj

מזכיר שיש גם את הקהילות שלי ב:
טלגרם עדכונים שקטים - https://t.me/hackit770
טלגרם דיונים - https://t.me/yavidani
דיסקורד - https://discord.gg/5bDJnQzV
פייסבוק - https://www.facebook.com/share/Ny5dySJgLQaiAUg2/?mibextid=K35XfP

כל שאר הקהילות והתכנים שלי פה: https://linktr.ee/yuvai

תודה ומצפה לכם בערוץ! 🙏
יובל אבידני
👍4
נכון אומרים שמאחורי כל כוכב גדול יש מישהו שעובד קשה מאוד והוא לא נמצא באור הזרקורים ולא מקבל את התהילה? אז זה בדיוק הטוקיינזר במודלים גדולים של שפה.

באירוויזיון או בהופעות תמיד מסתכלים על הכוכבים. אבל דווקא הרקדנים שמלווים נותנים עוצמה להופעה. אנחנו התרגלנו שמודל גדול של שפה כמו GPT או Cohere או Claude הם כוכבים נוצצים, עד שיש להם פאדיחה כלשהי. בין אם זה עברית לא מספיק טובה, יכולות קוד לא משהו, בעיות בחישוב וכו וכו. אז אנחנו מנסים, מתעצבנים ולפעמים מתייאשים. אבל האמת היא שמי שאחראי להצלחה ו/או לכישלון - הוא בכלל חבר אחר, הטוקיינזר.

המודלים שאנחנו מכירים מבוססים על תשתית שנקראת Transformers, שלמעשה כוללת שכבה שמזהה לאילו מילים צריך לתת תשומת לב. זה נקרא Attention. כשאנחנו מתכתבים עם מודלים גדולים של שפה, אנחנו בעצם מזינים טקסט, שנשלח למודל שאומן מראש, ועל בסיס האימון שלו מנסה לחזות איך להשיב לנו על השאלה / להשלים לנו את המשפט. זה מתאפשר כיוון שבתהליך האימון של המודל, הוא למד איזה רצפים מגיעים אחרי אילו מילים.

אבל! לפני האימון, יש שלב חשוב מאין כמותו, והוא השלב שמלכתחילה לוקחים את המידע שעליו אנו רוצים לאמן מודל, והופכים אותו למידע שיכול להיות מוזן לתוך רשת נוירונים. זה בעצם תהליך שמסתכל על כל הטקסט שיש לנו, חותך אותו לחתיכות, וכל חתיכה מקודדת לערך מספרי שנקרא אסימון. ככל שחתיכה מסוימת תחזור יותר ויותר בטקסט, היא תקבל אסימון משלה, טוקן משלה. מנגד, חתיכות שלא יחזרו הרבה מדי גם יקבלו טוקן משלהם, מה שהופך את התהליך לבזבזני יותר כיוון שבמקום ש״יובל״ יקבל טוקן אחד, ״יובל״ יקבל 4 טוקנים, מה שיפגע בחלון ההקשר של המודל.

לא רק זה, אלא יש שיטות כמו Byte Pair Encoding שלמעשה דוחסות את כמות הטוקנים כדי לחסוך טוקנים, אך גם מגדילה את גודל המילון של הטוקיינזר. זאת אומרת, מצד אחד כל הדאטה שעליה אנו מאמנים מודל הופכת לטוקנים, אך מצד שני, קיימת גם הגדרה של ״מילון״ שזה בעצם כמה ״חלקיקים״ / ״אטומים״ יש לנו בדאטה, אבני יסוד שמהם מורכבים המילים, הטוקנים.

אז בעצם החידוד שלי פה הוא שכאשר אנחנו מדברים על אימון של מודל גדול של שפה, כדאי שנזכור שאנחנו לא מדברים רק על אימון מודל. אלא לפני הכל, אנחנו מאמנים טוקיינזר, מודל שאחראי על הדרך שבה הטקסט יהפוך לטוקנים. אחרי שיש לנו טוקיינזר, נשתמש בו כדי להכין את הדאטה לאימון של מודל השפה עצמו.

כך למשל, ל-GPT-4 יש טוקיינזר ששופר מ-3.5 בכך שהוא הצליח להבין בקוד שמספר רווחים זה טוקן אחד ולא כמה, מה ששיפר את הביצועים של מודל השפה באיכות הקוד שכתב. מנגד, הטוקיינזר של המודל החדש GPT-4o שופר אף יותר, אומן על שפות רבות יותר לפי איך שזה נראה, כפי שאמר אברהם יצחק מאיר , שהחיסכון בטוקנים בעברית הוא 50%! הוא אפילו עקף את הטוקיינזר המדהים של Cohere שהיה הטופ בעברית! ואגב, גם הטוקיינזר Gemma של גוגל היה מעולה בעברית, חבל שג׳ימיני עצמו פחות אבל לפחות הטוקיינזר מדהים.

אז מעתה אל תגידו רק מודל שפה, אלא בכל פעם שאתם שוקלים לאמן, לבצע Fine Tune למודל שפה על הדאטה שלכם, תזכרו שלא פחות חשוב גם לבחור טוקיינזר שמתאים לכם. טוקיינזר, ומודל שפה. כמו רקדנים והזמר/ת המרכזי/ת.

שיהיה ערב טוב ובשורות טובות.
יובל
🔥3👍1
ב-5.6 אני מעביר הרצאה, לצד מרצים/ת נוספים/ות וטובים/ות, אצל בני פרבר בערב ״על הבר״ שהוא מארגן בהרצליה.

אדבר על Copilot בצלילה לעומק. מה זה, מה הוא מאפשר, לאילו משימות הוא מאוד מועיל וכל זה תוך סדר בבלאגן והשוואה לאפליקציה החדשה של ChatGPT.

כל הפרטים פה: https://bit.ly/MeetUpAI5
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. אני מנסה לתת לג’ימיני הזדמנות אובייקטיבית. נכנסתי לסטודיו שלהם, ביקשתי ליצור תמונה של וולברין והומר סימפסון שותים בירה - יצר סביר. נתתי פרומפט נוסף, רשם לי שאין יכולת ליצור דמויות וזה יחזור בקרוב (מה?! הרגע יצרת!)

אז רשמתי לו היכולת סופסוף חזרה, נסה שוב בבקשה. במקום ליצור לי את וולברין, יצר לי נשר ופתוח. מה הקשר? בירה נשר. אין פזמון. עד מתי ג’ימיניכס יאכזב?

ואם היה לכם ספק שאידאוגרם ניצח - אז שלא יהיה לכם.

הפרומפט שלי: Realistic image of Wolverine from X-men wearing his yellow suite, looking at a cloudy sky over the swiss alps, the clouds forms the text "YUV.AI SECRET LECTURE"
👍2😁2😢1🤣1
אתמול זכיתי להעביר בעבודה שלי הרצאה על כלי AI פרקטיים לעולם הפיתוח, כאלה שבאמת יכולים לעזור ביום יום. אמנם עבדתי קשה על התוכן - אבל למה שאשמור לעצמי את כל הטוב הזה? והחלטתי לחשוף את הכל גם בפניכם!

ארגונים רבים עוקבים אחרי הפרסומים שלי ואני כל כך שמח לקבל צילומי מסך של מוצרים שפותחו בעקבות פוסט כזה או אחר שכתבתי, או שימוש משמעותי בכלים שהמלצתי עליהם. זה כל כך כיף וזה מה שנותן לי חשק לשתף שוב. נתחיל:

1. העבר וההווה מתאפיינים בבוטים רגילים. אך העתיד דוהר יותר ויותר לקראת הטמעת סוכני AI.
2. כשאני אומר סוכני AI תחשבו על זה כמו בוטים רגילים אבל שיודעים לנהל שיח על בסיס מאגר ידע שיש להם ולא על בסיס שאלות ותשובות מדויקות שהגדרנו. יש כאן בינה.
3. הסוכנים יכולים להתחבר למודלים שונים של שפה, בין אם זה קלוד, GPT, קוהר המדהימים, לאמה או כל מודל שפה שנרצה.
4. לא רק מודלים של שפה אלא גם כלים. קריאות API לכלים מסוימים יכולות להתבצע אוטומטית אם מוסיפים לסוכנים הגדרה של כלים שנרצה להפעיל.
5. מאגרי ידע. אפשר לחבר לסוכנים מאגרי ידע מכל מיני סוגים, בין אם זה לטעון מידע מקבצים שיש לנו, חיבור לוויקיפדיה, חיבור לבסיס נתונים ומה לא.
6. לא צריך להיות גאון גדול בקוד כדי לבנות סוכנים!!!! העתיד הוא No Code!!! לכן אפשר בקלות לבנות סוכנים עם GPTs או Assistants בממשק של platform OpenAI - כמו למשל לבנות GPT שמוגדר מראש להסביר באמצעות גרפים, זה קריטי להבנה וניתוח נתונים וכל כך קל לבנייה!
7. אני אומר את זה וזה לא מספיק נכנס, אבטחת מידע ושמירה מלפני דלף מידע זה דבר קריטי! ארגונים לא רוצים סתם לעבוד עם כל מוצר שהוא! יש מוצרים מעולים לניתוח דאטה שאין להם שום עמידה בתקן כלשהו, מה עשינו בזה?! למשל Julius AI או Coral AI או Iris AI ועוד מלא AI. אז מה אם יש ממשק נוח? תחשבו אבטחת מידע! סוכנים שבונים דרך Azure OpenAI או דרך GPT Enterprise הם אלה שעובדים איתם בעולם האמיתי.
8. חברות נוספות שאכפת להן מאוד מנושא שמירה על אבטחת מידע הן uchat האוסטרלית ו officely הישראלית. לכל אחת יתרונות משלה, כדאי מאוד לחקור!
9. מוכרחים לדבר על OpenAI GYM, חדר הכושר הסודי לאימון מודלים בדגש על Reinforcement Learning. יש כאן ארסנל שלם של OpenAI שצריך שנה כדי להסביר עליו אבל הוא חובה.
10. את HuggingFace אני מקווה שאתם מכירים, הבית של כל הקוד הפתוח בעולם למידת המכונה - הכל. דאטה סטים, מודלים, אפליקציות שרצות באתר. הכל קוד פתוח והכל קורה שם!
11. עוזרים, כמו Copilot של מייקרוסופט לחבילת התוכנות של אופיס או של גיטהאב לכתיבת קוד. זה משמעותי, זה עוזר באמת, וזה ברמה ככ גבוהה בצורה שבאמת עוזרת לנו!
12. עבודה עם ChatGPT במצב JSON כדי לקבל תגובות בצורת JSON ולשרשר אותן הלאה בקוד. אפשר להפעיל את המצב הזה בהגדרות ואפשר גם פשוט לבקש מהצ׳אט בדיוק מה רוצים לקבל ואיך.
13. לנגצ׳יין. אי אפשר להתעלם ממנו. גם היום. חבילת הפיתוח המדהימה שנותנת לנו כנפיים, שזמינה גם דרך Flowise - ממשק ללא קוד שמאפשר ליצור בקלות בלתי נתפסת!
14. שימוש בעוזרים המובנים של Databricks או Google Colab - עוזרים בקטנה כשצריך. לא הכי וואו כרגע אבל נחמדים סה״כ.
15. העתיד הוא דווין. שוב דוחק בכם לזכור אותו. הוא מהפכני. כמה מהפכני? אצטרך לדבר עליו בפעם אחרת. בהרצאה שאני מתכנן להעביר *פיזית* בקרוב.

למה פיזית? כי אני רוצה לתת ערך, להראות, להסביר על סוכנים לעומק תוך שאני משתף מסך ומראה בפועל, לא רק מצגת אלא לדבר ולהסביר תוך כדי שאתם רואים איך אני בונה את זה. זו לא סדנא, אבל זו המחשה לאיך דברים עובדים ומשמשים בעולם האמיתי, וכמה קל להתחיל להטמיע את זה. זה נושא רציני שדורש השקעה ולכן סשן של זום זה לא מספיק. צריך לראות כדי להבין. לא רק להירדם מול המסך.

אני מציע לכם בחום לשים לב לפרסומים שלי כאן ובערוץ הוואצאפ שלי (קישור בתגובה) כדי שגם אתם תספיקו לשריין מקום כי מספר המקומות יהיה מוגבל.

שיהיה ערב טוב עם תפילות להשבת אחינו ואחיותינו הביתה בשלום בקרוב, אמן!

יובל.
5👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
עזבו *הכל* וצפו בזה! בניתי את מורגן פרימן כסוכן AI קולי שגם יודע להפעיל אוטומציות!!! כמו Alexa אבל בטלפון, וב-web, לייב!! כאן אני מדגים איך אני מבקש ממנו לשלוח הודעה בדיסקורד, הוא שולח אותה גם לדיסקורד וגם מפרסם בפייסבוק!

אני יכול בדרך הזו לאסוף לידים, לנהל שירות לקוחות, לפנות אפילו לזאפייר ולקבל גישה לעוד אלפי אפליקציות, הכל במהירות זמן אמת עם שכפול קול! לא צריך בכלל לחכות ל- GPT-4o!!

במה השתמשתי פה? play ai האדירים, שמאפשרים ליצור סוכנים קוליים וגם להטמיע אותם על מספרי טלפון כך שאפשר פשוט לחייג למורגן ולדבר איתו! ומה לגבי האוטומציות? זה כבר יותר מורכב ושמור להרצאה שלי על כלי AI פרקטיים.

תנו בלייק, תגובה, שיתוף, ספרו מה דעתכם ולאיזה אוטומציות הייתם רוצים שאחבר בדמו הבא?

מחכה לקרוא!
יובל
🔥18👍51🤯1
בהמשך לסרטון הקודם על אוטומציות קוליות עם AI, רציתי להדגים מקרה נוסף: במקום לחפש מיילים, אנו יכולים לבקש מהסוכן לבצע בעצמו את החיפוש במייל וגם לשלוח לנו את התקציר לערוץ שנבחר. במקרה שלי בחרתי דיסקורד, יכלתי לבחור טלגרם או וואצאפ או שלל ערוצים נוספים.


אז הדגמתי בסרטון הקודם איך מפקודה קולית אפשר לפרסם בסושיאל, כעת מדגים איך לאתר מיילים ולקבל תקציר שלהם, אתם יכולים רק לדמיין איזה עוד יכולות יש לנו! וזה עוד לפני GPT-4o!!

מוזמנים לצפות ומקווה שתאהבו.

https://youtu.be/v-7xgccxP8g

ערב טוב,
יובל
👍3🔥2
אמ:לק - אני מרים ערב שבו אעביר הרצאה על כלי AI פרקטיים באמת למשימות היום-יומיות שלנו, ויגיע גם אורח מאוד מיוחד!!!!

ובהרחבה: כשנה וחצי מאז שהתחלתי לפרסם תוכן טכני על AI שמונגש בצורה פשוטה, צברתי לא מעט קילומטרז' בהרצאות וייעוץ לחברות וארגונים. בכל פעם שאני שואל את עצמי שוב ושוב: יש יותר מדי כלים. מה באמת פרקטי? מה באמת משמש עובדים ועסקים ביום יום? מה באמת אפשר להטמיע בארגון כדי לעזור לו להשתפר?

אני מרגיש שיש המון כלים, נפלאים, וגם המון כאלה שהם גימיקים וטרנדים. לקחתי את הידע והניסיון שלי מהעולם הטכני והפיתוח, במטרה לפשט ולהנגיש אותו כמה שיותר גם למי שלא מפתח ולא רוצה להיות מפתח, והחלטתי להרים הרצאה חד פעמית על הכלים שלעניות דעתי באמת משמעותיים לייעול עבודה וזמן.

זה יקרה ב-17.6, בראשון לציון בשעות אחה״צ המאוחרות - ערב. פרטים מדויקים אפרסם בהמשך, כמו גם קישור להרשמה ולרכישת כרטיס. אני יודע שלא כולם טכניים ולכן מראש חשוב לי לומר:

1. אין צורך לדעת קוד, אין צורך להיות מתכנת, כן יש צורך לא לפחד מטכנולוגיה.
2. אני מאמין שמי שיש לו ידע כלשהו, גם כללי ביותר, על הטכנולוגיה שמרכיבה ״אפליקציית AI״ או ״אתר AI" או ״כלי AI״, יצליח לקבל יתרון על מי שפשוט משתמש בכלים האלה. לכן אני אסביר מה זה אתר, מה המרכיבים שלו, איפה נכנס AI ואיפה לא, ואיך זה קשור ל-API שהוא מרכיב קריטי להיכרות, לטעמי, גם למי שלא מכיר קוד!
3. אחרי זה נדבר על בניית סוכני AI, גם טקסטואלים, כאלה שמחליפים צ'אט בוטים קלאסיים - וגם על סוכני AI קוליים, כמו שהדגמתי בסרטונים האחרונים.
4. הכיף הגדול - לחבר הכל לאוטומציות. לדבר על מה זו אוטומציה, איזה כלים אנו מכירים בתחום הזה, מה השימושים שלה, באיזה מקרים כדאי ובאיזה מקרים לא כדאי לחבר אוטומציה ל-AI?
5. נקנח בהדגמה של מה זה למידת מכונה באמת. נסביר מה הבעיות שלמידת מכונה פותרת תוך הדגמה בפועל.

וכל זה תוך כדי שיתוף מסך. לא סתם מצגות. לא סתם דיבורים. תחשבו על זה כמו הרצאה במוסד לימוד. משתף מסך, מתחיל לעבוד לנגד עיניכם, ומסביר תוך כדי. אמנם זו לא סדנא, אבל כן אסביר מה אני עושה כדי שתבינו כמה קצת ידע טכני יתן לכם יתרון אדיר.

ונסיים לא לפני שיעלה לבמה מישהו, דמות שאני עוקב אחריה שנים רבות בזכות אשתי, דמות לא פיתוחית ולא טכנית, אבל בינלאומית שאין במה שלא עמדה עליה ואין קהל שלא דיברה בפניו וסחפה אותו. אני בר מזל שהדמות הזו הסכימה להגיע, וגם זה תוך כדי שהיא בגיחה קצרה בארץ. אספר עליה עוד בהמשך. אבל מציע לכם באמת מכל הלב לעקוב אחר הקישור להרשמה שאפרסם בקרוב. גם כאן, וגם בערוץ החדש שלי בוואצאפ.

כמו שהבטחתי, תהיה ״זכות ראשונים״ למי שנרשם לטופס המקדים, אח״כ למי שחבר בערוץ הוואצאפ שלי (החדש), ולאחר מכן אם יישאר מקום אפרסם גם כאן ברשתות. קישור לערוץ הוואצאפ החדש בתגובה.

יש למה לצפות!!!!
2
הרבה פנו לגבי טופס ההרשמה המוקדמת, הוא ממש פה ויקנה לכם זכות ראשונים גם בהרצאה הקרובה וגם בכל כנס עתידי >> https://bit.ly/yuvai-early-signup
זה הטקסט שתוסיפו כדי שהדמות שלכם תענוד את סיכת המודעות להשבתם!!

כולנו רועדים מהסרטונים שפורסמו, אי אפשר לנשום! בואו לא נשכח אותם/ן, צעד קטן שאני מציע הוא שבכל תמונה של דמות שאתם יוצרים עם AI, תוסיפו את הטקסט הבא שיגרום לדמות שלכם לענוד את סיכת המודעות להשבתם. זה אמנם מעשה קטן, אבל גם המעט שאנחנו חייבים להם.

תוסיפו את זה לפרומפט שלכם:
״wears yellow awareness ribbon pin״

התוצאה תהיה כמו בתמונה שצירפתי. צעד קטן. מעשה גדול. ושנזכה להשבתם בקרוב ממש אמן.

יובל
8👏2👍1👎1
*שימו לב: בעוד כשעה אפרסם הודעה מאוד מעניינת על פרטי ההרצאה שלי ואחשוף את אורח הכבוד שיגיע במיוחד לאירוע! כדאי לכם לוודא שאתם עוקבים בערוץ החדש כי שם אפרסם הכל!*

https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27
👍1🕊1
*קם הדבר ונהיה: שמח לחשוף את אורח הכבוד שיגיע להרצאה שלי - פרופסור דן אריאלי!!!!!*

אורח הכבוד, פרופסור דן אריאלי שפרץ דרך עם המחקרים שלו בכלכלה התנהגותית וכבש את הבמות הגדולות בעולם (כולל TED לא מעט פעמים)
מרצה באוניברסיטת דיוק, ראש מעבדת מחקר ב-MIT, מחבר רבי מכר שזכו להכרה גדולה בניו יורק טיימס (ובסיפריה הביתית שלנו) ועוד מליון תארים שאפשר לספר על האיש המבריק הזה-
יגיע לסשן בלעדי ומרתק על דיס-אינפורמציה (מידע כוזב) שאנו ניזונים ממנו, על החיבור להטיות והשפעות ה-AI, וכל זה בנוסף להרצאה שלי על כלי AI שיעבדו בשבילכם!!!

כמובטח, זכות לשריין מקום נשלחה למי שנרשם בטופס. ברגעים אלו קיבלתם את המייל עם הקישור להרשמה, כל הפרטים מופיעים בו. במוצאי שבת תפתח ההרשמה לקהילת הוואצאפ דרך הערוץ החדש וקבוצת העדכונים בלבד. בתום 24 שעות יפורסם הקישור לקהל הרחב (ככל שיישארו מקומות).

מחכה ומתרגש לראות אתכם!!!
יובל אבידני
👎5🤮3🔥2🤔1💩1
עדכון: ראיתי שרוב האנשים שרצו זכות קדימה אכן שריינו מקום - וקיבלתי בקשות רבות מהקהילה לפתוח את ההרשמה כבר עכשיו כדי לא לפספס - אז החלטתי להקשיב ולשתף לכם את הלינק לרכישת כרטיס.

במוצ״ש-ראשון אפתח את ההרשמה גם לקהל הרחב כך שמומלץ לשריין מקום מראש.

לבינתיים אני מהדק את התוכן כדי שיהיה כמה שיותר פרקטי ומועיל לכולם!

לרכישת כרטיס >>> https://bit.ly/practical-ai-talk

הקבלה האוטומטית שתשלח אליכם לאחר ביצוע הרכישה מהווה אסמכתא לכניסה לאירוע, כך שמי שלא קיבל קבלה - לא הבטיח את מקומו ולכן שימו לב שהשלמתם את התהליך במלואו.

תודה רבה ושבת שלום!
יובל
🖕1