אז Artflow העלו בשקט גרסא חדשה (2) והתוצרים אפילו עוד יותר מדהימים!
אם לא ניסיתם עדיין - למה אתם מחכים? אפשר להעלות 10-15 תמונות פנים שלכם ולהתחיל ליצור את עצמכם בכל מיני סגנונות. זה פשוט משגע!
*יובל אבידני*
אם לא ניסיתם עדיין - למה אתם מחכים? אפשר להעלות 10-15 תמונות פנים שלכם ולהתחיל ליצור את עצמכם בכל מיני סגנונות. זה פשוט משגע!
*יובל אבידני*
👍3
קבלו קטע מעניין: מסתבר שיש אתר שנקרא אידאוגרם (כן, כמו האתר ליצירת התמונות), שמאפשר ליצור פונטים מכתב יד שלנו. תהליך לא מסובך מדי, חינמי וממש מגניב.
הגעתי אליו בטעות בגלל שגיאה בסיומת הדומיין, הכתובת שלו היא ideogram.com והוא לא ai אבל עדיין מגניב לגמרי.
*יובל אבידני*
הגעתי אליו בטעות בגלל שגיאה בסיומת הדומיין, הכתובת שלו היא ideogram.com והוא לא ai אבל עדיין מגניב לגמרי.
*יובל אבידני*
😁7🔥3
אז מה זה המסך הזה? מסתבר שלמייקרוסופט יש חיבור ל-AI בפלטפורמת הדאטה המפורסמת שלה שנקראת Databricks. זו פלטפורמה דומה ל-Colab, מריצים קוד פייתון בתאים. רק מה? יש עוזר AI שהוטמע שגם יכול להוסיף הערות, להסביר את הקוד, לכתוב קוד, והכל בסביבה של מייקרוסופט בענן. כמה שהזמנים השתנו, זו יכולת מדהימה!
כאן למשל ביקשתי לכתוב קוד שמייצר בדיחת ״אבא״ בכל פעם שמריצים את התא. אם תשימו לב טוב, תראו שבתא התחתון, מצד ימין, יש את הסימון של ה-AI וגם בתחתית כתובת להתחיל לכתוב כדי ליצור עם AI.
איזה עידן לחיות בו בעולם הפיתוח והדאטה!
*יובל אבידני*
כאן למשל ביקשתי לכתוב קוד שמייצר בדיחת ״אבא״ בכל פעם שמריצים את התא. אם תשימו לב טוב, תראו שבתא התחתון, מצד ימין, יש את הסימון של ה-AI וגם בתחתית כתובת להתחיל לכתוב כדי ליצור עם AI.
איזה עידן לחיות בו בעולם הפיתוח והדאטה!
*יובל אבידני*
👍1
שוב זכיתי לכתוב למגזין החדשנות של אלתא (תעשייה אווירית) - והפעם על הטמעת AI בארגונים ועל התחושה שמרגישים בסיום הרצאה, שמבינים ש AI הוא אדיר אבל לא מבינים אם ואיך הוא יכול בפועל לעזור לנו במשימות היום-יומיות.
הפער הזה, בין ״מגניב״ לבין ״בואו נבין איך מורידים את זה לקרקע, פרקטית״ הוא מה שכתבתי עליו. על איך ניגשים לזה בכלל. אשמח אם תקראו!
מצרף תמונה כטיזר, הכתבה המלאה בקישור הבא בעמודים 16-17. שוב תודה גדולה לעורכת המגזין Mali Marton 🙏
תעשייה אלתא
התעשייה האווירית לישראל - קריירה
https://online.fliphtml5.com/fjjdt/pogs/#p=1
הפער הזה, בין ״מגניב״ לבין ״בואו נבין איך מורידים את זה לקרקע, פרקטית״ הוא מה שכתבתי עליו. על איך ניגשים לזה בכלל. אשמח אם תקראו!
מצרף תמונה כטיזר, הכתבה המלאה בקישור הבא בעמודים 16-17. שוב תודה גדולה לעורכת המגזין Mali Marton 🙏
תעשייה אלתא
התעשייה האווירית לישראל - קריירה
https://online.fliphtml5.com/fjjdt/pogs/#p=1
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
אחד הדברים הכי יפים שראיתי לאחרונה זה היכולת להפוך דמות בוידאו כלשהו - לאוריגמי. אנשים מוכשרים הפכו רקדנים ורקדניות לנייר שרוקד וזה פשוט יפהפה.
אם מסקרן אתכם לדעת איך - מצאתי מדריך מעולה לComfyUI שמסתמך על AnimateDiff ו-IP Adapter, כדי לחלץ כל פריים, ליצור תמונה חדשה של הדמות המרכזית בצורת אוריגמי ולחבר הכל בסוף לווידאו אחד, והכל בצורה מאוד חלקה.
אז הנה קישור לסרטון ההדרכה - https://youtu.be/AugFKDGyVuw?si=56kwmbFyKNXbtkWt
והנה דוגמא לתוצר הסופי שמאוד אהבתי.
תהנו!
*יובל אבידני*
אם מסקרן אתכם לדעת איך - מצאתי מדריך מעולה לComfyUI שמסתמך על AnimateDiff ו-IP Adapter, כדי לחלץ כל פריים, ליצור תמונה חדשה של הדמות המרכזית בצורת אוריגמי ולחבר הכל בסוף לווידאו אחד, והכל בצורה מאוד חלקה.
אז הנה קישור לסרטון ההדרכה - https://youtu.be/AugFKDGyVuw?si=56kwmbFyKNXbtkWt
והנה דוגמא לתוצר הסופי שמאוד אהבתי.
תהנו!
*יובל אבידני*
🔥2👍1
הולכים בדרכה של PIKA! גם Runway הגדולה פתחה סופסוף לכולם את האפשרות לבצע ליפסינק!
מה זה אומר? שלא רק יצירת וידאו מטקסט, אלא יכולת לגרום לדמויות לדבר תוך שמירה על התאמת האודיו לתזוזות השפתיים. בפיקה הצליחו להגיע לתוצאות יפות, מעניין מה נגלה כאן!
אזכיר שרנוואי היא אחת הפלטפורמות האיכותיות והוותיקות בתחום יצירת וידאו מטקסט. מסקרן מאוד לגלות מי לוקח בקרב!
קישור: https://https://app.runwayml.com/ai-tools/generative-audio
*יובל אבידני*
מה זה אומר? שלא רק יצירת וידאו מטקסט, אלא יכולת לגרום לדמויות לדבר תוך שמירה על התאמת האודיו לתזוזות השפתיים. בפיקה הצליחו להגיע לתוצאות יפות, מעניין מה נגלה כאן!
אזכיר שרנוואי היא אחת הפלטפורמות האיכותיות והוותיקות בתחום יצירת וידאו מטקסט. מסקרן מאוד לגלות מי לוקח בקרב!
קישור: https://https://app.runwayml.com/ai-tools/generative-audio
*יובל אבידני*
❤1👍1
תובנה לשבוע החדש: למידת מכונה זה כמו קוביה הונגרית. למה?
כי בינה מלאכותית / למידת מכונה, בעצם מקבלת מידע בצורה מסוימת. בין אם זה קוביה מסודרת, כמו קובץ מידע מסודר ומתויג, ובין אם זה קוביה מבולגנת כמו טבלה מבולגנת.
למידת מכונה יכולה לקבל המון מצבים של קוביה הונגרית וגם את הפיתרון הסופי, וללמוד לבד איך לפתור את המשחק מבלי שמסבירים לה מה החוקים. זה אפשרי באמצעות למידת מכונה מפוקחת או למידה מבוססת חיזוקים.
למידת מכונה יכולה גם להסתכל על הקוביה ולא לפתור את המשחק אלא לנסות לזהות מה היא בכלל. למשל, ריבוע בעל 6 פאות שבכל פאה יש 9 חלקים (בקוביה של 3 על 3). זה אפשרי באמצעות אלגוריתמים של זיהוי דפוסים בדאטה, מה שנקרא Clustering.
למידת מכונה גם לא באמת מבינה מידע או תמונות או אודיו או וידאו. היא ממירה הכל לרשימת מספרים, מה שנקרא וקטורים, בתהליך שנקרא Embeddings, המספרים מוזנים לאלגוריתמים כי המחשב מבין מספרים, ומנסה להבין לבד איך לפתור משוואות מתמטיות מורכבות. אבל הכל מספרים. וכמו שקוביה הונגרית מחולקת לפאות, שזה כמו ריבוע רב מימדי, כך גם למידת מכונה משתמשת במידע שהוא מעין רשימות רבות מימדים, כמו קוביה הונגרית אבל עם יותר מ-3 מימדים. זה בעצם נקרא Tensor.
ויש לי עוד הרבה תובנות ופנינים לגבי ההקבלה, אבל אני חושב שזה גאוני להבנה בצורה פשוטה. אז תזכרו להבא: למידת מכונה היא כמו קוביה הונגרית!
שבוע טוב,
יובל אבידני
כי בינה מלאכותית / למידת מכונה, בעצם מקבלת מידע בצורה מסוימת. בין אם זה קוביה מסודרת, כמו קובץ מידע מסודר ומתויג, ובין אם זה קוביה מבולגנת כמו טבלה מבולגנת.
למידת מכונה יכולה לקבל המון מצבים של קוביה הונגרית וגם את הפיתרון הסופי, וללמוד לבד איך לפתור את המשחק מבלי שמסבירים לה מה החוקים. זה אפשרי באמצעות למידת מכונה מפוקחת או למידה מבוססת חיזוקים.
למידת מכונה יכולה גם להסתכל על הקוביה ולא לפתור את המשחק אלא לנסות לזהות מה היא בכלל. למשל, ריבוע בעל 6 פאות שבכל פאה יש 9 חלקים (בקוביה של 3 על 3). זה אפשרי באמצעות אלגוריתמים של זיהוי דפוסים בדאטה, מה שנקרא Clustering.
למידת מכונה גם לא באמת מבינה מידע או תמונות או אודיו או וידאו. היא ממירה הכל לרשימת מספרים, מה שנקרא וקטורים, בתהליך שנקרא Embeddings, המספרים מוזנים לאלגוריתמים כי המחשב מבין מספרים, ומנסה להבין לבד איך לפתור משוואות מתמטיות מורכבות. אבל הכל מספרים. וכמו שקוביה הונגרית מחולקת לפאות, שזה כמו ריבוע רב מימדי, כך גם למידת מכונה משתמשת במידע שהוא מעין רשימות רבות מימדים, כמו קוביה הונגרית אבל עם יותר מ-3 מימדים. זה בעצם נקרא Tensor.
ויש לי עוד הרבה תובנות ופנינים לגבי ההקבלה, אבל אני חושב שזה גאוני להבנה בצורה פשוטה. אז תזכרו להבא: למידת מכונה היא כמו קוביה הונגרית!
שבוע טוב,
יובל אבידני
👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
קבלו את עוזר ה-AI (החדש?) של מייקרוסופט Databricks!
קצת רקע: למייקרוסופט יש פלטפורמה שבה אפשר להשתמש כדי להריץ קוד בקלות. היא משמשת עסקים רבים לניתוח נתונים, למידת מכונה וכו'. בפעם האחרונה שהשתמשתי בה, הכל היה צריך להיכתב בדרך של פעם. והנה היום, יש סוכן AI שמוטמע בה ומשתלב חלק וכותב את הקוד ויכול לעזור עם דברים מאוד מאוד שימושיים.
ככה נראה שימוש אמיתי ב-AI בעבודה היומיומית. כשמדברים על הטמעת AI בארגונים - ככה זה צריך להיראות. לא יודע מה אתכם, אמנם אין פה ״חידוש״ במובן של מה שאנחנו מכירים, אבל השילוב של זה במוצר קיים שבאמת משמש המון בתעשייה, זו בשורה של ממש!
*יובל אבידני*
קצת רקע: למייקרוסופט יש פלטפורמה שבה אפשר להשתמש כדי להריץ קוד בקלות. היא משמשת עסקים רבים לניתוח נתונים, למידת מכונה וכו'. בפעם האחרונה שהשתמשתי בה, הכל היה צריך להיכתב בדרך של פעם. והנה היום, יש סוכן AI שמוטמע בה ומשתלב חלק וכותב את הקוד ויכול לעזור עם דברים מאוד מאוד שימושיים.
ככה נראה שימוש אמיתי ב-AI בעבודה היומיומית. כשמדברים על הטמעת AI בארגונים - ככה זה צריך להיראות. לא יודע מה אתכם, אמנם אין פה ״חידוש״ במובן של מה שאנחנו מכירים, אבל השילוב של זה במוצר קיים שבאמת משמש המון בתעשייה, זו בשורה של ממש!
*יובל אבידני*
👍4
בינה מלאכותית ולמידת מכונה היא בעצם כמו קוביה הונגרית! בואו נדבר על זה, אשמח אם תצפו תגיבו תפרגנו >>>
https://vt.tiktok.com/ZSF4Fh7qt/
#בינהמלאכותית #קוביההונגרית #ai #rubikscube #rubikcube #ml #machinelearning #למידתמכונה
https://vt.tiktok.com/ZSF4Fh7qt/
#בינהמלאכותית #קוביההונגרית #ai #rubikscube #rubikcube #ml #machinelearning #למידתמכונה
רעידת אדמה!! מודל AI חדש של אפל!!! מההתחלה טענתי שאפל מחכה בסיבוב. והיא כל כך חכמה.
אפל לא מיהרה, כבר שנה וחצי שכולם רצים סביב AI ורק אפל יושבת בשקט לא מוציאה הגה. זה היה לי ברור שזה בגלל שהיא לא תוציא תחת ידה מודל לא אפוי או חצי אפוי במקרה הטוב (אהמ מישהו אמר גוגל?)
כשאפל בשקט כולם צריכים לחשוש. כי הנוק אאוט יבוא, וכשהוא יבוא הוא יעיף את כולם. כך היה תמיד איתם וכך יהיה. והנה הוכרז מודל של אפל שעוקף את GPT-4, וזה לא מפתיע אותי, כי הם בטוח יהיו טובים, ולא רק זה, אלא גם יעשו הכל כל כך Fine כמו שרק הם יודעים.
אז מה החידוש? לפי המחקר שפורסם, צירפתי צילום מסך מהחלק המעניין - אפל משלבת מודלים גדולים של שפה עם יכולות הבנה של מה שמתרחש במכשיר עצמו. לא רק עבודה עם מודל שפה בדיבור או בכתב, אלא במודל של אפל יש הבנה - מה מופיע על המסך, למה המשתמש מתכוון כשהוא אומר ״תחייג למספר הזה״ מבלי לציין מה המספר, או פקודות שמפעילות פעולות בטלפון.
המחקר בעצם מפרט איך אפל אימנה מודל שישולב בסירי, יריץ מודל שפה מקומית על האייפון, ויהיה פשוט אמאלה ואבאלה. (שמעתי בקהל: ביי ביי ראביט?)
לא יכול לחכות כבר. מעבר להיות אפליסט, אני באמת חושב שיש פה בשורה מרעידת אדמה!! בקרוב נראה המון מכשירים שמנסים לעשות אותו הדבר, אבל אפל כמו אפל, תוכיח שאין לה באמת מתחרים.
תודה ל Netanel Estraicher יועץ ומטמיע AI שבזכותו נחשפתי למידע!
*יובל אבידני*
אפל לא מיהרה, כבר שנה וחצי שכולם רצים סביב AI ורק אפל יושבת בשקט לא מוציאה הגה. זה היה לי ברור שזה בגלל שהיא לא תוציא תחת ידה מודל לא אפוי או חצי אפוי במקרה הטוב (אהמ מישהו אמר גוגל?)
כשאפל בשקט כולם צריכים לחשוש. כי הנוק אאוט יבוא, וכשהוא יבוא הוא יעיף את כולם. כך היה תמיד איתם וכך יהיה. והנה הוכרז מודל של אפל שעוקף את GPT-4, וזה לא מפתיע אותי, כי הם בטוח יהיו טובים, ולא רק זה, אלא גם יעשו הכל כל כך Fine כמו שרק הם יודעים.
אז מה החידוש? לפי המחקר שפורסם, צירפתי צילום מסך מהחלק המעניין - אפל משלבת מודלים גדולים של שפה עם יכולות הבנה של מה שמתרחש במכשיר עצמו. לא רק עבודה עם מודל שפה בדיבור או בכתב, אלא במודל של אפל יש הבנה - מה מופיע על המסך, למה המשתמש מתכוון כשהוא אומר ״תחייג למספר הזה״ מבלי לציין מה המספר, או פקודות שמפעילות פעולות בטלפון.
המחקר בעצם מפרט איך אפל אימנה מודל שישולב בסירי, יריץ מודל שפה מקומית על האייפון, ויהיה פשוט אמאלה ואבאלה. (שמעתי בקהל: ביי ביי ראביט?)
לא יכול לחכות כבר. מעבר להיות אפליסט, אני באמת חושב שיש פה בשורה מרעידת אדמה!! בקרוב נראה המון מכשירים שמנסים לעשות אותו הדבר, אבל אפל כמו אפל, תוכיח שאין לה באמת מתחרים.
תודה ל Netanel Estraicher יועץ ומטמיע AI שבזכותו נחשפתי למידע!
*יובל אבידני*
👍3
וואו! מתרגש לשתף ש-OpenAI הגדולה פנתה אלי להצטרף לקחת חלק בפיתוח המודלים שלה!
לפני כמה חודשים, Daniel Trabelsi הגאון, פרסם בקהילה שלי ש OpenAI פרסמו קול קורא למומחי AI והאקינג לעזור במחקר, לתקוף את המודלים שלהם ולשתף איתם פעולה מבפנים. מה שנקרא Red Team.
נשמע מעניין. נרשמתי. חלפו החודשים - וממש לפני רגעים ספורים קרה הבלתי יאומן, OpenAI הגדולה פנתה אלי והם רוצים אותי, האחרון שבעם, לשיתוף פעולה על אף מספר המקומות המאוד מוגבל של התכנית. זה כל כך מרגש להיות ישראלי גאה שלוקח חלק באימפריה העצומה של OpenAI!!!
צפו לעדכונים מרתקים!
לפני כמה חודשים, Daniel Trabelsi הגאון, פרסם בקהילה שלי ש OpenAI פרסמו קול קורא למומחי AI והאקינג לעזור במחקר, לתקוף את המודלים שלהם ולשתף איתם פעולה מבפנים. מה שנקרא Red Team.
נשמע מעניין. נרשמתי. חלפו החודשים - וממש לפני רגעים ספורים קרה הבלתי יאומן, OpenAI הגדולה פנתה אלי והם רוצים אותי, האחרון שבעם, לשיתוף פעולה על אף מספר המקומות המאוד מוגבל של התכנית. זה כל כך מרגש להיות ישראלי גאה שלוקח חלק באימפריה העצומה של OpenAI!!!
צפו לעדכונים מרתקים!
👏28❤6
קיבלתי מבול של שאלות על הפרסום שלי - על הצטרפות לצוות ה-Red Team של OpenAI האדירה: מה זו התכנית הזו, מה המשמעות, מה רוצים ממך, מה תעשה שם, למה תקבל גישה, האם GPT-5 מוכן? איך הגעת לזה?
אז כדי להסביר הכי טוב - אין יותר טוב ממראה עיניים, תסתכלו על הטופס, מדובר בתפקיד שמוגדר ע״י OpenAI כמאמן AI. ובלעז: AI Trainer. צילמתי את מה שחשוב:
🚀 לקחת חלק בעבודה עם המודלים של OpenAI שנמצאים בחזית הטכנולוגיה, והיכרות ולמידה לעומק עם בינה מלאכותית שלומדת באמצעות פידבק מגורם אנושי (״למידת חיזוקים״, Reinforcement Learning).
🚀 לעזור ל OpenAI להתקדם לעבר בינה מלאכותית כללית, AGI, בצורה בטוחה - קרי: לשחק עם המודלים שלה, לנסות לשאול דברים פוגעניים, לעקוף את מנגנוני ההגנה, ולתקן את המודל אם הוא מפספס או טועה
🚀 יש מחויבות מסוימת לאימון המודלים שלהם מבחינת שעות שצריך לתת, זה יכול להיות גם באיזי, בערבים, בקצב רגוע
🚀 אחרי השתתפות ב-2 פרויקטים לפחות, מקבלים גישה בלעדית לפורום הסגור של אנשי המקצוע, שבו גם חוקרים של OpenAI הופכים לחלק מצוות סיעור המוחות
🚀 עבודה על פרויקטים מגוונים, זה יכול להיות GPT-5 וזה יכול להיות גם SORA, או דברים אחרים.
מזה למדים שלפני שמודל חדש עולה לאוויר, צוות שלם וגדול בוחן את המודל מכל מיני זוויות. כאן, כנראה המודל החדש מוכן, אבל בגלל שהוא כל כך גדול הם צריכים עוד ידיים עובדות ממגוון תחומים, ולכן למרות שההרשמה הייתה לפני חצי שנה, רק עכשיו פנו, חצי שנה אחרי. וגם לאחר הגשת המועמדות הזו בוחנים לעומק מי יתקבל ומי לא, ולאיזה צוות.
לפי החוזה, לא הכל יהיה מותר או אפשר לשתף. אבל חלק בהחלט כן כך שמשעמם לא יהיה פה! ומקווה שבעזרת השם עוד נביא הרבה כבוד ישראלי לתחום!
אהבתם? היה מעניין? החלטתם לשתף? תנו פרגון. למשל, אני מפרגן גם ל Hadas Frank מארה״ב שגם היא קיבלה הזמנה כך שיכול להיות שנזכה לייצוג שווה, ישראלי, במקום הנחשק בעולם!
לטוויטר שלי:
https://twitter.com/@yuvalav
לכל הקהילות שלי:
https://linktree.com/hackit.co.il
כל הישועות!
יובל אבידני
אז כדי להסביר הכי טוב - אין יותר טוב ממראה עיניים, תסתכלו על הטופס, מדובר בתפקיד שמוגדר ע״י OpenAI כמאמן AI. ובלעז: AI Trainer. צילמתי את מה שחשוב:
🚀 לקחת חלק בעבודה עם המודלים של OpenAI שנמצאים בחזית הטכנולוגיה, והיכרות ולמידה לעומק עם בינה מלאכותית שלומדת באמצעות פידבק מגורם אנושי (״למידת חיזוקים״, Reinforcement Learning).
🚀 לעזור ל OpenAI להתקדם לעבר בינה מלאכותית כללית, AGI, בצורה בטוחה - קרי: לשחק עם המודלים שלה, לנסות לשאול דברים פוגעניים, לעקוף את מנגנוני ההגנה, ולתקן את המודל אם הוא מפספס או טועה
🚀 יש מחויבות מסוימת לאימון המודלים שלהם מבחינת שעות שצריך לתת, זה יכול להיות גם באיזי, בערבים, בקצב רגוע
🚀 אחרי השתתפות ב-2 פרויקטים לפחות, מקבלים גישה בלעדית לפורום הסגור של אנשי המקצוע, שבו גם חוקרים של OpenAI הופכים לחלק מצוות סיעור המוחות
🚀 עבודה על פרויקטים מגוונים, זה יכול להיות GPT-5 וזה יכול להיות גם SORA, או דברים אחרים.
מזה למדים שלפני שמודל חדש עולה לאוויר, צוות שלם וגדול בוחן את המודל מכל מיני זוויות. כאן, כנראה המודל החדש מוכן, אבל בגלל שהוא כל כך גדול הם צריכים עוד ידיים עובדות ממגוון תחומים, ולכן למרות שההרשמה הייתה לפני חצי שנה, רק עכשיו פנו, חצי שנה אחרי. וגם לאחר הגשת המועמדות הזו בוחנים לעומק מי יתקבל ומי לא, ולאיזה צוות.
לפי החוזה, לא הכל יהיה מותר או אפשר לשתף. אבל חלק בהחלט כן כך שמשעמם לא יהיה פה! ומקווה שבעזרת השם עוד נביא הרבה כבוד ישראלי לתחום!
אהבתם? היה מעניין? החלטתם לשתף? תנו פרגון. למשל, אני מפרגן גם ל Hadas Frank מארה״ב שגם היא קיבלה הזמנה כך שיכול להיות שנזכה לייצוג שווה, ישראלי, במקום הנחשק בעולם!
לטוויטר שלי:
https://twitter.com/@yuvalav
לכל הקהילות שלי:
https://linktree.com/hackit.co.il
כל הישועות!
יובל אבידני
👏8