YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
2.43K subscribers
658 photos
410 videos
37 files
439 links
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
👉 https://yuv.ai 👈
Download Telegram
אופ טופיק כי מותר לי - אשתי המוכשרת, מטפלת זוגית רהוטה וחכמה, פתחה עמוד אינסטגרם חדש שכל כולו תוכן איכותי על זוגיות - חיזוק, טיפוח, התמודדות, יש לה אפילו פודקאסט מצליח ובאמת שווה לכם לעקוב - תנו עוקב, תרוויחו תוכן איכותי!

קישור ממש פה - https://www.instagram.com/usihodaya?igsh=aHo5Y3h0OWplMGV1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הפכתי את נועה קירל לזמרת נרקיס. איך? ככה:
1. ניסיתי לחשוב על שילוב מעניין, עלתה לי בראש האפשרות להפוך אותה לדתיה
2. לקחתי קטע של הזמרת נרקיס וקיצרתי אותו בתוכנת עריכה
3. השתמשתי ב FaceFusion כדי להחליף את הפנים תוך שיפור איכות הפנים עם יכולות GFGAN
4. הפרדתי בין מוזיקה לשירה
5. הלבשתי מודל קולי של נועה קירל על השיר המקורי
6. השתמשתי בתוכנת עריכת וידאו לחבר הכל ביחד

והנה, נועה קירל הפכה לנרקיס! תראו אותה!
כולם רוצים היום לבנות בוט AI לאתר, בלי קוד. למה שלא תרוויחו מזה בקלי קלות?

היום בערב יש וובינר של Fastbots.ai , פלטפורמה קלה בטירוף להקמת בוטים לאתרים עם מאגרי ידע. הקטע הוא שהוובינר הוא למי שרוצה להקים שם בוטים עבור לקוחות. להפוך לסוכנות. כל כך קל להקים בוטים ולהטמיע אותם שזה הזוי. חצי שעה-שעה, בלי קוד, ויש לכם צ׳אט בוט AI באוויר שמשיב על מאגר ידע משלכם. בכל השפות כמובן.

זה כל כך קל, ולהפוך לסוכנות שבונה ומוכרת את זה ללקוחות זו הזדמנות משוגעת בעיני. אני לא מרוויח פה כלום, 0, אבל משתף כי אני מאוד מאמין במוצר הזה ובקלות שלו ומודה מאוד לשני בורשטיין, מנהלת קהילת AI Hub התותחית, שהכירה לי את הכלי המשוגע הזה.

מוזמנים להירשם לוויינר שלהם פה, בחינם: https://event.sessions.us/b7bf50f0-784b-480c-982c-d31cb771911b/fastbots-white-label-agency

ממליץ בחום, באמת. הערב, נדמה לי 9 שעון ישראל.

*יובל אבידני - HACKIT*
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
עזבו הכל וצפו בזה!! שיחת טלפון בתור ביבי בזמן אמת עם AI!!

וואי וואי מה עשיתי ל @Ori bejerano , השתמשתי בכלי שמצליח לשנות את הקול שלי בזמן אמת לקול של המודל - במקרה הזה - ביבי. ממש הוצאתי שיחת טלפון, הקול שלי הומר לביבי, ואורי בצד שלו שומע רק את ביבי ובכלל לא אותי! כאן בסרטון אתם שומעים הקול כדי להמחיש את השינוי בזמן אמת, אבל בשיחה אתם תשמעו רק את ביבי! מטורף! דמיינו מה קורה אם זה מגיע לידיים לא טובות, אם משתמשים בקול שלכם, של האישה הילדים, שבבחירות תקבלו פתאום שיחה עם מסר הפוך, ושמישהו יתקשר לבנק להזדהות בקול שלכם!
למי שפספס/ה - מצרף צילום מסך ממגזין החדשנות האדיר של אלתא, שבו הכתב אביה שקיף והעורכת מלי מרטון בחרו לפרגן לתוכן שלי, ואין יותר מרגש ומספק מזה. תודה אדירה, לא מובן מאליו! ותודה לכל עשרות אלפי המאזינים העוקבים והצופים שלי, כיף שאתם/ן פה! ❤️

מזכיר שקישורים לכל התכנים שלי אפשר למצוא ממש פה - https://linktree.com/hackit.co.il
בוקר טוב! זה הזמן להחזיר קצת אהבה 😬 גיקטיים פותחת את המועמדות לפודקאסט הטוב ביותר. אשמח אם תקדישו כמה רגעים להיכנס לקישור מטה ולפרגן לפודקאסטים שלי - HACKIT על האקינג בעברית וגם על AI HACKS על בינה מלאכותית.

1. נכנסים לקישור - https://www.geektime.co.il/israel-top-and-best-podcasts-of-2024-pre-vote/
2. ממלאים את הפרטים ואת ההמלצה
3. זוכים לישועות!

תודה מראש 🙏❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
קבלו את ברהנו טגניה מטביע מעל דווייט הווארד! איך? FACEFUSION עם קצת KAPWING לעריכה!

#NBA #DF #AI #DEEPFAKE #N12 #ערבטוב #ברהנוטגניה #חדשות12 #חדשות @brano.tagnia_official
לא הייתי צריך להזין שורה אחת של קוד כדי ליצור את אלה, וגם לא לשבור את הראש. סך הכל להתחבר לאתר, להעלות 10 תמונות שלי ולהתחיל ליצור את עצמי בווריאציות שונות. בלי סיבוכים. בלי שטיקים ובלי טריקים.

לכלי קוראים ARTFLOW, הוא מדהים, והכירה לי אותו איריס פלד, מרצה על AI בתחום הפדגוגיה. עפתי על הכלי הזה, יש כמות קרדיטים יומית - ותעשו עוול לעצמכם אם לא תנסו אותו!

יובל אבידני - HACKIT
איך הגיב חומוס אליהו לשיחת הטלפון מאליהו? 😬

טכניקה:
שימוש ב RealTime Voice Changer בגוגל קולאב
אימון מודל על הקול של אליהו ב RVC
חיבור הסטרימינג של התוכנה לתוכנת סטרימינג לוקאלית, למיקרופון וירטואלי, ולתוכנה להוצאת שיחות טלפון

#אליהויוסיאן #חומוס #חומוסאליהו #RVC

יאללה צפו ותנו פרגון לסחבק! https://vt.tiktok.com/ZSFNe9GCn/
״מאיפה מתחילים ללמוד AI?״
״מה זה בכלל מעבר ל-Buzz Word?״

אז הנה, קורס חינמי וחדש של ״הכהן הגדול של AI״, אנדרו ינג המדהים, שמסביר מאפס מה זה. מה זה למידת מכונה. מה באמת אפשר ליצור. מה המגבלות. הכל חינם בקורסרה, באנגלית אבל וואו. חידש לי על ההתחלה עם ANI לעומת AGI!

והכל פה בקליק - https://www.coursera.org/learn/ai-for-everyone

תנו בראש ובהצלחה!
*יובל אבידני - HACKIT*
אני מנסה להילחם
בחשיפה הזוועתית של אינסטגרם,
אז פתחתי חשבון חדש
שכל כולו יהיה AI מגניב.
בואו!

https://www.instagram.com/yuval.ai?igsh=MTJtNXU4Ynk2Nmd3MA%3D%3D&utm_source=qr
קצת סדר במודלים של שפה:

מודלים סגורים שניתן לדבר איתם הם GPT, קלוד, בארד (ג׳ימיני). נכנסים לאתר - יש ממשק. מתכתבים.

מודלים פתוחים שניתן לדבר איתם הם: Llama-2, Mixtral, Falcon, Wizard ועוד רבים רבים שמופיעים בחינם ב HuggingFace, האתר שמרכז את כל כלי הAI החינמיים, שעבדו עליהם קשה מאוד. כאן, מורידים את המודלים, מתקינים תוכנה מגשרת כמו GPT4ALL או OogaBooga או LMStudio, בוחרים את המודל שהורדנו, ומתחילים להתכתב בממשק של התוכנה הזו.

מודלים סגורים - כל המידע שלנו יישלח על גבי האינטרנט ויעבור דרך אותן חברות.

מודלים פתוחים - כל המידע יישלח רק לאיפה שנבחר להטמיע את הממשק שמריץ את המודל הפתוח.

למה להשתמש במודלים סגורים? רמה גבוהה, מובילים, ממשק קל ידידותי ונוח.

למה להשתמש במודלים פתוחים? כדי לשמור על פרטיות, כדי להשתמש במודל שפה שאינו מצונזר.

חשוב לציין שגם GPT למשל, וגם מודלים פתוחים כמו לאמה-2 מאפשרים לנו לבצע Fine Tuning. שזה אומר לקחת את הידע הבסיסי של המודל, ולהוסיף עליו שכבות של ידע שאין לו, ושנרצה שהוא ידע.

חשוב גם להבין שמודל שפה ״סך הכל״ חוזה את המילה הבאה ברצף. אין לו הבנה אנושית. אין לו עומק. אין לו מחשבה. הוא מקבל רצף של טקסט, ועל בסיס מאגר הידע שהוא אומן עליו, הוא מנבא את המילה הבאה. מכאן גם הפתח להזיות של המודלים, או לכך שלא עוזר להיות מנומסים ולומר בבקשה, או לבקש לפתור בעיות מורכבות מדי. זה יהיה שלב 2, בעתיד. אבל כרגע זה ממש לא שם. גם Fine Tuning זה תהליך מייגע ולא תמיד הכי כדאי. תהליך מקביל של הוספת ידע יכול להיות באמצעות שילוב של מאגר ידע צד ג׳ ותשאול שלו כאשר למודל הבסיס חסר ידע. כאן נכנס כל עולם ה Embeddings, ה RAG, ועוד ועוד.

אבל לפני הכל שנבין:
מודל שפה הוא ״סך הכל מודל שפה״ שחוזה את המילה הבאה ברצף של טקסט, אפשר להעשיר אותו, אפשר לשכלל אותו, אבל לזכור שהוא רק מודל שפה, שמוגבל בגודל הזיכרון שיש לו. ברגע שמבינים את זה, מבינים איך נכון יותר לעבוד איתו.

כל הישועות!
*יובל אבידני*


ושמישהו יסביר לי למה Artflow מתעקש לתקוע לי שפם בכל תמונה 🤦🏻‍♂️
וואו! הסוף לסטייבל דיפיוז׳ן? חברת StabilityAI, היוצרים של סטייבל דיפיוז׳ן, השיקו פיתוח חדש שנקרא סטייבל קסקייד (Stable Cascade), שעובד מהר יותר, יותר זול לאמן, והוא תומך גם ב ControlNet , לורה, LCM, IP-Adapter ועוד. האם יש כאן מהפכה של ממש? ימים יגידו.

בינתיים תוכלו לקרוא הכל ממש פה ולקבל גישה לקוד המקור- https://huggingface.co/stabilityai/stable-cascade

*יובל אבידני*
מרק צוקרברג בסרטון מאוד מעניין: ״ניסיתי את המשקפיים החדשות של אפל, שלנו זולה יותר פי 7, וטובה יותר כמוצר מתחרה״.

האמת, הוא חידש לי לגבי המוצר שלו. אין ספק שהוא צודק מבחינת מחיר וטכנולוגיה, אבל כרגיל אפל זו אפל ובסוף ה Fine של המוצר הוא זה שמכריע.

המקור פה - https://www.instagram.com/reel/C3TkhmivNzt/?igsh=cG05a2FtNG5tcmhu

*יובל אבידני*
התעייפתי מהחידושים של ה-AI. בהתחלה הרגשתי וואו, עכשיו מרגיש More of the same פשוט טוב יותר. מירוץ שלא נגמר. מיציתי את זה, אבל אני סקרן מאוד לגבי יכולות *חדשות* שנגלה, כמו מודלים שמשתפרים בזמן אמת תוך כדי ריצה, שיח בין סוכנים, ועוד
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
vבשורה מרגשת שעברה מתחת לרדאר: הכלי החזק של לנגצ'יין, שנקרא LangSmith הושק לאחרונה לכולם!

עד לאחרונה, הכלי הזה היה נגיש רק למי שיש הזמנה אקסקלוסיבית. בסוף השבוע האחרון לנגצ'יין פתחו אותו לכולם וזה מרגש. למה? כי הכלי הזה:
* מסייע בפיתוח אפליקציות שמתממשקות למודל שפה גדול (LLM)
* מסייע בניטור השימוש של האפליקציה בטוקנים
* מסייע בביצוע בדיקות לאפליקציה כמו השוואה בין מודלים שונים, ניתוח שגיאות כאשר האפליקציות קורסות ועוד
באותה הכרזה, לנגצ'יין מגלים שהם גם גייסו 25 מיליון דולר! מסקרן מאוד לראות מה עוד בקנה. ההכרזה הזו מצטרפת להכרזה האחרונה שלהם על LanGraph, היכולת להשתמש ביכולות של לנגצ'יין לפתח סוכני AI מורכבים באמצעות יצירת גרף, תרשים, ורק לאחר מכן המרה שלו לקוד.

מאוד מעניין. יש למה לצפות!

לקריאה -> נוספת https://blog.langchain.dev/langsmith-ga/

*יובל אבידני*