YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
2.43K subscribers
659 photos
411 videos
37 files
440 links
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית
👉 https://yuv.ai 👈
Download Telegram
אני ממש מתרגש סופסוף לשתף פרק חדש בפודקאסט ההאקינג שלי, HACKIT, והפעם בנושא לוהט: ה-DARKNET!

בפרק זה נדבר על הרשת האפלה (ה-DARK NET או ה-DEEP WEB), אסביר מהי, למה היא משמשת, מה זה פרוטוקול TOR, איך משתמשים בדפדפן TOR כדי לגשת לרשת האפלה, מה הסיפור של האתרים בסיומת ONION, מה משמעות סמל הבצל ברשת האפלה, אתן טיפ ל-2 אתרים מגניבים, אחד שמנטר אתרי "בצל" חדשים ואחד שמאפשר לבדוק יתרת ביטקוין בכל ארנק, ואפילו כבונוס נוסף - אסביר איך אפשר בעצמנו לבנות אתר בסיומת onion שיוטמע ברשת האפלה.

קישור מטה (שימו לב שניתן לבחור בקישור ב-Listen On ואז לבחור ספוטיפיי או כל פלטפורמה אחרת שאתם מעדיפים)

https://rss.com/podcasts/hackit/1259314/
1
ערוץ היוטיוב של HACKIT נולד לפני שנה.
מאז:
כ-45 סרטונים שיצרתי
2238 מנויים
מעל 55 אלף צפיות

אוהבים את התוכן שלי וזה תמיד מרגש לראות.

תודה לכל צופה וצופה! 👑
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
קיבלתי הבוקר גישה ל-PIKA והתחלתי להצדיק אותה!
השתמשתי ביכולת ה-Edit, שמאפשרת לסמן איזור בווידאו שיצרנו ולהחליף אותו (מעדכנים את הפרומפט).
אמנם זו רק טעימה ראשונה - אבל עפתי! שאפו!

*יובל אבידני - HACKIT*
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
קבלו את פרסומת הקפה שיצרתי עם האתר החדש של PIKA!! יש כאן 100% AI 😱

פירוט טכני:
יצירת קליפים באמצעות PIKA
אפקטים של סאונד דרך Pixabay
עריכת וידאו עם Kapwing
שיבוט קול דרך RVC

אז… מה דעתכם?

תודה למתן כהן גרומי על הטיפים בדרך!

*יובל אבידני - HACKIT*
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
חודש טוב עם בשורה גדולה: ביי ביי דיסקורד!! מידג׳ורני משיקה אתר חדש בגרסת אלפא!! 🔥👑👏

גרסת אלפא משמעותה גרסא התחלתית כך שדברים יכולים להשתנות.

הגרסא זמינה לכל מי שיצר מעל 10,000 תמונות במידג׳ורני דרך הכתובת https://alpha.midjourney.com/home?callbackUrl=%2Fexplore.

תודה רבה ל יאן יאנקו קוטליארסקי התותח שהסב זאת לתשומת ליבי!

*יובל אבידני - HACKIT*
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
אף אחת מהדמויות האלה לא קיימת במציאות. כל אחת מהתמונות הבאות נוצרה עם מודל ריאליסטי של Stable Diffusion שנקרא RealVisXL בשילוב עם Pika. לא יודע מה אתכם אבל חושב שזה פשוט מטורף לגמרי. אגב, ההנפשה של PIKA קצת פוגמת בריאליסטיות אבל עדיין וואו בעיני.

קצת רקע:
סטייבל דיפיוז'ן הוא כלי שמאפשר לנו ליצור תמונות באמצעות טכניקות של בינה מלאכותית. הוא מתייחד בכך שניתן לבחור מודלים שונים, כל מודל מאומן על סט תמונות אחר. במקרה הזה, המודל אומן על סט תמונות ריאליסטי, ובהינתן הפרומפט המדויק - התוצאות בהתאם. מה שנקרא "פחד פחדים"!

*יובל אבידני - HACKIT*
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
בימים הקרובים אני עסוק ביצירת תוכן למספר הרצאות שיש באופק אז סלחו לי מראש על קצת "הורדת הילוך" שתורגש.

לבינתיים, קבלו את הפתיח של ההרצאה שלי אתמול, שדיברה על פיתוחי ה-AI שלי למען מאבק ההסברה הישראלי, תנו בלייק אם אהבתם! ואם מישהו גונב את הרעיון - תנו קרדיט 🤣
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מסר ממורגן פרימן לקהילת HACKIT: תפסיקו להשתמש במידג'ורני!
אז איך ייראו הילדים שלנו?
טרנד חדש ומגניב ב ComfyUI (כלי ליצירת תמונות עם מודלים מבוססי Stable Diffussion) מאפשר להזין תמונות של 2 הורים ולקבל חיזוי של איך ייראה הילד!

פרטים במדריך שכולל את קובץ התהליך: https://stable-diffusion-art.com/child-generator-comfyui/?utm_source=brevo&utm_campaign=SDA%20Newsletter%2012-23-2023%20change%20background&utm_medium=email

תמונה להמחשה:

*יובל אבידני - HACKIT*
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ביקשתם - קיבלתם! הפתיח של ההרצאה של היום. וככה בניתי אותו:

* סצנות מלך האריות - מהסרט האמיתי

* קריינות - בחלקים של מלך האריות זה הקול המקורי של מופאסה ששכפלתי וכתבתי קריינות ויצרתי טקסט לדיבור באמצעות Play.ht

ביתר הקטעים (שהווליום חזק יותר) זה מורגן פרימן כמובן, שאודותיו לא צריך להכביר במילים, הוא הפרזנטור הנצחי שלי, גם כאן שכפול קול עם Play.ht

* תסריט - כתיבה שלי

* מוזיקה - ממאגר חינמי של קבצי אודיו שמצאתי ברשת ולא זוכר את שמו

* ⁠קטעי וידאו - ישירות מהמאגר של Canva

* עריכת וידאו וכתוביות דרך Kapwing

הגיבו, שתפו, תנו לייק אל תתקמצנו! והכי חשוב - תהנו! 🚀

*יובל אבידני - HACKIT*
את האתר KREA AI אתם חייבים להכיר: גם יצירת תמונות, גם שיפור איכות תמונות (אפסקייל) בצורה משגעת לגמרי, גם יצירת אשליות מלוגו קיים - ועוד יכולות ממש מגניבות. *זה אחד הכלים הכי מדהימים שראיתי עד כה*!

אז צפו בכמה דקות על KREA ותודו לי אח״כ

https://youtu.be/KWs5gPIG6Wo?si=QuiCLse3-eeap3cF
בוקר טוב - זה תיכף קורה!! מצרף את הקישור להרצאה שתיערך אונליין,

דרך פלטפורמת Google Meet (בדפדפן),

בתאריך 31.12.2023

בין השעות 10:00-11:00

נא היכנסו מבעוד מועד לוודא שאתם מצליחים להתחבר.

מחכה לכם בקוצר רוח.

יובל אבידני



קישור:

https://meet.google.com/osx-jnwj-cuo
היי רציתי להגיד תודה רבה לכל מי שעל/תה להרצאה, איזה כיף שהיו מעל 150 איש לאורך כל ההרצאה!

מזכיר שבהרצאה דיברנו על:
- בניית סוכן AI באמצעות Officely + קופון של 20% הנחה YUVALAI20
- ⁠בוט קולי עם Air.ai וזהירות מהם כי התכנית שלהם מאוד מסוכנת בחיובים
* את סוכני האוואטרים החדשים של d-id
* תמלול עם fast-whisper-webui
וגם עם המחברת תמלול החכמה שלי
* מודלים של שפה: הזכרנו גם את gpt מול בארד וקלוד, ראינו שבארד כישלון מוחלט למרות השדרוג שלו של ג׳ימיני פרו
* סיימנו עם כלי AI Art, הזכרנו את מידג׳רני ולאונרדו אבל התמקדנו ב- Fooocus, כולל זריקת הרגעה של איך להפעיל אותו למרות שהוא בפלטפורמה אחרת
* לסיום, ראינו שיש רשימה אדירה של כלי AI לעיצוב ועוד שהכינה שלי אור גיסר

תודה על כל הפידבקים, ותודה לאלחנן המוכשר והגאון שיצר לי את זה!!!
מתנה ממני לשנה החדשה: הרצאה באורך מלא על כלי AI שאתם מוכרחים להכיר ב-2024!

את 2023 ייתכן ועברתם בלי היכרות מעמיקה של בינה מלאכותית. ב-2024 זה לא יכול להימשך. כולם מוכרחים לעלות לרכבת. וכדי לדאוג שזה יקרה, אני משתף אתכם בהרצאה באורך מלא שלי על כלי AI שימושיים לבניית סוכני AI, אוואטרים, גרפיקות, ומגוון שטיקים וטריקים!

למה אתם מחכים? הכל כאן: https://youtu.be/iDMgICbs8HI?si=Tm7RAxxOV5mbxkNp

שתפו, הגיבו, ספרו מה דעתכם. אשמח לקרוא.
שתהיה שנה אזרחית חדשה ומוצלחת. בתפילה לשובם של כל החטופים הנעדרים השבויים, כוחות הביטחון, ולהרבה יותר טוב, בעזרת השם.
וואו! מדריך משוגע ליצירת תמונות באמצעות AI, כ-70 פרקים, כ-15,000 תמונות - והכל *בחינם!*

צוות מוכשר, בתוכו חבר הקהילה היקר והמוכשר @⁨דניאל טרבלסי⁩ , עמל רבות על חיבור ספר שמכיל כמות עצומה של תמונות לפי נושאים, כולל פרומפטים, שבו נוכל להיעזר כדי ליצור את האימג׳ המושלם!

כל הטוב הזה נמצא ממש בקישור הבא - https://drive.google.com/file/d/1qc4cRUGDUT25y9JvXPlXvx0I9SKydTli/view

שימו לב, המסמך מכיל קישורים לכל פרק, לחיצה על הקישורים תפתח את הפרק הרלוונטי.

תודה רבה לכל הצוות ולדניאל היקר!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
עזבו את הכל והאזינו לשיר ה-AI החדש שלי: סושי בחומוסיה!!!!!

מילים: יובל אבידני
לחן: AI באמצעות SUNO AI

אליהו יוסיאן, האיש שמדבר ים תיכונית
יוסף חדאד - Yoseph Haddad
הסיכום על ההרצאה שלי עומד לצאת במייל וכדאי לכם להירשם, יהיו שם קופונים שווים שחבל לפספס וגם סיכום מעולה עם קישורים. כדי לא לפספס, אני נותן הזדמנות להירשם בטופס הבא לעדכונים שלי שיישלחו מעת לעת במייל (זה לא אמור להיות בתדירות גבוהה, סביב פעם בשבוע-שבועיים).

אשמח שתירשמו לפני שאני מוציא את העדכון הערב!

https://forms.gle/oQ2EskhZzYUH2ZD17
מחשבות על בינה: היא עדיין לא שם ברגעי האמת.

כשנה אחרי ההתפוצצות, אני מוצא את עצמי בוחן את המודלים השונים של ה AI מכל מיני כיוונים. זה מרגיש לי שהתחום מתחלק ל:

עיצוב - תמונות, וידאו, גרפיקות, בניית דפי נחיתה
טקסט - צ׳אט ג׳יפיטי, קלוד, לאמה 2
זיוף עמוק - deep fake, שכפול קול, ליפסינק

יש גם המון טרנדים: בוטים, סוכני AI, שדרוג של האוטומציות. המון ממשקים שמתחברים למודלים של שפה.

אבל בסוף, כשאני לוקח מודל שפה לקצה ומתקיל אותו באמת ומבקש קוד שעובד מא׳ ועד ת׳, ב-95% מהמקרים אקבל קוד שלא יעבוד בפעם הראשונה, אולי בפעם השלישית אחרי דיוקים.

לגבי כתיבת מסמכים, אני מקבל סגנון לא מספיק איכותי, קצר מדי ברוב המקרים, וממש מלחמה כדי ליצור משהו רציף ארוך וקוהרנטי בצורת מאמר או חוברת כלשהי.

לגבי מתמטיקה, חישובים, בעיות סטטיסטיות וניתוח נתונים - ברעיון זה עובד נחמד, כהדגמה, אבל כשמגיעים לרגע האמת, פתאום המודל לא יכול לקבל קובץ עם המון דאטה והוא לא מצליח להתמודד איתו. דוגמת קובץ עם המון עמודים או טבלה עם כמןת רבה של שורות.

אז יהיה קיצוני להגיד שזו אכזבה, כי למרות הכל זו טכנולוגיה משגעת. אבל האכזבה שאני חש היא בעיקר מהיותי ״עצלן״ שמחפש פתרונות שלמים, וכרגע הפתרונות הנוכחיים לפעמים מאלצים אותי לעבוד יותר קשה מאשר אילו הייתי מוותר עליהם. לקבל קוד ולתקן אותו מאפס. לקבל ניתוח נתונים ולעבור על הטעויות מההתחלה. לתקן מאמרים וטקסטים.

בהתחלה גם התאכזבנו מתמונות עם 17 אצבעות בידיים או 2 ראשים, אבל וואו תראו איפה אנחנו עכשיו וכמה השתפרנו.

אז למה הבינה באמת טובה כרגע? לדברים קטנים. קטעים קטנים של קוד. של טקסט. ליצירת תמונות, לשכפול קול, לתרגום משפה לשפה, לליפסינק, להחלפת פנים. זה כן. אבל לדברים גדולים ולבעיות אמיתיות עסקיות של עולם אמיתי, שהם לא רק בוטים - פה אנחנו עדיין קצת תקועים.

זה עדיין דברים קטנים שיוצרים אימפקט גדול. אבל אין ספק שהאתגר יהיה לעלות קומה ולהצליח לפתור בעיות מורכבות אמיתיות גדולות ולא רק פתרונות קטנים, פלסטרים כאלה. אגב, גם לגבי אוטומציות, עדיין אנחנו בונים הכל ידנית אבל רק מוסיפים את חיבור מודל השפה וכדומה. אבל זה לא באמת 100% AI, זה פשוט משהו שעוזר לנו בדרך, בקטנה.

העתיד אמור להיות מסקרן עם AGI, בינה מלאכותית שיודעת להבין מה לא מספיק טוב ולהשתפר ולפתור בעיות שלמות לבדה. זה הסגנון של מודל Q* שנמצא בפיתוח של OpenAI ושמאוד מסקרן (ומסוכן). הדרך לשם עוברת בצעדים הקטנים. אז גם אם הבינה עדיין לא כאן במאני טיים, לא באמת היינו יכולים לפרוץ ככה בלעדיה.

ומה דעתכם?

*יובל אבידני - HACKIT*

בתמונה - אכזבה מאי היכולת לרשום את הטקסט כמו שצריך על התמונה 🤣