چه زود دیر می شود...
در باز شد...
برپا !... بر جا !
درس اول : بابا آب داد ، ما سیرآب شدیم
بابا نان داد ، ما سیر شدیم
اکرم و امین چقدر سیب و انار داشتند
در سبد مهربانی شان و کوکب خانم چقدر
مهمان نواز بود.
و چقدر همه منتظر آمدن حسنک بودند
کوچه پس کوچه های کودکی را به سرعت
طی کردیم و در زندگی گم شدیم.
همه زیبایی ها رنگ باخت.
نگاه مان سرد شد و دستان مان خسته
دیگر باران با ترانه نمی بارد!
و ما کودکان دیروز دلتنگ شدیم
زرد شدیم ، پژمردیم.
و سال هاست وقتی پشت سرمان را نگاه
می کنیم جز رد پایی از خاطرات خوش
بچگی نمی یابیم،
و در ذهن مان جز همهمه زنگ تفریح
طنین صدایی نیست...!
و امروز چقدر دلتنگ آن روزهاییم
و هرگز نفهمیدیم.
چرا برای بزرگ شدن این همه بی تاب بودیم...
@gorava
در باز شد...
برپا !... بر جا !
درس اول : بابا آب داد ، ما سیرآب شدیم
بابا نان داد ، ما سیر شدیم
اکرم و امین چقدر سیب و انار داشتند
در سبد مهربانی شان و کوکب خانم چقدر
مهمان نواز بود.
و چقدر همه منتظر آمدن حسنک بودند
کوچه پس کوچه های کودکی را به سرعت
طی کردیم و در زندگی گم شدیم.
همه زیبایی ها رنگ باخت.
نگاه مان سرد شد و دستان مان خسته
دیگر باران با ترانه نمی بارد!
و ما کودکان دیروز دلتنگ شدیم
زرد شدیم ، پژمردیم.
و سال هاست وقتی پشت سرمان را نگاه
می کنیم جز رد پایی از خاطرات خوش
بچگی نمی یابیم،
و در ذهن مان جز همهمه زنگ تفریح
طنین صدایی نیست...!
و امروز چقدر دلتنگ آن روزهاییم
و هرگز نفهمیدیم.
چرا برای بزرگ شدن این همه بی تاب بودیم...
@gorava
❤4👎1👏1
❤3
Elnarə Abdullayeva_sona bülbüllər+A bülbül
@Azerbaycan_Musighi کانال موسیقی آذربایجان
🎵🎶🎼🎼🎼🎼🎼🎶🎵
Elnarə Abdullayeva
Sona bülbüllər
A bülbül
الناره آبدوللایئوا ( ائلناره عبدالله یئوا )
سونا بولبوللر ( بولبول لر )
@gorava
Elnarə Abdullayeva
Sona bülbüllər
A bülbül
الناره آبدوللایئوا ( ائلناره عبدالله یئوا )
سونا بولبوللر ( بولبول لر )
@gorava
به اطلاع می رساند که یک دستگاه پژو۴۰۵ امروز از روستای گوراوان به سمت تهران حرکت خواهد کرد وبرای ۴نفر جا دارد
شماره تماس:۰۹۱۹۶۱۵۲۸۰۳
عظیم رحیمی
@gorava
شماره تماس:۰۹۱۹۶۱۵۲۸۰۳
عظیم رحیمی
@gorava
حیدر بابا...
آغاجلارون اوجالدی ...
آمما حییف جاوانلارون قوجالدی...
@gorava
آغاجلارون اوجالدی ...
آمما حییف جاوانلارون قوجالدی...
@gorava
جرم ما دهاتی ها
هیچ وقت ثابت نمی شود
چون رنج کارگری ؛
آثار انگشتانمان را سائیده است !
👌👌😢
#حسین_پناهی
@gorava
هیچ وقت ثابت نمی شود
چون رنج کارگری ؛
آثار انگشتانمان را سائیده است !
👌👌😢
#حسین_پناهی
@gorava
👍2
عطارنیشابوری میگوید:
عبادت ده جزء است
نه جزء آن دوری از خلق است
و يك جزء آن خاموشی است!
پس زیاد خودتون رو درگیر
حرف مردم نکنید!
@gorava
عبادت ده جزء است
نه جزء آن دوری از خلق است
و يك جزء آن خاموشی است!
پس زیاد خودتون رو درگیر
حرف مردم نکنید!
@gorava
👍2❤1
👍11