This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرد تهرانی با 7 شناسنامه 7 زن داشت. جالب هم اینکه هیچ کدوم از زنهاش متوجه زنهای دیگهش نشدن.
چقدر حرفه ای عمل کرده که هیچ بویی نبردن :)))))
@gorava
چقدر حرفه ای عمل کرده که هیچ بویی نبردن :)))))
@gorava
خاکپور- فرماندار و رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هریس خبرداد:
❗️ابتلای ۱۶ نفر از شهروندان شهرستان هریس به ویروس کرونا در طی هفته (۱۴۰۰/۴/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۵/۱)شامل:
هریس ۶ نفر
برازین و ترکایش هر کدام ۲ نفر
کلوانق، بخشایش، بیلوردی، جانقور، باروق و کیویج هر کدام ۱ نفر
و فوت یک نفر در چنزق
@gorava
❗️ابتلای ۱۶ نفر از شهروندان شهرستان هریس به ویروس کرونا در طی هفته (۱۴۰۰/۴/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۵/۱)شامل:
هریس ۶ نفر
برازین و ترکایش هر کدام ۲ نفر
کلوانق، بخشایش، بیلوردی، جانقور، باروق و کیویج هر کدام ۱ نفر
و فوت یک نفر در چنزق
@gorava
مردگان از چه چيزي افسوس مي خوردند؟
يكي از نامهاي قيامت "يوم الحسرت" است حال ما مي دانيم مردگان از چه چيز حسرت مي خورند ؟
وَ قَالَ ص مَا مِنْ لَيْلَةٍ إِلَّا وَ مَلَكُ الْمَوْتِ يُنَادِي يَا أَهْلَ الْقُبُورِ لِمَنْ تَغْبِطُونَ الْيَوْمَ وَ قَدْ عَايَنْتُمْ هَوْلَ الْمُطَّلِعِ فَيَقُولُ الْمَوْتَي إِنَّمَا نَغْبِطُ المؤمنون [الْمُؤْمِنِينَ فِي مَسَاجِدِهِمْ لِأَنَّهُمْ يُصَلُّونَ وَ لَا نُصَلِّي وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ لَا نُزَكِّي وَ يَصُومُونَ شَهْرَ رَمَضَانَ وَ لَا نَصُومُ وَ يَتَصَدَّقُونَ بِمَا فَضَلَ عَنْ عِيَالِهِمْ وَ نَحْنُ لَا نَتَصَدَّ
رسول خدا(صلي الله عليه و آله) فرمود: هيچ شب و روزي نيست مگر اينكه ملك الموت ندا سر مي دهد و مي گويد:اي اهل قبور ، امروز غبطه و حسرت چه كساني را مي خوريد ، در حاليكه مرگ را معاينه كرديد و از اسرار با خبر شديد.
در جواب ، مردگان مي گويند:
ما غبطه ي مؤمنين را مي خوريم كه در مساجد هستند ،
زيرا آنان نماز مي خوانند و ما نمي خوانيم
و آنها زكات مي دهند و ما نمي دهيم ،
و آنها روزه مي گيرند و ما نمي گيريم ،
و صدقه مي دهند و ما نمي دهيم
و آنها ذكر خدا را مي گويند و ما نمي گوئيم
پس واحسرتا بر آنچه از دست داده ايم در عالم دنيا.
منبع:ارشاد و القلوب الی صواب ،ج۱،ص۵۳
اللـــــهم عـــــجل لـــــولیک الـــــفرج
@gorava
يكي از نامهاي قيامت "يوم الحسرت" است حال ما مي دانيم مردگان از چه چيز حسرت مي خورند ؟
وَ قَالَ ص مَا مِنْ لَيْلَةٍ إِلَّا وَ مَلَكُ الْمَوْتِ يُنَادِي يَا أَهْلَ الْقُبُورِ لِمَنْ تَغْبِطُونَ الْيَوْمَ وَ قَدْ عَايَنْتُمْ هَوْلَ الْمُطَّلِعِ فَيَقُولُ الْمَوْتَي إِنَّمَا نَغْبِطُ المؤمنون [الْمُؤْمِنِينَ فِي مَسَاجِدِهِمْ لِأَنَّهُمْ يُصَلُّونَ وَ لَا نُصَلِّي وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ لَا نُزَكِّي وَ يَصُومُونَ شَهْرَ رَمَضَانَ وَ لَا نَصُومُ وَ يَتَصَدَّقُونَ بِمَا فَضَلَ عَنْ عِيَالِهِمْ وَ نَحْنُ لَا نَتَصَدَّ
رسول خدا(صلي الله عليه و آله) فرمود: هيچ شب و روزي نيست مگر اينكه ملك الموت ندا سر مي دهد و مي گويد:اي اهل قبور ، امروز غبطه و حسرت چه كساني را مي خوريد ، در حاليكه مرگ را معاينه كرديد و از اسرار با خبر شديد.
در جواب ، مردگان مي گويند:
ما غبطه ي مؤمنين را مي خوريم كه در مساجد هستند ،
زيرا آنان نماز مي خوانند و ما نمي خوانيم
و آنها زكات مي دهند و ما نمي دهيم ،
و آنها روزه مي گيرند و ما نمي گيريم ،
و صدقه مي دهند و ما نمي دهيم
و آنها ذكر خدا را مي گويند و ما نمي گوئيم
پس واحسرتا بر آنچه از دست داده ايم در عالم دنيا.
منبع:ارشاد و القلوب الی صواب ،ج۱،ص۵۳
اللـــــهم عـــــجل لـــــولیک الـــــفرج
@gorava
چون در تمام زندگی فقط یک
❤️مادر❤️داری
و وقتی میمیرد آنگاه ملائکه میگویند که فوت شد آن کسی که به سبب آن به تو رحم میشد(اتقوا الله فی الامهات)
این پیام برای هر انسانی که عزیز است برای مادرش😘
مادر❤️ : اگر گرسنه شدی رستوران است
اگر مریض شدی بیمارستان است
اگرخوشحال شدی جشن است
اگر خوابیدی بیدارکننده است
اگر غائب شدی دعاگویت است
ایا با او به احسان و نیکی رفتار کردی......
داخل منزل میشویم و میگوییم : مادر کجاست؟
با انکه از او چیزی نمیخواهیم
انگار وطن است!! از او دور میشویم و برمیگردیم که او را ببینیم
❤️❤️
خداوندا از مادرم سه چیز را دور کن
تنگی قبر،اتش جهنم،و فتنه های قبر
امکان ندارد بخوانی وبه احترام مادر به اشتراکش نگذاری ، ارزش زیادی داره ببینم رکورد رو میشکنه🌺🌸
@gorava
❤️مادر❤️داری
و وقتی میمیرد آنگاه ملائکه میگویند که فوت شد آن کسی که به سبب آن به تو رحم میشد(اتقوا الله فی الامهات)
این پیام برای هر انسانی که عزیز است برای مادرش😘
مادر❤️ : اگر گرسنه شدی رستوران است
اگر مریض شدی بیمارستان است
اگرخوشحال شدی جشن است
اگر خوابیدی بیدارکننده است
اگر غائب شدی دعاگویت است
ایا با او به احسان و نیکی رفتار کردی......
داخل منزل میشویم و میگوییم : مادر کجاست؟
با انکه از او چیزی نمیخواهیم
انگار وطن است!! از او دور میشویم و برمیگردیم که او را ببینیم
❤️❤️
خداوندا از مادرم سه چیز را دور کن
تنگی قبر،اتش جهنم،و فتنه های قبر
امکان ندارد بخوانی وبه احترام مادر به اشتراکش نگذاری ، ارزش زیادی داره ببینم رکورد رو میشکنه🌺🌸
@gorava
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تولد 3 مردادماهی هارو تبریک میگیم و بهترین هارو براشون آرزو میکنیم❤😍
@gorava
@gorava
به اطلاع ملت شریف گوراوان می رساند که قطع برق پمپ آب موجب قطعی آب در روستا بود که باحضور مسئول آب روستا برق پمپ وصل گردید
@gorava
@gorava
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در روزهایی که اغلب مناطق کشور را گرمای طاقت فرسا فرا گرفته،این روزها در گوراوان دما به ۱۰درجه در شب ها می رسد
@gorava
@gorava
💚 رسول اکرم فرمودند:
قبر هر روز ۵ مرتبه انسان را صدا میزند،
①من خانه فقر هستم با خودتان گنج بیاورید
②من خانه ترس هستم با خودتان أنیس بیاورید
③من خانه مارها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر بیاورید
④من خانه تاریکی ها هستم با خودتان روشنایی بیاورید
⑤خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بیاورید
🔵 گنج : لا اله إلا الله
🔴 انیس : تلاوت قرآن
⚫️ پادزهر : صدقه ، خیرات
⚪️ چراغ : نماز نمازشب
🌕 فرش : عمل صالح
《اللهم صل علی محمدوال محمد
@gorava
قبر هر روز ۵ مرتبه انسان را صدا میزند،
①من خانه فقر هستم با خودتان گنج بیاورید
②من خانه ترس هستم با خودتان أنیس بیاورید
③من خانه مارها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر بیاورید
④من خانه تاریکی ها هستم با خودتان روشنایی بیاورید
⑤خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بیاورید
🔵 گنج : لا اله إلا الله
🔴 انیس : تلاوت قرآن
⚫️ پادزهر : صدقه ، خیرات
⚪️ چراغ : نماز نمازشب
🌕 فرش : عمل صالح
《اللهم صل علی محمدوال محمد
@gorava
اطلاعیه
به اطلاع اهالی محترم روستاهای گوراوان و تازه کند می رساند،فردا(سه شنبه)بینایی سنجی کودکان ۳تا۶سال از ساعت ۸صبح در محل خانه بهداشت گوراوان انجام می شود،لازم به ذکر است بینایی سنجی سایر گروه های سنی نیز در صورت مراجعه افراد انجام می شود
باتشکر فیض اله زاده
@gorava
به اطلاع اهالی محترم روستاهای گوراوان و تازه کند می رساند،فردا(سه شنبه)بینایی سنجی کودکان ۳تا۶سال از ساعت ۸صبح در محل خانه بهداشت گوراوان انجام می شود،لازم به ذکر است بینایی سنجی سایر گروه های سنی نیز در صورت مراجعه افراد انجام می شود
باتشکر فیض اله زاده
@gorava
با درخواست دامداران از فرماندار سراب وموافقت فرماندار این شهر بازار هفتگی بهرمان این هفته دایر خواهد بود
@gorava
@gorava
*دووار گوراوان وحومه*
اعلامیه اولین سالگرد در گذشت مرحوم کربلایی محمد حسین ملکیان @gorava
به همین مناسبت امروز از ساعت ۱۶از جلوی منزل شخصی آنمرحوم جهت قرائت سوره یاسین به سوی مزار آنمرحوم حرکت خواهیم کرد
با تشکر فراوان:خانواده آنمرحوم
@gorava
با تشکر فراوان:خانواده آنمرحوم
@gorava
علي شاه💚
عَلي ماه💚
عَلي راه💚
عَلي نَصْرُمِن الله💚
عَلي زِمزِمه ى هَر دِلِ آگاه💚
عَلي عِينِ يَقينْ است💚
عَلي بَر هَمه ى خَلْقْ اميرالْمؤمِنينْ است💚
عَلي كاشِفِ هَر غَم💚
عَلي بَر هَمه مَرْحَم💚
عَلي ذِكْرِ لَبِ عيسى بن مَرْيَم💚
عَلي هَستى خاتَم💚
عَلي بَرگِ بَراتِ هَمه ى خَلْقْ ز آتَش و جَهَنَّم💚
عَلي اصلِ وجودْ است💚
عَلي روى سُجودْ است💚
عَلي مَعدَنِ جودْ است💚
عَلي رازونيازْ است💚
عَلي سوزو گُدازْاست💚
عَلي مَحْرَمِ راز است💚
عَلي مُهرِ قبولي نَماز است💚
عَلي بَرْگ و بَراتْ است💚
عَلي حَجُّ زَكاتْ است💚
عَلي تَجَلّي صفاتْ است💚
عَلي بابِ نِجاتْ است💚
عَلي حَيّ و مَماتْ است💚
عَلي رَمْز عُبور و مُرور از روى صراط است💚
عَلي ساقي كوثَر كه هَمان آب حيات است💚
فَقَط حِيدَرِ كَرّار امير الْمؤمِنينْ است.
پیشاپیش عید غدیر برشما مبارک باشد😘😘
@gorava
عَلي ماه💚
عَلي راه💚
عَلي نَصْرُمِن الله💚
عَلي زِمزِمه ى هَر دِلِ آگاه💚
عَلي عِينِ يَقينْ است💚
عَلي بَر هَمه ى خَلْقْ اميرالْمؤمِنينْ است💚
عَلي كاشِفِ هَر غَم💚
عَلي بَر هَمه مَرْحَم💚
عَلي ذِكْرِ لَبِ عيسى بن مَرْيَم💚
عَلي هَستى خاتَم💚
عَلي بَرگِ بَراتِ هَمه ى خَلْقْ ز آتَش و جَهَنَّم💚
عَلي اصلِ وجودْ است💚
عَلي روى سُجودْ است💚
عَلي مَعدَنِ جودْ است💚
عَلي رازونيازْ است💚
عَلي سوزو گُدازْاست💚
عَلي مَحْرَمِ راز است💚
عَلي مُهرِ قبولي نَماز است💚
عَلي بَرْگ و بَراتْ است💚
عَلي حَجُّ زَكاتْ است💚
عَلي تَجَلّي صفاتْ است💚
عَلي بابِ نِجاتْ است💚
عَلي حَيّ و مَماتْ است💚
عَلي رَمْز عُبور و مُرور از روى صراط است💚
عَلي ساقي كوثَر كه هَمان آب حيات است💚
فَقَط حِيدَرِ كَرّار امير الْمؤمِنينْ است.
پیشاپیش عید غدیر برشما مبارک باشد😘😘
@gorava
طرح صیانت از حقوق کاربران چیست؟
این طرح چه تفاوتی با فیلتر کردن دارد؟
• این طرح شامل مدیریت گذرگاههای اینترنت بر عهده نیروهای مسلح قرار میگیرد.
• پهنای باند پیامرسانهای خارجی را به نصف پیامرسانهای داخلی میشود.
• تمام پیامرسانهای خارجی باید در این پنجره ثبت شوند وگرنه باید مسدود شوند.
• قیمت پهنای باند داخلی باید یک سوم پهنای باند بینالملل باشد.
• وزارت ارتباطات باید پهنای باند پیام رسانهای خارجی را به نصف پیامرسانهای داخلی برساند.
• هر شخصه مبادرت به عرضه، خرید و فروش «رمز ارز» بدون مجوز بانک مرکزی نماید حسب مورد مجازاتهای مقرر مواد ۱۸ و ۱۸ مکرر قانون و مبارزه با قاچاق کالا و ارز محکوم میشود.
• در این طرح آمده هر کسی که برنامهای بسازد که براساس آن امکان دسترسی به پایگاههای اینترنتی و پیام رسانهای غیرقانونی مسدود شده را فراهم کند به حبس یا جزای نقدی درجه شش محکوم میشود.
• فعالیت کاربران و سازمانها در پیامرسانهای مسدود شده مجازات تعزیری درجه ۷ شامل جریمه نقدی و زندان است.
در این طرح هیچ چیزی فیلتر نخواهد شد!
پس به اشتباه فکر نکنید با پروکسی و وی پی ان و غیره امکان دور زدن این طرح وجود دارد
پهنای باند محدود خواهد شد
پس از محدود شدن پهنای باند وبسایت های غیر بومی سرعت این سایت ها به قدری پایبن خواهد آمد که ممکن است ساعت ها برای ارسال یک پیام در شبکه ای مانند واتساپ طول بکشد
مجازات استفاده از غیر بومی ها
استفاده از شبکات غیر بومی مجازات خواهد داشت ! هر گونه وی پی ان، پروکسی یا برنامه غیر تایید شده دارای مجازات خواهد بود
تکرار میکنیم
هیچ چیزی فیلتر نخواهد شد و پهنای باند آنها محدود خواهد شد تا غیر استفاده شوند
عده ای به اشتباه فکر میکنن این طرح چیزی مانند فیلتر شدن است که اینطور نیست...
@gorava
این طرح چه تفاوتی با فیلتر کردن دارد؟
• این طرح شامل مدیریت گذرگاههای اینترنت بر عهده نیروهای مسلح قرار میگیرد.
• پهنای باند پیامرسانهای خارجی را به نصف پیامرسانهای داخلی میشود.
• تمام پیامرسانهای خارجی باید در این پنجره ثبت شوند وگرنه باید مسدود شوند.
• قیمت پهنای باند داخلی باید یک سوم پهنای باند بینالملل باشد.
• وزارت ارتباطات باید پهنای باند پیام رسانهای خارجی را به نصف پیامرسانهای داخلی برساند.
• هر شخصه مبادرت به عرضه، خرید و فروش «رمز ارز» بدون مجوز بانک مرکزی نماید حسب مورد مجازاتهای مقرر مواد ۱۸ و ۱۸ مکرر قانون و مبارزه با قاچاق کالا و ارز محکوم میشود.
• در این طرح آمده هر کسی که برنامهای بسازد که براساس آن امکان دسترسی به پایگاههای اینترنتی و پیام رسانهای غیرقانونی مسدود شده را فراهم کند به حبس یا جزای نقدی درجه شش محکوم میشود.
• فعالیت کاربران و سازمانها در پیامرسانهای مسدود شده مجازات تعزیری درجه ۷ شامل جریمه نقدی و زندان است.
در این طرح هیچ چیزی فیلتر نخواهد شد!
پس به اشتباه فکر نکنید با پروکسی و وی پی ان و غیره امکان دور زدن این طرح وجود دارد
پهنای باند محدود خواهد شد
پس از محدود شدن پهنای باند وبسایت های غیر بومی سرعت این سایت ها به قدری پایبن خواهد آمد که ممکن است ساعت ها برای ارسال یک پیام در شبکه ای مانند واتساپ طول بکشد
مجازات استفاده از غیر بومی ها
استفاده از شبکات غیر بومی مجازات خواهد داشت ! هر گونه وی پی ان، پروکسی یا برنامه غیر تایید شده دارای مجازات خواهد بود
تکرار میکنیم
هیچ چیزی فیلتر نخواهد شد و پهنای باند آنها محدود خواهد شد تا غیر استفاده شوند
عده ای به اشتباه فکر میکنن این طرح چیزی مانند فیلتر شدن است که اینطور نیست...
@gorava
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عید سعید غدیرخم🌸
عید امامت و ولایت🌸
بر شما و خانواده محترمتون مبارک باد🎊🌸
عیدتون مبارک 🌸🎊🌸
شبتون علوی💚
@gorava
عید امامت و ولایت🌸
بر شما و خانواده محترمتون مبارک باد🎊🌸
عیدتون مبارک 🌸🎊🌸
شبتون علوی💚
@gorava