Soore
Menshavi_www.Aviny.com
سوره یاسین هدیه به صاحب الزمان (عجل) روحی له الفداه و تمام اموات وشهدا
@gorava
@gorava
🔴⚠️ پست بسیار بسیار مهم؛ احتمال وقوع آشفتگی شدید آب و هوایی در آذربایجان از کاهش دمای ۱۵ درجه ای و وزش طوفان خنک شرقی تا صاعقه ها و بارش های خطرناک تندری
✅ بررسی و پیگیری الگوهای مادر، نشان از احتمال وقوع یک آشفتگی آب و هوایی در نیمه اول مرداد دارد؛ شمال و شمالغرب ایران می تواند بیشترین تاثیر را از این جریانات دریافت کند.
🔥 ابتدا با قرارگیری در پشته ، شاهد افزایش محسوس دمای هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۴ و ۵ مرداد خواهیم بود، که روزهای داغی سپری خواهیم کرد؛ همچنین، دمای هوا از امروز تا یکشنبه دستخـوش تغییرات محسوسی نخواهد شد.
🌪🔽 روز چهارشنبه به تدریج از سمت استان اردبیل و ناحیه قره داغ، کاهش دما آغاز می شود،که خیلی محسوس و تا جمعه صبح در مناطقی تا ۱۵ درجه افت دما محتمل است و طی چهارشنبه اوایل شب به بعد می توانیم شاهد طوفان شرقی و خسارات گسترده در برخی مناطق مستعد به دلیل وزش باد شدید تا بسیار شدید شرقی باشیم.
⚡️🌊 خطر اصابت صاعقه های مهیب، ریزش سنگین تگرگ و متعاقباً خطرات باالقوه مرتبط، در مناطقی ناگزیر خواهد بود
@gorava
✅ بررسی و پیگیری الگوهای مادر، نشان از احتمال وقوع یک آشفتگی آب و هوایی در نیمه اول مرداد دارد؛ شمال و شمالغرب ایران می تواند بیشترین تاثیر را از این جریانات دریافت کند.
🔥 ابتدا با قرارگیری در پشته ، شاهد افزایش محسوس دمای هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۴ و ۵ مرداد خواهیم بود، که روزهای داغی سپری خواهیم کرد؛ همچنین، دمای هوا از امروز تا یکشنبه دستخـوش تغییرات محسوسی نخواهد شد.
🌪🔽 روز چهارشنبه به تدریج از سمت استان اردبیل و ناحیه قره داغ، کاهش دما آغاز می شود،که خیلی محسوس و تا جمعه صبح در مناطقی تا ۱۵ درجه افت دما محتمل است و طی چهارشنبه اوایل شب به بعد می توانیم شاهد طوفان شرقی و خسارات گسترده در برخی مناطق مستعد به دلیل وزش باد شدید تا بسیار شدید شرقی باشیم.
⚡️🌊 خطر اصابت صاعقه های مهیب، ریزش سنگین تگرگ و متعاقباً خطرات باالقوه مرتبط، در مناطقی ناگزیر خواهد بود
@gorava
🔴 شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی/ توقف تولید تا پایان سال!
🔹خبرهایی حاکی از توقف تولید نیسان به گوش میرسد. البته آن دسته از خودروهایی که در پارکینگ این خودروسازی هم هستند باید مجهز به استاندارد یورو پنج شده تا پلاک شوند.
🔹از این رو حدود ۶ هزار خودرو در پارکینگ خودروسازی سایپا انبار شده است./باشگاه خبرنگاران
@gorava
🔹خبرهایی حاکی از توقف تولید نیسان به گوش میرسد. البته آن دسته از خودروهایی که در پارکینگ این خودروسازی هم هستند باید مجهز به استاندارد یورو پنج شده تا پلاک شوند.
🔹از این رو حدود ۶ هزار خودرو در پارکینگ خودروسازی سایپا انبار شده است./باشگاه خبرنگاران
@gorava
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرد تهرانی با 7 شناسنامه 7 زن داشت. جالب هم اینکه هیچ کدوم از زنهاش متوجه زنهای دیگهش نشدن.
چقدر حرفه ای عمل کرده که هیچ بویی نبردن :)))))
@gorava
چقدر حرفه ای عمل کرده که هیچ بویی نبردن :)))))
@gorava
خاکپور- فرماندار و رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هریس خبرداد:
❗️ابتلای ۱۶ نفر از شهروندان شهرستان هریس به ویروس کرونا در طی هفته (۱۴۰۰/۴/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۵/۱)شامل:
هریس ۶ نفر
برازین و ترکایش هر کدام ۲ نفر
کلوانق، بخشایش، بیلوردی، جانقور، باروق و کیویج هر کدام ۱ نفر
و فوت یک نفر در چنزق
@gorava
❗️ابتلای ۱۶ نفر از شهروندان شهرستان هریس به ویروس کرونا در طی هفته (۱۴۰۰/۴/۲۵ لغایت ۱۴۰۰/۵/۱)شامل:
هریس ۶ نفر
برازین و ترکایش هر کدام ۲ نفر
کلوانق، بخشایش، بیلوردی، جانقور، باروق و کیویج هر کدام ۱ نفر
و فوت یک نفر در چنزق
@gorava
مردگان از چه چيزي افسوس مي خوردند؟
يكي از نامهاي قيامت "يوم الحسرت" است حال ما مي دانيم مردگان از چه چيز حسرت مي خورند ؟
وَ قَالَ ص مَا مِنْ لَيْلَةٍ إِلَّا وَ مَلَكُ الْمَوْتِ يُنَادِي يَا أَهْلَ الْقُبُورِ لِمَنْ تَغْبِطُونَ الْيَوْمَ وَ قَدْ عَايَنْتُمْ هَوْلَ الْمُطَّلِعِ فَيَقُولُ الْمَوْتَي إِنَّمَا نَغْبِطُ المؤمنون [الْمُؤْمِنِينَ فِي مَسَاجِدِهِمْ لِأَنَّهُمْ يُصَلُّونَ وَ لَا نُصَلِّي وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ لَا نُزَكِّي وَ يَصُومُونَ شَهْرَ رَمَضَانَ وَ لَا نَصُومُ وَ يَتَصَدَّقُونَ بِمَا فَضَلَ عَنْ عِيَالِهِمْ وَ نَحْنُ لَا نَتَصَدَّ
رسول خدا(صلي الله عليه و آله) فرمود: هيچ شب و روزي نيست مگر اينكه ملك الموت ندا سر مي دهد و مي گويد:اي اهل قبور ، امروز غبطه و حسرت چه كساني را مي خوريد ، در حاليكه مرگ را معاينه كرديد و از اسرار با خبر شديد.
در جواب ، مردگان مي گويند:
ما غبطه ي مؤمنين را مي خوريم كه در مساجد هستند ،
زيرا آنان نماز مي خوانند و ما نمي خوانيم
و آنها زكات مي دهند و ما نمي دهيم ،
و آنها روزه مي گيرند و ما نمي گيريم ،
و صدقه مي دهند و ما نمي دهيم
و آنها ذكر خدا را مي گويند و ما نمي گوئيم
پس واحسرتا بر آنچه از دست داده ايم در عالم دنيا.
منبع:ارشاد و القلوب الی صواب ،ج۱،ص۵۳
اللـــــهم عـــــجل لـــــولیک الـــــفرج
@gorava
يكي از نامهاي قيامت "يوم الحسرت" است حال ما مي دانيم مردگان از چه چيز حسرت مي خورند ؟
وَ قَالَ ص مَا مِنْ لَيْلَةٍ إِلَّا وَ مَلَكُ الْمَوْتِ يُنَادِي يَا أَهْلَ الْقُبُورِ لِمَنْ تَغْبِطُونَ الْيَوْمَ وَ قَدْ عَايَنْتُمْ هَوْلَ الْمُطَّلِعِ فَيَقُولُ الْمَوْتَي إِنَّمَا نَغْبِطُ المؤمنون [الْمُؤْمِنِينَ فِي مَسَاجِدِهِمْ لِأَنَّهُمْ يُصَلُّونَ وَ لَا نُصَلِّي وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ لَا نُزَكِّي وَ يَصُومُونَ شَهْرَ رَمَضَانَ وَ لَا نَصُومُ وَ يَتَصَدَّقُونَ بِمَا فَضَلَ عَنْ عِيَالِهِمْ وَ نَحْنُ لَا نَتَصَدَّ
رسول خدا(صلي الله عليه و آله) فرمود: هيچ شب و روزي نيست مگر اينكه ملك الموت ندا سر مي دهد و مي گويد:اي اهل قبور ، امروز غبطه و حسرت چه كساني را مي خوريد ، در حاليكه مرگ را معاينه كرديد و از اسرار با خبر شديد.
در جواب ، مردگان مي گويند:
ما غبطه ي مؤمنين را مي خوريم كه در مساجد هستند ،
زيرا آنان نماز مي خوانند و ما نمي خوانيم
و آنها زكات مي دهند و ما نمي دهيم ،
و آنها روزه مي گيرند و ما نمي گيريم ،
و صدقه مي دهند و ما نمي دهيم
و آنها ذكر خدا را مي گويند و ما نمي گوئيم
پس واحسرتا بر آنچه از دست داده ايم در عالم دنيا.
منبع:ارشاد و القلوب الی صواب ،ج۱،ص۵۳
اللـــــهم عـــــجل لـــــولیک الـــــفرج
@gorava
چون در تمام زندگی فقط یک
❤️مادر❤️داری
و وقتی میمیرد آنگاه ملائکه میگویند که فوت شد آن کسی که به سبب آن به تو رحم میشد(اتقوا الله فی الامهات)
این پیام برای هر انسانی که عزیز است برای مادرش😘
مادر❤️ : اگر گرسنه شدی رستوران است
اگر مریض شدی بیمارستان است
اگرخوشحال شدی جشن است
اگر خوابیدی بیدارکننده است
اگر غائب شدی دعاگویت است
ایا با او به احسان و نیکی رفتار کردی......
داخل منزل میشویم و میگوییم : مادر کجاست؟
با انکه از او چیزی نمیخواهیم
انگار وطن است!! از او دور میشویم و برمیگردیم که او را ببینیم
❤️❤️
خداوندا از مادرم سه چیز را دور کن
تنگی قبر،اتش جهنم،و فتنه های قبر
امکان ندارد بخوانی وبه احترام مادر به اشتراکش نگذاری ، ارزش زیادی داره ببینم رکورد رو میشکنه🌺🌸
@gorava
❤️مادر❤️داری
و وقتی میمیرد آنگاه ملائکه میگویند که فوت شد آن کسی که به سبب آن به تو رحم میشد(اتقوا الله فی الامهات)
این پیام برای هر انسانی که عزیز است برای مادرش😘
مادر❤️ : اگر گرسنه شدی رستوران است
اگر مریض شدی بیمارستان است
اگرخوشحال شدی جشن است
اگر خوابیدی بیدارکننده است
اگر غائب شدی دعاگویت است
ایا با او به احسان و نیکی رفتار کردی......
داخل منزل میشویم و میگوییم : مادر کجاست؟
با انکه از او چیزی نمیخواهیم
انگار وطن است!! از او دور میشویم و برمیگردیم که او را ببینیم
❤️❤️
خداوندا از مادرم سه چیز را دور کن
تنگی قبر،اتش جهنم،و فتنه های قبر
امکان ندارد بخوانی وبه احترام مادر به اشتراکش نگذاری ، ارزش زیادی داره ببینم رکورد رو میشکنه🌺🌸
@gorava
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تولد 3 مردادماهی هارو تبریک میگیم و بهترین هارو براشون آرزو میکنیم❤😍
@gorava
@gorava