Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
600 subscribers
1.1K photos
16 videos
661 links
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina

TG= @TG_Gina
Download Telegram
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
9
Ꮆ丨几卂’s mijmering: als een koning

Toen ik net begon met praten was mijn eerste woord géén mama of papa, maar ‘self tjoen’ [zelf doen]. En dat is altijd zo gebleven tot mijn grote ontwaken.

Maar samen is vele malen leuker en maakt mij juist krachtiger. En stiekem wilde ik dat altijd al, maar ik kwam de juiste mensen niet tegen. Daarom ben ik ook zo dankbaar voor deze tijd. Ik vind het prachtig.

Zo mocht ik als kind géén vragen stellen. Mijn ouders werden gek van mij: dat overgevoelige kind, met die kwek die nooit stilstaat en haar 1001 vragen. Want met een antwoord volgde steen vast weer een vraag en een volgende en een volgende.

Over het geloof mocht ik al helemaal geen vragen stellen, want anders zou het geen geloven zijn maar (willen) weten. Dat vond ik het aller stomste, want ik voelde juist dat de Bron/God de Almachtige/Liefde er sowieso was.

Ik had juist meer vragen over de achterlucke kijk op het geloof en de God die zij schetste, dat was nameluck niet mijn God. Maar vragen mocht dus niet.

Ik ben overigens altijd vragen blijven stellen, ik heb er zelfs mijn beroep van gemaakt. Ik had pas rust bij een antwoord als het met mij resoneerde.

Vandaag kwam ik de spelling (toverspreuk) tegen van VRAGEN in het Engels: Always be asKING: ‘wees altijd als een koning’.

…. Rest my case! 🥰

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share, with mentions please
24👍1🥰1
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
4👍1
Ꮆ丨几卂’s mijmering: volle maan?

Hoe zit het nou met de maan? Is ze nou nep of is het plasma? En als ze nep zou zijn, waarom slaap ik dan slechter rond en tijdens volle maan. En met nieuwe maan ben ik chagarijnig en van het padje.

Als ze nep zou zijn, waarom navigeerde de inheemse stammen zo op de maan?

Vele vragen rondom de maan. Vergeet niet onze collectieve manifestatie kracht. We zien het bv al bij bepaalde ziekten. We gooien er een paar promo filmpjes in waarin we geprogrammeerd worden. Laten een paar acteurs je doen geloven dat zij er behoorluck ziek van zijn en wat nare foto’s hier en daar en BAM de programmatie is gedownload.

Als je niet echt eigen bent met je avatar/lichaam en je lichaam vertoont een verdediging (biologisch conflict), dan kan je dat gaan zien als een symptoom. Je computer (hersenen) herkennen het symptoom van de promo filmpjes en maakt de balans op - je hebt die ziekte!

De vraag is nu of de inheemse stammen wel degeluck navigeerde op de maan. Was dat wel zo? Het is iets wat zij ons verteld hebben.

Maar, ik sta best buiten het collectief kan je antwoord zijn, dus aan die collectieve manifestatie doe ik niet mee. Hoe meer mensen samen iets manifesteren, hoe groter de creatie. Jij kan dan alleen toekijken en je er bewust van zijn.

Wat ik denk is dat de maan inderdaad niet echt is. Althans deze maan die wij zien. Ik denk dat er een grote mega magneet onder deze Aarde ligt. Dat de maan grote rondes draait boven (niet om) de Aarde.

Als de maan dan boven een bepaald punt draait waarop wij zien dat ze vol is, dat de magneet op haar sterkst reageert. Uiteraard heel gecalculeerd uitgerekend door de wezens met een lagere frequentie om ons een bepaalde ‘uitleg’ te geven.

De magneet zal op bepaalde momenten sterker dan de andere keren reageren. Ze had dus een cycli. Alleen tijdens de ascensie periode is de magneet nogal wispelturig. Waardoor we ook dezelfde symptomen voelen als er geen volle maan is.

Toen ik zelf vrede kreeg met de theorie die ik nu schets, had de maan geen invloed meer op mijn (water) balans. De magneet (Schumann) voel ik des te meer, maar ook deze gebruik ik in mijn voordeel.

Er is zoveel gelogen en wij zijn zo gigantisch bedrogen door het reguliere. Maar ook aan de andere kant van deze dualiteit, in complot-theorie land, is het gissen naar de waarheid. Beide werelden geven ons geen uitsluitsel. We zullen het pas weten als we verder dan ontwaakt zijn, het echte wakker zijn.

Logica gehusseld met waar je mee resoneert werkt voor mij dan het beste. Maar dat de maan niet is dat zij beweren dat ze is, is voor mij een feit.

Maar het blijft een mooie bol met licht.

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share, with mentions please
8👍7
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
6🥰2
Ꮆ丨几卂’s mijmering: de nieuwe wereld

De nieuwe wereld is er al een tijdje. Maar ze is niet te zien met onze ogen. Althans, niet zonder psychedelische middelen, wat staat voor geest-openbarend.

Ze is te zien met de ogen van ons BewustZijn. En ze is prachtig. En hoe bijzonder is het dat wij er getuigen van mogen zijn.

We hebben de oude wereld meegemaakt. De bevruchting. Haar zwangerschap en de geboorte. Wij, jij en ik! WOW.

Wij hebben gekozen om dit bewust mee te maken. En als je het spel erom heen doorziet, is het een prachtig schouwspel en begrijp ik wel waarom IK hier ooit voor gekozen heb.

‘Maar hoe kan je dat nou zeggen terwijl er zoveel narigheid om ons heen gebeurt?’ Ten eerste zie en beleef ik deze narigheid niet, omdat ik daar bewust voor gekozen heb.

Ik heb mijn keuze vrijheid strict in acht genomen en voor mezelf de juiste keuze gemaakt. Daarnaast ervaar ik zelf die zogenaamde narigheid niet, dus is het niet van mij. Ik creëer dus anders.

‘Is dat niet enorm lullig om dat te zeggen voor hen die het wel meemaken?’ Nee! En het wordt eens tijd dat we allemaal naar binnen gaan keren.

Het is tijd dat we gaan beseffen wat wij kunnen. Wij creëeren zelf. Wij zijn zelf de wereld en het universum. Het draait letterluck om jezelf en zo word je JEZELF. De ware IK BEN.

En met deze ogen kijk ik mijn wereld in - de nieuwe wereld. En, ze is prachtig. Ik ben verliefd op haar. Ik besef terdege dat er niets is zoals haar. Ze is uniek in haar soort.

Wat ben ik blij dat ik ooit de keuze heb gemaakt om getuige te zijn van deze wisseling van oud naar nieuw. Wat een geweldige ervaring.

Geniet je met mij mee? Ik gun het je zo.

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
26👍3🥰1
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
8
Ꮆ丨几卂’s mijmering: herstel

Al drie jaar niets, geen centje pijn of snot doek in de buurt. Je voelt het gewoon opkomen. Je hebt het koud en je hoofd functioneert traag. Mega traag.

De thermometer erbij om voor jezelf het te verifiëren. Koorts en flink ook. Het enige wat ik dan doe is de oorzaak achterhalen zodat het herstel sneller gaat en rusten. Veel rusten.

Net in m’n drukste week met veel nieuwe cliënten. Als de nieuwe bank komt. Als de schilders komen om de kozijnen en voordeur te verven. Als de glazenwasser komt onaangekondigd. Het is meer dan druk.

Ik heb mij overgegeven aan mijn herstel. En de boel de boel gelaten. Ik heb alles uit handen gegeven. Ik heb alleen maar geslapen met de manifestatie dat mijn lichaam de volgende dag hersteld zou zijn en het heeft gedaan wat het moest doen.

Met de manifestatie in m’n achterhoofd ging ik een zware nacht in met veel zweten. En het enige wat ik kon denken is dat het goed was. Al de overtollige vocht wat nodig was om het lichaam te herstellen werd afgevoerd. Precies zoals het moest.

Na 1 dag herstel heb ik heerluck gedoucht. M’n praktijk klaar gezet voor een nieuwe dag. Vandaag heb ik gecreëerd. Mijn lichaam heeft zich hersteld.

1 dag in drie jaar tijd! 1 dag waarvan ik direct de oorzaak vond en het conflict oploste. 1 dag manifesteren en direct creëren. Ik gaf mij over in goed vertrouwen.

Het reguliere noemt het ziek zijn, maar het werkelucke ziek zijn was ruim ervoor. M’n lichaam was zich al aan herstellen. Dat het gepaard gaat met wat ongemakken zoals flinke koorts is alleen maar een teken om je rust te pakken.

Wat ben ik trots op mijn lichaam. Het doet wat het moet doen. Het verdedigt mij. Het zorgt dat IK gezond blijft. Ik wens iedereen een goed herstel en vooral veel bewust zijn.

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
37👍4
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
8👍1
Ꮆ丨几卂’s mijmering:
Het ont wikkelen gaat maar door.


Er bleven altijd vraagtekens, mede door de vele contradicties. Wie of wat je wel- of niet kan vertrouwen. Dat zeurderige stemmetje en die onwetendheid.

Maar als je zoveel leert, zoveel onderzoekt, daardoor veel weet en ziet, zie- en weet je het ook niet meer.

Dan blijft er maar één ding over en dat is je zelf. Je eigen ik. Je eigen intuïtie en je innerluck weten.

Vele lagen ben ik afgegaan en doorgegaan. Steeds meer ont wikkeling en steeds meer krachten. Eigen krachten.

Ik begrijp de ascentie ook steeds meer. Ook de lichamelucke klachten die daar mee gepaard gaan. Al valt dat bij mij reuze mee, maar als ik anderen hoor … pfff.

Soms mag ik een glimp krijgen wat ons staat te wachten. Soms weer een glimp van onze oorsprong.
Maar onze 3% werkende herseninhoud is daar nog niet tegen opgewassen.

We moeten groeien en blijven groeien. Maar niet naar boven of naar beneden, maar juist naar binnen. En van binnenuit naar boven.

Met liefde geven en liefde ontvangen zit het wel goed. Alleen de laatste programmering moet er nog af - het denken.

Denken dat mensen je raar vinden. Denken dat mensen vinden dat je het te hoog in je bol hebt.
Denken dat mensen vinden dat je je aanstelt met je zogenaamde gave.
Denken dat mensen je niet bijzonder vinden of juist té.
Denken dat mensen denken dat je helemaal geen gave hebt.
Denken dat mensen … denken …

Jezelf inhouden, want stel dat ze denken …

Oordelen kunnen we allemaal en is samen met angst een zware programmatie. Begin maar eerst eens te voelen en dan kan je het voelen omzetten in weten.

Ik weet wie ik ben. Ik weet wat ik kan. Ik neem actie en ik laat zien wie ik ben en wat ik kan. Dat is van mij en van niemand anders. Ik ga mezelf niet meer inhouden. Ik ga mezelf nog meer ontplooien en dat zal ik uitstralen.

Wie er moeite mee heeft mag zelf aan de slag met zijn/haar eigen programmaties.

Ik ga spelen. Want ik ben er aan toe om te spelen. Daarvoor ben ik hier geïncarneerd - om te spelen!

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
28👍3
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
16
Ꮆ丨几卂’s mijmering: hartenwens

Vraag, vertrouw, ontvang. De 3 heilige spelregels van manifesteren.

Vragen kunnen we allemaal. De een wat makkelucker dan de ander. Maar waar vraag je om? Weet waar je om vraagt.

Vertrouwen is wat lastiger, vooral in deze ascensie periode. En in wat vertrouw je? Het is niet het vertrouwen in iemand anders. Het is het vertrouwen in jezelf.

Maar vertrouw jij jezelf wel?
Waarom vertrouw jij jezelf en je krachten niet? Je hoeft het niet te ontleden en te duiken in je verleden, als je jezelf vanaf nu maar wel gaat vertrouwen.

En dan ontvangen. Waar je om vraagt zal je krijgen. En je krijgt het ook echt.

Dan kan het best wel eens zijn dat je vraag toch niet zo helder was als dat je dacht. Of dat wat je vroeg niet zo zuiver voor jou was.

Je krijgt het dan als ervaring. Een ervaring om weer verder te kunnen manifesteren. Je speelt met energie.

En als je het spel eenmaal door begint te krijgen, ben je op het level oneindig. Jij kan dan alles manifesteren wat jij maar wilt. Als je maar weet wat jij wilt.

Helder en zuiver vanuit een prachtig hart.

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
29👍2
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
8
Ꮆ丨几卂’s mijmering: UFO’s met een dubbele agenda

De laatste jaren is er vooral duideluckheid gekomen dat er met twee agenda’s wordt gewerkt buiten onze machten.

De een is tegenwoordig alom bekend en pure bangmakerij. Het is alleen zo jammer dat vele die net-ontwaakt zijn er nog zo op in gaan. En wat bedoel ik met net-ontwaakte? Zij die niet verder gaan dan de hoax uit 2020.

En dan heb je nog die andere agenda. Het zogenaamde bevrijdingsprotocol die ons zou moeten verlossen van deze gehele misère op Aarde. Ook dat gaat ‘m niet worden.

Want beide agenda’s is het schaakspel. Met aan de ene kant de zwarte stukken en aan de andere kant de witte stukken. Welke kant je ook kiest, je blijft een speler.

Ik ben er alweer een tijdje van weggelopen. Ik observeer soms, maar meestal ben ik zelf lekker aan het spelen.

Maar de laatste weken is het schaakspel weer in de picture. Er wordt expres chaos gecreëerd zodat meer mensen de keuze vrijheid nemen.

We wisten dat ze u.f.o.’s zouden inzetten. En als ik naar de reacties kijk in m’n niet ontwaakte inner-circle, dan moet het nog vele malen gekker gaan worden. Zo makkeluck zijn ze nameluck niet wakker te krijgen.

Wees zelf ook niet ongerust lief mens. Onder-zoek bijvoorbeeld eens op project Bluebeam. Als je het weet en herkent, dan weet je dat je er ook geen angst voor hoeft te hebben.

Het wordt een grote illusie-show. En voor ons die al door vele lagen zijn gegaan van ontwaken, wordt het lastig. Wij moeten nameluck het aanschouwen. Alles wat we al weten wordt nu één voor één uitgerold.

Mensen die jou opeens gaan vertellen hoe het eigenluck zit. Je zal het gevoel krijgen dat je in een loop zit en dat alles keer op keer en nog eens voorbij komt.

Maar jij bent gehard. Je hebt onderzoek gedaan. Jij bent voorbereid en je hebt vooral aan jezelf gewerkt. Je bent er klaar voor. Jij bent niet voor niets nu hier!

Wees gerust en blijf in vertrouwen, in- en dicht bij jezelf. Er kan je niets overkomen. Jij bent de enige redder van jezelf.

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
31
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
9
Ꮆ丨几卂’s mijmering: end game

Op het moment verschijnen er verschillende dingen op mijn pad die ik het onderzoeken waard vind.

Het mooie is is dat ze allemaal met elkaar te maken hebben. Het een gaat om het spel wat wij hier spelen, noem het de spelregels.

Het andere laat de gebruiksaanwijzing zien van de speler die we zijn hier op Aarde. De aansluiting daarop vind ik in een clausule die sleutels geeft tot een soort escape room met meerdere portalen, waardoor we het spel op verschillende levels kunnen spelen.

En de laatste vind ik zelf het lastigs. Als je eenmaal van deze Matrix bevrijd ben en de levels hebt doorlopen - dan de andere realms.

Nu ik dit zo type, is het spel zo overduideluck, alleen lukt het mij nog niet om voorbij dat laatste level te komen. En misschien is dat ook nou net niet de bedoeling.

Door het spelen kom je vanzelf bij dat laatste level. Het gaat niet om het spel. Het gaat om jouw ervaringen door het spel. Hoe reageer jij in het spel en door het spel?

We zijn bij het laatste level aangekomen. Dat maakt het spannend, want je weet niet wat er komen gaat. Maar ergens maakt het ook wat los, omdat niets bij het oude blijft.

Ik heb er altijd vertrouwen in gehad. Net als vertrouwen in de goede afloop. Het is tijd. Als je dacht dat deze maand hard ging, wacht dan maart maar af. Want maart wordt heftig en intens.

Met de know-how van de gebruiksaanwijzing, het ontwerp in m’n achterzak en met alle opgebouwde zelfkennis ga ik er met een volle bak liefde tegen aan.

Dit is de tijd waar ik voor gekomen ben, net als jij. We zijn er klaar voor!

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
21👍3
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
4👍1
Ꮆ丨几卂’s mijmering: nieuwe stap

Ik bevind mij nu in een bepaalde situatie die niet hoort bij het idealistische romantische (geprogrammeerde) plaatje van de maatschappij en de reacties vanuit mijn omgeving zijn lief bedoeld, maar zit zo vol met programmering.

Mijn omgeving bestaat uit mensen die naar de nieuwe wereld toe werken zolang zij haar niet fysiek ervaren. Die weten van de hoed en de rand. Velen hebben van alles onderzocht, maar niet allen zijn er al.

Mijn man en ik zijn uit elkaar en ik zal een prachtig appartement verlaten en op zoek gaan naar een eigen appartement.

Maar als je dat verteld aan je omgeving, zelfs in die van mij, dan komen er allerlei emoties vrij van anderen die zij projecteren op jou.

Hou aub je projecties en emoties bij je. Ze zijn van jou. Mensen beseffen nog steeds niet de kracht van het woord en hun eigen krachten.

Wij bestaan 70 tot 80% uit water. We leven op een mega grote magneet. Alles wat gezegd en gedacht wordt, heeft invloed op dat water. Frequentie, vibratie en manifestatie.

Omdat ik vrij snel doorheb dat mensen met hun goede, maar onwetende bedoelingen mij een hart onder de riem willen steken, probeer ik hen voor te zijn. M’n shield op en duideluckheid.

Geen programmatie meer voor mij. Ik laat hen direct weten dat ik de afgelopen jaren snoei hard aan mezelf heb gewerkt en dat ik mijn emoties onder controle heb. Ik ben ze meester. Net als dat ik meer dan vaak over mijn ego ben.

Ik heb de berusting. Ik ben nu de waarnemer - ik observeer en ik vertrouw op wat ik manifesteer.

Het woord sterkte geeft bijvoorbeeld aan dat de situatie zwaar is of moet zijn. Het woord succes geeft bijvoorbeeld aan dat er met moeite gemanifesteerd kan worden.

De woorden veel geluk, veel liefde, veel wijsheid, houden de frequentie hoog. Of als mensen zeggen dat ze mee manifesteren met wat ik wil, is toch geweldig.

Ik heb zo ontzettend zin in de nieuwe stap in mijn leven en dit keer in de nieuwe wereld met mijn steeds meer ware IK. Een nieuwe stap. Ik zet ‘m!

Maar niet met mensen die graag blijven dwalen in drama of in de ‘drama’ van een ander. Niet dat mijn stap drama of dramatisch is, maar velen ervaren het wel zo. Groei en kom tot bloei.

Liefde voor jezelf is het waar het werkeluck om draait met alle ervaringen erom heen. Ik hou van mij, hou jij ook van jou?

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
47👍3
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Free to share with mentions
9
Ꮆ丨几卂’s mijmering: verliefd

Ik ben verliefd. Verliefd op de reis die ik heb afgelegd. Verliefd op alle ervaringen. Verliefd op alle ont-wikkelingen.

De stappen die ik heb gemaakt voelen als roze wolkjes onder mijn voeten. Ik dans het hele universum door met een glimlach van oor tot oor.

Ik spreid mijn geheelde vleugels. Vleugels die opgebonden hebben gezeten, geknakt zijn geweest en zelfs gebroken waren. Mijn vleugels zijn groot en sterk en terwijl ik de wind langs mijn gezicht voel, weet ik wie IK BEN.

Wat een reis was dit en wat voelt het goed. Ik ben verliefd geworden op deze wereld en haar inwoners. Maar vooral verliefd op mezelf.

En terwijl ik iedereen zie groeien en zie ont-wikkelen tot wie zij werkeluck ZIJN, voel ik alleen maar meer liefde. En word ik verliefder en verliefder. Als zij voor zichzelf zorgen, zorgen zij ook voor mij.

Ik geef liefde en ontvang liefde. Neem jij ook liefde, zodat jij ook kan ontvangen?

Want IK ben die andere JIJ. Ik zorg voor mezelf, maar ook voor jou. Zorg jij voor jezelf voor mij?

In lack’ech ©️Gina

@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website

Please share, with mentions, please
28👍1🥰1
Ieder van ons heeft kennis ingebouwd over hoe een kwantumsprong te maken naar de werkeluckheid die we willen ervaren. Deze waarheid is duizenden jaren voor ons verborgen geweest.

We zitten midden in het grootste ontwaken van de mensheid voor haar kracht en haar potentieel om te creëren.

Sta niet toe dat de matrix je dromen opslokt met verantwoordelijkheden, gehechtheden en egoïstische overtuigingen.

Droom de droom, en leef de droom.

©️ Ꮆ丨几卂
22👍4