Ꮆ丨几卂
Planeet Aarde en een groot deel van onze hoek van het universum is al heel lang betoverd, een betovering die ons doet twijfelen of we wel of niet verbonden zijn met de Oneindige Bron van de hele schepping.
De betovering zorgt ervoor dat we ons alleen, kwetsbaar en geïsoleerd voelen - verstoten uit de Hemelse Rijken in een wrede, hondse wereld.
Deze betovering is pure fictie, een misleiding van de hoogste orde, maar zij heeft diep wortel geschoten in deze én in andere werelden.
Intrinsiek in deze holografische spreuk is het idee dat dualiteit en polariteit natuurlijke aspecten van het leven zijn, en dat we de ene of de andere kant van de dualiteit moeten dienen.
Deze elegant eenvoudige binaire spreuk is zo prominent geworden dat we de grotere holografische spreuk die eraan ten grondslag ligt uit het oog zijn verloren.
Sterker nog, we hebben het hologram helemaal uit het oog verloren, en zijn gaan geloven dat het de som is van de werkeluckheid.
Mensen zijn geconditioneerd om het holografische bedrog en de agenten die het in stand houden, te aanbidden. Dit hologram werd door de Hindoes Maya genoemd, en de Gnostici noemden het de Corrupte Demiurg.
(DEMIURGE; De ‘Ambachtsman’ of schepper van de materiële wereld. Meestal negatief bekeken. Het materiële is minder dan de geest, zodat de schepper lager is dan de Primaire Bron.)
Ik vind deze term een zeer nauwkeurige beschrijving, en vanaf nu zal ik er naar verwijzen als de corrupte Demiurg.
Duisternis versus [vals]licht - Dualiteit, om een zo breed mogeluck spectrum van zielen te vangen en te controleren.
Er zijn agenten in twee, schijnbaar tegengestelde teams: Donker vs [vals] Licht. Niet iedereen kan een heilige zijn, dus moet er ruimte zijn voor zondaars, binnen de Demiurg, zolang alle betrokkenen in de ban zijn.
Wat het belangrijkste is voor de Demiurg is dat we hem of een van zijn agenten aanbidden, ongeacht of ze in het lichte of het duistere team zitten.
Er zijn vele namen van de spelers binnen dit kosmische, multi-dimensionaal drama waar ongetwijfeld van gehoord hebt, zoals: Lucifer,
Jehova, Beelzebub, Aartsengel Michael,
Satan (een andere kerel dan Lucifer), Ashtar, tientallen aartsengelen, zogenaamd opgestegen "meesters" en diverse andere gechannelde entiteiten.
Hoewel sommige van deze wezens spelen voor team duister, en sommige voor team [vals]licht, spelen ze uiteindelijk allemaal voor het corrupte ‘spel’ die hen beheerst.
Dit is in wezen het grote geheim van de Archons: Het zijn niet alleen de ‘kwade, demonische’ wezens, maar ook degenen die zich voordoen als engelen en opgestegen meesters.
Wat is het nut van al deze controle?
De corrupte Demiurg is een entropisch systeem van kunstmatig geïnduceerd afscheidingsbewustzijn dat langzaam aan het sterven is, en het is afhankeluck van het oogsten van de energie van de zielen die in zijn systeem zijn geïncarneerd om zijn bestaan te behouden.
Morgen zal ik verder gaan met deel 2.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: overstijgen van kanten [1/2]Planeet Aarde en een groot deel van onze hoek van het universum is al heel lang betoverd, een betovering die ons doet twijfelen of we wel of niet verbonden zijn met de Oneindige Bron van de hele schepping.
De betovering zorgt ervoor dat we ons alleen, kwetsbaar en geïsoleerd voelen - verstoten uit de Hemelse Rijken in een wrede, hondse wereld.
Deze betovering is pure fictie, een misleiding van de hoogste orde, maar zij heeft diep wortel geschoten in deze én in andere werelden.
Intrinsiek in deze holografische spreuk is het idee dat dualiteit en polariteit natuurlijke aspecten van het leven zijn, en dat we de ene of de andere kant van de dualiteit moeten dienen.
Deze elegant eenvoudige binaire spreuk is zo prominent geworden dat we de grotere holografische spreuk die eraan ten grondslag ligt uit het oog zijn verloren.
Sterker nog, we hebben het hologram helemaal uit het oog verloren, en zijn gaan geloven dat het de som is van de werkeluckheid.
Mensen zijn geconditioneerd om het holografische bedrog en de agenten die het in stand houden, te aanbidden. Dit hologram werd door de Hindoes Maya genoemd, en de Gnostici noemden het de Corrupte Demiurg.
(DEMIURGE; De ‘Ambachtsman’ of schepper van de materiële wereld. Meestal negatief bekeken. Het materiële is minder dan de geest, zodat de schepper lager is dan de Primaire Bron.)
Ik vind deze term een zeer nauwkeurige beschrijving, en vanaf nu zal ik er naar verwijzen als de corrupte Demiurg.
Duisternis versus [vals]licht - Dualiteit, om een zo breed mogeluck spectrum van zielen te vangen en te controleren.
Er zijn agenten in twee, schijnbaar tegengestelde teams: Donker vs [vals] Licht. Niet iedereen kan een heilige zijn, dus moet er ruimte zijn voor zondaars, binnen de Demiurg, zolang alle betrokkenen in de ban zijn.
Wat het belangrijkste is voor de Demiurg is dat we hem of een van zijn agenten aanbidden, ongeacht of ze in het lichte of het duistere team zitten.
Er zijn vele namen van de spelers binnen dit kosmische, multi-dimensionaal drama waar ongetwijfeld van gehoord hebt, zoals: Lucifer,
Jehova, Beelzebub, Aartsengel Michael,
Satan (een andere kerel dan Lucifer), Ashtar, tientallen aartsengelen, zogenaamd opgestegen "meesters" en diverse andere gechannelde entiteiten.
Hoewel sommige van deze wezens spelen voor team duister, en sommige voor team [vals]licht, spelen ze uiteindelijk allemaal voor het corrupte ‘spel’ die hen beheerst.
Dit is in wezen het grote geheim van de Archons: Het zijn niet alleen de ‘kwade, demonische’ wezens, maar ook degenen die zich voordoen als engelen en opgestegen meesters.
Wat is het nut van al deze controle?
De corrupte Demiurg is een entropisch systeem van kunstmatig geïnduceerd afscheidingsbewustzijn dat langzaam aan het sterven is, en het is afhankeluck van het oogsten van de energie van de zielen die in zijn systeem zijn geïncarneerd om zijn bestaan te behouden.
Morgen zal ik verder gaan met deel 2.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
👍10❤5
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤11
Ꮆ丨几卂
Ik zal verder gaan waar ik gisteren met mijn overtuiging ben gebleven. Onthoud lieve wezens, dat dit mijn waarheid is, op dit moment. Mijn waarheid is niet jouw waarheid. Het is alleen goed om verschillende kanten te bekijken en zelf je dots te connecten.
De ‘goede’ zielen zouden het [valse] lichtteam opzoeken, en de ‘slechte’ zielen zouden het duistere team opzoeken, maar de meeste van die zielen weten niet dat ze allemaal hetzelfde systeem dienen.
Om het dualiteitsspel voor de deelnemers interessant te houden, heeft de Demiurg bestaansdichtheden gecreëerd waar ‘ingewijden’ op het donkere en lichte pad doorheen kunnen opstijgen. Weet je nog, het schaakbord?
Dit geeft de wezens die deze dichtheden doorlopen een gevoel van voltooiing, terwijl zij in feite door een labyrint van Demiurgische illusie navigeren.
De spelers op de hogere niveaus van de hiërarchieën weten dat zij in een systeem zitten dat zichzelf dient, maar zij vinden het prima, omdat zij macht mogen uitoefenen en de energie van aanbidding mogen ontvangen van wezens verderop op de ladder.
Een andere valse leer die de New Age beweging infecteert, is dat er niet zoiets bestaat als goed en fout, dat alles slechts een ervaring is, die er is om ons een les te leren.
Hoewel we waardevolle lessen kunnen leren uit ongunstige omstandigheden, betekent dit niet dat het nodig of wenseluck is om voortdurend onderdrukt, gemanipuleerd, geïmplanteerd, misleid, geknecht en van energie ontdaan te worden.
Die ervaringen heeft de mensheid al veel te vaak gehad. Met begrip van de Universele Wet kunnen we constateren dat het inherent verkeerd is een ander wezen kwaad te doen dat ons niets heeft aangedaan.
We kunnen ook begrijpen dat samenwerken en samenwerken met anderen vaak het juiste is. We moeten ons aan deze eenvoudige concepten houden, zodat we onze Spirit kunnen bevrijden van de verdraaide ‘logica’ die in New Age leringen wordt gepresenteerd.
Die ons wil doen geloven dat de ongelooflucke hoeveelheid lijden die de mensheid wordt aangedaan, geheel en al haar eigen schuld is, en een prachtige leerervaring, zodat we geen actie moeten ondernemen om anderen te helpen hun eigen lijden te verlichten.
De mensheid heeft geen prachtige leerervaring door slaaf te zijn van de corrupte Demiurgie van de spirituele leugenarij.
Maar één ding leren we zeker en dat is hoe we onze Soevereiniteit kunnen verklaren en ophouden slaven te zijn! Nou, velen van ons wel.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: overstijgen van kanten [2/2] Ik zal verder gaan waar ik gisteren met mijn overtuiging ben gebleven. Onthoud lieve wezens, dat dit mijn waarheid is, op dit moment. Mijn waarheid is niet jouw waarheid. Het is alleen goed om verschillende kanten te bekijken en zelf je dots te connecten.
De ‘goede’ zielen zouden het [valse] lichtteam opzoeken, en de ‘slechte’ zielen zouden het duistere team opzoeken, maar de meeste van die zielen weten niet dat ze allemaal hetzelfde systeem dienen.
Om het dualiteitsspel voor de deelnemers interessant te houden, heeft de Demiurg bestaansdichtheden gecreëerd waar ‘ingewijden’ op het donkere en lichte pad doorheen kunnen opstijgen. Weet je nog, het schaakbord?
Dit geeft de wezens die deze dichtheden doorlopen een gevoel van voltooiing, terwijl zij in feite door een labyrint van Demiurgische illusie navigeren.
De spelers op de hogere niveaus van de hiërarchieën weten dat zij in een systeem zitten dat zichzelf dient, maar zij vinden het prima, omdat zij macht mogen uitoefenen en de energie van aanbidding mogen ontvangen van wezens verderop op de ladder.
Een andere valse leer die de New Age beweging infecteert, is dat er niet zoiets bestaat als goed en fout, dat alles slechts een ervaring is, die er is om ons een les te leren.
Hoewel we waardevolle lessen kunnen leren uit ongunstige omstandigheden, betekent dit niet dat het nodig of wenseluck is om voortdurend onderdrukt, gemanipuleerd, geïmplanteerd, misleid, geknecht en van energie ontdaan te worden.
Die ervaringen heeft de mensheid al veel te vaak gehad. Met begrip van de Universele Wet kunnen we constateren dat het inherent verkeerd is een ander wezen kwaad te doen dat ons niets heeft aangedaan.
We kunnen ook begrijpen dat samenwerken en samenwerken met anderen vaak het juiste is. We moeten ons aan deze eenvoudige concepten houden, zodat we onze Spirit kunnen bevrijden van de verdraaide ‘logica’ die in New Age leringen wordt gepresenteerd.
Die ons wil doen geloven dat de ongelooflucke hoeveelheid lijden die de mensheid wordt aangedaan, geheel en al haar eigen schuld is, en een prachtige leerervaring, zodat we geen actie moeten ondernemen om anderen te helpen hun eigen lijden te verlichten.
De mensheid heeft geen prachtige leerervaring door slaaf te zijn van de corrupte Demiurgie van de spirituele leugenarij.
Maar één ding leren we zeker en dat is hoe we onze Soevereiniteit kunnen verklaren en ophouden slaven te zijn! Nou, velen van ons wel.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤18👍1
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤9🥰1
Ꮆ丨几卂
De afgelopen tweeeneenhalf jaar zie ik nog meer discussies dan de jaren ervoor. Ik noem ze tegenwoordig de speelstukken van het schaakbord.
Ze kiezen wit of zwart. Die keuze is er nameluck wel. Ze argumenteren voor of tegen overtuigingen over wat waar is. Ze gaan er in mee, omdat ze geloven dat het waar is.
De schaakmeesters hebben vaak een charismatische voorkomen en zijn veelal overtuigend. Je gelooft al snel in hun instructies of je nou de witte of het zwarte pion bent.
Maar beide schaakmeesters zowel van de witte speelstukken als de zwarte speelstukken, geven alleen instructies over hoe je moet leven.
Maar jij hebt geen meesters nodig, jij bent de meester. Een meester in waarnemen.
Iemand mag jou laten zien hoe jij de dots met elkaar kan connecten. Je de verbinding laten zien tussen wat jij gelooft en wat je ervaart.
Je laten inzien wat een overtuiging is, maar ook hoe je die kan uitschakelen. Je laten zien hoe je kan creëeren. Je laten weten dat je aan het verkennen bent en niet meer hoeft te zoeken.
Die iemand, kan en mag iedereen zijn. Je neemt van iedereen een beetje mee, zodat jij je steeds meer gaat herINNeren. En dan verander jij alleen wat jij wilt dat er verandert door bewust te zijn in je BewustZijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: leerlingDe afgelopen tweeeneenhalf jaar zie ik nog meer discussies dan de jaren ervoor. Ik noem ze tegenwoordig de speelstukken van het schaakbord.
Ze kiezen wit of zwart. Die keuze is er nameluck wel. Ze argumenteren voor of tegen overtuigingen over wat waar is. Ze gaan er in mee, omdat ze geloven dat het waar is.
De schaakmeesters hebben vaak een charismatische voorkomen en zijn veelal overtuigend. Je gelooft al snel in hun instructies of je nou de witte of het zwarte pion bent.
Maar beide schaakmeesters zowel van de witte speelstukken als de zwarte speelstukken, geven alleen instructies over hoe je moet leven.
Maar jij hebt geen meesters nodig, jij bent de meester. Een meester in waarnemen.
Iemand mag jou laten zien hoe jij de dots met elkaar kan connecten. Je de verbinding laten zien tussen wat jij gelooft en wat je ervaart.
Je laten inzien wat een overtuiging is, maar ook hoe je die kan uitschakelen. Je laten zien hoe je kan creëeren. Je laten weten dat je aan het verkennen bent en niet meer hoeft te zoeken.
Die iemand, kan en mag iedereen zijn. Je neemt van iedereen een beetje mee, zodat jij je steeds meer gaat herINNeren. En dan verander jij alleen wat jij wilt dat er verandert door bewust te zijn in je BewustZijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤23👍2
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤12
Ꮆ丨几卂
Ik mijmer vaak en schrijf ze op om mijn gedachten te ordenen. Er zit in gedachten een bepaalde hiërarchie om ze beter te kunnen observeren.
Ze zijn net als wolken. Je kent ze vast wel uit stripboeken, de tekst wolkjes als gedachten. Je tekent een wolkje (de cloud) boven een figuur zodat wij zien dat het een gedachten heeft.
Er zijn veel verschillende wolken, regenwolken, veerwolken, stapelwolken, mistwolken, net als gedachten dus. Het beste is dus om de donderwolk maar te laten voor wat het is.
Bepaalde gedachten creëeren wij zelf en anderen komen opeens voorbij. Ze wonen in jouw ‘huis’. Nare gedachten kunnen als ongenode gasten binnensluipen. De meeste gaan gelukkig weg. Maar een enkeling blijft hangen en zeurt.
Waarom bied jij ze überhaupt een podium? Je begrijpt wel dat als een gedachten binnensluipt en voorgoed bij je intrekt je dan geabsorbeerd hebt in plaats van geobserveerd.
Als de wereld je aanzet tot denken - de wereld die jij hebt gecreëerd - ben je teruggevallen tot de regionen van zelfmisleidende gedachten.
Een gecreëerde gedachten creëert een werkeluckheid. Jij bent de God van jouw universum. En als jij iets besluit, dan zorgen jouw gedachten ervoor dat het gebeurt. Er zit wel een maar aan …
Jij moet dan wel de God van je universum zijn. Je kan niet doen alsof. Dan zou je liegen tegen jezelf of zie het als fantasie. Met een gecreëerde gedachten creëer jij de werkeluckheid en word jij de Schepper.
Om iets te creëeren moet je een creator zijn. Creëer geen zorgen. Dan maak je jezelf zorgen en de mensen om je heen bezorgd. En dan wordt het een overtuiging. Maar wel een leugen!
Je verliest alleen maar, als je geen verantwoordeluckheid wilt nemen voor het creëeren van jouw wereld. Wees de Schepper, wees de creator.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: gedachtenwolkjes Ik mijmer vaak en schrijf ze op om mijn gedachten te ordenen. Er zit in gedachten een bepaalde hiërarchie om ze beter te kunnen observeren.
Ze zijn net als wolken. Je kent ze vast wel uit stripboeken, de tekst wolkjes als gedachten. Je tekent een wolkje (de cloud) boven een figuur zodat wij zien dat het een gedachten heeft.
Er zijn veel verschillende wolken, regenwolken, veerwolken, stapelwolken, mistwolken, net als gedachten dus. Het beste is dus om de donderwolk maar te laten voor wat het is.
Bepaalde gedachten creëeren wij zelf en anderen komen opeens voorbij. Ze wonen in jouw ‘huis’. Nare gedachten kunnen als ongenode gasten binnensluipen. De meeste gaan gelukkig weg. Maar een enkeling blijft hangen en zeurt.
Waarom bied jij ze überhaupt een podium? Je begrijpt wel dat als een gedachten binnensluipt en voorgoed bij je intrekt je dan geabsorbeerd hebt in plaats van geobserveerd.
Als de wereld je aanzet tot denken - de wereld die jij hebt gecreëerd - ben je teruggevallen tot de regionen van zelfmisleidende gedachten.
Een gecreëerde gedachten creëert een werkeluckheid. Jij bent de God van jouw universum. En als jij iets besluit, dan zorgen jouw gedachten ervoor dat het gebeurt. Er zit wel een maar aan …
Jij moet dan wel de God van je universum zijn. Je kan niet doen alsof. Dan zou je liegen tegen jezelf of zie het als fantasie. Met een gecreëerde gedachten creëer jij de werkeluckheid en word jij de Schepper.
Om iets te creëeren moet je een creator zijn. Creëer geen zorgen. Dan maak je jezelf zorgen en de mensen om je heen bezorgd. En dan wordt het een overtuiging. Maar wel een leugen!
Je verliest alleen maar, als je geen verantwoordeluckheid wilt nemen voor het creëeren van jouw wereld. Wees de Schepper, wees de creator.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤22👍1
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤10
Ꮆ丨几卂
Alles wat buiten jezelf plaats vindt, mag je in twijfel nemen.
Twijfel is geen ja, het is geen nee, het is een misschien.
Blindvaren op een formule, spiritualiteit, een wetenschap of een ideologie zoals een geloof, buiten jezelf kan nooit het antwoord zijn op de levensvragen die je hebt.
Alleen door jezelf toe te staan om te twijfelen, je kennis te toetsen en je zienswijze te durven veranderen, kun je het pad van je ont-wikkeling, op een zuivere manier vervolgen.
Je twijfel zag vervolgens door je intuïtie weggenomen worden. Want alleen jouw hart weet wat voor jou de waarheid is. Voor jou en niet van een ander.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: twijfelaar Alles wat buiten jezelf plaats vindt, mag je in twijfel nemen.
Twijfel is geen ja, het is geen nee, het is een misschien.
Blindvaren op een formule, spiritualiteit, een wetenschap of een ideologie zoals een geloof, buiten jezelf kan nooit het antwoord zijn op de levensvragen die je hebt.
Alleen door jezelf toe te staan om te twijfelen, je kennis te toetsen en je zienswijze te durven veranderen, kun je het pad van je ont-wikkeling, op een zuivere manier vervolgen.
Je twijfel zag vervolgens door je intuïtie weggenomen worden. Want alleen jouw hart weet wat voor jou de waarheid is. Voor jou en niet van een ander.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤16👍1🥰1
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤4
Ꮆ丨几卂
De uitdaging waar je nu voor staat is de meest waardevolle fase in dit proces. Je bent de uitersten aan het aftasten, om verder uit te komen in het midden.
Je bent bezig om het denken los te laten en meer te leven vanuit je hart als je authentieke Ik. Je communiceert steeds meer met je harts-weten, jouw intuïtie.
Soms worstel je nog, maar je bent inmiddels zo geaard dat je direct weer het juiste pad terug zal herkennen.
Je doet alles het tegenovergestelde van wat je ooit gewend was. Je bent gestopt met doen wat je altijd deed. Jij loopt je eigen weg.
Jij vertrouwd eindeluck na lange tijd weer alleen op jezelf en wat heb jij een moed getoond. Jij hoeft niet meer te weten hoe iets werkt, want jij voelt hoe het werkt.
Jij experimenteert weer, je speelt, je observeert en voelt. Jij bent de waarnemer.
Wat ben jij een moedig mens. Een echt moedig mens. Dank je wel.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: challenge De uitdaging waar je nu voor staat is de meest waardevolle fase in dit proces. Je bent de uitersten aan het aftasten, om verder uit te komen in het midden.
Je bent bezig om het denken los te laten en meer te leven vanuit je hart als je authentieke Ik. Je communiceert steeds meer met je harts-weten, jouw intuïtie.
Soms worstel je nog, maar je bent inmiddels zo geaard dat je direct weer het juiste pad terug zal herkennen.
Je doet alles het tegenovergestelde van wat je ooit gewend was. Je bent gestopt met doen wat je altijd deed. Jij loopt je eigen weg.
Jij vertrouwd eindeluck na lange tijd weer alleen op jezelf en wat heb jij een moed getoond. Jij hoeft niet meer te weten hoe iets werkt, want jij voelt hoe het werkt.
Jij experimenteert weer, je speelt, je observeert en voelt. Jij bent de waarnemer.
Wat ben jij een moedig mens. Een echt moedig mens. Dank je wel.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤29👍2
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤8👍1
Ꮆ丨几卂
Zoals je misschien weet noem ik onze hersenen een computer. Het is dé meest geavanceerde computer die er is. Terwijl we er dagelucks mee werken, begrijpen we er nog niet veel van.
Althans, we gebruiken het niet waarvoor het eigenluck bedoeld is. Het brein, ons denken, heeft de functie om objectief waar te nemen, te categoriseren, benoemen en te ordenen. Precies zoals een computer doet.
Waar we steeds de mist in gaan, is dat we met ons denken geen juiste beslissingen kunnen nemen voor onszelf. Ons denken kan nameluck geen waardeoordeel vellen.
We proberen op basis van mentale informatie een afweging te maken. Een computer doet alleen wat jij als commando ingeeft.
Ons denken kent ook slechts een deel van de werkeluckheid en kan ook alleen maar feiten ordenen. Ons denken kent geen waarde toe aan feiten of informatie in een bredere context. Ons brein is niet bedoeld om beslissingen te nemen.
Dat koppie van ons is niet de autoriteit, maar het is ons hart vol liefde dat ons leven bepaalt. Ons hart geniet of lijdt. Het is ons hart dat de gevolgen van onze beslissingen ondervindt.
Daarom is ook het hart en niet ons denken het best in staat om beslissingen te nemen.
Als je leert luisteren naar de wijsheden van je hart, dan kun je hier op Aarde het leven gaan leiden dat voor jou bedoeld is.
Het leven wat je zelf ooit uitgekozen hebt mooi mens.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: brainfuckZoals je misschien weet noem ik onze hersenen een computer. Het is dé meest geavanceerde computer die er is. Terwijl we er dagelucks mee werken, begrijpen we er nog niet veel van.
Althans, we gebruiken het niet waarvoor het eigenluck bedoeld is. Het brein, ons denken, heeft de functie om objectief waar te nemen, te categoriseren, benoemen en te ordenen. Precies zoals een computer doet.
Waar we steeds de mist in gaan, is dat we met ons denken geen juiste beslissingen kunnen nemen voor onszelf. Ons denken kan nameluck geen waardeoordeel vellen.
We proberen op basis van mentale informatie een afweging te maken. Een computer doet alleen wat jij als commando ingeeft.
Ons denken kent ook slechts een deel van de werkeluckheid en kan ook alleen maar feiten ordenen. Ons denken kent geen waarde toe aan feiten of informatie in een bredere context. Ons brein is niet bedoeld om beslissingen te nemen.
Dat koppie van ons is niet de autoriteit, maar het is ons hart vol liefde dat ons leven bepaalt. Ons hart geniet of lijdt. Het is ons hart dat de gevolgen van onze beslissingen ondervindt.
Daarom is ook het hart en niet ons denken het best in staat om beslissingen te nemen.
Als je leert luisteren naar de wijsheden van je hart, dan kun je hier op Aarde het leven gaan leiden dat voor jou bedoeld is.
Het leven wat je zelf ooit uitgekozen hebt mooi mens.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤24
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤6
Ꮆ丨几卂
Gisteren heb ik een cursus energetisch beschermen en helen met stemvorken afgerond. Wat is dat fantastisch!
Ik was bij mijn holistische fysiotherapeut die werkt met stemvorken onder het mom dat haar handen niet zo diep tot de kern kunnen komen dan de trilling van haar stemvorken. En daar heeft ze helemaal gelyk in.
Jaren lang last van mijn nek tot aan nieuwe nekwervel aan toe. Zij zet zo’n stemvork erop en BAM, de pijn is weg. Het zijn net toverstokjes.
En de mensen die mij kennen, weten dat ik er ook zo tijdens de cursus mee aan het spelen was. Uiteraard is het een serieuze cursus en mag je niet zomaar een stemvork plaatsen.
Ik ging er naar toe met de intentie om mezelf meer te beschermen. Ondanks dat ik mijn leven vele energetische opleidingen en cursussen heb gevolgd en ik de hele dagen met energie werk, waren er toch ‘speldenknopjes’ negatieve energie die door mijn firewall heen prikte.
Uiteraard leer je ook de Solfeggio tonen, de tonen waar je je avatar/lichaam mee heelt. 396 Hz = Do, 417 Hz = Re, 528 Hz = Mi, 639 Hz = Fa, 741 Hz = Sol, 852 Hz = La, 174 Hz = ontbrekende toon, 285 Hz = ontbrekende toon en 963 Hz = ontbrekende toon.
Maar ook je grote energie punten waar de organen energie van krijgen.
194,18 Hz = Dagtoon, 210,42 Hz = Maantoon (tevens planetentoon), 126,22 Hz = Zontoon(tevens planetentoon), 136,10 Hz = Jaartoon (Ohm), 141,27 Hz = Mercurius (tevens planetentoon), 221,23 Hz = Venus (tevens planetentoon) en 172,06 Hz = Zodiacjaar of platonisch jaar
Zo schijnen de planeten ook hun eigen toon te hebben. 144,72 Hz = Mars, 183,58 Hz = Jupiter, 147,85 Hz = Saturnus, 207,36 Hz = Uranus, 211,44 Hz = Neptunus, 140,25 Hz = Pluto
Elke ‘toverstok’ heeft zijn eigen toon. Zo heeft de Perkamentus onder de stemvorken 128 Hz = Meestervork.
Tja, en de muziek die tegenwoordig op de radio, tv en de mainstream draait is veranderd van 432Hz naar 440Hz. De stemvorken van de muziekanten zijn ook afgesteld op 440Hz. Je mag je afvragen waarom, maar we weten wel het antwoord ….
Dat trilling ons gezond houdt of ziek kan maken is een voldongen feit. Wij zijn energie. We bestaan uit trilling. Dus alles is frequentie.
En zoals Tesla al zei ‘If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibrations’.
Laten wij nou net zelf het Universum zijn.
Ik sla mijn toverstokken nog een keer aan. Ik voel mij energetisch schoon en opgeruimd en heerluck in balans. Welkom in de nieuwe tijd.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: stemvorkenGisteren heb ik een cursus energetisch beschermen en helen met stemvorken afgerond. Wat is dat fantastisch!
Ik was bij mijn holistische fysiotherapeut die werkt met stemvorken onder het mom dat haar handen niet zo diep tot de kern kunnen komen dan de trilling van haar stemvorken. En daar heeft ze helemaal gelyk in.
Jaren lang last van mijn nek tot aan nieuwe nekwervel aan toe. Zij zet zo’n stemvork erop en BAM, de pijn is weg. Het zijn net toverstokjes.
En de mensen die mij kennen, weten dat ik er ook zo tijdens de cursus mee aan het spelen was. Uiteraard is het een serieuze cursus en mag je niet zomaar een stemvork plaatsen.
Ik ging er naar toe met de intentie om mezelf meer te beschermen. Ondanks dat ik mijn leven vele energetische opleidingen en cursussen heb gevolgd en ik de hele dagen met energie werk, waren er toch ‘speldenknopjes’ negatieve energie die door mijn firewall heen prikte.
Uiteraard leer je ook de Solfeggio tonen, de tonen waar je je avatar/lichaam mee heelt. 396 Hz = Do, 417 Hz = Re, 528 Hz = Mi, 639 Hz = Fa, 741 Hz = Sol, 852 Hz = La, 174 Hz = ontbrekende toon, 285 Hz = ontbrekende toon en 963 Hz = ontbrekende toon.
Maar ook je grote energie punten waar de organen energie van krijgen.
194,18 Hz = Dagtoon, 210,42 Hz = Maantoon (tevens planetentoon), 126,22 Hz = Zontoon(tevens planetentoon), 136,10 Hz = Jaartoon (Ohm), 141,27 Hz = Mercurius (tevens planetentoon), 221,23 Hz = Venus (tevens planetentoon) en 172,06 Hz = Zodiacjaar of platonisch jaar
Zo schijnen de planeten ook hun eigen toon te hebben. 144,72 Hz = Mars, 183,58 Hz = Jupiter, 147,85 Hz = Saturnus, 207,36 Hz = Uranus, 211,44 Hz = Neptunus, 140,25 Hz = Pluto
Elke ‘toverstok’ heeft zijn eigen toon. Zo heeft de Perkamentus onder de stemvorken 128 Hz = Meestervork.
Tja, en de muziek die tegenwoordig op de radio, tv en de mainstream draait is veranderd van 432Hz naar 440Hz. De stemvorken van de muziekanten zijn ook afgesteld op 440Hz. Je mag je afvragen waarom, maar we weten wel het antwoord ….
Dat trilling ons gezond houdt of ziek kan maken is een voldongen feit. Wij zijn energie. We bestaan uit trilling. Dus alles is frequentie.
En zoals Tesla al zei ‘If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibrations’.
Laten wij nou net zelf het Universum zijn.
Ik sla mijn toverstokken nog een keer aan. Ik voel mij energetisch schoon en opgeruimd en heerluck in balans. Welkom in de nieuwe tijd.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤26👍6
。੦°੦。NIEUWE COLLECTIE ੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤7
Ꮆ丨几卂
Weet jij hoe je in elkaar zit? Laat jij je dagelucks meeslepen? Richt jij je leven zo in zoals dat van je verwacht wordt?
Hoeveel mensen ken jij die even stil staan hoe ze in elkaar steken?
Als jij niet hetzelfde nastreeft en je niet aan de maatschappij aanpast, ben je al snel een orde verstoorder. Op welk level je je ook bevindt. De mensen om je heen die in de maat lopen, hebben altijd verwachtingen over gedragingen.
Ook al kijk je even verder, jij bent het die chaos creëert volgens hen en door angst of omdat ze niet beter weten, gaan ze geheel voorbij aan een feit.
Als het nameluck de bedoeling zou zijn dat we min of meer hetzelfde leven zouden leven, dan zouden er ook geen andere talenten of beperkingen zijn.
We zijn allemaal uniek, allemaal bijzonder, maar in de loop der jaren zijn we ons allemaal gaan gedragen zoals de mensen om ons heen. Zo is het leven niet bedoeld.
Er zijn zoveel nuances in verscheidenheid en uniciteit van mensen. Al die mooie unieke eigenschappen waarmee we een bijzondere bijdrage kunnen leveren aan het geheel.
Hoe benader jij de wereld? Zorg jij dat je alles goed op orde hebt of ga je precies de andere kant op?
We hebben allemaal andere drijfveren en die liggen ook nog eens verankerd in wie we zijn. Het heeft geen zin om je te verzetten tegen je natuurlucke Ik. Je hoeft ook niemand anders te overtuigen.
Blijf je unieke kwaliteiten ont-wikkelen. Er is veel moed voor nodig om van de norm af te wijken. Van die zuigende kracht van het maatschappelucke geaccepteerde.
Onderzoek je gelaagdheid en verkrijg daarmee meer verdieping. Maar wees moedig om de wereld op je eigen specifieke manier te benaderen.
Je kijk op de wereld zal daarmee kleurrijker worden, maar ook haar inwoners. Blijf jezelf!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: moedWeet jij hoe je in elkaar zit? Laat jij je dagelucks meeslepen? Richt jij je leven zo in zoals dat van je verwacht wordt?
Hoeveel mensen ken jij die even stil staan hoe ze in elkaar steken?
Als jij niet hetzelfde nastreeft en je niet aan de maatschappij aanpast, ben je al snel een orde verstoorder. Op welk level je je ook bevindt. De mensen om je heen die in de maat lopen, hebben altijd verwachtingen over gedragingen.
Ook al kijk je even verder, jij bent het die chaos creëert volgens hen en door angst of omdat ze niet beter weten, gaan ze geheel voorbij aan een feit.
Als het nameluck de bedoeling zou zijn dat we min of meer hetzelfde leven zouden leven, dan zouden er ook geen andere talenten of beperkingen zijn.
We zijn allemaal uniek, allemaal bijzonder, maar in de loop der jaren zijn we ons allemaal gaan gedragen zoals de mensen om ons heen. Zo is het leven niet bedoeld.
Er zijn zoveel nuances in verscheidenheid en uniciteit van mensen. Al die mooie unieke eigenschappen waarmee we een bijzondere bijdrage kunnen leveren aan het geheel.
Hoe benader jij de wereld? Zorg jij dat je alles goed op orde hebt of ga je precies de andere kant op?
We hebben allemaal andere drijfveren en die liggen ook nog eens verankerd in wie we zijn. Het heeft geen zin om je te verzetten tegen je natuurlucke Ik. Je hoeft ook niemand anders te overtuigen.
Blijf je unieke kwaliteiten ont-wikkelen. Er is veel moed voor nodig om van de norm af te wijken. Van die zuigende kracht van het maatschappelucke geaccepteerde.
Onderzoek je gelaagdheid en verkrijg daarmee meer verdieping. Maar wees moedig om de wereld op je eigen specifieke manier te benaderen.
Je kijk op de wereld zal daarmee kleurrijker worden, maar ook haar inwoners. Blijf jezelf!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤18👍2
Geboorte/incarnatie art in opdracht
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤10🥰3
Ꮆ丨几卂
Weet je wat wij het allerbeste kunnen?
Pretenderen dat we iets zijn wat we niet zijn. We zijn er meesters in.
We creëeren onszelf. Soms opzetteluck en soms onbewust. Maar deze creaties van onszelf blijven net zo lang bestaan zolang we ze blijven creëeren.
Hoeveel negatieve dingen kan je van jezelf en over jezelf opnoemen? En alle positieve dingen van- en over jezelf?
Beide zijn creaties. Begin je het te begrijpen? Jij creëert jezelf.
Meestal creëer je jezelf door je gedachten, door je omgeving of door anderen. Het lykt er bijna op dat je er geen controle over hebt en dan ga je nog echt denken dat jij het ook bent.
Ik durf te wedden dat je best vaak zegt: ‘Zo ben ik nu eenmaal!’ Maar dat ben jij niet. Het is een van jouw creaties. Jouw ware ik is nergens mee te vergelyken.
Wil je alsjeblieft weer terug gaan naar de creatie van jezelf zoals je was?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
’s mijmering: ben jij het? Weet je wat wij het allerbeste kunnen?
Pretenderen dat we iets zijn wat we niet zijn. We zijn er meesters in.
We creëeren onszelf. Soms opzetteluck en soms onbewust. Maar deze creaties van onszelf blijven net zo lang bestaan zolang we ze blijven creëeren.
Hoeveel negatieve dingen kan je van jezelf en over jezelf opnoemen? En alle positieve dingen van- en over jezelf?
Beide zijn creaties. Begin je het te begrijpen? Jij creëert jezelf.
Meestal creëer je jezelf door je gedachten, door je omgeving of door anderen. Het lykt er bijna op dat je er geen controle over hebt en dan ga je nog echt denken dat jij het ook bent.
Ik durf te wedden dat je best vaak zegt: ‘Zo ben ik nu eenmaal!’ Maar dat ben jij niet. Het is een van jouw creaties. Jouw ware ik is nergens mee te vergelyken.
Wil je alsjeblieft weer terug gaan naar de creatie van jezelf zoals je was?
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
❤19👍2