🚨روزنامه اطلاعات: قطع اینترنت، کسب و کارهای مجازی بسیار زیادی را تعطیل کرده
یک پنجم شرکتهای دیجیتال در معرض تعدیل نیرو قرار دارند
زیان ناشی از قطع اینترنت روزانه ۵ هزار میلیارد تومان است
@gate_proxy
یک پنجم شرکتهای دیجیتال در معرض تعدیل نیرو قرار دارند
زیان ناشی از قطع اینترنت روزانه ۵ هزار میلیارد تومان است
@gate_proxy
❤3
با ۲ سرویس متفاوت
🔹 ۱گیگ — ۳۰۰ تومن
🔹 ۲ گیگ — ۶۰۰ تومن
🔹۳ گیگ — ۹۰۰ تومن
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
(مخابرات،شاتل،اسیاتک،مبین نت....)
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
زمان سرویس ها یک ماهه
بدون ضریب
لینک ساب برای چک کردن حجم
گیگ بالا هم موجود هست
پرداخت ارزی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1❤2👎1🔥1
درود
دوستان ظرفیت ربات کانفیگ رایگان فعلا پر شده
صبور باشید دوستانی که کانفیگ گرفتن مصرف کنن
مجددا اطلاع رسانی میشه همینجا ظرفیت باز شد👍
لطفا پیام به پشتیبانی ندید ( پشتیبانی فقط برای فروش هست نه کانفیگ رایگان)
چند ساعت دیگه دوباره استارت میکنیم ممنون از صبوریتون
بالای ۲۰۰ گیگ از دیروز مصرف شده منابع ما هم محدوده
ممنونم از درک شما
@gate_proxy
دوستان ظرفیت ربات کانفیگ رایگان فعلا پر شده
صبور باشید دوستانی که کانفیگ گرفتن مصرف کنن
مجددا اطلاع رسانی میشه همینجا ظرفیت باز شد
لطفا پیام به پشتیبانی ندید ( پشتیبانی فقط برای فروش هست نه کانفیگ رایگان)
چند ساعت دیگه دوباره استارت میکنیم ممنون از صبوریتون
بالای ۲۰۰ گیگ از دیروز مصرف شده منابع ما هم محدوده
ممنونم از درک شما
@gate_proxy
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤9🔥4
🔴ناوگروه دوایت آیزنهاور هم راهی خاورمیانه شد.
تعداد ناوهای هواپیمابر در منطقه به ۴ عدد میرسد.
@Gate_Proxy
تعداد ناوهای هواپیمابر در منطقه به ۴ عدد میرسد.
@Gate_Proxy
🔥10❤2
درود
دوستانی که از ربات کانفیگ میگیرن و لفت میدن یا حجمشون تموم میشه توسط ربات کانفیگشون کلا غیرفعال میشه و دیگه نمیتونن استفاده ای از ربات ببرند.
اگر نمیتونید قوانین رو رعایت کنید کانفیگ نگیرید از ربات که بعدش فوش بدید
ما این کار رو واسه ادمایی کردیم که توانایی خرید ندارند، هزینه ای نگرفتیم که فوششو تحویل ما میدید
اگر نمیتونید رعایت کنید لفت بدید
@GateProxyCFGbot🖤
@gate_proxy
دوستانی که از ربات کانفیگ میگیرن و لفت میدن یا حجمشون تموم میشه توسط ربات کانفیگشون کلا غیرفعال میشه و دیگه نمیتونن استفاده ای از ربات ببرند.
اگر نمیتونید قوانین رو رعایت کنید کانفیگ نگیرید از ربات که بعدش فوش بدید
ما این کار رو واسه ادمایی کردیم که توانایی خرید ندارند، هزینه ای نگرفتیم که فوششو تحویل ما میدید
اگر نمیتونید رعایت کنید لفت بدید
@GateProxyCFGbot
@gate_proxy
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1❤19🔥4
سیامک قاسمی کارشناس اقتصاد : هرکاری میکنید فقط روی ریال نمونید. تورم ۱۰۰ درصدی در پیشه.
⭐️ @Gate_Proxy
⭐️ @Gate_Proxy
😢8💔2❤1🤣1
بهترین گزینه برای استفاده کانفیگ ها برنامه کارینگ هست
لینک گیتهاب (اندروید از اینجا دانلود کنید)
https://github.com/KaringX/karing
لینک ایفون :
https://apps.apple.com/us/app/karing/id6472431552
@gate_proxy
لینک گیتهاب (اندروید از اینجا دانلود کنید)
https://github.com/KaringX/karing
لینک ایفون :
https://apps.apple.com/us/app/karing/id6472431552
@gate_proxy
1❤3👍1🔥1
با ۲ سرویس متفاوت
🔹 ۱گیگ — ۳۰۰ تومن
🔹 ۲ گیگ — ۶۰۰ تومن
🔹۳ گیگ — ۹۰۰ تومن
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
(مخابرات،شاتل،اسیاتک،مبین نت....)
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
زمان سرویس ها یک ماهه
بدون ضریب
گیگ بالا هم موجود هست
پرداخت ارزی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1❤6👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢نمایی از کشتیهای به صف شده، پشت تنگه هرمز
@gate_proxy
@gate_proxy
❤4🎉1
💔14
نوشته بود : برای برادرم کانفیگ خریدم. کلی ذوق داشت که میتونه وصل بشه بالاخره.
ده دقیقه بعد اومد با قیافهٔ آویزون؛ گفت چه فایدهای داره وقتی هیچکس آنلاین نیست.
اینترنت وقتی معنا داره که همه با هم داشته باشن.
@gate_proxy
ده دقیقه بعد اومد با قیافهٔ آویزون؛ گفت چه فایدهای داره وقتی هیچکس آنلاین نیست.
اینترنت وقتی معنا داره که همه با هم داشته باشن.
@gate_proxy
🔥23👍8❤6💔3👎2
🔴 جوان ایرانی تنگهت رو باز کن که هرچی تاحالا دیدی شوخی بوده؛
- دلار : 176,000
- تتر : 175,700
- طلا : 20,037,000
- سکه : 197,000,000
⭐️ @Gate_Proxy
- دلار : 176,000
- تتر : 175,700
- طلا : 20,037,000
- سکه : 197,000,000
⭐️ @Gate_Proxy
👍7❤3💔1