ایران همین الان اعلام کرد که تنگه ایران کاملاً باز و آماده عبور کامل است. متشکرم!
بوی توافق میاد؟؟
👍🏻/👎🏻
@gate_proxy
بوی توافق میاد؟؟
👍🏻/👎🏻
@gate_proxy
👎17👍7
GateProxy | VPN
تخفیف ۱۰٪ تا ساعت ۲ شب روی تمامی سرویس ها🛍 🛍 ⚡️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
با ۲ سرویس متفاوت
🔹 ۱گیگ — ۴۰۰ تومن
🔹 ۲ گیگ — ۸۰۰ تومن
🔹۳ گیگ — ۱۲۰۰ تومن
🔹۵ گیگ — ۲۰۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۸۰۰ تومن
(مخابرات،شاتل،اسیاتک،مبین نت....)
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
پرداخت با رمزارز از این پس شامل ۸٪ تخفیف میباشد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2👍1
به دلیل اعلام ترامپ مبنی بر محاصره دریایی ایران و همچنین زیادهخواهیهای آمریکاییها در مذاکره که در پیامهای رد و بدل شده اخیر نیز ادامه دارد، ایران با دور بعدی مذاکرات موافقت نکرده است.
بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم، این موضوع از طریق واسطه پاکستانی به مقامات آمریکایی اطلاع داده شده است.
@gate_proxy
بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم، این موضوع از طریق واسطه پاکستانی به مقامات آمریکایی اطلاع داده شده است.
@gate_proxy
1🤣7❤3👍2
با ۲ سرویس متفاوت
🔹 ۱گیگ — ۴۰۰ تومن
🔹 ۲ گیگ — ۸۰۰ تومن
🔹۳ گیگ — ۱۲۰۰ تومن
🔹۵ گیگ — ۲۰۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۸۰۰ تومن
(مخابرات،شاتل،اسیاتک،مبین نت....)
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
پرداخت ارزی
پرداخت با رمزارز از این پس شامل ۸٪ تخفیف میباشد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1❤4🔥1🥰1
🔰قابلیت چت آگهیهای «دیوار» مجدد فعال شد
🔺این قابلیت که در بحبوحه محدودیتهای روزهای آغازین جنگ در اسفند ماه غیرفعال شده بود، مجدد به حالت عادی بازگشته و کاربران میتوانند از آن استفاده کنند.
@gate_proxy
🔺این قابلیت که در بحبوحه محدودیتهای روزهای آغازین جنگ در اسفند ماه غیرفعال شده بود، مجدد به حالت عادی بازگشته و کاربران میتوانند از آن استفاده کنند.
@gate_proxy
😁4
ایران دیروز تصمیم گرفت تو تنگه هرمز شلیک کنه — یه «نقض کامل» آتشبس ما! خیلی از این تیرها سمت یه کشتی فرانسوی و یه کشتی باری انگلیسی بود. قشنگ نبود، نه؟
نمایندههام دارن میرن اسلامآباد پاکستان — فردا عصر میرسن واسه مذاکره. ایران هم تازگیا گفته تنگه رو میبنده، که عجیبه چون محاصره ما از قبل بستتش.
اینها بدون اینکه بفهمن دارن به ما کمک میکنن، و خودشونن که از بسته شدن مسیر ضرر میکنن — روزی ۵۰۰ میلیون دلار! آمریکا هیچ ضرری نمیکنه. حتی الان کلی کشتی دارن میرن سمت آمریکا، تگزاس، لوئیزیانا و آلاسکا که بار بزنن، به لطف سپاه که همیشه میخواد نقش «قلدر» رو بازی کنه!
ما یه توافق خیلی منصفانه گذاشتیم رو میز، امیدوارم قبولش کنن، چون اگه نکنن، آمریکا تکتک نیروگاهها و پلهای ایران رو از کار میندازه. دیگه بسه نقش آدم خوب بودن!
اونا سریع کوتاه میان، راحت کوتاه میان، و اگه توافق رو قبول نکنن، برای من افتخاره کاری رو بکنم که باید انجام بشه؛ کاری که رئیسجمهورهای قبلی تو این ۴۷ سال باید انجام میدادن.
وقتشه «ماشین کشتار ایران» تموم بشه!
@gate_proxy
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1🔥2👍1😁1
با ۲ سرویس متفاوت
🔹 ۱گیگ — ۴۰۰ تومن
🔹 ۲ گیگ — ۸۰۰ تومن
🔹۳ گیگ — ۱۲۰۰ تومن
🔹۵ گیگ — ۲۰۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۸۰۰ تومن
(مخابرات،شاتل،اسیاتک،مبین نت....)
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
پرداخت ارزی
پرداخت با رمزارز از این پس شامل ۸٪ تخفیف میباشد.
اتماااام
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
2❤3👍2🔥2
تمام کسانی که اینترنت پرو گرفته اند یجورایی محدود شدند.
دسترسی به سایت ها و اپ ها براساس شغل صاحب سیمکارته
و اینکه روزانه محدودیت استفاده دارند.
@gate_proxy
دسترسی به سایت ها و اپ ها براساس شغل صاحب سیمکارته
و اینکه روزانه محدودیت استفاده دارند.
@gate_proxy
🤣21🤡4❤2🔥1😁1🤬1
درود
ربات مجددا ران شده
کانفیگ های رایگان روی اینترنت ADSL جواب میدن به خوبی، دوستان خودتون رو دعوت کنید
⛔ توجه⛔
در صورت لفت دادن از کانال ها به صورت اتوماتیک کانفیگتون غیر فعال میشه🧑🍳
@GateProxyCFGbot
ربات مجددا ران شده
کانفیگ های رایگان روی اینترنت ADSL جواب میدن به خوبی، دوستان خودتون رو دعوت کنید
در صورت لفت دادن از کانال ها به صورت اتوماتیک کانفیگتون غیر فعال میشه
@GateProxyCFGbot
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
52❤7🔥2
متاسفانه گوگل و گیتهاب و ...
مجدد فیلتر شد .
سرویس های ما بدون مشکل و مثل قبل در دسترس هستند.⚡️
پشتیبانی در خدمت شماست
@gateproxysupport
مجدد فیلتر شد .
سرویس های ما بدون مشکل و مثل قبل در دسترس هستند.
پشتیبانی در خدمت شماست
@gateproxysupport
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4🔥1
اینترنت آزاد برای صاحبین کسبوکار؟
یعنی پاساژو باز کنی
ولی مشتریا پشت در بمونن
متاسفانه روال اینترنت همینجور میمونه
گیگی قبلا ۲/۳ هزار تومن بود ، الان با اینترنت پرو گیگی ۴۰ هزار تومن !!
اونم واسه صاحبای کسب و کار
پس مردم عادی چی؟!!
صاحب کسب و کار واسه کی باید فعالیت کنه؟ هم صنفیا خودش؟؟
عجب
@gate_proxy
یعنی پاساژو باز کنی
ولی مشتریا پشت در بمونن
متاسفانه روال اینترنت همینجور میمونه
گیگی قبلا ۲/۳ هزار تومن بود ، الان با اینترنت پرو گیگی ۴۰ هزار تومن !!
اونم واسه صاحبای کسب و کار
پس مردم عادی چی؟!!
صاحب کسب و کار واسه کی باید فعالیت کنه؟ هم صنفیا خودش؟؟
عجب
@gate_proxy
1👍8🤬4❤3
صداوسیما : ایران تمدید آتشبس را به رسمیت نمیشناسد و ممکن است بر اساس منافع ملی خود به آن پایبند باشد یا نباشد
رسایی : تمدید آتش بس بی معنی هست باید با قدرت حمله کنیم
ثابتی : والله اگه حمله کنیم آمریکا فرار میکنه
⭐️ @gate_proxy
رسایی : تمدید آتش بس بی معنی هست باید با قدرت حمله کنیم
ثابتی : والله اگه حمله کنیم آمریکا فرار میکنه
⭐️ @gate_proxy
🤣5👍3🔥2
@gate_proxy
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤣6👍2❤1
با ۲ سرویس متفاوت
🔹 ۱گیگ — ۴۰۰ تومن
🔹 ۲ گیگ — ۸۰۰ تومن
🔹۳ گیگ — ۱۲۰۰ تومن
🔹۵ گیگ — ۲۰۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۸۰۰ تومن
(مخابرات،شاتل،اسیاتک،مبین نت....)
🔹۵ گیگ — ۱۵۰۰ تومن
🔹۱۰ گیگ — ۳۰۰۰ تومن
پرداخت ارزی
امروز هر گیگ ۳۵۰ هزارتومن حساب میشه
تخفیفات امروز رو از دست ندید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4