امروز به خودت یاداوری کن :
زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
❤1
عمیقاً معتقدم که:
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...
به شرطی که به دردت عادت نکنی😏
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...
به شرطی که به دردت عادت نکنی😏
یک فکت بسیار مهم هست که احتمالا اکثرتون تجربه کردید؛ اما شاید نیازه که بازم بهت یاداوری کنم؛
👇🏻👇🏻👇🏻
هیچکس به پای یک آدم بی پول، بیکار، شکست خورده که نمیتونه از پس هزینه های معمولی زندگی و نیاز های اطرافیانش بربیاد، نمیمونه ...
زن و مرد و پیر و جوان هم نداره
نه اون عاشق سینه چاک، تحمل میکنه؛
نه اون آدم بی احساس
نه دوست نه غریبه
فقط امکان داره زمان رفتنشون فرق کنه.
یکی زودتر شاکی میشه و میره یکی دیرتر،
ولی دیر با زود وقتی زمانش برسه ترکت میکنن
شکست و عقب افتادن قطعا تجربه میشه و میتونه زندگی بهتری برات بسازه،
اما در فقر هیچ شرافتی وجود نداره
من نمیگم آدما بد شدن! نه اصلا
فقط میگم حواست باشه تنبلی های امروز و عقب افتادنت باعث میشه آدمایی که دوست داری رو از دست بدی .
همین
👇🏻👇🏻👇🏻
هیچکس به پای یک آدم بی پول، بیکار، شکست خورده که نمیتونه از پس هزینه های معمولی زندگی و نیاز های اطرافیانش بربیاد، نمیمونه ...
زن و مرد و پیر و جوان هم نداره
نه اون عاشق سینه چاک، تحمل میکنه؛
نه اون آدم بی احساس
نه دوست نه غریبه
فقط امکان داره زمان رفتنشون فرق کنه.
یکی زودتر شاکی میشه و میره یکی دیرتر،
ولی دیر با زود وقتی زمانش برسه ترکت میکنن
شکست و عقب افتادن قطعا تجربه میشه و میتونه زندگی بهتری برات بسازه،
اما در فقر هیچ شرافتی وجود نداره
من نمیگم آدما بد شدن! نه اصلا
فقط میگم حواست باشه تنبلی های امروز و عقب افتادنت باعث میشه آدمایی که دوست داری رو از دست بدی .
همین
❤2
روزتون مبارک دخترا...❤️
• ازتون میخوام بدونید شما بینظیرترین قدرت خدایید...
• ازتون میخوام قدر وجود با ارزشتون بدونین
شما گرانبهاترینید...
• باور کنید که چقدر قوی و قدرتمند هستید
هرگز هرگزقدرتِ خودتون رو دست کم نگیرید
شما نورید
هرگز تن به تاریکی ندید
شما، دخترای ایرانی...
خفنترین و بهترینید
• ازتون میخوام بدونید شما بینظیرترین قدرت خدایید...
• ازتون میخوام قدر وجود با ارزشتون بدونین
شما گرانبهاترینید...
• باور کنید که چقدر قوی و قدرتمند هستید
هرگز هرگزقدرتِ خودتون رو دست کم نگیرید
شما نورید
هرگز تن به تاریکی ندید
شما، دخترای ایرانی...
خفنترین و بهترینید
❤3
رفیق؛
پایان ۴۰۳ و شروع ۴۰۴ برات سبز باشه ؛
از خدا میخوام؛ در میان مردمی که می دَوند برای زنده بودن با آرامش قدم برداری برای زندگی کردن
سال نو مبارک ❤️
محمد عابری
پایان ۴۰۳ و شروع ۴۰۴ برات سبز باشه ؛
از خدا میخوام؛ در میان مردمی که می دَوند برای زنده بودن با آرامش قدم برداری برای زندگی کردن
سال نو مبارک ❤️
محمد عابری
❤5
🕊️
میدونم این روزها، دیدن اخبار و شنیدن صدای جنگ، قلبهامون رو سنگین کرده…
اما یادت باشه:
حتی تاریکترین شبها هم یه جایی تموم میشن،
و بعدش، طلوعی میاد که روشنتره چون از دلِ تاریکی گذشته.
آروم باش… نفس بکش…
دنیایی که پر از درد شده، هنوز هم تو دلش عشق و انسانیت هست♥️.
ما با دعاها، همدلیهامون، و حتی با همین دلنگرونیها، به سمت صلح نزدیکتریم.
هیچ درد و رنجی همیشگی نیست…
این روزهای سخت هم میگذره، مثل همیشه.
و دوباره، لبخندها برمیگردن به لبها، آغوشها امن میشن، و آسمون، آبیتر از همیشه میشه
به امید روزی که صلح، نه یک آرزو، بلکه یک واقعیت همیشگی باشه♥️🫶🏻
میدونم این روزها، دیدن اخبار و شنیدن صدای جنگ، قلبهامون رو سنگین کرده…
اما یادت باشه:
حتی تاریکترین شبها هم یه جایی تموم میشن،
و بعدش، طلوعی میاد که روشنتره چون از دلِ تاریکی گذشته.
آروم باش… نفس بکش…
دنیایی که پر از درد شده، هنوز هم تو دلش عشق و انسانیت هست♥️.
ما با دعاها، همدلیهامون، و حتی با همین دلنگرونیها، به سمت صلح نزدیکتریم.
هیچ درد و رنجی همیشگی نیست…
این روزهای سخت هم میگذره، مثل همیشه.
و دوباره، لبخندها برمیگردن به لبها، آغوشها امن میشن، و آسمون، آبیتر از همیشه میشه
به امید روزی که صلح، نه یک آرزو، بلکه یک واقعیت همیشگی باشه♥️🫶🏻
❤5
یک روز خوب میاد ...
🕊️ 🕊️
بعد این همه بارون خون 🥀
بالاخره پیدا میشه رنگین کمون 🌈
🕊️ 🕊️
بعد این همه بارون خون 🥀
بالاخره پیدا میشه رنگین کمون 🌈
❤14