آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
Aranjuez mon amour
Richard Anthony
🎶❤️
ذهنت رو آروم کن و برو برای ده روز آخر ماه
که بهترین هارو برای خودت و خانواده ات رقم بزنی💰

برای هر آدمی که داره سخت برای خواسته هاش تلاش می‌کنه، شب بیدار می‌مونه تا پیشرفت کنه، خسته شده اما جا نمی‌زنه و به حرف آدم های سمی توجهی نمی‌کنه
آرزو می‌کنم:

خُدا برات نردبونی بسازه تا جلوی همون آدمایی بالا بری که منتظرن زمین بخوری و نمی‌تونن بالا بودنت رو ببینن❤️

مطمئنم برات اتفاق میوفته
1
میدونی به کی میگن آدم اصیل؟؟

کسی که وقتی بهش ارزش دادی عوض نشه.
کسی که گذشته ی خودش رو فراموش نکنه.
کسی که خودش رو گم نکنه.
کسی که وقتی کارش راه افتاد فراموش نکنه.
کسی که ارزش براش از کینه و خشم مهمتره.

برای همین اصیل بودن سخته 😎😉
2
یک تمرین ساده :
امروز که بیدار شدی وانمود کن استخدام شدی. شغلت مدیریت این آدمیه که هستی.

😉🫰🏻
3
برای رسیدن به موفقیت 👇🏻
باید از قانون بالن استفاده کنی

قانون بالن میگه :
هرچی که بدرد بخور نیستُ
بریز دور تا اوج بگیری …

حاشیه، تفریحات زودگذر، افراد سَمی
شک و پیچیدگی از اون چیزای بدرد نخور توی زندگیه، بریزشون دور تا اوج بگیری.
1
امروز به خودت یاداوری کن :

زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
1
عمیقاً معتقدم که:
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...

به شرطی که به دردت عادت نکنی😏
«اهدافت باید بهت یه کم ترس بده
و یه عالمه ذوق »
1
یک فکت بسیار مهم هست که احتمالا اکثرتون تجربه کردید؛ اما شاید نیازه که بازم بهت یاداوری کنم؛
👇🏻👇🏻👇🏻

هیچکس به پای یک آدم بی پول، بیکار، شکست خورده که نمیتونه از پس هزینه های معمولی زندگی و نیاز های اطرافیانش بربیاد، نمیمونه ...

زن و مرد و پیر و جوان هم نداره
نه اون عاشق سینه چاک، تحمل میکنه؛
نه اون آدم بی احساس
نه دوست نه غریبه

فقط امکان داره زمان رفتنشون فرق کنه.
یکی زودتر شاکی میشه و میره یکی دیرتر،
ولی دیر با زود وقتی زمانش برسه ترکت میکنن

شکست و عقب افتادن قطعا تجربه میشه و میتونه زندگی بهتری برات بسازه،
اما در فقر هیچ شرافتی وجود نداره

من نمیگم آدما بد شدن! نه اصلا
فقط میگم حواست باشه تنبلی های امروز و عقب افتادنت باعث میشه آدمایی که دوست داری رو از دست بدی .

همین
2
یه وقتایی خدا یجوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده
امیدوارم که فردا نوبت تو باشه
6
روزتون مبارک دخترا...❤️

• ازتون میخوام بدونید شما بی‌نظیرترین قدرت خدایید...
• ازتون میخوام قدر وجود با ارزشتون بدونین
شما گرانبهاترینید...
• باور کنید که چقدر قوی و قدرتمند هستید
هرگز هرگزقدرتِ خودتون رو دست کم نگیرید
شما نورید

هرگز تن به تاریکی ندید
شما، دخترای ایرانی...
خفن‌ترین و بهترینید
3
موقعیت خوب لياقت ميخواد،
اگه نداشته باشی خدا يه جوری ازت ميگيرتش كه تا صد سال نفهمی از كجا خوردی

اگه تو شرایط خوب بودی و الان نیستی!
بهش فکر کن
اگه توی شرایط خوب هستی و فکر میکنی همیشه همینطور میمونه ..
بازم بهش فکر کن

بستر، پلن، موقعیت، توانمندی و همراهات موقعیت خوب تو هستند ...
لیاقتشو داشته باش
6
آخرای راه خسته نشی رفیق !!!
2
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

بُرد برای افرادی اتفاق افتاد؛
که نگفتن بعدش چی میشه!
2
رفیق ...
ماندگار باش ...
یادگار زیاد داریم!
😏
5
مطمئن باش این همه راهی که تا الان اومدی الکی نیست،
خدا آخرشو برات قشنگ میچینه!

فقط بهش اعتماد کن
شاید آخرین سربالایی باشه :)
7
امروز روز خیلی خاص و عجیبه ...

اول هفته
اول ماه
اول فصل

هیچ بهونه ای برای به تعویق انداختن کارها نباید داشته باشی
پاشو و از الان عید ۱۴۰۴ رو بساز
4
رفیق؛
پایان ۴۰۳ و شروع ۴۰۴ برات سبز باشه ؛

از خدا میخوام؛ در میان مردمی که می دَوند برای زنده بودن با آرامش قدم برداری برای زندگی کردن

سال نو مبارک ❤️
محمد عابری
5
۱۰ اردیبهشت
خلیج همیشه فارس
💙❤️💙❤️
6
🕊️
می‌دونم این روزها، دیدن اخبار و شنیدن صدای جنگ، قلب‌هامون رو سنگین کرده…
اما یادت باشه:
حتی تاریک‌ترین شب‌ها هم یه جایی تموم می‌شن،
و بعدش، طلوعی میاد که روشن‌تره چون از دلِ تاریکی گذشته.

آروم باش… نفس بکش…
دنیایی که پر از درد شده، هنوز هم تو دلش عشق و انسانیت هست♥️.
ما با دعاها، همدلی‌هامون، و حتی با همین دل‌نگرونی‌ها، به سمت صلح نزدیک‌تریم.
هیچ درد و رنجی همیشگی نیست…

این روزهای سخت هم می‌گذره، مثل همیشه.
و دوباره، لبخندها برمی‌گردن به لب‌ها، آغوش‌ها امن می‌شن، و آسمون، آبی‌تر از همیشه میشه
به امید روزی که صلح، نه یک آرزو، بلکه یک واقعیت همیشگی باشه♥️🫶🏻
5