This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا دقیقه ۹۰ جنگیدن به روایت تصویر ✌️💪
❤1
دارن هاردی در کتاب اثر مرکب میگه
موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده، گاهی خسته کننده و غیر مهیجه
منتظر اتفاق یک شبه نباشید.
-----
در این مسیر گاهی فراز و نشیب هایی وجود داره که باعث میشه سرعتت کم بشه
گاهی کمبودهایی هست که شاید اصلا تو مقصرش نباشی ...
گاهی اتفاقاتی میوفته که حتی دلیلش رو نمیدونی ...
اما تو باید با هیجان و قدرت بیشتری به راهت ادامه بدی، 💪
اگه بهت برمیخوره،
اگه هنوز حس اینو داری که یکی باید نازت کنه، اگه دلت میخواد همه به ساز تو برقصن،
اگه دوست داری هر اشتباهی کردی بقیه نادیده بگیرند،
اگه هنوز لوسی و توقع اضافی داری
مطمئن باش نمیتونی بزرگ بشی و از خودت توقع رسیدن به هدفت رو داشته باشی ...
این صحبت 👆🏻 یک حقیقته و اگه حتی حاضر نیستی حتی این موضوع رو بپذیری تو یک شکست خورده و ضعیفی
پس الکی دنبالِ عدم رشدت نگرد
محکم باش و گذشته رو پشت سر بزار
🤜🏼🤛🏼
موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده، گاهی خسته کننده و غیر مهیجه
منتظر اتفاق یک شبه نباشید.
-----
در این مسیر گاهی فراز و نشیب هایی وجود داره که باعث میشه سرعتت کم بشه
گاهی کمبودهایی هست که شاید اصلا تو مقصرش نباشی ...
گاهی اتفاقاتی میوفته که حتی دلیلش رو نمیدونی ...
اما تو باید با هیجان و قدرت بیشتری به راهت ادامه بدی، 💪
اگه بهت برمیخوره،
اگه هنوز حس اینو داری که یکی باید نازت کنه، اگه دلت میخواد همه به ساز تو برقصن،
اگه دوست داری هر اشتباهی کردی بقیه نادیده بگیرند،
اگه هنوز لوسی و توقع اضافی داری
مطمئن باش نمیتونی بزرگ بشی و از خودت توقع رسیدن به هدفت رو داشته باشی ...
این صحبت 👆🏻 یک حقیقته و اگه حتی حاضر نیستی حتی این موضوع رو بپذیری تو یک شکست خورده و ضعیفی
پس الکی دنبالِ عدم رشدت نگرد
محکم باش و گذشته رو پشت سر بزار
🤜🏼🤛🏼
❤2
Aranjuez mon amour
Richard Anthony
🎶❤️
ذهنت رو آروم کن و برو برای ده روز آخر ماه
که بهترین هارو برای خودت و خانواده ات رقم بزنی💰
برای هر آدمی که داره سخت برای خواسته هاش تلاش میکنه، شب بیدار میمونه تا پیشرفت کنه، خسته شده اما جا نمیزنه و به حرف آدم های سمی توجهی نمیکنه
آرزو میکنم:
خُدا برات نردبونی بسازه تا جلوی همون آدمایی بالا بری که منتظرن زمین بخوری و نمیتونن بالا بودنت رو ببینن❤️
مطمئنم برات اتفاق میوفته
ذهنت رو آروم کن و برو برای ده روز آخر ماه
که بهترین هارو برای خودت و خانواده ات رقم بزنی💰
برای هر آدمی که داره سخت برای خواسته هاش تلاش میکنه، شب بیدار میمونه تا پیشرفت کنه، خسته شده اما جا نمیزنه و به حرف آدم های سمی توجهی نمیکنه
آرزو میکنم:
خُدا برات نردبونی بسازه تا جلوی همون آدمایی بالا بری که منتظرن زمین بخوری و نمیتونن بالا بودنت رو ببینن❤️
مطمئنم برات اتفاق میوفته
❤1
برای رسیدن به موفقیت 👇🏻
باید از قانون بالن استفاده کنی
قانون بالن میگه :
هرچی که بدرد بخور نیستُ
بریز دور تا اوج بگیری …
حاشیه، تفریحات زودگذر، افراد سَمی
شک و پیچیدگی از اون چیزای بدرد نخور توی زندگیه، بریزشون دور تا اوج بگیری.
✅
باید از قانون بالن استفاده کنی
قانون بالن میگه :
هرچی که بدرد بخور نیستُ
بریز دور تا اوج بگیری …
حاشیه، تفریحات زودگذر، افراد سَمی
شک و پیچیدگی از اون چیزای بدرد نخور توی زندگیه، بریزشون دور تا اوج بگیری.
✅
❤1
امروز به خودت یاداوری کن :
زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
❤1
عمیقاً معتقدم که:
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...
به شرطی که به دردت عادت نکنی😏
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...
به شرطی که به دردت عادت نکنی😏
یک فکت بسیار مهم هست که احتمالا اکثرتون تجربه کردید؛ اما شاید نیازه که بازم بهت یاداوری کنم؛
👇🏻👇🏻👇🏻
هیچکس به پای یک آدم بی پول، بیکار، شکست خورده که نمیتونه از پس هزینه های معمولی زندگی و نیاز های اطرافیانش بربیاد، نمیمونه ...
زن و مرد و پیر و جوان هم نداره
نه اون عاشق سینه چاک، تحمل میکنه؛
نه اون آدم بی احساس
نه دوست نه غریبه
فقط امکان داره زمان رفتنشون فرق کنه.
یکی زودتر شاکی میشه و میره یکی دیرتر،
ولی دیر با زود وقتی زمانش برسه ترکت میکنن
شکست و عقب افتادن قطعا تجربه میشه و میتونه زندگی بهتری برات بسازه،
اما در فقر هیچ شرافتی وجود نداره
من نمیگم آدما بد شدن! نه اصلا
فقط میگم حواست باشه تنبلی های امروز و عقب افتادنت باعث میشه آدمایی که دوست داری رو از دست بدی .
همین
👇🏻👇🏻👇🏻
هیچکس به پای یک آدم بی پول، بیکار، شکست خورده که نمیتونه از پس هزینه های معمولی زندگی و نیاز های اطرافیانش بربیاد، نمیمونه ...
زن و مرد و پیر و جوان هم نداره
نه اون عاشق سینه چاک، تحمل میکنه؛
نه اون آدم بی احساس
نه دوست نه غریبه
فقط امکان داره زمان رفتنشون فرق کنه.
یکی زودتر شاکی میشه و میره یکی دیرتر،
ولی دیر با زود وقتی زمانش برسه ترکت میکنن
شکست و عقب افتادن قطعا تجربه میشه و میتونه زندگی بهتری برات بسازه،
اما در فقر هیچ شرافتی وجود نداره
من نمیگم آدما بد شدن! نه اصلا
فقط میگم حواست باشه تنبلی های امروز و عقب افتادنت باعث میشه آدمایی که دوست داری رو از دست بدی .
همین
❤2
روزتون مبارک دخترا...❤️
• ازتون میخوام بدونید شما بینظیرترین قدرت خدایید...
• ازتون میخوام قدر وجود با ارزشتون بدونین
شما گرانبهاترینید...
• باور کنید که چقدر قوی و قدرتمند هستید
هرگز هرگزقدرتِ خودتون رو دست کم نگیرید
شما نورید
هرگز تن به تاریکی ندید
شما، دخترای ایرانی...
خفنترین و بهترینید
• ازتون میخوام بدونید شما بینظیرترین قدرت خدایید...
• ازتون میخوام قدر وجود با ارزشتون بدونین
شما گرانبهاترینید...
• باور کنید که چقدر قوی و قدرتمند هستید
هرگز هرگزقدرتِ خودتون رو دست کم نگیرید
شما نورید
هرگز تن به تاریکی ندید
شما، دخترای ایرانی...
خفنترین و بهترینید
❤3
رفیق؛
پایان ۴۰۳ و شروع ۴۰۴ برات سبز باشه ؛
از خدا میخوام؛ در میان مردمی که می دَوند برای زنده بودن با آرامش قدم برداری برای زندگی کردن
سال نو مبارک ❤️
محمد عابری
پایان ۴۰۳ و شروع ۴۰۴ برات سبز باشه ؛
از خدا میخوام؛ در میان مردمی که می دَوند برای زنده بودن با آرامش قدم برداری برای زندگی کردن
سال نو مبارک ❤️
محمد عابری
❤5