Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ما هیچ انسانی رو تصادفی ملاقات نمیکنیم،هر انسانی یه رسالتی داره هرچیزی یا هر شخصی که سر راه زندگیه ما قرار میگیره قراره یه درسی و به ما یاد بده و تا اون درسو نگیری دوباره و دوباره تکرار میشه ….
شاید تا حالا به این فکر کرده باشی که چرا هر آدمی میاد تو زندگیم بهم ضربه میزنه؟
چرا مدام بهم خیانت میشه؟
و…. چون درسی که باید از این ادما میگرفتی و هنوز نگرفتی و مدام داره تکرار میشه این افراد به گونه ای با ما رفتار می کنند تا قسمت هایی از وجودمان که برای بهبود یافتن نیاز به تغییر دارد را به ما نشان دهند هر کسی ،که ما به زندگی خود جذب میکنیم، برای حرکتمان به سوی مرحله بعدی و تکامل شخصیتمان در زندگیمان حضور می یابد از رفتن و آمدن هیچکس در زندگی خوشحال و یا غمگین نباشید چون همه افراد حضور موقتی دارند برخی برای درس دادن و برخی برای درس گرفتن می آیند.
در جهان هوشمند ما هیچ رویدادی تصادفی به وقوع نمیپیوندد.
هر چیز که در مسیر زندگی سر راه شما قرار میگیرد؛ نکتهایست برای آموختن!
شاید تا حالا به این فکر کرده باشی که چرا هر آدمی میاد تو زندگیم بهم ضربه میزنه؟
چرا مدام بهم خیانت میشه؟
و…. چون درسی که باید از این ادما میگرفتی و هنوز نگرفتی و مدام داره تکرار میشه این افراد به گونه ای با ما رفتار می کنند تا قسمت هایی از وجودمان که برای بهبود یافتن نیاز به تغییر دارد را به ما نشان دهند هر کسی ،که ما به زندگی خود جذب میکنیم، برای حرکتمان به سوی مرحله بعدی و تکامل شخصیتمان در زندگیمان حضور می یابد از رفتن و آمدن هیچکس در زندگی خوشحال و یا غمگین نباشید چون همه افراد حضور موقتی دارند برخی برای درس دادن و برخی برای درس گرفتن می آیند.
در جهان هوشمند ما هیچ رویدادی تصادفی به وقوع نمیپیوندد.
هر چیز که در مسیر زندگی سر راه شما قرار میگیرد؛ نکتهایست برای آموختن!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ما تو زندگیمون شکست میخوریم🫣
ولی مهم اینکه ادامه بدیم و از شکستمون درس بگیریم
همیشه میگیم اگه فلان کارو کنم نشه چی میشه اگه فلان اتفاق درست پیش نره چیکار کنم!
و خودمون رو محدود میکنیم
نه بخاطر شکست خوردن،
بخاطر ترس از شکسته🤫
فقط انجامش بده
ولی مهم اینکه ادامه بدیم و از شکستمون درس بگیریم
همیشه میگیم اگه فلان کارو کنم نشه چی میشه اگه فلان اتفاق درست پیش نره چیکار کنم!
و خودمون رو محدود میکنیم
نه بخاطر شکست خوردن،
بخاطر ترس از شکسته🤫
فقط انجامش بده
❤2
درود بر شما عزیزانم
به نظرم سال نو بهانه ای است برای پیدا کردن شنبه،
شنبه ای که سال ها آن را عقب انداخته ایم
فرصتی است برای اینکه بتونیم دوباره تصمیم به خودسازی، و بزرگ شدن بگیریم.
اما اگر هیچ تغییری برایمان اتفاق نیوفتد پس چه فرقی با دیروز میکند ؟
وقتی حالت خوب باشه
وقتی به خواسته هات میرسی
هر روز میتونه بهار باشه
هر روز میتونه عید باشه
امیدوارم بهترین تغییرات و آنچه که به صلاحتونه در سال جدید براتون اتفاق بیوفته
❤️❤️❤️
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
محمد عابری
به نظرم سال نو بهانه ای است برای پیدا کردن شنبه،
شنبه ای که سال ها آن را عقب انداخته ایم
فرصتی است برای اینکه بتونیم دوباره تصمیم به خودسازی، و بزرگ شدن بگیریم.
اما اگر هیچ تغییری برایمان اتفاق نیوفتد پس چه فرقی با دیروز میکند ؟
وقتی حالت خوب باشه
وقتی به خواسته هات میرسی
هر روز میتونه بهار باشه
هر روز میتونه عید باشه
امیدوارم بهترین تغییرات و آنچه که به صلاحتونه در سال جدید براتون اتفاق بیوفته
❤️❤️❤️
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
محمد عابری
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من بهت افتخار میکنم و بهت ایمان دارم
❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در مسیر رسیدن به اهداف قطعا با چالش هایی مواجه میشی که؛ همین باعث جذاب شدن نتیجه میشه.
باعث پختگی میشه ..
بهتر زندگی رو درک میکنی و راحت تر به خواسته هات میرسی.
شرایط سخت باعث میشه تو تبدیل به یک قهرمان بشی.
پس اگه توی این شرایط هستی بیشتر دوام بیار،
چون توی این موقعیت بهترین ورژن تو میتونه بهترین گل ها رو بزنه و قطعا تیرت به هدف میخوره.
🦾🦾🦾🦾
باعث پختگی میشه ..
بهتر زندگی رو درک میکنی و راحت تر به خواسته هات میرسی.
شرایط سخت باعث میشه تو تبدیل به یک قهرمان بشی.
پس اگه توی این شرایط هستی بیشتر دوام بیار،
چون توی این موقعیت بهترین ورژن تو میتونه بهترین گل ها رو بزنه و قطعا تیرت به هدف میخوره.
🦾🦾🦾🦾
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
باور کن که رسیدن به موفقیت لذت بخش نیست!!!
تلاش هایی که توی مسیر با جون و دل انجام دادی رسیدن رو لذت بخش میکنه..
بجنگ برای خواسته هات
بجنگ برای ارزش هات
وقتی میرسی هیچکدوم از سختی هایی که تحمل کردی برات درد نداره ...
تلاش هایی که توی مسیر با جون و دل انجام دادی رسیدن رو لذت بخش میکنه..
بجنگ برای خواسته هات
بجنگ برای ارزش هات
وقتی میرسی هیچکدوم از سختی هایی که تحمل کردی برات درد نداره ...
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی اوقات، ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنیم که حتی وجود نداره !
برای موفقیت ذهنت رو ساده کن و از پیچیدگی و تحلیل دست بردار ...
به مسائل به چشم یک تجربه نگاه کن نه مصیبت، اینطوری الکی با دشمن فرضی نمیجنگی و تَوَهُم پیدا نمیکنی،
چون هر فراز و نشیبی،
قطعا تورو بزرگتر و پخته تر میکنه 😇
برای موفقیت ذهنت رو ساده کن و از پیچیدگی و تحلیل دست بردار ...
به مسائل به چشم یک تجربه نگاه کن نه مصیبت، اینطوری الکی با دشمن فرضی نمیجنگی و تَوَهُم پیدا نمیکنی،
چون هر فراز و نشیبی،
قطعا تورو بزرگتر و پخته تر میکنه 😇
❤2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
روی صحبتم با افرادیه که چون از زندگی عقب افتادن میخوان خودشون رو با بهانه های عجیب توجیه کنند و برای کم کاری های خودشون سرپوش بزارن و تهش بگن پول همه چیز نیست !!!
(گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده 😏😅)
رفیق درسته که پول خوشبختی نمیاره
چون ...
پول همه چیز میاره که یکیش خوشبختیه !
در ضمن راست میگی خوشبختی نمیاره!
خوشبختی میسازه ...
و چیزی که ساخته بشه موندگاره
.
اونجا که دنبال بهانه میگشتی
بقیه داشتن تلاش میکردند
اونجا که به فکر خواب بودی
بقیه دلیل برای بیدار بودن پیدا کردن
شانس آوردن توی قصه هاست ...
عیار موفقیت موندن و ساختنه ...
😘❤️
(گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده 😏😅)
رفیق درسته که پول خوشبختی نمیاره
چون ...
پول همه چیز میاره که یکیش خوشبختیه !
در ضمن راست میگی خوشبختی نمیاره!
خوشبختی میسازه ...
و چیزی که ساخته بشه موندگاره
.
اونجا که دنبال بهانه میگشتی
بقیه داشتن تلاش میکردند
اونجا که به فکر خواب بودی
بقیه دلیل برای بیدار بودن پیدا کردن
شانس آوردن توی قصه هاست ...
عیار موفقیت موندن و ساختنه ...
😘❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی این ویديو رو دیدم، ناخواسته به فکر دخترها و زنان سرزمینم افتادم که چقدر با غیرت برای موفقیت در زندگیشون میجنگند و با تمام وجود روی امواجی زندگی میکنند که شاید کار هرکسی نیست،
گاهی به اندازه لیاقتشون، ارزش دریافت نمیکنند و توانمندی هاشون کمتر دیده میشه !
اما باز هم تلاش میکنند،
تغییر میکنند،
و شاید هیچوقت نفهمی کجا و چطوری جنگیدند ...
نه نیازی به تاریخ و روز مشخصی داریم که بهتون تبریک بگیم نه لازمه که شما با مردها مقایسه بشید.
دم همتون گرم
بهترین ها براتون اتفاق بیوفته
❤️
گاهی به اندازه لیاقتشون، ارزش دریافت نمیکنند و توانمندی هاشون کمتر دیده میشه !
اما باز هم تلاش میکنند،
تغییر میکنند،
و شاید هیچوقت نفهمی کجا و چطوری جنگیدند ...
نه نیازی به تاریخ و روز مشخصی داریم که بهتون تبریک بگیم نه لازمه که شما با مردها مقایسه بشید.
دم همتون گرم
بهترین ها براتون اتفاق بیوفته
❤️
آينده را امروز بسازيم
وقتی این ویديو رو دیدم، ناخواسته به فکر دخترها و زنان سرزمینم افتادم که چقدر با غیرت برای موفقیت در زندگیشون میجنگند و با تمام وجود روی امواجی زندگی میکنند که شاید کار هرکسی نیست، گاهی به اندازه لیاقتشون، ارزش دریافت نمیکنند و توانمندی هاشون کمتر دیده میشه…
دیشب این متن رو کاملا دلی نوشتم و شرایط فعلی افرادی که برای تغییر تلاش میکنند رو روی موج های زندگی این شکلی دیدم و حرف دلم رو زدم.
اما فکر نمیکردم که اینقدر بتونه انرژی مثبت ایجاد کنه
از دیشب تا الان، بیشترین پیام ها و انرژی های مثبت رو دریافت کردم
که برام خیلی جالب بود .
و خوشحالم که این همه تعهد و هدف در بین خانم ها وجود داره که تصمیم جدی برای تغییر زندگیشون دارند
همکاری با شما باعث افتخارمه
💐💐💐
اما فکر نمیکردم که اینقدر بتونه انرژی مثبت ایجاد کنه
از دیشب تا الان، بیشترین پیام ها و انرژی های مثبت رو دریافت کردم
که برام خیلی جالب بود .
و خوشحالم که این همه تعهد و هدف در بین خانم ها وجود داره که تصمیم جدی برای تغییر زندگیشون دارند
همکاری با شما باعث افتخارمه
💐💐💐
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی به روز های آخر و سخت هدف میرسی مثل آخر ماه، قطعا فشار زیادی رو تحمل میکنی که باعث میشه تمرکزت به هم بریزه...
یا شاید برنامه ریزی هات خوب پیش نره
یا به هر دلیلی تعادلت رو از دست بدی !!!
هیچ ایرادی نداره
فقط کافیه به هدف اصلیت فکر کنی و بدونی قراره در آینده چه خاطره ای رو تعریف کنی
اونوقت قدرت و توان لازم رو بدست میاری.
مطمئن باش ...
رفیق فقط نزار کسی زمین خوردنت رو ببینه ...
مطمئن باش همه ایستاده تشویقت میکنند
👏🏻👏🏻👏🏻
من از همین الان به تو و اهدافت افتخار میکنم
❤️
یا شاید برنامه ریزی هات خوب پیش نره
یا به هر دلیلی تعادلت رو از دست بدی !!!
هیچ ایرادی نداره
فقط کافیه به هدف اصلیت فکر کنی و بدونی قراره در آینده چه خاطره ای رو تعریف کنی
اونوقت قدرت و توان لازم رو بدست میاری.
مطمئن باش ...
رفیق فقط نزار کسی زمین خوردنت رو ببینه ...
مطمئن باش همه ایستاده تشویقت میکنند
👏🏻👏🏻👏🏻
من از همین الان به تو و اهدافت افتخار میکنم
❤️
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا دقیقه ۹۰ جنگیدن به روایت تصویر ✌️💪
❤1
دارن هاردی در کتاب اثر مرکب میگه
موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده، گاهی خسته کننده و غیر مهیجه
منتظر اتفاق یک شبه نباشید.
-----
در این مسیر گاهی فراز و نشیب هایی وجود داره که باعث میشه سرعتت کم بشه
گاهی کمبودهایی هست که شاید اصلا تو مقصرش نباشی ...
گاهی اتفاقاتی میوفته که حتی دلیلش رو نمیدونی ...
اما تو باید با هیجان و قدرت بیشتری به راهت ادامه بدی، 💪
اگه بهت برمیخوره،
اگه هنوز حس اینو داری که یکی باید نازت کنه، اگه دلت میخواد همه به ساز تو برقصن،
اگه دوست داری هر اشتباهی کردی بقیه نادیده بگیرند،
اگه هنوز لوسی و توقع اضافی داری
مطمئن باش نمیتونی بزرگ بشی و از خودت توقع رسیدن به هدفت رو داشته باشی ...
این صحبت 👆🏻 یک حقیقته و اگه حتی حاضر نیستی حتی این موضوع رو بپذیری تو یک شکست خورده و ضعیفی
پس الکی دنبالِ عدم رشدت نگرد
محکم باش و گذشته رو پشت سر بزار
🤜🏼🤛🏼
موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده، گاهی خسته کننده و غیر مهیجه
منتظر اتفاق یک شبه نباشید.
-----
در این مسیر گاهی فراز و نشیب هایی وجود داره که باعث میشه سرعتت کم بشه
گاهی کمبودهایی هست که شاید اصلا تو مقصرش نباشی ...
گاهی اتفاقاتی میوفته که حتی دلیلش رو نمیدونی ...
اما تو باید با هیجان و قدرت بیشتری به راهت ادامه بدی، 💪
اگه بهت برمیخوره،
اگه هنوز حس اینو داری که یکی باید نازت کنه، اگه دلت میخواد همه به ساز تو برقصن،
اگه دوست داری هر اشتباهی کردی بقیه نادیده بگیرند،
اگه هنوز لوسی و توقع اضافی داری
مطمئن باش نمیتونی بزرگ بشی و از خودت توقع رسیدن به هدفت رو داشته باشی ...
این صحبت 👆🏻 یک حقیقته و اگه حتی حاضر نیستی حتی این موضوع رو بپذیری تو یک شکست خورده و ضعیفی
پس الکی دنبالِ عدم رشدت نگرد
محکم باش و گذشته رو پشت سر بزار
🤜🏼🤛🏼
❤2
Aranjuez mon amour
Richard Anthony
🎶❤️
ذهنت رو آروم کن و برو برای ده روز آخر ماه
که بهترین هارو برای خودت و خانواده ات رقم بزنی💰
برای هر آدمی که داره سخت برای خواسته هاش تلاش میکنه، شب بیدار میمونه تا پیشرفت کنه، خسته شده اما جا نمیزنه و به حرف آدم های سمی توجهی نمیکنه
آرزو میکنم:
خُدا برات نردبونی بسازه تا جلوی همون آدمایی بالا بری که منتظرن زمین بخوری و نمیتونن بالا بودنت رو ببینن❤️
مطمئنم برات اتفاق میوفته
ذهنت رو آروم کن و برو برای ده روز آخر ماه
که بهترین هارو برای خودت و خانواده ات رقم بزنی💰
برای هر آدمی که داره سخت برای خواسته هاش تلاش میکنه، شب بیدار میمونه تا پیشرفت کنه، خسته شده اما جا نمیزنه و به حرف آدم های سمی توجهی نمیکنه
آرزو میکنم:
خُدا برات نردبونی بسازه تا جلوی همون آدمایی بالا بری که منتظرن زمین بخوری و نمیتونن بالا بودنت رو ببینن❤️
مطمئنم برات اتفاق میوفته
❤1
برای رسیدن به موفقیت 👇🏻
باید از قانون بالن استفاده کنی
قانون بالن میگه :
هرچی که بدرد بخور نیستُ
بریز دور تا اوج بگیری …
حاشیه، تفریحات زودگذر، افراد سَمی
شک و پیچیدگی از اون چیزای بدرد نخور توی زندگیه، بریزشون دور تا اوج بگیری.
✅
باید از قانون بالن استفاده کنی
قانون بالن میگه :
هرچی که بدرد بخور نیستُ
بریز دور تا اوج بگیری …
حاشیه، تفریحات زودگذر، افراد سَمی
شک و پیچیدگی از اون چیزای بدرد نخور توی زندگیه، بریزشون دور تا اوج بگیری.
✅
❤1
امروز به خودت یاداوری کن :
زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
زندگی بدون چالش، محاله
این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.
❤1
عمیقاً معتقدم که:
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...
به شرطی که به دردت عادت نکنی😏
دردی که امروز تحمل میکنی
میتونه راه نجاتت باشه...
به شرطی که به دردت عادت نکنی😏