آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اول که همیشه اقدام کردن کلید طلایی موفقیته.

دوما قضاوت هیچکس مهم نیست!

سوما مگه قراره اون آدمی که تورو از انجام کاری منع میکنه بیاد مشکلاتتو حل کنه که حالا حرفش و راهکارش برات مهم باشه ؟؟؟

فقط آدمایی که توی زندگیشون هیچ غلطی نکردن هیچ کار درستی نکردن قضاوت میکنند.
چون اگه خودشون اقدام میکردن الان داشتن حمایتت میکردن
پاییز فصل‌ عجیبیه !
هم آفتابی، هم اَبری
هم حال و هوای دلگیر داره
هم عاشقانه های خاص

اما به نظر من بهترین خصلت پاییز که متفاوتش کرده یک نشونه ست!
یک یادآوری...

بهت یاد آوری میکنه نصف سال تموم شد!
بهت خبر میده که بهار و تابستونش رفت و از الان به بعد هوا کم کم سرد میشه!

براش آماده ای؟
بهت یادآوری میکنه لباس های کمدتو عوض کنی، باید چتر دم دست داشته باشی...

یادآوری میکنه که اگه سقف خونه چکه میکنه باید الان تعمیرش کنی!

پاییز رنگارنگ ترین فصل خداست...
توی این همه رنگ با کدوم بیشتر حال میکنی؟
زرد؟ نارنجی؟ قرمز؟ سبز؟

اصلا رنگ ها و فصل ها
یا این نشونه ها می تونن حالت رو خوب کنن؟

یا فارغ از فصل و سال، فقط خودت میتونی تو بهتر کردن حالت نقش داشته باشی؟

روزای کوتاه و شب های بلند
به نظرم بهترین زمانه برای فکر کردن
و خلوت کردن که ببینی کی هستی و کجا هستی!! ببینی میخوای با زندگیت چیکار کنی؟

همه چیز فرق کرده و عوض شده!
دیگه آخر پاییز، جوجه هارو نمیشمرن!!!
آخر پاییز لبخندها و اشک ها رو میشمرند!

پاییز رو طوری شروع کن، که به آخرش که رسیدیم، دلت نگرفته باشه…

محمد عابری
پاییز ۱۴۰۲
❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همیشه یادت باشه که:
شرایطی که الان داری،
سرنوشت نهایی تو نیست !!!
میتونی هر لحظه اراده کنی تغییرش بدی
❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما میتوانیم واقعیت را نادیده بگیریم
اما نمیتوانیم عواقب نادیده گرفتن واقعیت را نادیده بگیریم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آرامش یک حوض آب،
با یک سنگ به هم میریزه
اما تو دریا باش ...
با کوچکترین مسائل تمرکز و آرامشتون رو از دست ندید !
تمام دنیا، تنها یک سرگرمی و بازیست
و افرادی که به آرزوهایشان نرسیدند
یقین بدانند تنها خود مقصرند
که یا آرزوهاشان خوب نبوده
و یا آنها را باور نداشتند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز، خود را وقف آنچه باعث اختلاف میان انسان ها میشود نکنید!
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هشتک آدم اصیل 😎
دیدن اجباری ☝🏻☝🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو باید راه خودت رو بری ...
کتاب :
پاندای بزرگ، اژدهای کوچک
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به همین زودی موفقیتت رو اینطوری جشن میگیریم 😎😉
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روح مرا به جایی هدایت کن که،
اعتمادم بی مرز است.
مرا به اعماقی ببر که پاهایم نمیتواند تجربه کند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نمیدونم الان توی زندگیت در چه مرحله ای هستی !!!
اما خوب میدونم که این وظیفه ی ماست که از تمام فرصت هامون استفاده کنیم.

این زندگی پر از نعمت و فرصت هایِ خاصه ...

فقط باید بدونی رسیدن به خواسته هات یک وظیفه است که الان تنها کاری که باید درست انجام بدی فقط و فقط همینه .

ما فقط یک بار زندگی میکنیم
بیا درست زندگی کنیم ❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای روزای سخت زندگی آماده هستی؟
وضعیت خودت رو رصد کردی که بدونی توی این شرایط با خودت چند چندی؟
فقط کافیه تصمیم بگیری و اقدام کنی
و بعدش اوج رو تجربه میکنی ✈️✈️

مطمئنم، مطمئن باش
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط یک هفته مانده تا پایان پاییز
و فقط یک قدم دیگه مانده تا موفقیتت
اون یک قدم رو بردار ...
4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رفیق ما با همیم
از اول تا آخرش
توی خوبی و بدی
توی گرما و سرما
دست به دست هم همه چی رو درست میکنیم
فقط قول بده کم نیاری و کوتاه نیای
مطمئن باش رسیدن به قله
حق ماست 🥇
بدون که ما در کنار هم معنی پیدا میکنیم
بزرگترين اعتياد آدمها،
حرف زدن از مشكلات و نشدن هاست.

یکجور عادتِ سنتی که همش بگه من بدشانسم یا خدا نخواست که بشه !!!
بشكنيد اين عادت رو!
از خوشى ها حرف بزنيد

از معجزه ای که میتونی برای خودت بسازی بگو

شکافتن آب دریا و زنده کردن مُرده برای من و تو نون و آب نمیشه !
ما به کشتی نوح و عصای موسی نیازی نداریم.
ما به معجزه ی خودمون برای حال خوب خودمون نیاز داریم.

روز آخر ماه برات پر باشه از برکت و فراوانی
❤️
#کاملا_دلی

وقتی زمستان از راه میرسه
هم میتونه حالت خوب باشه هم بد
حال بد برای تمام خواسته هایی که داشتی و هنوز نرسیدی، برای همه ی جاهایی که میخواستی بری و نرفتی
حسرت آرزوهایی که به دلت مونده و امکان داره با اولین باد زیرِ سنگینیِ برف گم بشه

و امااااااااااا حال خوب
حال خوب برای همه ی تلاش هایی که کردی و نشون دادی زندگی برات ارزشمنده
حال خوب برای همه ی تغییراتی که ایجاد کردی و نشون دادی بودنت با نبودنت فرق داره
حال خوب برای همه نتایجی که حقته و ثابت کردی لیاقتشون رو داری
حال خوب برای لحظه های سختی که ازش گذر کردی و جز یک خاطره هیچ دردی برات نمیمونه
حال خوب برای دوام آوردن و برای همه ی شرایطی که تو تونستی خودت رو بهتر بشناسی
حال خوب برای اینکه عید امسال میتونه برات متفاوت تر باشه

چندتا خبرررررر خوب برات دارم❤️

خبر خوب اینکه هنوز تا عید امسال ۳ ماه فرصت داری و هیچ چیو از دست ندادی
خبر خوب اینکه توان و استعدادشو داری و هنوز زنده ای و میتونی بهترین باشی

پس پاشو و حالتو خوب کن نزار سال جدید حسرت به دل بمونی.
میخوام باور کنی که میتونی به رویاهات برسی چون لیاقتش رو داری.

شروع زمستان ۱۴۰۲
محمد عابری
آينده را امروز بسازيم
Siavash Ghomayshi – Tardid
هر زمستون،
پیش از اینکه ریشه پابندت کنه...
شاخه تو بردار و تمرین تبر کن با خودت.

یا بسازووو دونه دونه مرگ برگاتو ببین !!!
یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت !!!
تنها افرادی که رنج نمی کشند
و ناراحت نمی شوند؛
مُرده ها هستند...
زنده بودن یعنی گاهی؛
آسیب دیدن، شکست خوردن
دچار اشتباه شدن
اما ...
دوباره بلند شدن
و همچنان ادامه دادن
2