This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پیام اختصاصی برای تو 🫵🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که زیر و رو میکشه جیب ش پر میشه ولی دور ش خالی ...
اینو از من یادگاری داشته باش
اینو از من یادگاری داشته باش
❤1
همیشه آدم هایی که جواب در آستین دارند
برایم عجیب بودند.
نه که جواب دادن بلد نباشم، نه!
اما بیشتر اوقات حرفم را
آنقدر مزه مزه می کنم
تا بحث تمام شود.
آن فرد میرود و من با خودم کلنجار میروم
که چرا سکوت کردم وقتی می توانستم
جواب دندان شکن و به حق تری بدهم!
با گذر زمان فهمیدم
آدم هایی که هیچ مرزی ندارند،
می توانند در لحظه جواب دندان شکن بدهند
آدم هایی که به هیچ چیز
جُز برنده شدن در بحث فکر نمی کنند!
و دیگر برایم عجیب نیست
اگر آدمی را ببینم که طوری رفتار کند
که انگار حق تمام قد با اوست!
دیگر برایم عجیب نبود چون فهمیدم
برنده ی حقیقی آدمیست که می تواند
با یک جمله بحث را تمام کند
اما چیزی جلودارش می شود:
چیزی به اسم شخصیت!
خرداد ۱۴۰۲
برایم عجیب بودند.
نه که جواب دادن بلد نباشم، نه!
اما بیشتر اوقات حرفم را
آنقدر مزه مزه می کنم
تا بحث تمام شود.
آن فرد میرود و من با خودم کلنجار میروم
که چرا سکوت کردم وقتی می توانستم
جواب دندان شکن و به حق تری بدهم!
با گذر زمان فهمیدم
آدم هایی که هیچ مرزی ندارند،
می توانند در لحظه جواب دندان شکن بدهند
آدم هایی که به هیچ چیز
جُز برنده شدن در بحث فکر نمی کنند!
و دیگر برایم عجیب نیست
اگر آدمی را ببینم که طوری رفتار کند
که انگار حق تمام قد با اوست!
دیگر برایم عجیب نبود چون فهمیدم
برنده ی حقیقی آدمیست که می تواند
با یک جمله بحث را تمام کند
اما چیزی جلودارش می شود:
چیزی به اسم شخصیت!
خرداد ۱۴۰۲
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاخ شدن برای آدمایی که کمکت کردن
مثل پولدار شدن
تو بازی های کامپیوتری میمونه...
😀😀
با افتادگی و دل بزرگی شاخ باشی قشنگه
😉😘
مثل پولدار شدن
تو بازی های کامپیوتری میمونه...
😀😀
با افتادگی و دل بزرگی شاخ باشی قشنگه
😉😘
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فهمیدی چی شد !؟
یا بیشتر برات توضیح بدم ؟
یا بیشتر برات توضیح بدم ؟
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دو راه بیشتر نداری ...
یا باید بترسی و خودت رو تا همیشه زندانی کنی
یا ... بترسی و بلند بشی و یک کاری بکنی !
اگه امروز از چیزی میترسی بلند شو و به جای پنهان شدن، برای خودت و آینده ات بجنگ
یا باید بترسی و خودت رو تا همیشه زندانی کنی
یا ... بترسی و بلند بشی و یک کاری بکنی !
اگه امروز از چیزی میترسی بلند شو و به جای پنهان شدن، برای خودت و آینده ات بجنگ
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واسه کسی که از ارتفاع بترسه
بالا اومدن یه اشتباه محضه...
بالا اومدن یه اشتباه محضه...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما این مسیر رو با هم میریم
از میان طوفان
هوا هرجور که باشه
سرد یا گرم
فقط باید بدونی، تنها نیستی
از میان طوفان
هوا هرجور که باشه
سرد یا گرم
فقط باید بدونی، تنها نیستی
Tardid
Siavash Ghomayshi
سر بگردونی مسیر رو به روتو باختی !!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک وقت هایی باید از جایی که هستی
موقعیتی که داری
اخلاق و رفتاری که داری
خصوصیاتی که داری
بار ببندی و بری ...
اگه موقعیت فعلیت رو دوست نداری پاشو و یک کاری براش بکن
موقعیتی که داری
اخلاق و رفتاری که داری
خصوصیاتی که داری
بار ببندی و بری ...
اگه موقعیت فعلیت رو دوست نداری پاشو و یک کاری براش بکن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چندبار زمین خوردی ؟؟
اصلاااااااا مهم نیست
اینکه چند بار بلند شدی مهمه !!!!!
همه ی زخم هایی که توی زندگی برات مونده رو فراموش کن ...
اونا تجربه است
پاشو و همه چیز رو عوض کن!
اصلاااااااا مهم نیست
اینکه چند بار بلند شدی مهمه !!!!!
همه ی زخم هایی که توی زندگی برات مونده رو فراموش کن ...
اونا تجربه است
پاشو و همه چیز رو عوض کن!
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
انسانیت یعنی :
مردی که جلوی بچههایش سرافکنده نمیشود ،
حس مادرانهای که شکل میگیرد،
نانی که مال دیروز نیست
و جوابی که راننده کامیون به محبت مغازهدار میدهد!
.
سکانس فوق العاده از فیلم خوشههای خشم
سال ۱۹۴۰
مردی که جلوی بچههایش سرافکنده نمیشود ،
حس مادرانهای که شکل میگیرد،
نانی که مال دیروز نیست
و جوابی که راننده کامیون به محبت مغازهدار میدهد!
.
سکانس فوق العاده از فیلم خوشههای خشم
سال ۱۹۴۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما همچنان برنده ایم و برقرار
😁😁😁😁
استوری کن که دقیقا خودش بفهمه
گاهی وقت ها لازمه 😜😉
😁😁😁😁
استوری کن که دقیقا خودش بفهمه
گاهی وقت ها لازمه 😜😉
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای رسیدن باید بدونی که چیزی برای از دست دادن نداری !!!!
بیا پایین از غرور کاذب و الکی
و حالا که راهی برای رسیدن هست،
تو آدم رسیدن باش
بیا پایین از غرور کاذب و الکی
و حالا که راهی برای رسیدن هست،
تو آدم رسیدن باش