This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👊🏻👊🏻👊🏻
وقتی توی وجودت بذر امید و ایمان رو داشته باشی هر اتفاقی هم بیوفته دوباره میکاری
دوباره میسازی
و به موقع هم برداشت میکنی
😉😉
راستی فصل بهار فصل کاشتنه ها، میدونی که چی
میگم ؟
🌱🌱🌱
بفرست واسه اونایی که نا امید شدن
وقتی توی وجودت بذر امید و ایمان رو داشته باشی هر اتفاقی هم بیوفته دوباره میکاری
دوباره میسازی
و به موقع هم برداشت میکنی
😉😉
راستی فصل بهار فصل کاشتنه ها، میدونی که چی
میگم ؟
🌱🌱🌱
بفرست واسه اونایی که نا امید شدن
یه روز از زندگی من میسازن فیلمای داستانی
میگن که یه شوالیه بود تو عصر فکر های باستانی
تو میبینی یکم از دردامو میفهمی کهنگی زخمامو
تمام بغض های شب هامو دلیل خستگی و اخم هامو
میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم
میبینی جنگیدنامو با دست خالی واسه بردن
میبینی لبخند میزدم وقتی حقمو میخوردن
میفهمی که هر یه بیتم یه برگی از زندگیمه
میفهمی شعرای من از یه تنهایی عظیمه
میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم
👇🏻👇🏻👇🏻
میگن که یه شوالیه بود تو عصر فکر های باستانی
تو میبینی یکم از دردامو میفهمی کهنگی زخمامو
تمام بغض های شب هامو دلیل خستگی و اخم هامو
میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم
میبینی جنگیدنامو با دست خالی واسه بردن
میبینی لبخند میزدم وقتی حقمو میخوردن
میفهمی که هر یه بیتم یه برگی از زندگیمه
میفهمی شعرای من از یه تنهایی عظیمه
میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم
👇🏻👇🏻👇🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پیام اختصاصی برای تو 🫵🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که زیر و رو میکشه جیب ش پر میشه ولی دور ش خالی ...
اینو از من یادگاری داشته باش
اینو از من یادگاری داشته باش
❤1
همیشه آدم هایی که جواب در آستین دارند
برایم عجیب بودند.
نه که جواب دادن بلد نباشم، نه!
اما بیشتر اوقات حرفم را
آنقدر مزه مزه می کنم
تا بحث تمام شود.
آن فرد میرود و من با خودم کلنجار میروم
که چرا سکوت کردم وقتی می توانستم
جواب دندان شکن و به حق تری بدهم!
با گذر زمان فهمیدم
آدم هایی که هیچ مرزی ندارند،
می توانند در لحظه جواب دندان شکن بدهند
آدم هایی که به هیچ چیز
جُز برنده شدن در بحث فکر نمی کنند!
و دیگر برایم عجیب نیست
اگر آدمی را ببینم که طوری رفتار کند
که انگار حق تمام قد با اوست!
دیگر برایم عجیب نبود چون فهمیدم
برنده ی حقیقی آدمیست که می تواند
با یک جمله بحث را تمام کند
اما چیزی جلودارش می شود:
چیزی به اسم شخصیت!
خرداد ۱۴۰۲
برایم عجیب بودند.
نه که جواب دادن بلد نباشم، نه!
اما بیشتر اوقات حرفم را
آنقدر مزه مزه می کنم
تا بحث تمام شود.
آن فرد میرود و من با خودم کلنجار میروم
که چرا سکوت کردم وقتی می توانستم
جواب دندان شکن و به حق تری بدهم!
با گذر زمان فهمیدم
آدم هایی که هیچ مرزی ندارند،
می توانند در لحظه جواب دندان شکن بدهند
آدم هایی که به هیچ چیز
جُز برنده شدن در بحث فکر نمی کنند!
و دیگر برایم عجیب نیست
اگر آدمی را ببینم که طوری رفتار کند
که انگار حق تمام قد با اوست!
دیگر برایم عجیب نبود چون فهمیدم
برنده ی حقیقی آدمیست که می تواند
با یک جمله بحث را تمام کند
اما چیزی جلودارش می شود:
چیزی به اسم شخصیت!
خرداد ۱۴۰۲
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاخ شدن برای آدمایی که کمکت کردن
مثل پولدار شدن
تو بازی های کامپیوتری میمونه...
😀😀
با افتادگی و دل بزرگی شاخ باشی قشنگه
😉😘
مثل پولدار شدن
تو بازی های کامپیوتری میمونه...
😀😀
با افتادگی و دل بزرگی شاخ باشی قشنگه
😉😘
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فهمیدی چی شد !؟
یا بیشتر برات توضیح بدم ؟
یا بیشتر برات توضیح بدم ؟
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دو راه بیشتر نداری ...
یا باید بترسی و خودت رو تا همیشه زندانی کنی
یا ... بترسی و بلند بشی و یک کاری بکنی !
اگه امروز از چیزی میترسی بلند شو و به جای پنهان شدن، برای خودت و آینده ات بجنگ
یا باید بترسی و خودت رو تا همیشه زندانی کنی
یا ... بترسی و بلند بشی و یک کاری بکنی !
اگه امروز از چیزی میترسی بلند شو و به جای پنهان شدن، برای خودت و آینده ات بجنگ
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واسه کسی که از ارتفاع بترسه
بالا اومدن یه اشتباه محضه...
بالا اومدن یه اشتباه محضه...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما این مسیر رو با هم میریم
از میان طوفان
هوا هرجور که باشه
سرد یا گرم
فقط باید بدونی، تنها نیستی
از میان طوفان
هوا هرجور که باشه
سرد یا گرم
فقط باید بدونی، تنها نیستی
Tardid
Siavash Ghomayshi
سر بگردونی مسیر رو به روتو باختی !!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک وقت هایی باید از جایی که هستی
موقعیتی که داری
اخلاق و رفتاری که داری
خصوصیاتی که داری
بار ببندی و بری ...
اگه موقعیت فعلیت رو دوست نداری پاشو و یک کاری براش بکن
موقعیتی که داری
اخلاق و رفتاری که داری
خصوصیاتی که داری
بار ببندی و بری ...
اگه موقعیت فعلیت رو دوست نداری پاشو و یک کاری براش بکن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چندبار زمین خوردی ؟؟
اصلاااااااا مهم نیست
اینکه چند بار بلند شدی مهمه !!!!!
همه ی زخم هایی که توی زندگی برات مونده رو فراموش کن ...
اونا تجربه است
پاشو و همه چیز رو عوض کن!
اصلاااااااا مهم نیست
اینکه چند بار بلند شدی مهمه !!!!!
همه ی زخم هایی که توی زندگی برات مونده رو فراموش کن ...
اونا تجربه است
پاشو و همه چیز رو عوض کن!