آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من میخوام برات دعا کنم...
خدایا
به همه ی آدمای هدفمند
به آدمایی که برای خانواده تلاش میکنند
به آدمایی که صد خودشون رو گذاشتند
کمک کن

اما بعد از دعا کردن بهت یک چیزی رو مستقیم و بی تعارف میگم

باید پاشی و برای رسیدن تلاش کنی
باید دست بزنی روی زانوی خودت و بلند شی
باید توی مسیر بمونی و خسته نشی
باید بها بدی بدون هیچ بهانه ای

وگرنه اون دعا هیچ اثری نداره
اگه کسی به جایگاهی رسیده
شک نکن براش وقت گذاشته و بها داده
و شاید هرگز نتونی
اون سختی و فشار رو درک یا باور کنی.

اینو بدون که اگه موقعیت یا دارایی کسی خیلی به چشمت میاد یعنی روح و روان تو هم بهش نیاز داره به عبارتی زندگیت این شرایط رو میطلبه
پس به جای حسادت به دوست یا همکارت که منجر میشه به رفتار نادرست
پاشو و برای رسیدن و نتیجه خودت تلاش کن

انسان های حسود با رفتارشان
دیگران را آزار میدهند...
و خود را شکنجه..!!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید زندگی کنیم
باید زنده باشیم و از زندگی استفاده کنیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راه های کهنه به مقصد های نو نمیرسند 👌
💎 آرزو می‌کنم در سال جدید آرام‌تر باشی.
آرزو می‌کنم روی پای خودت بایستی و نیازی به یاری هیچ‌کس نداشته‌باشی و مستقلانه برای اهدافت تلاش کنی.

آرزو می‌کنم کسی را دوست داشته‌ باشی و کسی تو را دوست داشته‌باشد، به کسی اعتماد کنی و کسی به تو اعتماد کند.

آرزو می‌کنم سفر کنی و دلخوش باشی و لبخند بزنی و زندگی کنی.

آرزو می‌‌کنم هدف داشته‌باشی، که هیچ‌چیز به اندازه‌ی هدف داشتن، آدمی را از ناامیدی و اندوه دور نمی‌کند.

آرزو می‌کنم نفس‌های راحتی بکشی و خواب‌های راحتی داشته‌باشی و هر صبح‌ت را با لبخند و انگیزه آغاز کنی.

آرزو می‌کنم به دلخوشی‌هات اضافه کنی و در معاشرت‌هات، تعادل بیشتری داشته باشی.

آرزو می‌کنم قوی‌تر و صبورتر و جسورتر باشی.

از خودت قدردانی کن و به رشدت ادامه بده، مانند نهالی که پاییز و زمستان می‌بیند و همچنان سبز و امیدوار، به سمت روشنایی و نور، قد می‌کشد.💚🌸

ارادتمند همه شما عزیزان
عابری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👊🏻👊🏻👊🏻
وقتی توی وجودت بذر امید و ایمان رو داشته باشی هر اتفاقی هم بیوفته دوباره میکاری
دوباره میسازی
و به موقع هم برداشت میکنی
😉😉
راستی فصل بهار فصل کاشتنه ها، میدونی که چی
میگم ؟
🌱🌱🌱
بفرست واسه اونایی که نا امید شدن
یه روز از زندگی من میسازن فیلمای داستانی
میگن که یه شوالیه بود تو عصر فکر های باستانی
تو میبینی یکم از دردامو میفهمی کهنگی زخمامو
تمام بغض های شب هامو دلیل خستگی و اخم هامو

میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم

میبینی جنگیدنامو با دست خالی واسه بردن
میبینی لبخند میزدم وقتی حقمو میخوردن
میفهمی که هر یه بیتم یه برگی از زندگیمه
میفهمی شعرای من از یه تنهایی عظیمه

میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم

👇🏻👇🏻👇🏻
اگر ما از واقعیت های پیرامونمون یا اطرافیانمون خبر نداشته باشیم ایرادی نداره

اما اینکه از واقعیت خودت خبر نداشته باشی
بزرگترین ایراده ...
خودت رو بشناس تا بتونی بزرگ بشی و پیرامونت رو بشناسی.
بعد از سال ها ارتباط مستقیم وسط اجتماع اگه بخوام یک تجربه بهت بگم فقط همین 👆🏻
دست انداز و سرعت گیر نعمت بزرگیه!
چون اگه جاده زندگی صاف و هموار بود
خوابمون میبرد!!!

به خاطر موانعی که پیش میاد شاکی نباش،
غر نزن، ناراحت نشو، اینا بخشی از مسیره
فقط با اراده توی مسیر بمون
💜
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که زیر و رو می‌کشه جیب ش پر میشه ولی دور ش خالی ...

اینو از من یادگاری داشته باش
1
همیشه آدم هایی که جواب در آستین دارند
برایم عجیب بودند.
نه که جواب دادن بلد نباشم، نه!
اما بیشتر اوقات حرفم را
آنقدر مزه مزه می کنم
تا بحث تمام شود.

آن فرد می‌رود و من با خودم کلنجار می‌روم
که چرا سکوت کردم وقتی می توانستم
جواب دندان شکن و به حق تری بدهم!

با گذر زمان فهمیدم
آدم هایی که هیچ مرزی ندارند،
می توانند در لحظه جواب دندان شکن بدهند
آدم هایی که به هیچ چیز
جُز برنده شدن در بحث فکر نمی کنند!

و دیگر برایم عجیب نیست
اگر آدمی را ببینم که طوری رفتار کند
که انگار حق تمام قد با اوست!

دیگر برایم عجیب نبود چون فهمیدم
برنده ی حقیقی آدمیست که می تواند
با یک جمله بحث را تمام کند
اما چیزی جلودارش می شود:
چیزی به اسم شخصیت!

خرداد ۱۴۰۲
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاخ شدن برای آدمایی که کمکت کردن
مثل پولدار شدن
تو بازی های کامپیوتری میمونه...
😀😀
با افتادگی و دل بزرگی شاخ باشی قشنگه
😉😘
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فهمیدی چی شد !؟
یا بیشتر برات توضیح بدم ؟
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دو راه بیشتر نداری ...
یا باید بترسی و خودت رو تا همیشه زندانی کنی
یا ... بترسی و بلند بشی و یک کاری بکنی !

اگه امروز از چیزی میترسی بلند شو و به جای پنهان شدن، برای خودت و آینده ات بجنگ