آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
Goodbye Brother
Ramin Djawadi
عمیق ترین بخش هر انسان اونجاست که میتونه با خودش ارتباط بگیره و این ارتباط فقط با تصویر سازی شکل میگیره
روزانه وقت کوتاهی رو برای ارتباط با خودت صرف کن و قدرت درونت رو بیدار کن

چشماتو ببند
نفس عمیق بکش و با ارامش به این موسیقی گوش کن
حتی نمیفهمی کی تموم میشه
👍👍👍
1
رفقا‌ سلام
آخرین راند سال ۱۴۰۱ شروع شد و باید به بهترین شکل ممکن تمومش کنیم.

پس پیشنهاد میکنم که تعادل رو در وجودتون برقرار کنید و با دوری از حاشیه و تحلیل اضافی، انرژیِ خودتون رو بطور پیوسته در مسیر حفظ کنید.
از هدر دادن بیهوده ی انرژی و وقت گذرونی با آدمای اشتباه فاصله بگیرید تا بهره وری کار و پیشرفت افزایش داشته باشه.

این ماه باید به دلیل این همه سخت کوشی که در ۱۱ ماه گذشته داشتید، تمامیت خودتون رو نشون بدید.

مساله مهم, تداوم در رسیدن به نتیجه است.

اخر این ماه نه تنها از نتیجه کار لذت میبرید بلکه سال جدید رو میتونید بهتر شروع کنید.

پس از تمام چالش های این ماه لذت ببرید.
زمان و زندگی باهم جلو میره پس فارغ از اتفاق هایی که افتاده از همه ی مراحل زندگی لذت ببرید.
از الان بهتون نتایج این ماه رو تبریک میگم

یکم اسفندِ چهارصدویک
محمد عابری
یا حالا یا هیچوقت
تمام
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من میخوام برات دعا کنم...
خدایا
به همه ی آدمای هدفمند
به آدمایی که برای خانواده تلاش میکنند
به آدمایی که صد خودشون رو گذاشتند
کمک کن

اما بعد از دعا کردن بهت یک چیزی رو مستقیم و بی تعارف میگم

باید پاشی و برای رسیدن تلاش کنی
باید دست بزنی روی زانوی خودت و بلند شی
باید توی مسیر بمونی و خسته نشی
باید بها بدی بدون هیچ بهانه ای

وگرنه اون دعا هیچ اثری نداره
اگه کسی به جایگاهی رسیده
شک نکن براش وقت گذاشته و بها داده
و شاید هرگز نتونی
اون سختی و فشار رو درک یا باور کنی.

اینو بدون که اگه موقعیت یا دارایی کسی خیلی به چشمت میاد یعنی روح و روان تو هم بهش نیاز داره به عبارتی زندگیت این شرایط رو میطلبه
پس به جای حسادت به دوست یا همکارت که منجر میشه به رفتار نادرست
پاشو و برای رسیدن و نتیجه خودت تلاش کن

انسان های حسود با رفتارشان
دیگران را آزار میدهند...
و خود را شکنجه..!!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید زندگی کنیم
باید زنده باشیم و از زندگی استفاده کنیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راه های کهنه به مقصد های نو نمیرسند 👌
💎 آرزو می‌کنم در سال جدید آرام‌تر باشی.
آرزو می‌کنم روی پای خودت بایستی و نیازی به یاری هیچ‌کس نداشته‌باشی و مستقلانه برای اهدافت تلاش کنی.

آرزو می‌کنم کسی را دوست داشته‌ باشی و کسی تو را دوست داشته‌باشد، به کسی اعتماد کنی و کسی به تو اعتماد کند.

آرزو می‌کنم سفر کنی و دلخوش باشی و لبخند بزنی و زندگی کنی.

آرزو می‌‌کنم هدف داشته‌باشی، که هیچ‌چیز به اندازه‌ی هدف داشتن، آدمی را از ناامیدی و اندوه دور نمی‌کند.

آرزو می‌کنم نفس‌های راحتی بکشی و خواب‌های راحتی داشته‌باشی و هر صبح‌ت را با لبخند و انگیزه آغاز کنی.

آرزو می‌کنم به دلخوشی‌هات اضافه کنی و در معاشرت‌هات، تعادل بیشتری داشته باشی.

آرزو می‌کنم قوی‌تر و صبورتر و جسورتر باشی.

از خودت قدردانی کن و به رشدت ادامه بده، مانند نهالی که پاییز و زمستان می‌بیند و همچنان سبز و امیدوار، به سمت روشنایی و نور، قد می‌کشد.💚🌸

ارادتمند همه شما عزیزان
عابری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👊🏻👊🏻👊🏻
وقتی توی وجودت بذر امید و ایمان رو داشته باشی هر اتفاقی هم بیوفته دوباره میکاری
دوباره میسازی
و به موقع هم برداشت میکنی
😉😉
راستی فصل بهار فصل کاشتنه ها، میدونی که چی
میگم ؟
🌱🌱🌱
بفرست واسه اونایی که نا امید شدن
یه روز از زندگی من میسازن فیلمای داستانی
میگن که یه شوالیه بود تو عصر فکر های باستانی
تو میبینی یکم از دردامو میفهمی کهنگی زخمامو
تمام بغض های شب هامو دلیل خستگی و اخم هامو

میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم

میبینی جنگیدنامو با دست خالی واسه بردن
میبینی لبخند میزدم وقتی حقمو میخوردن
میفهمی که هر یه بیتم یه برگی از زندگیمه
میفهمی شعرای من از یه تنهایی عظیمه

میگن سخت بود راهش اما باور داشت
میبینی کل عمرشو پای این باور گذاشت
میفهمی چند بار زمین خوردم اما ایستادم
میفهمی چی کشیده تا به اینجا رسیده این آدم

👇🏻👇🏻👇🏻
اگر ما از واقعیت های پیرامونمون یا اطرافیانمون خبر نداشته باشیم ایرادی نداره

اما اینکه از واقعیت خودت خبر نداشته باشی
بزرگترین ایراده ...
خودت رو بشناس تا بتونی بزرگ بشی و پیرامونت رو بشناسی.
بعد از سال ها ارتباط مستقیم وسط اجتماع اگه بخوام یک تجربه بهت بگم فقط همین 👆🏻
دست انداز و سرعت گیر نعمت بزرگیه!
چون اگه جاده زندگی صاف و هموار بود
خوابمون میبرد!!!

به خاطر موانعی که پیش میاد شاکی نباش،
غر نزن، ناراحت نشو، اینا بخشی از مسیره
فقط با اراده توی مسیر بمون
💜
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که زیر و رو می‌کشه جیب ش پر میشه ولی دور ش خالی ...

اینو از من یادگاری داشته باش
1