This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه شرایط فعلی زندگی، اونی که میخوای نیست و احساس میکنی بیش از حد داری بها پرداخت میکنی، باید بدونی که؛
۱- حتما در گذشته انتخاب های اشتباه داشتی و در مواردی خطا کردی که امروز داری جواب پس میدی، پس از اینجا به بعد خطا نکن
۲- یادت باشه که باید این دوران رو رد کنی پس خسته نشو و به راهت ادامه بده
۱- حتما در گذشته انتخاب های اشتباه داشتی و در مواردی خطا کردی که امروز داری جواب پس میدی، پس از اینجا به بعد خطا نکن
۲- یادت باشه که باید این دوران رو رد کنی پس خسته نشو و به راهت ادامه بده
امیدوارم خدا بهت ببخشه؛
یکی که پای بد و خوبت،
کم و زیادت، غصه و شادیت،
پای پستی و بلندیت بمونه...
یکی که اگه زمین خوردی کنارت بشینه
و بلند شدی برات دست بزنه...
یکی که نره، یعنی نخواد که بره،
حتی اگه همه برن...
امیدوارم خدا بهت ببخشه
یکی که بمونه...
چه برنده باشی چه بازنده...
چه تو اوج آسمون باشی چه ده طبقه زیر زمین...
از خدا میخوام که بهت ببخشه رفیق؛
یکی رو که رفیق باشه
واسه لحظه لحظهی زندگیت ...♥️
روز عشق
#محمد_عابری
یکی که پای بد و خوبت،
کم و زیادت، غصه و شادیت،
پای پستی و بلندیت بمونه...
یکی که اگه زمین خوردی کنارت بشینه
و بلند شدی برات دست بزنه...
یکی که نره، یعنی نخواد که بره،
حتی اگه همه برن...
امیدوارم خدا بهت ببخشه
یکی که بمونه...
چه برنده باشی چه بازنده...
چه تو اوج آسمون باشی چه ده طبقه زیر زمین...
از خدا میخوام که بهت ببخشه رفیق؛
یکی رو که رفیق باشه
واسه لحظه لحظهی زندگیت ...♥️
روز عشق
#محمد_عابری
رفیق جان؛
تظاهر به چیزی که نیستی نکن
نه تنها جذابت نمیکنه،
بلکه عمیقا از چشم میندازت ...
اگه خیلی دوست داری اونجوری دیده بشی
فقط یک راه داره
*تغییر کن*
تظاهر به چیزی که نیستی نکن
نه تنها جذابت نمیکنه،
بلکه عمیقا از چشم میندازت ...
اگه خیلی دوست داری اونجوری دیده بشی
فقط یک راه داره
*تغییر کن*
فرانک هایس، یک سوارکار اسب بود که در حین مسابقه اسب دوانی سال ۱۹۲۳ دچار حمله قلبی شد و از هوش رفت
اسب تا آخر مسابقه رفت و او اول شد.
وقتی حس مبارزه؛
برای یک راندِ دیگه داشته باشی
وقتی با خودت؛
تصمیمت رو قطعی کرده باشی
وقتی برنده شدن و اول شدن را؛
با تمام وجود خواسته باشی...
همه چی به کمکت میاد
حتی اگه خودت دخالتی نداشته باشی ...
متاسفانه فرانک هایس
قبل از رسیدن به خط پایان جان باخت
اما مقام اول را بدست آورد و دنیا او را همیشه به یاد خواهد داشت.
ترجیح میدم در راه رسیدن به اهدافم بمیرم
تا اینکه بی هدف و در خواب توی تخت
اسب تا آخر مسابقه رفت و او اول شد.
وقتی حس مبارزه؛
برای یک راندِ دیگه داشته باشی
وقتی با خودت؛
تصمیمت رو قطعی کرده باشی
وقتی برنده شدن و اول شدن را؛
با تمام وجود خواسته باشی...
همه چی به کمکت میاد
حتی اگه خودت دخالتی نداشته باشی ...
متاسفانه فرانک هایس
قبل از رسیدن به خط پایان جان باخت
اما مقام اول را بدست آورد و دنیا او را همیشه به یاد خواهد داشت.
ترجیح میدم در راه رسیدن به اهدافم بمیرم
تا اینکه بی هدف و در خواب توی تخت
Goodbye Brother
Ramin Djawadi
عمیق ترین بخش هر انسان اونجاست که میتونه با خودش ارتباط بگیره و این ارتباط فقط با تصویر سازی شکل میگیره
روزانه وقت کوتاهی رو برای ارتباط با خودت صرف کن و قدرت درونت رو بیدار کن
چشماتو ببند
نفس عمیق بکش و با ارامش به این موسیقی گوش کن
حتی نمیفهمی کی تموم میشه
👍👍👍
روزانه وقت کوتاهی رو برای ارتباط با خودت صرف کن و قدرت درونت رو بیدار کن
چشماتو ببند
نفس عمیق بکش و با ارامش به این موسیقی گوش کن
حتی نمیفهمی کی تموم میشه
👍👍👍
❤1
رفقا سلام
آخرین راند سال ۱۴۰۱ شروع شد و باید به بهترین شکل ممکن تمومش کنیم.
پس پیشنهاد میکنم که تعادل رو در وجودتون برقرار کنید و با دوری از حاشیه و تحلیل اضافی، انرژیِ خودتون رو بطور پیوسته در مسیر حفظ کنید.
از هدر دادن بیهوده ی انرژی و وقت گذرونی با آدمای اشتباه فاصله بگیرید تا بهره وری کار و پیشرفت افزایش داشته باشه.
این ماه باید به دلیل این همه سخت کوشی که در ۱۱ ماه گذشته داشتید، تمامیت خودتون رو نشون بدید.
مساله مهم, تداوم در رسیدن به نتیجه است.
اخر این ماه نه تنها از نتیجه کار لذت میبرید بلکه سال جدید رو میتونید بهتر شروع کنید.
پس از تمام چالش های این ماه لذت ببرید.
زمان و زندگی باهم جلو میره پس فارغ از اتفاق هایی که افتاده از همه ی مراحل زندگی لذت ببرید.
از الان بهتون نتایج این ماه رو تبریک میگم
یکم اسفندِ چهارصدویک
محمد عابری
آخرین راند سال ۱۴۰۱ شروع شد و باید به بهترین شکل ممکن تمومش کنیم.
پس پیشنهاد میکنم که تعادل رو در وجودتون برقرار کنید و با دوری از حاشیه و تحلیل اضافی، انرژیِ خودتون رو بطور پیوسته در مسیر حفظ کنید.
از هدر دادن بیهوده ی انرژی و وقت گذرونی با آدمای اشتباه فاصله بگیرید تا بهره وری کار و پیشرفت افزایش داشته باشه.
این ماه باید به دلیل این همه سخت کوشی که در ۱۱ ماه گذشته داشتید، تمامیت خودتون رو نشون بدید.
مساله مهم, تداوم در رسیدن به نتیجه است.
اخر این ماه نه تنها از نتیجه کار لذت میبرید بلکه سال جدید رو میتونید بهتر شروع کنید.
پس از تمام چالش های این ماه لذت ببرید.
زمان و زندگی باهم جلو میره پس فارغ از اتفاق هایی که افتاده از همه ی مراحل زندگی لذت ببرید.
از الان بهتون نتایج این ماه رو تبریک میگم
یکم اسفندِ چهارصدویک
محمد عابری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من میخوام برات دعا کنم...
خدایا
به همه ی آدمای هدفمند
به آدمایی که برای خانواده تلاش میکنند
به آدمایی که صد خودشون رو گذاشتند
کمک کن
اما بعد از دعا کردن بهت یک چیزی رو مستقیم و بی تعارف میگم
باید پاشی و برای رسیدن تلاش کنی
باید دست بزنی روی زانوی خودت و بلند شی
باید توی مسیر بمونی و خسته نشی
باید بها بدی بدون هیچ بهانه ای
وگرنه اون دعا هیچ اثری نداره
خدایا
به همه ی آدمای هدفمند
به آدمایی که برای خانواده تلاش میکنند
به آدمایی که صد خودشون رو گذاشتند
کمک کن
اما بعد از دعا کردن بهت یک چیزی رو مستقیم و بی تعارف میگم
باید پاشی و برای رسیدن تلاش کنی
باید دست بزنی روی زانوی خودت و بلند شی
باید توی مسیر بمونی و خسته نشی
باید بها بدی بدون هیچ بهانه ای
وگرنه اون دعا هیچ اثری نداره
اگه کسی به جایگاهی رسیده
شک نکن براش وقت گذاشته و بها داده
و شاید هرگز نتونی
اون سختی و فشار رو درک یا باور کنی.
اینو بدون که اگه موقعیت یا دارایی کسی خیلی به چشمت میاد یعنی روح و روان تو هم بهش نیاز داره به عبارتی زندگیت این شرایط رو میطلبه
پس به جای حسادت به دوست یا همکارت که منجر میشه به رفتار نادرست
پاشو و برای رسیدن و نتیجه خودت تلاش کن
انسان های حسود با رفتارشان
دیگران را آزار میدهند...
و خود را شکنجه..!!
شک نکن براش وقت گذاشته و بها داده
و شاید هرگز نتونی
اون سختی و فشار رو درک یا باور کنی.
اینو بدون که اگه موقعیت یا دارایی کسی خیلی به چشمت میاد یعنی روح و روان تو هم بهش نیاز داره به عبارتی زندگیت این شرایط رو میطلبه
پس به جای حسادت به دوست یا همکارت که منجر میشه به رفتار نادرست
پاشو و برای رسیدن و نتیجه خودت تلاش کن
انسان های حسود با رفتارشان
دیگران را آزار میدهند...
و خود را شکنجه..!!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید زندگی کنیم
باید زنده باشیم و از زندگی استفاده کنیم
باید زنده باشیم و از زندگی استفاده کنیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راه های کهنه به مقصد های نو نمیرسند 👌
💎 آرزو میکنم در سال جدید آرامتر باشی.
آرزو میکنم روی پای خودت بایستی و نیازی به یاری هیچکس نداشتهباشی و مستقلانه برای اهدافت تلاش کنی.
آرزو میکنم کسی را دوست داشته باشی و کسی تو را دوست داشتهباشد، به کسی اعتماد کنی و کسی به تو اعتماد کند.
آرزو میکنم سفر کنی و دلخوش باشی و لبخند بزنی و زندگی کنی.
آرزو میکنم هدف داشتهباشی، که هیچچیز به اندازهی هدف داشتن، آدمی را از ناامیدی و اندوه دور نمیکند.
آرزو میکنم نفسهای راحتی بکشی و خوابهای راحتی داشتهباشی و هر صبحت را با لبخند و انگیزه آغاز کنی.
آرزو میکنم به دلخوشیهات اضافه کنی و در معاشرتهات، تعادل بیشتری داشته باشی.
آرزو میکنم قویتر و صبورتر و جسورتر باشی.
از خودت قدردانی کن و به رشدت ادامه بده، مانند نهالی که پاییز و زمستان میبیند و همچنان سبز و امیدوار، به سمت روشنایی و نور، قد میکشد.💚🌸✨
ارادتمند همه شما عزیزان
عابری
آرزو میکنم روی پای خودت بایستی و نیازی به یاری هیچکس نداشتهباشی و مستقلانه برای اهدافت تلاش کنی.
آرزو میکنم کسی را دوست داشته باشی و کسی تو را دوست داشتهباشد، به کسی اعتماد کنی و کسی به تو اعتماد کند.
آرزو میکنم سفر کنی و دلخوش باشی و لبخند بزنی و زندگی کنی.
آرزو میکنم هدف داشتهباشی، که هیچچیز به اندازهی هدف داشتن، آدمی را از ناامیدی و اندوه دور نمیکند.
آرزو میکنم نفسهای راحتی بکشی و خوابهای راحتی داشتهباشی و هر صبحت را با لبخند و انگیزه آغاز کنی.
آرزو میکنم به دلخوشیهات اضافه کنی و در معاشرتهات، تعادل بیشتری داشته باشی.
آرزو میکنم قویتر و صبورتر و جسورتر باشی.
از خودت قدردانی کن و به رشدت ادامه بده، مانند نهالی که پاییز و زمستان میبیند و همچنان سبز و امیدوار، به سمت روشنایی و نور، قد میکشد.💚🌸✨
ارادتمند همه شما عزیزان
عابری