آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
باید خیلی قوی باشیم... 💪

هنوز خیلی از کارها مونده که نکردیم!
خیلی ذوق ها مونده که نداشتیم!
خیلی قهقهه ها مونده که نزدیم!
باید خیلی امید داشته باشیم به اینکه خزون زندگی تموم میشه و تو بهار باز جوونه میزنیم و رشد میکنیم...

امید داشته باش تو هنوز راهِ طولانی رو باید بری 🫵
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:

«مرسی که هر سختی و دردی که پیش اومد رو از سر گذروندی.
دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، اعتماد به افرادی که لیاقت نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی، دمت گرم که اینقدر دوام آوردی و باور داری که آینده ی خوبی قراره ساخته بشه و توی این شرایط بازم کم نمیاری!
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم..»
😍
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کنترل زبان و عقل خود را از دست نده ...
The Prophet
Gary Moore
🗣️ Gary Moore
🎼 The prophet
پیشنهاد با هدفون 🎧
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه شرایط فعلی زندگی، اونی که میخوای نیست و احساس میکنی بیش از حد داری بها پرداخت میکنی، باید بدونی که؛

۱- حتما در گذشته انتخاب های اشتباه داشتی و در مواردی خطا کردی که امروز داری جواب پس میدی، پس از اینجا به بعد خطا نکن

۲- یادت باشه که باید این دوران رو رد کنی پس خسته نشو و به راهت ادامه بده
Chang
Lana Del Rey @Dmynd ⚉
🗣️ Lana Del Rey
🎼 Chang
امیدوارم خدا بهت ببخشه؛

یکی که پای بد و خوبت،
کم و زیادت، غصه و شادیت،
پای پستی و بلندیت بمونه...

یکی که اگه زمین خوردی کنارت بشینه
و بلند شدی برات دست بزنه...
یکی که نره، یعنی نخواد که بره،
حتی اگه همه برن...

امیدوارم خدا بهت ببخشه
یکی که بمونه...
چه برنده باشی چه بازنده...
چه تو اوج آسمون باشی چه ده طبقه زیر زمین...

از خدا میخوام که بهت ببخشه رفیق؛
یکی رو که رفیق باشه
واسه لحظه لحظه‌ی زندگیت ...♥️

روز عشق
#محمد_عابری
رفیق جان؛
تظاهر به چیزی که نیستی نکن
نه تنها جذابت نمیکنه،
بلکه عمیقا از چشم میندازت ...

اگه خیلی دوست داری اونجوری دیده بشی
فقط یک راه داره

*تغییر کن*
و یک روز بالاخره اتفاق میفته!
‏بلند میشیم و میبینیم همونجاییم..
‏همونجایی که به نظر همه چی درست میاد..
‏همونجایی که ببینیم قلبمون آرومه،
روحمون حالش خوبه و لبخندمون واقعیه..
‏همونجایی که رویاها واقعیه و هیچی نیست که نگرانمون کنه!
‏پس لطفا ادامه بده
خواهش میکنم ادامه بده ...
فرانک هایس، یک سوارکار اسب بود که در حین مسابقه اسب دوانی سال ۱۹۲۳ دچار حمله قلبی شد و از هوش رفت
اسب تا آخر مسابقه رفت و او اول شد.

وقتی حس مبارزه؛
برای یک راند‌ِ دیگه داشته باشی

وقتی با خودت؛
تصمیمت رو قطعی کرده باشی

وقتی برنده شدن و اول شدن را؛
با تمام وجود خواسته باشی...

همه چی به کمکت میاد
حتی اگه خودت دخالتی نداشته باشی ...

متاسفانه فرانک هایس
قبل از رسیدن به خط پایان جان باخت
اما مقام اول را بدست آورد و دنیا او را همیشه به یاد خواهد داشت.

ترجیح میدم در راه رسیدن به اهدافم بمیرم
تا اینکه بی هدف و در خواب توی تخت
رفیق؛ میخوام بهت یک پیشنهاد بدم؛
بهش فکر کن ...

دوستِ خوب یک چراغ توی تاریکیه
اما یادت باشه
وقتی به روشنایی رسیدی
دور نندازیش ...

چون اون روشنایی از همون دوست تامین میشه
و بعدش نه تنها مسیر،
بلکه روح و روانت هم تیره و تار میشه

💡
Goodbye Brother
Ramin Djawadi
عمیق ترین بخش هر انسان اونجاست که میتونه با خودش ارتباط بگیره و این ارتباط فقط با تصویر سازی شکل میگیره
روزانه وقت کوتاهی رو برای ارتباط با خودت صرف کن و قدرت درونت رو بیدار کن

چشماتو ببند
نفس عمیق بکش و با ارامش به این موسیقی گوش کن
حتی نمیفهمی کی تموم میشه
👍👍👍
1
رفقا‌ سلام
آخرین راند سال ۱۴۰۱ شروع شد و باید به بهترین شکل ممکن تمومش کنیم.

پس پیشنهاد میکنم که تعادل رو در وجودتون برقرار کنید و با دوری از حاشیه و تحلیل اضافی، انرژیِ خودتون رو بطور پیوسته در مسیر حفظ کنید.
از هدر دادن بیهوده ی انرژی و وقت گذرونی با آدمای اشتباه فاصله بگیرید تا بهره وری کار و پیشرفت افزایش داشته باشه.

این ماه باید به دلیل این همه سخت کوشی که در ۱۱ ماه گذشته داشتید، تمامیت خودتون رو نشون بدید.

مساله مهم, تداوم در رسیدن به نتیجه است.

اخر این ماه نه تنها از نتیجه کار لذت میبرید بلکه سال جدید رو میتونید بهتر شروع کنید.

پس از تمام چالش های این ماه لذت ببرید.
زمان و زندگی باهم جلو میره پس فارغ از اتفاق هایی که افتاده از همه ی مراحل زندگی لذت ببرید.
از الان بهتون نتایج این ماه رو تبریک میگم

یکم اسفندِ چهارصدویک
محمد عابری
یا حالا یا هیچوقت
تمام
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من میخوام برات دعا کنم...
خدایا
به همه ی آدمای هدفمند
به آدمایی که برای خانواده تلاش میکنند
به آدمایی که صد خودشون رو گذاشتند
کمک کن

اما بعد از دعا کردن بهت یک چیزی رو مستقیم و بی تعارف میگم

باید پاشی و برای رسیدن تلاش کنی
باید دست بزنی روی زانوی خودت و بلند شی
باید توی مسیر بمونی و خسته نشی
باید بها بدی بدون هیچ بهانه ای

وگرنه اون دعا هیچ اثری نداره
اگه کسی به جایگاهی رسیده
شک نکن براش وقت گذاشته و بها داده
و شاید هرگز نتونی
اون سختی و فشار رو درک یا باور کنی.

اینو بدون که اگه موقعیت یا دارایی کسی خیلی به چشمت میاد یعنی روح و روان تو هم بهش نیاز داره به عبارتی زندگیت این شرایط رو میطلبه
پس به جای حسادت به دوست یا همکارت که منجر میشه به رفتار نادرست
پاشو و برای رسیدن و نتیجه خودت تلاش کن

انسان های حسود با رفتارشان
دیگران را آزار میدهند...
و خود را شکنجه..!!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید زندگی کنیم
باید زنده باشیم و از زندگی استفاده کنیم