سلام به عزيزانى كه به تازگی، بهترين و بزرگترين تصميم زندگيشون رو گرفتند.
یعنی حرفه بازاریابی شبکه ای
شايد از چالش هايی كه در شروع اين مسير براتون به وجود اومده كمی ناراحت باشید.
( این موضوع برای من خیلی قابل درکه )
عزيزانم؛ گاهی فهماندن به دیگران، راحت نیست.
مخصوصاً برای عده ای كه سعی در نفهمیدن دارند، گاهی برای اینڪه بفهمونی، باید از مرزِ زبان و اشاره بگذری و خطر ڪنی، باید خودت رو فدا ڪنی تا عده ای از اشتباه و ذهنیت غلط دست بڪشند، باید تنها و یڪ تنه به دریا بزنی تا باور ڪنند ڪه تو صلاحشون رو میخوای.
گاهی باید چشمتو به روی خيلی از حاشيه ها و تفريحات ببندی تا بتونی برای باز ڪردن چشم عده ای ديگه قدمی برداری.
من میدونم که فهماندن نكته اى به كسى كه، منافعش در نفهميدنه خیلی سخته،
و بدتر اينكه حتی منافعش رو نميشناسه!
اما برای افرادی كه هدفشون رو میشناسند ميشه گفت این سختی حتی لذت بخش هم میشه.
قرار نيست خيلی راحت به همه ی اهداف و آرزو هات برسی، نه اینکه سخت باشه،
اما باید این مسیر رو طی کنی.
اگه آسون بود كه ديگه اسمش، موفقیت نبود!!!!
می شد روز مره!
پس
مشتت رو گره كن و هدفت رو با خودت مرور كن...
مطمئن باش این مسير درسته،
براي رسيدن به اهدافت لحظه ای نباید شك کنی!
فقط بايد محكم و ثابت قدم باشی...
حالا که این مسیر رو شروع کردی؛
ادامه بده
که همه ی اونايی كه نميفهميدن،
همين الان از حس و انرژی تو بفهمند!
همه چي به تو و تصميمت ربط داره...
ايمان داشته باش...💞
محمد عابری
۲شهریور ۱۴۰۰
یعنی حرفه بازاریابی شبکه ای
شايد از چالش هايی كه در شروع اين مسير براتون به وجود اومده كمی ناراحت باشید.
( این موضوع برای من خیلی قابل درکه )
عزيزانم؛ گاهی فهماندن به دیگران، راحت نیست.
مخصوصاً برای عده ای كه سعی در نفهمیدن دارند، گاهی برای اینڪه بفهمونی، باید از مرزِ زبان و اشاره بگذری و خطر ڪنی، باید خودت رو فدا ڪنی تا عده ای از اشتباه و ذهنیت غلط دست بڪشند، باید تنها و یڪ تنه به دریا بزنی تا باور ڪنند ڪه تو صلاحشون رو میخوای.
گاهی باید چشمتو به روی خيلی از حاشيه ها و تفريحات ببندی تا بتونی برای باز ڪردن چشم عده ای ديگه قدمی برداری.
من میدونم که فهماندن نكته اى به كسى كه، منافعش در نفهميدنه خیلی سخته،
و بدتر اينكه حتی منافعش رو نميشناسه!
اما برای افرادی كه هدفشون رو میشناسند ميشه گفت این سختی حتی لذت بخش هم میشه.
قرار نيست خيلی راحت به همه ی اهداف و آرزو هات برسی، نه اینکه سخت باشه،
اما باید این مسیر رو طی کنی.
اگه آسون بود كه ديگه اسمش، موفقیت نبود!!!!
می شد روز مره!
پس
مشتت رو گره كن و هدفت رو با خودت مرور كن...
مطمئن باش این مسير درسته،
براي رسيدن به اهدافت لحظه ای نباید شك کنی!
فقط بايد محكم و ثابت قدم باشی...
حالا که این مسیر رو شروع کردی؛
ادامه بده
که همه ی اونايی كه نميفهميدن،
همين الان از حس و انرژی تو بفهمند!
همه چي به تو و تصميمت ربط داره...
ايمان داشته باش...💞
محمد عابری
۲شهریور ۱۴۰۰
Babel
Otnicka
اگه تازه بیدار شدی و هنوز امروز رو شروع نکردی ۳ دقیقه به خودت وقت بده و با این موزیک امروزتو تصور کن ... 🥰
اگه هم شروع کردی صداشوو زیاد کن
انرژی رو ببر بالا 😘😘😘
.
اگه هم شروع کردی صداشوو زیاد کن
انرژی رو ببر بالا 😘😘😘
.
Maro Dast Kam Nagir
Bijan Mortazavi
بیا امروز نه از چیزی ناراحت بشیم
نه از رسیدن به خواسته هامون کوتاه بیایم
فقط میریم توی دل ماجرا 🦾
محکم و با اراده
مثل یک قهرمان آماده ی جنگ باش
جنگ با گذشته ی سیاه
و بهترین شدن برای امروز
آماده ای ؟؟؟
صدای موزیکو زیاد کن
و باهاش بخون
😁🥳😙
۴ شهریور ۱۴۰۰
نه از رسیدن به خواسته هامون کوتاه بیایم
فقط میریم توی دل ماجرا 🦾
محکم و با اراده
مثل یک قهرمان آماده ی جنگ باش
جنگ با گذشته ی سیاه
و بهترین شدن برای امروز
آماده ای ؟؟؟
صدای موزیکو زیاد کن
و باهاش بخون
😁🥳😙
۴ شهریور ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفقا درود
صبح جمعه بخير
زندگی کوتاهتر از اونیه که بخواد
معمولی سپری و تموم شه.
#آرزوهاتو دنبال کن ...
٥ شهريور ١٤٠٠
صبح جمعه بخير
زندگی کوتاهتر از اونیه که بخواد
معمولی سپری و تموم شه.
#آرزوهاتو دنبال کن ...
٥ شهريور ١٤٠٠
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدونی دیوونه کیه !؟
دیوونه اونیه که رویا نداره!
دیوونه جرات و جسارت بزرگ فکر کردن نداره!
از اینکه چیزای خوب بخواد میترسه!
دیوونه اونیه که فکر میکنه کلی وقت داره و زمانش هدر میشه!
دیوونه اونیه که خودشو دست کم میگیره!
دیوونه اونیه که میتونه همین الان شروع کنه اما...
راستی، میشه دیوونه بود...
اما دیوونه ی رسیدن و نتیجه...
دیونه ی هدف...
امروز شروع شده
تو شروع کردی یا نه ؟؟؟
۷ شهریور ۱۴۰۰
دیوونه اونیه که رویا نداره!
دیوونه جرات و جسارت بزرگ فکر کردن نداره!
از اینکه چیزای خوب بخواد میترسه!
دیوونه اونیه که فکر میکنه کلی وقت داره و زمانش هدر میشه!
دیوونه اونیه که خودشو دست کم میگیره!
دیوونه اونیه که میتونه همین الان شروع کنه اما...
راستی، میشه دیوونه بود...
اما دیوونه ی رسیدن و نتیجه...
دیونه ی هدف...
امروز شروع شده
تو شروع کردی یا نه ؟؟؟
۷ شهریور ۱۴۰۰
مطمئنم همه می دونند که باید پنیر و ماست را در یخچال گذاشت!
ولی باز هم همیشه روی بسته بندی پنیر مینویسند:
(در یخچال نگهداری شود)
شاید برای اطمینان!
شاید برای یادآوری...
میگم کاش به اندازه ای که برای فاسد نشدن پنیر ارزش قائل میشیم، برای خودمون هم ارزش ایجاد کنیم و یک برچسب روی خودمون نصب کنیم که نوشته باشه :
امروز دوباره برنمیگرده!
فرصت ها زود گذرند!
حواست به مامان بابات باشه!
از زندگیت لذت ببر!
ریسک کن!
...
نمیدونم! هرچی که برای فاسد نشدنت باید بهت یادآوری بشه، برای اینکه زنده بمونی!
پاشو زندگیت رو از فاسد شدن نجات بده !!!
ولی یادت باشه که این زندگی پنیر نیست که فقط با گذاشتنش توی یخچال بتونی کاری براش بکنی !
👇🏻برچسب یادآوری امروزت رو اینجا بنویس تا به بقیه هم کمک بشه...
محمد عابری
۹ شهریور ۱۴۰۰
ولی باز هم همیشه روی بسته بندی پنیر مینویسند:
(در یخچال نگهداری شود)
شاید برای اطمینان!
شاید برای یادآوری...
میگم کاش به اندازه ای که برای فاسد نشدن پنیر ارزش قائل میشیم، برای خودمون هم ارزش ایجاد کنیم و یک برچسب روی خودمون نصب کنیم که نوشته باشه :
امروز دوباره برنمیگرده!
فرصت ها زود گذرند!
حواست به مامان بابات باشه!
از زندگیت لذت ببر!
ریسک کن!
...
نمیدونم! هرچی که برای فاسد نشدنت باید بهت یادآوری بشه، برای اینکه زنده بمونی!
پاشو زندگیت رو از فاسد شدن نجات بده !!!
ولی یادت باشه که این زندگی پنیر نیست که فقط با گذاشتنش توی یخچال بتونی کاری براش بکنی !
👇🏻برچسب یادآوری امروزت رو اینجا بنویس تا به بقیه هم کمک بشه...
محمد عابری
۹ شهریور ۱۴۰۰
Forwarded from آينده را امروز بسازيم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👇🏻👇🏻👇🏻
توی مسیر بمون و زندگیتو بساز
.
توی مسیر بمون و زندگیتو بساز
.
یک پیام شخصی برای شخص خودت دارم؛
رفیق بلند شو و شبیه به یک قهرمان،
شرایط زندگی رو عوض کن
فقط دو روز فرصت داری
همین
رفیق بلند شو و شبیه به یک قهرمان،
شرایط زندگی رو عوض کن
فقط دو روز فرصت داری
همین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میدونی کار درست چیه
فقط انجامش بده
مهم نیست کی چی میگه !!
فقط انجامش بده
مهم نیست کی چی میگه !!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط با خودت تكرار كن ...
من از شرايط قوى ترم !!! 🦾
.
من از شرايط قوى ترم !!! 🦾
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکاری میخوای بکن
فقط جا نزن !
.
فقط جا نزن !
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فقط یک پیچه نه پایان!
.
.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
میان پرواز تا پرتاب
تفاوت از زمین تا آسمان است!
تفاوت از زمین تا آسمان است!
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
يك دل سير خنديدن، براى برنده شدن
اميدوارم توى زندگيتون برنده باشيد اونم با تلاشتون و دائمى نه موقت و شانسى
هفته ى خوبى داشته باشيد
😍
اميدوارم توى زندگيتون برنده باشيد اونم با تلاشتون و دائمى نه موقت و شانسى
هفته ى خوبى داشته باشيد
😍
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بودن در اوج حقته 🦾
.
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه فرقیمیکنه؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی اوقات نیازه احساساتت رو زنده کنی
گاهی نیازه عشق، تمام وجودت رو پر کنه
گاهی نیازه عمیقا دل تنگ بشی
برای پدرت، برای مادرت، برای عشقت
و برای تمام این مقدسات به خودت قول بدی
هرکاری که لازمه براشون انجام بدی
هر تغیری نیازه ایجاد کنی
تا در یک شبی نیاز نداشته باشی
با خیالش بگی و بخندی.
محمد عابری
گاهی نیازه عشق، تمام وجودت رو پر کنه
گاهی نیازه عمیقا دل تنگ بشی
برای پدرت، برای مادرت، برای عشقت
و برای تمام این مقدسات به خودت قول بدی
هرکاری که لازمه براشون انجام بدی
هر تغیری نیازه ایجاد کنی
تا در یک شبی نیاز نداشته باشی
با خیالش بگی و بخندی.
محمد عابری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تامل در زندگی:
توی زندگی هرکدوم از ما،
آدم هایی وجود دارند که نه بخاطر شیطنت یا رذالت بلکه به خاطر مهربانی و دوست داشتن، کارهایی انجام میدهند که مانع چرخش و رشد ما میشوند،
این موضوع در تمام خانواده ها مخصوصا خانواده های ایرانی کاملا تکراری است و از سر ناآگاهی انجام میشود.
فقط کافیه این رو بدونی که باید ادامه بدی و ناراحت نشی، اما در اکثر مواقع افراد ناراحت شده و از ادامه دست میکشند...
با رشدت میتونی به آگاهی و خوشحالی بیشتر عزیزانت کمک کنی.
توی زندگی هرکدوم از ما،
آدم هایی وجود دارند که نه بخاطر شیطنت یا رذالت بلکه به خاطر مهربانی و دوست داشتن، کارهایی انجام میدهند که مانع چرخش و رشد ما میشوند،
این موضوع در تمام خانواده ها مخصوصا خانواده های ایرانی کاملا تکراری است و از سر ناآگاهی انجام میشود.
فقط کافیه این رو بدونی که باید ادامه بدی و ناراحت نشی، اما در اکثر مواقع افراد ناراحت شده و از ادامه دست میکشند...
با رشدت میتونی به آگاهی و خوشحالی بیشتر عزیزانت کمک کنی.