This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروزت هنوز تموم نشده .
کوتاه نیا !!
💪🏻🦾
کوتاه نیا !!
💪🏻🦾
کیفیت زندگی، با دو چیز تضمين ميشه؛
اول:
تجاربي كه بدست مياريم،
دوم :
اقدام نسبت به تجربه ها،
***
بهترين رهبران و اساتيد، در تمام دوران زندگی،
از این اصل پیروی مداوم داشته اند.
🦾🦾
مرداد ١٤٠٠ هم با تمام فراز و نشيبش تموم شد،
روزهایی از این ماه رو شاد بودیم و خندیدیم،
نوش جونمون ❤️
روزهایی رو هم ناراحت بودیم و غم داشتیم،
بازم نوش جونمون 🖤
چرا !؟
چون برای اون لحظات خوب تلاش کردیم و پاداش نصیبمون شد
و برای اون لحظه های بد هم قطعا کم کاری داشتیم.
این یک واقعیته ...
مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد ...
پس بیا تو هممثل انسان های حرفه ای از مسیر زندگیت استفاده کن و تجربیاتی که توی ماه گذشته بدست اوردی رو اسون از دست نده و برای فرصت های از دست رفته حسرت نخور ...
ماه جدید شروع شد ❤️🔥
همه ی نتایج خوبت به خاطر کارای درست و حرفه ای بوده که انجام دادی.
حرفه ای ها از همین لحظه برنامه ریزی و اقدام رو شروع میکنند...
آخرین ماه تابستون باید به بهترین شکل ممکن برای تو تموم بشه. چون حقته و لیاقتشو داری ...
میدونی اولین قدم چیه !؟
قلم و کاغذتو بردار و از خودت بپرس که :
برنامه ی این ماهت چیه ؟؟؟؟
محمد عابری
۱ شهریور ۱۴۰۰
اول:
تجاربي كه بدست مياريم،
دوم :
اقدام نسبت به تجربه ها،
***
بهترين رهبران و اساتيد، در تمام دوران زندگی،
از این اصل پیروی مداوم داشته اند.
🦾🦾
مرداد ١٤٠٠ هم با تمام فراز و نشيبش تموم شد،
روزهایی از این ماه رو شاد بودیم و خندیدیم،
نوش جونمون ❤️
روزهایی رو هم ناراحت بودیم و غم داشتیم،
بازم نوش جونمون 🖤
چرا !؟
چون برای اون لحظات خوب تلاش کردیم و پاداش نصیبمون شد
و برای اون لحظه های بد هم قطعا کم کاری داشتیم.
این یک واقعیته ...
مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد ...
پس بیا تو هممثل انسان های حرفه ای از مسیر زندگیت استفاده کن و تجربیاتی که توی ماه گذشته بدست اوردی رو اسون از دست نده و برای فرصت های از دست رفته حسرت نخور ...
ماه جدید شروع شد ❤️🔥
همه ی نتایج خوبت به خاطر کارای درست و حرفه ای بوده که انجام دادی.
حرفه ای ها از همین لحظه برنامه ریزی و اقدام رو شروع میکنند...
آخرین ماه تابستون باید به بهترین شکل ممکن برای تو تموم بشه. چون حقته و لیاقتشو داری ...
میدونی اولین قدم چیه !؟
قلم و کاغذتو بردار و از خودت بپرس که :
برنامه ی این ماهت چیه ؟؟؟؟
محمد عابری
۱ شهریور ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزیزانم سلام و صبحتون بخیر
دومین روز از شهریور رو بترکونید.
❤️
لطفا متن زیر رو خودتون با دقت بخونید و بعدش برای اون دسته از افرادی که توی تیمتون به شنیدنش نیاز دارند بفرستید
و بعدش با زبون و کلام خودت بهش بگو که تا اخرش کنارشی و حاضری باهاش تا رسیدن به خواسته هاش بجنگی !
چون این ماه آتیش بازی داریم.
👇🏻
من از خودم شروع میکنم:
من محمد عابری
با تمام توانم تا جایی که تو باشی کنارتم
❤️
همه ی با هدفا و مشتی ها 🦾
دومین روز از شهریور رو بترکونید.
❤️
لطفا متن زیر رو خودتون با دقت بخونید و بعدش برای اون دسته از افرادی که توی تیمتون به شنیدنش نیاز دارند بفرستید
و بعدش با زبون و کلام خودت بهش بگو که تا اخرش کنارشی و حاضری باهاش تا رسیدن به خواسته هاش بجنگی !
چون این ماه آتیش بازی داریم.
👇🏻
من از خودم شروع میکنم:
من محمد عابری
با تمام توانم تا جایی که تو باشی کنارتم
❤️
همه ی با هدفا و مشتی ها 🦾
سلام به عزيزانى كه به تازگی، بهترين و بزرگترين تصميم زندگيشون رو گرفتند.
یعنی حرفه بازاریابی شبکه ای
شايد از چالش هايی كه در شروع اين مسير براتون به وجود اومده كمی ناراحت باشید.
( این موضوع برای من خیلی قابل درکه )
عزيزانم؛ گاهی فهماندن به دیگران، راحت نیست.
مخصوصاً برای عده ای كه سعی در نفهمیدن دارند، گاهی برای اینڪه بفهمونی، باید از مرزِ زبان و اشاره بگذری و خطر ڪنی، باید خودت رو فدا ڪنی تا عده ای از اشتباه و ذهنیت غلط دست بڪشند، باید تنها و یڪ تنه به دریا بزنی تا باور ڪنند ڪه تو صلاحشون رو میخوای.
گاهی باید چشمتو به روی خيلی از حاشيه ها و تفريحات ببندی تا بتونی برای باز ڪردن چشم عده ای ديگه قدمی برداری.
من میدونم که فهماندن نكته اى به كسى كه، منافعش در نفهميدنه خیلی سخته،
و بدتر اينكه حتی منافعش رو نميشناسه!
اما برای افرادی كه هدفشون رو میشناسند ميشه گفت این سختی حتی لذت بخش هم میشه.
قرار نيست خيلی راحت به همه ی اهداف و آرزو هات برسی، نه اینکه سخت باشه،
اما باید این مسیر رو طی کنی.
اگه آسون بود كه ديگه اسمش، موفقیت نبود!!!!
می شد روز مره!
پس
مشتت رو گره كن و هدفت رو با خودت مرور كن...
مطمئن باش این مسير درسته،
براي رسيدن به اهدافت لحظه ای نباید شك کنی!
فقط بايد محكم و ثابت قدم باشی...
حالا که این مسیر رو شروع کردی؛
ادامه بده
که همه ی اونايی كه نميفهميدن،
همين الان از حس و انرژی تو بفهمند!
همه چي به تو و تصميمت ربط داره...
ايمان داشته باش...💞
محمد عابری
۲شهریور ۱۴۰۰
یعنی حرفه بازاریابی شبکه ای
شايد از چالش هايی كه در شروع اين مسير براتون به وجود اومده كمی ناراحت باشید.
( این موضوع برای من خیلی قابل درکه )
عزيزانم؛ گاهی فهماندن به دیگران، راحت نیست.
مخصوصاً برای عده ای كه سعی در نفهمیدن دارند، گاهی برای اینڪه بفهمونی، باید از مرزِ زبان و اشاره بگذری و خطر ڪنی، باید خودت رو فدا ڪنی تا عده ای از اشتباه و ذهنیت غلط دست بڪشند، باید تنها و یڪ تنه به دریا بزنی تا باور ڪنند ڪه تو صلاحشون رو میخوای.
گاهی باید چشمتو به روی خيلی از حاشيه ها و تفريحات ببندی تا بتونی برای باز ڪردن چشم عده ای ديگه قدمی برداری.
من میدونم که فهماندن نكته اى به كسى كه، منافعش در نفهميدنه خیلی سخته،
و بدتر اينكه حتی منافعش رو نميشناسه!
اما برای افرادی كه هدفشون رو میشناسند ميشه گفت این سختی حتی لذت بخش هم میشه.
قرار نيست خيلی راحت به همه ی اهداف و آرزو هات برسی، نه اینکه سخت باشه،
اما باید این مسیر رو طی کنی.
اگه آسون بود كه ديگه اسمش، موفقیت نبود!!!!
می شد روز مره!
پس
مشتت رو گره كن و هدفت رو با خودت مرور كن...
مطمئن باش این مسير درسته،
براي رسيدن به اهدافت لحظه ای نباید شك کنی!
فقط بايد محكم و ثابت قدم باشی...
حالا که این مسیر رو شروع کردی؛
ادامه بده
که همه ی اونايی كه نميفهميدن،
همين الان از حس و انرژی تو بفهمند!
همه چي به تو و تصميمت ربط داره...
ايمان داشته باش...💞
محمد عابری
۲شهریور ۱۴۰۰
Babel
Otnicka
اگه تازه بیدار شدی و هنوز امروز رو شروع نکردی ۳ دقیقه به خودت وقت بده و با این موزیک امروزتو تصور کن ... 🥰
اگه هم شروع کردی صداشوو زیاد کن
انرژی رو ببر بالا 😘😘😘
.
اگه هم شروع کردی صداشوو زیاد کن
انرژی رو ببر بالا 😘😘😘
.
Maro Dast Kam Nagir
Bijan Mortazavi
بیا امروز نه از چیزی ناراحت بشیم
نه از رسیدن به خواسته هامون کوتاه بیایم
فقط میریم توی دل ماجرا 🦾
محکم و با اراده
مثل یک قهرمان آماده ی جنگ باش
جنگ با گذشته ی سیاه
و بهترین شدن برای امروز
آماده ای ؟؟؟
صدای موزیکو زیاد کن
و باهاش بخون
😁🥳😙
۴ شهریور ۱۴۰۰
نه از رسیدن به خواسته هامون کوتاه بیایم
فقط میریم توی دل ماجرا 🦾
محکم و با اراده
مثل یک قهرمان آماده ی جنگ باش
جنگ با گذشته ی سیاه
و بهترین شدن برای امروز
آماده ای ؟؟؟
صدای موزیکو زیاد کن
و باهاش بخون
😁🥳😙
۴ شهریور ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفقا درود
صبح جمعه بخير
زندگی کوتاهتر از اونیه که بخواد
معمولی سپری و تموم شه.
#آرزوهاتو دنبال کن ...
٥ شهريور ١٤٠٠
صبح جمعه بخير
زندگی کوتاهتر از اونیه که بخواد
معمولی سپری و تموم شه.
#آرزوهاتو دنبال کن ...
٥ شهريور ١٤٠٠
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدونی دیوونه کیه !؟
دیوونه اونیه که رویا نداره!
دیوونه جرات و جسارت بزرگ فکر کردن نداره!
از اینکه چیزای خوب بخواد میترسه!
دیوونه اونیه که فکر میکنه کلی وقت داره و زمانش هدر میشه!
دیوونه اونیه که خودشو دست کم میگیره!
دیوونه اونیه که میتونه همین الان شروع کنه اما...
راستی، میشه دیوونه بود...
اما دیوونه ی رسیدن و نتیجه...
دیونه ی هدف...
امروز شروع شده
تو شروع کردی یا نه ؟؟؟
۷ شهریور ۱۴۰۰
دیوونه اونیه که رویا نداره!
دیوونه جرات و جسارت بزرگ فکر کردن نداره!
از اینکه چیزای خوب بخواد میترسه!
دیوونه اونیه که فکر میکنه کلی وقت داره و زمانش هدر میشه!
دیوونه اونیه که خودشو دست کم میگیره!
دیوونه اونیه که میتونه همین الان شروع کنه اما...
راستی، میشه دیوونه بود...
اما دیوونه ی رسیدن و نتیجه...
دیونه ی هدف...
امروز شروع شده
تو شروع کردی یا نه ؟؟؟
۷ شهریور ۱۴۰۰
مطمئنم همه می دونند که باید پنیر و ماست را در یخچال گذاشت!
ولی باز هم همیشه روی بسته بندی پنیر مینویسند:
(در یخچال نگهداری شود)
شاید برای اطمینان!
شاید برای یادآوری...
میگم کاش به اندازه ای که برای فاسد نشدن پنیر ارزش قائل میشیم، برای خودمون هم ارزش ایجاد کنیم و یک برچسب روی خودمون نصب کنیم که نوشته باشه :
امروز دوباره برنمیگرده!
فرصت ها زود گذرند!
حواست به مامان بابات باشه!
از زندگیت لذت ببر!
ریسک کن!
...
نمیدونم! هرچی که برای فاسد نشدنت باید بهت یادآوری بشه، برای اینکه زنده بمونی!
پاشو زندگیت رو از فاسد شدن نجات بده !!!
ولی یادت باشه که این زندگی پنیر نیست که فقط با گذاشتنش توی یخچال بتونی کاری براش بکنی !
👇🏻برچسب یادآوری امروزت رو اینجا بنویس تا به بقیه هم کمک بشه...
محمد عابری
۹ شهریور ۱۴۰۰
ولی باز هم همیشه روی بسته بندی پنیر مینویسند:
(در یخچال نگهداری شود)
شاید برای اطمینان!
شاید برای یادآوری...
میگم کاش به اندازه ای که برای فاسد نشدن پنیر ارزش قائل میشیم، برای خودمون هم ارزش ایجاد کنیم و یک برچسب روی خودمون نصب کنیم که نوشته باشه :
امروز دوباره برنمیگرده!
فرصت ها زود گذرند!
حواست به مامان بابات باشه!
از زندگیت لذت ببر!
ریسک کن!
...
نمیدونم! هرچی که برای فاسد نشدنت باید بهت یادآوری بشه، برای اینکه زنده بمونی!
پاشو زندگیت رو از فاسد شدن نجات بده !!!
ولی یادت باشه که این زندگی پنیر نیست که فقط با گذاشتنش توی یخچال بتونی کاری براش بکنی !
👇🏻برچسب یادآوری امروزت رو اینجا بنویس تا به بقیه هم کمک بشه...
محمد عابری
۹ شهریور ۱۴۰۰
Forwarded from آينده را امروز بسازيم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👇🏻👇🏻👇🏻
توی مسیر بمون و زندگیتو بساز
.
توی مسیر بمون و زندگیتو بساز
.
یک پیام شخصی برای شخص خودت دارم؛
رفیق بلند شو و شبیه به یک قهرمان،
شرایط زندگی رو عوض کن
فقط دو روز فرصت داری
همین
رفیق بلند شو و شبیه به یک قهرمان،
شرایط زندگی رو عوض کن
فقط دو روز فرصت داری
همین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میدونی کار درست چیه
فقط انجامش بده
مهم نیست کی چی میگه !!
فقط انجامش بده
مهم نیست کی چی میگه !!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط با خودت تكرار كن ...
من از شرايط قوى ترم !!! 🦾
.
من از شرايط قوى ترم !!! 🦾
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکاری میخوای بکن
فقط جا نزن !
.
فقط جا نزن !
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فقط یک پیچه نه پایان!
.
.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
میان پرواز تا پرتاب
تفاوت از زمین تا آسمان است!
تفاوت از زمین تا آسمان است!
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
يك دل سير خنديدن، براى برنده شدن
اميدوارم توى زندگيتون برنده باشيد اونم با تلاشتون و دائمى نه موقت و شانسى
هفته ى خوبى داشته باشيد
😍
اميدوارم توى زندگيتون برنده باشيد اونم با تلاشتون و دائمى نه موقت و شانسى
هفته ى خوبى داشته باشيد
😍
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بودن در اوج حقته 🦾
.
.