آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
#دلنوشته
خروس خوانِ سحر شد و کم به کم سیاهی کمتر،
اما نه صدای خروسی هست و نه تابشی به حیاط!
چه شد !؟
آفتاب نیامد یا خروسان نای برخواستن ندارن !؟
هم خورشید به جای خود است
هم خروسان رسم سحیرخیزان دارند

این دوره و زمانه ی ماست که عوض شده،
دوره ای که رَخت و اَدایش گویی صحنه اصلی تئاتر شهر شده، گویی تاجران با یک بدهکاری فراری گشته اند و آواره گان به تاجی پادشه.
گویی به دعایی آبادی میشود و به نفرینی کامی تلخ.

بچه که بودم صبح به صبح از حیاط دیوار به دیوارمان بوی اسپند می آمد و مادرم بدرقه کنان میگفت بسم الله فراموش نشود و تمام شوق دویدنم، نه برای زود رسیدن به مدرسه، بلکه برای شنیدن سر و صدای بچه های مدرسه بود، آنها که جز مشق شب دغدغه ای نداشتند،
و حالا فرق است بین شوق دَویدن تا دَویدن؛

حال که فرقی است، میان این زمان
من نیز باید بِدوم همراه با عُمر گران

آن به شوقِ حال خوبِ دوستان
این، فرار از سختی و دردِ کمان

آن بتابد نور، تا گویند مرا یک نوجوان
این، بسازم تا نبینند دیگران از من نهان

حال که هم دوره عوض شده و هم درمان،
من هم باید عوض شوم، در همین لحظه ...
اشتباه همینجاست که سوزن را به دوره و زمانه گیر انداخته ام از دیشب که چشم برای خواب بستم تا همین لحظه دوره ای عوض شد...
پس همین لحظه به گواه تابش تازه ی آفتاب تغییر خواهم کرد،
در خودم، در خاطرم، در ظاهرم
و چه بسا بهتر در باطنم...
دردم را میفهمم، آن هم از اعماق درونم
که فریاد نمیزند،
بسته شده؛
گویی با ترس و اندوه، مُهر و موم اش کرده اند؛
یا شاید به قُل و زنجیرِ تباهی دهانش را دوخته اند،
امروز ابراهیم خواهم شد،
برای شکستنِ تمام این ها،
و رد می شوم از آتشی که خود برای خود افروخته ام
روز از نو روزی از نو
تغییر برای این لحظه است، نه برای فردا

۲۹ مرداد ۱۴۰۰
ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺭﻓﺘﻪ،
شبيه به ﭼﻮﺏ کبریتهای ﺳﻮﺧﺘﻪ هستند

ﺁﻧﻬﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻭﺷﻦ نمی‌شوند!
ﻓﻘﻂ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺁﻟﻮﺩﻩ میکند

از ٢ روز باقى مانده تا اخر ماه
نهايت استفاده را داشته باشه

٣٠ مرداد ١٤٠٠
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروزت هنوز تموم‌ نشده .
کوتاه نیا !!
💪🏻🦾
کیفیت زندگی، با دو چیز تضمين ميشه؛
اول:
تجاربي كه بدست مياريم،
دوم :
اقدام نسبت به تجربه ها،
***
بهترين رهبران و اساتيد، در تمام دوران زندگی،
از این اصل پیروی مداوم داشته اند.
🦾🦾

مرداد ١٤٠٠ هم با تمام فراز و نشيبش تموم شد،
روزهایی از این ماه رو شاد بودیم و خندیدیم،
نوش جونمون ❤️
روزهایی رو هم ناراحت بودیم و غم داشتیم،
بازم نوش جونمون 🖤

چرا !؟
چون برای اون لحظات خوب تلاش کردیم و پاداش نصیبمون شد
و برای اون لحظه های بد هم قطعا کم کاری داشتیم.

این یک واقعیته ...
مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد ...
پس بیا تو هم‌مثل انسان های حرفه ای از مسیر زندگیت استفاده کن و تجربیاتی که توی ماه گذشته بدست اوردی رو اسون از دست نده و برای فرصت های از دست رفته حسرت نخور ...

ماه جدید شروع شد ❤️‍🔥
همه ی نتایج خوبت به خاطر کارای درست و حرفه ای بوده که انجام دادی.
حرفه ای ها از همین لحظه برنامه ریزی و اقدام رو شروع میکنند...
آخرین ماه تابستون باید به بهترین شکل ممکن برای تو تموم بشه. چون حقته و لیاقتشو داری ...
میدونی اولین قدم چیه !؟
قلم و کاغذتو بردار و از خودت بپرس که :
برنامه ی این ماهت چیه ؟؟؟؟

محمد عابری
۱ شهریور ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزیزانم سلام و صبحتون بخیر
دومین روز از شهریور رو بترکونید.
❤️
لطفا متن زیر رو خودتون با دقت بخونید و بعدش برای اون دسته از افرادی که توی تیمتون به شنیدنش نیاز دارند بفرستید

و بعدش با زبون و کلام خودت بهش بگو که تا اخرش کنارشی و حاضری باهاش تا رسیدن به خواسته هاش بجنگی !
چون این ماه آتیش بازی داریم.

👇🏻
من از خودم شروع میکنم:
من محمد عابری
با تمام توانم تا جایی که تو باشی کنارتم
❤️

همه ی با هدفا و مشتی ها 🦾
سلام به عزيزانى كه به تازگی، بهترين و بزرگترين تصميم زندگيشون رو گرفتند.
یعنی حرفه بازاریابی شبکه ای

شايد از چالش هايی كه در شروع اين مسير براتون به وجود اومده كمی ناراحت باشید.
( این موضوع برای من خیلی قابل درکه )

عزيزانم؛ گاهی فهماندن به دیگران، راحت نیست.
مخصوصاً برای عده ای كه سعی در نفهمیدن دارند، گاهی برای اینڪه بفهمونی، باید از مرزِ زبان و اشاره بگذری و خطر ڪنی، باید خودت رو فدا ڪنی تا عده ای از اشتباه و ذهنیت غلط دست بڪشند، باید تنها و یڪ تنه به دریا بزنی تا باور ڪنند ڪه تو صلاحشون رو میخوای.
گاهی باید چشمتو به روی خيلی از حاشيه ها و تفريحات ببندی تا بتونی برای باز ڪردن چشم عده ای ديگه قدمی برداری.

من میدونم که فهماندن نكته اى به كسى كه، منافعش در نفهميدنه خیلی سخته،
و بدتر اينكه حتی منافعش رو نميشناسه!
اما برای افرادی كه هدفشون رو میشناسند ميشه گفت این سختی حتی لذت بخش هم میشه.

قرار نيست خيلی راحت به همه ی اهداف و آرزو هات برسی، نه اینکه سخت باشه،
اما باید این مسیر رو طی کنی.
اگه آسون بود كه ديگه اسمش، موفقیت نبود!!!!
می شد روز مره!

پس
مشتت رو گره كن و هدفت رو با خودت مرور كن...
مطمئن باش این مسير درسته،
براي رسيدن به اهدافت لحظه ای نباید شك کنی!
فقط بايد محكم و ثابت قدم باشی...
حالا که این مسیر رو شروع کردی؛
ادامه بده
که همه ی اونايی كه نميفهميدن،
همين الان از حس و انرژی تو بفهمند!

همه چي به تو و تصميمت ربط داره...
ايمان داشته باش...💞

محمد عابری
۲شهریور ۱۴۰۰
Babel
Otnicka
اگه تازه بیدار شدی و هنوز امروز رو شروع نکردی ۳ دقیقه به خودت وقت بده و با این موزیک امروزتو تصور کن ... 🥰

اگه هم شروع کردی صداشوو زیاد کن
انرژی رو ببر بالا 😘😘😘
.
Maro Dast Kam Nagir
Bijan Mortazavi
بیا امروز نه از چیزی ناراحت بشیم
نه از رسیدن به خواسته هامون کوتاه بیایم

فقط میریم توی دل ماجرا 🦾
محکم و با اراده
مثل یک قهرمان آماده ی جنگ باش
جنگ با گذشته ی سیاه
و بهترین شدن برای امروز
آماده ای ؟؟؟
صدای موزیکو زیاد کن
و باهاش بخون
😁🥳😙
۴ شهریور ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفقا درود
صبح جمعه بخير

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخواد
معمولی سپری و تموم شه.
#آرزوهاتو دنبال کن ...

٥ شهريور ١٤٠٠
خوشبختی یک سفر است
نه یک مقصد
ما باید زیبا زندگی کنیم
رفقا درسته که هنوز اول ماهه
اما زمان در حال گذره
و امروز ۶ شهریور شده !

برنامه هات خوب پیش میره ؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدونی دیوونه کیه !؟
دیوونه اونیه که رویا نداره!
دیوونه جرات و جسارت بزرگ فکر کردن نداره!
از اینکه چیزای خوب بخواد میترسه!
دیوونه اونیه که فکر میکنه کلی وقت داره و زمانش هدر میشه!
دیوونه اونیه که خودشو دست کم میگیره!
دیوونه اونیه که میتونه همین الان شروع کنه اما...

راستی، میشه دیوونه بود...
اما دیوونه ی رسیدن و نتیجه...
دیونه ی هدف...

امروز شروع شده
تو شروع کردی یا نه ؟؟؟
۷ شهریور ۱۴۰۰
مطمئنم همه می دونند که باید پنیر و ماست را در یخچال گذاشت!
ولی باز هم همیشه روی بسته بندی پنیر می‌نویسند:
(در یخچال نگهداری شود)
شاید برای اطمینان!
شاید برای یادآوری...

میگم کاش به اندازه ای که برای فاسد نشدن پنیر ارزش قائل میشیم، برای خودمون هم ارزش ایجاد کنیم و یک برچسب روی خودمون نصب کنیم که نوشته باشه :
امروز دوباره برنمیگرده!
فرصت ها زود گذرند!
حواست به مامان بابات باشه!
از زندگیت لذت ببر!
ریسک کن!
...
نمیدونم! هرچی که برای فاسد نشدنت باید بهت یادآوری بشه، برای اینکه زنده بمونی!

پاشو زندگیت رو از فاسد شدن نجات بده !!!
ولی یادت باشه که این زندگی پنیر نیست که فقط با گذاشتنش توی یخچال بتونی کاری براش بکنی !

👇🏻برچسب یادآوری امروزت رو اینجا بنویس تا به بقیه هم کمک بشه...
محمد عابری
۹ شهریور ۱۴۰۰
وقتی ریشه داشته باشی،
وقتی ریشه‌ات توی خاک باشه،
لبه‌ی پرتگاه میای
اما ریشه‌هات نگهت میداره...
ریشه نوع شعور، تربیت و شخصیت یک انسانه
و ربطی به پول نداره!
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👇🏻👇🏻👇🏻
توی مسیر بمون و زندگیتو بساز
.
یک پیام شخصی برای شخص خودت دارم؛

رفیق بلند شو و شبیه به یک قهرمان،
شرایط زندگی رو عوض کن
فقط دو روز فرصت داری
همین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میدونی کار درست چیه
فقط انجامش بده
مهم نیست کی چی میگه !!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط با خودت تكرار كن ...
من از شرايط قوى ترم !!! 🦾
.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
میان پرواز تا پرتاب
تفاوت از زمین تا آسمان است!