This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا گرفتار بلا میشیم
💎
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
در هر شرایطِ سختی
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاشو و اينقدر بهونه نيار
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موفقیت فقط با تلاش زیاد و سختکوشی به دست میاد؛
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...
وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...
وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچوقت نمیتونی کسی رو مقصر بدونی!
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط بايد خودت رو مسئول بدونى
کسی که تو را راهنمايى ميكنه
شايد خودش کامل نباشه
اما ممکنه
همون چیزی رو به تو بده
که تو دنبالش هستى !
اصل اول پارادايم شيفت ميگه بايد پذيرش داشته باشى تا زودتر به موفقيت برسى.
#پذيرش
.
شايد خودش کامل نباشه
اما ممکنه
همون چیزی رو به تو بده
که تو دنبالش هستى !
اصل اول پارادايم شيفت ميگه بايد پذيرش داشته باشى تا زودتر به موفقيت برسى.
#پذيرش
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا حواسش بهت هست ...
میدونی حاشیه یعنی چی⁉️
یعنی به جایِ دیدن متن اصلی،
به خط های کنارش توجه کنی !!!
یعنی به جایِ رانندگی توی لاین خودت،
توی خاکریز جاده برونی ...
یعنی بخوای به همه ثابت کنی،
که تو بیشتر میدونی !!!
یعنی سعی کنی به همه جواب بدی و سعی کنی به جای عمل کردن فقط با حرف زدن،
از خودت دفاع کنی ...
دفاع کردن از خودت با نتیجه، میتونه نتیجه بخش باشه نه حاضر جوابی !
نه بی احترامی به دیگران و خط و نشون کشیدن...
حاشیه یعنی در فضای مجازی دنبال این باشی که کجا بحثه و بری خودتو توش دخالت بدی و نظر بدی ...
تو باید با عملکردت نگاه ها رو عوض کنی،
اگه من و تو درست کار کنیم و اشتباهاتمون روکم کنیم، با نتیجه میتونیم باعث بشیم نگاه همه مثبت بشه.
کاری نکنیم که آدم های ناآگاه وشکست خورده دوباره فکر اشتباه بکنند،
ما باید اول خودمون رو کامل تر کنیم و ایراداتمون رو کم کنیم .
یادتون باشه هرکی رو تو قبر خودش دفن میکنن پس به جای اینکه نگران اعمال دیگران باشیم، باید بیشتر عملکرد خودمون رو ارتقا بدیم
فهمیدی حاشیه یعنی چی!؟
یعنی این پیام رو بخونی اما بازم تغییر نکنی!
از جایی که هستی دوباره شروع کن
از هرچی که داری استفاده کن
و هرچی از دستت برمیاد انجام بده!
هرکی هرچی میخواد بگه اصلا مهم نیست.
تو آدم خوبه یِ زندگی خودت باش!
محمد عابری
مرداد ۱۴۰۰
یعنی به جایِ دیدن متن اصلی،
به خط های کنارش توجه کنی !!!
یعنی به جایِ رانندگی توی لاین خودت،
توی خاکریز جاده برونی ...
یعنی بخوای به همه ثابت کنی،
که تو بیشتر میدونی !!!
یعنی سعی کنی به همه جواب بدی و سعی کنی به جای عمل کردن فقط با حرف زدن،
از خودت دفاع کنی ...
دفاع کردن از خودت با نتیجه، میتونه نتیجه بخش باشه نه حاضر جوابی !
نه بی احترامی به دیگران و خط و نشون کشیدن...
حاشیه یعنی در فضای مجازی دنبال این باشی که کجا بحثه و بری خودتو توش دخالت بدی و نظر بدی ...
تو باید با عملکردت نگاه ها رو عوض کنی،
اگه من و تو درست کار کنیم و اشتباهاتمون روکم کنیم، با نتیجه میتونیم باعث بشیم نگاه همه مثبت بشه.
کاری نکنیم که آدم های ناآگاه وشکست خورده دوباره فکر اشتباه بکنند،
ما باید اول خودمون رو کامل تر کنیم و ایراداتمون رو کم کنیم .
یادتون باشه هرکی رو تو قبر خودش دفن میکنن پس به جای اینکه نگران اعمال دیگران باشیم، باید بیشتر عملکرد خودمون رو ارتقا بدیم
فهمیدی حاشیه یعنی چی!؟
یعنی این پیام رو بخونی اما بازم تغییر نکنی!
از جایی که هستی دوباره شروع کن
از هرچی که داری استفاده کن
و هرچی از دستت برمیاد انجام بده!
هرکی هرچی میخواد بگه اصلا مهم نیست.
تو آدم خوبه یِ زندگی خودت باش!
محمد عابری
مرداد ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط کافیه خودت بدونی کجا میری
سلام و درود به عزيزانی كه به تازگی با سیستم بازاریابی شبکه ای آشنا شده اند اما هنوز به صورت جدی فعالیت خود را آغاز نکرده اند.
به عنوان فردی که سال هاست در این حرفه به صورت قانونی و دائمی در حال فعالیت هستم به خودم لازم دونستم تا با شما مطالبی رو درمیان بزارم؛
دوست عزیزم؛
مطمئن باش که ايجاد تغييرات مناسب در زندگی،
همیشه شرايط بهتری رو برای همه ی ما ايجاد کرده، و باید به این موضوع خوب فکر کنی که الان زمانِ تغییره!
حتما میپرسی چرا؟؟؟
چون حتما خودت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و همچنین سلامتی مردم در حال حاضر اشراف داری و میدونی که فشارهای مختلفی که وجود داره، باعث کند شدن روند رشد در هر کسب و کاری شده و امروز بیشتر از هر زمانی باید نگران خودت و خانواده ات و از همه مهمتر اهداف و خواسته هات باشی!
و در عصری كه زمان اهمیت بسیار زیادی داره و سرعت رشد تكنولوژی و ارتباطات روز به روز گسترده تر ميشه، شغل و کسب و کار به عنوان يك مزيت چند عاملی به حساب مياد و ميتونه برای شما تغييرات مهمی در وضعیت اجتماعی، روحی، روانی و صد البته اقتصادی به وجود بیاره!
پس اين تصمیم و شروع فعالیت شما در یک حرفه ی بزرگ و پر درآمد میتونه جدا از بحث مالی، كه امروزه پر چالش ترين موضوع بشر شده، حس و حالی خاص ایجاد کنه.
از لحاظ رفتار و آموزش برای توانمند شدن شما آموزش داره ...
برای برنامه ریزی شما برنامه داره ...
برای رشد و رسیدن به موفقیت هاتون حامی داره
و از همه مهمتر برای شما امید به زندگی رو میسازه
و اگه کمی منطقی فکر کنی، واقعاً میتونی زندگی بهتری رو در كنار عزيزانت تجربه كنی.
شاید هنوز در مورد همه چیز به باور و آگاهی نرسیدی اما فراموش نکن که در زندگیت به مراتب این مسئله رو تجره کردی، یعنی؛
از روز اول توی این سن نبودی!
از روز اول اینقدر تجربه نداشتی!
از روز اول اینقدر اماده تغییر نبودی!
فراموش نکن که؛
اگر ما چیزی رو باور نداريم؛
دلیلش محدود بودن شرايط فکری ماست كه حاصل عادت به زندگی روزمره ماست!
همین !
میدونی چرا صنعت نتورك در ايران روز به روز بیشتر رشد میکنه؟
چون نیلوفر توی مرداب گل ميده!
و به همه ثابت کرده، در بدترین شرایط هم میشه زیبا بود، شاد بود، قوی بود و امید داشت ...
اگر به هر دلیلی تا الان شروع به کار نکردی فقط یکبار دیگه به مدت ۱ ساعت وقتت رو اختصاص بده به اینکه دوباره با معرف خودت بشینی و اجازه بدی که به تصمیم گیری تو کمک کنه !
ما در تمام طول زندگیمون بارها مرتکب خطا شدیم
بارها از قوانین تخطی کردیم
بارها تابوهای ذهن خودمون رو شکستیم
قطعا سرد و گرم روزگار رو هم به اندازه ذهنت و سنی که داری تجربه کردی
فکر میکنم ارزش داره که یکبار دیگه قهرمانانه برای زندگیت تصمیم بگیری.
فقط با خودت تصور کن که اگه این یک ساعت بتونه مسیر زندگیت رو به سمت اون چیزی که میخوای عوض کنه چی میشه!
من که مطمئنم میتونه بهت کمک کنه!
بیزینسی که در حال رشده و هیچوقت قدیمی نمیشه
و نیاز به سرمایه نداره
و در وضعیت جدی و خطرناک کرونا میتونی توی خونه انجامش بدی
و میتونی با خانواده ات سهیمش کنی
و خیلی فواید دیگه داره
ارزش یک ساعت متمرکز شدن رو داره
همین الان با فردی که این پیام رو برات ارسال کرده تماس بگیر و یک قرار ملاقات تنظیم کن
اگه اینکارو انجام بدی مطمئنم سالها بعد خودتو سرزنش نمیکنی که چرا این فرصت رو دست کم گرفتی ...
بیا و آدم خوبه ی زندگی خودت باش ...
به امید دیدار ❤️
محمد عابری
به عنوان فردی که سال هاست در این حرفه به صورت قانونی و دائمی در حال فعالیت هستم به خودم لازم دونستم تا با شما مطالبی رو درمیان بزارم؛
دوست عزیزم؛
مطمئن باش که ايجاد تغييرات مناسب در زندگی،
همیشه شرايط بهتری رو برای همه ی ما ايجاد کرده، و باید به این موضوع خوب فکر کنی که الان زمانِ تغییره!
حتما میپرسی چرا؟؟؟
چون حتما خودت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و همچنین سلامتی مردم در حال حاضر اشراف داری و میدونی که فشارهای مختلفی که وجود داره، باعث کند شدن روند رشد در هر کسب و کاری شده و امروز بیشتر از هر زمانی باید نگران خودت و خانواده ات و از همه مهمتر اهداف و خواسته هات باشی!
و در عصری كه زمان اهمیت بسیار زیادی داره و سرعت رشد تكنولوژی و ارتباطات روز به روز گسترده تر ميشه، شغل و کسب و کار به عنوان يك مزيت چند عاملی به حساب مياد و ميتونه برای شما تغييرات مهمی در وضعیت اجتماعی، روحی، روانی و صد البته اقتصادی به وجود بیاره!
پس اين تصمیم و شروع فعالیت شما در یک حرفه ی بزرگ و پر درآمد میتونه جدا از بحث مالی، كه امروزه پر چالش ترين موضوع بشر شده، حس و حالی خاص ایجاد کنه.
از لحاظ رفتار و آموزش برای توانمند شدن شما آموزش داره ...
برای برنامه ریزی شما برنامه داره ...
برای رشد و رسیدن به موفقیت هاتون حامی داره
و از همه مهمتر برای شما امید به زندگی رو میسازه
و اگه کمی منطقی فکر کنی، واقعاً میتونی زندگی بهتری رو در كنار عزيزانت تجربه كنی.
شاید هنوز در مورد همه چیز به باور و آگاهی نرسیدی اما فراموش نکن که در زندگیت به مراتب این مسئله رو تجره کردی، یعنی؛
از روز اول توی این سن نبودی!
از روز اول اینقدر تجربه نداشتی!
از روز اول اینقدر اماده تغییر نبودی!
فراموش نکن که؛
اگر ما چیزی رو باور نداريم؛
دلیلش محدود بودن شرايط فکری ماست كه حاصل عادت به زندگی روزمره ماست!
همین !
میدونی چرا صنعت نتورك در ايران روز به روز بیشتر رشد میکنه؟
چون نیلوفر توی مرداب گل ميده!
و به همه ثابت کرده، در بدترین شرایط هم میشه زیبا بود، شاد بود، قوی بود و امید داشت ...
اگر به هر دلیلی تا الان شروع به کار نکردی فقط یکبار دیگه به مدت ۱ ساعت وقتت رو اختصاص بده به اینکه دوباره با معرف خودت بشینی و اجازه بدی که به تصمیم گیری تو کمک کنه !
ما در تمام طول زندگیمون بارها مرتکب خطا شدیم
بارها از قوانین تخطی کردیم
بارها تابوهای ذهن خودمون رو شکستیم
قطعا سرد و گرم روزگار رو هم به اندازه ذهنت و سنی که داری تجربه کردی
فکر میکنم ارزش داره که یکبار دیگه قهرمانانه برای زندگیت تصمیم بگیری.
فقط با خودت تصور کن که اگه این یک ساعت بتونه مسیر زندگیت رو به سمت اون چیزی که میخوای عوض کنه چی میشه!
من که مطمئنم میتونه بهت کمک کنه!
بیزینسی که در حال رشده و هیچوقت قدیمی نمیشه
و نیاز به سرمایه نداره
و در وضعیت جدی و خطرناک کرونا میتونی توی خونه انجامش بدی
و میتونی با خانواده ات سهیمش کنی
و خیلی فواید دیگه داره
ارزش یک ساعت متمرکز شدن رو داره
همین الان با فردی که این پیام رو برات ارسال کرده تماس بگیر و یک قرار ملاقات تنظیم کن
اگه اینکارو انجام بدی مطمئنم سالها بعد خودتو سرزنش نمیکنی که چرا این فرصت رو دست کم گرفتی ...
بیا و آدم خوبه ی زندگی خودت باش ...
به امید دیدار ❤️
محمد عابری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
براى خواسته هات امروز فرياد بزن
فردا ديره ...
.
فردا ديره ...
.
#دلنوشته
خروس خوانِ سحر شد و کم به کم سیاهی کمتر،
اما نه صدای خروسی هست و نه تابشی به حیاط!
چه شد !؟
آفتاب نیامد یا خروسان نای برخواستن ندارن !؟
هم خورشید به جای خود است
هم خروسان رسم سحیرخیزان دارند
این دوره و زمانه ی ماست که عوض شده،
دوره ای که رَخت و اَدایش گویی صحنه اصلی تئاتر شهر شده، گویی تاجران با یک بدهکاری فراری گشته اند و آواره گان به تاجی پادشه.
گویی به دعایی آبادی میشود و به نفرینی کامی تلخ.
بچه که بودم صبح به صبح از حیاط دیوار به دیوارمان بوی اسپند می آمد و مادرم بدرقه کنان میگفت بسم الله فراموش نشود و تمام شوق دویدنم، نه برای زود رسیدن به مدرسه، بلکه برای شنیدن سر و صدای بچه های مدرسه بود، آنها که جز مشق شب دغدغه ای نداشتند،
و حالا فرق است بین شوق دَویدن تا دَویدن؛
حال که فرقی است، میان این زمان
من نیز باید بِدوم همراه با عُمر گران
آن به شوقِ حال خوبِ دوستان
این، فرار از سختی و دردِ کمان
آن بتابد نور، تا گویند مرا یک نوجوان
این، بسازم تا نبینند دیگران از من نهان
حال که هم دوره عوض شده و هم درمان،
من هم باید عوض شوم، در همین لحظه ...
اشتباه همینجاست که سوزن را به دوره و زمانه گیر انداخته ام از دیشب که چشم برای خواب بستم تا همین لحظه دوره ای عوض شد...
پس همین لحظه به گواه تابش تازه ی آفتاب تغییر خواهم کرد،
در خودم، در خاطرم، در ظاهرم
و چه بسا بهتر در باطنم...
دردم را میفهمم، آن هم از اعماق درونم
که فریاد نمیزند،
بسته شده؛
گویی با ترس و اندوه، مُهر و موم اش کرده اند؛
یا شاید به قُل و زنجیرِ تباهی دهانش را دوخته اند،
امروز ابراهیم خواهم شد،
برای شکستنِ تمام این ها،
و رد می شوم از آتشی که خود برای خود افروخته ام
روز از نو روزی از نو
تغییر برای این لحظه است، نه برای فردا
۲۹ مرداد ۱۴۰۰
خروس خوانِ سحر شد و کم به کم سیاهی کمتر،
اما نه صدای خروسی هست و نه تابشی به حیاط!
چه شد !؟
آفتاب نیامد یا خروسان نای برخواستن ندارن !؟
هم خورشید به جای خود است
هم خروسان رسم سحیرخیزان دارند
این دوره و زمانه ی ماست که عوض شده،
دوره ای که رَخت و اَدایش گویی صحنه اصلی تئاتر شهر شده، گویی تاجران با یک بدهکاری فراری گشته اند و آواره گان به تاجی پادشه.
گویی به دعایی آبادی میشود و به نفرینی کامی تلخ.
بچه که بودم صبح به صبح از حیاط دیوار به دیوارمان بوی اسپند می آمد و مادرم بدرقه کنان میگفت بسم الله فراموش نشود و تمام شوق دویدنم، نه برای زود رسیدن به مدرسه، بلکه برای شنیدن سر و صدای بچه های مدرسه بود، آنها که جز مشق شب دغدغه ای نداشتند،
و حالا فرق است بین شوق دَویدن تا دَویدن؛
حال که فرقی است، میان این زمان
من نیز باید بِدوم همراه با عُمر گران
آن به شوقِ حال خوبِ دوستان
این، فرار از سختی و دردِ کمان
آن بتابد نور، تا گویند مرا یک نوجوان
این، بسازم تا نبینند دیگران از من نهان
حال که هم دوره عوض شده و هم درمان،
من هم باید عوض شوم، در همین لحظه ...
اشتباه همینجاست که سوزن را به دوره و زمانه گیر انداخته ام از دیشب که چشم برای خواب بستم تا همین لحظه دوره ای عوض شد...
پس همین لحظه به گواه تابش تازه ی آفتاب تغییر خواهم کرد،
در خودم، در خاطرم، در ظاهرم
و چه بسا بهتر در باطنم...
دردم را میفهمم، آن هم از اعماق درونم
که فریاد نمیزند،
بسته شده؛
گویی با ترس و اندوه، مُهر و موم اش کرده اند؛
یا شاید به قُل و زنجیرِ تباهی دهانش را دوخته اند،
امروز ابراهیم خواهم شد،
برای شکستنِ تمام این ها،
و رد می شوم از آتشی که خود برای خود افروخته ام
روز از نو روزی از نو
تغییر برای این لحظه است، نه برای فردا
۲۹ مرداد ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروزت هنوز تموم نشده .
کوتاه نیا !!
💪🏻🦾
کوتاه نیا !!
💪🏻🦾
کیفیت زندگی، با دو چیز تضمين ميشه؛
اول:
تجاربي كه بدست مياريم،
دوم :
اقدام نسبت به تجربه ها،
***
بهترين رهبران و اساتيد، در تمام دوران زندگی،
از این اصل پیروی مداوم داشته اند.
🦾🦾
مرداد ١٤٠٠ هم با تمام فراز و نشيبش تموم شد،
روزهایی از این ماه رو شاد بودیم و خندیدیم،
نوش جونمون ❤️
روزهایی رو هم ناراحت بودیم و غم داشتیم،
بازم نوش جونمون 🖤
چرا !؟
چون برای اون لحظات خوب تلاش کردیم و پاداش نصیبمون شد
و برای اون لحظه های بد هم قطعا کم کاری داشتیم.
این یک واقعیته ...
مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد ...
پس بیا تو هممثل انسان های حرفه ای از مسیر زندگیت استفاده کن و تجربیاتی که توی ماه گذشته بدست اوردی رو اسون از دست نده و برای فرصت های از دست رفته حسرت نخور ...
ماه جدید شروع شد ❤️🔥
همه ی نتایج خوبت به خاطر کارای درست و حرفه ای بوده که انجام دادی.
حرفه ای ها از همین لحظه برنامه ریزی و اقدام رو شروع میکنند...
آخرین ماه تابستون باید به بهترین شکل ممکن برای تو تموم بشه. چون حقته و لیاقتشو داری ...
میدونی اولین قدم چیه !؟
قلم و کاغذتو بردار و از خودت بپرس که :
برنامه ی این ماهت چیه ؟؟؟؟
محمد عابری
۱ شهریور ۱۴۰۰
اول:
تجاربي كه بدست مياريم،
دوم :
اقدام نسبت به تجربه ها،
***
بهترين رهبران و اساتيد، در تمام دوران زندگی،
از این اصل پیروی مداوم داشته اند.
🦾🦾
مرداد ١٤٠٠ هم با تمام فراز و نشيبش تموم شد،
روزهایی از این ماه رو شاد بودیم و خندیدیم،
نوش جونمون ❤️
روزهایی رو هم ناراحت بودیم و غم داشتیم،
بازم نوش جونمون 🖤
چرا !؟
چون برای اون لحظات خوب تلاش کردیم و پاداش نصیبمون شد
و برای اون لحظه های بد هم قطعا کم کاری داشتیم.
این یک واقعیته ...
مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد ...
پس بیا تو هممثل انسان های حرفه ای از مسیر زندگیت استفاده کن و تجربیاتی که توی ماه گذشته بدست اوردی رو اسون از دست نده و برای فرصت های از دست رفته حسرت نخور ...
ماه جدید شروع شد ❤️🔥
همه ی نتایج خوبت به خاطر کارای درست و حرفه ای بوده که انجام دادی.
حرفه ای ها از همین لحظه برنامه ریزی و اقدام رو شروع میکنند...
آخرین ماه تابستون باید به بهترین شکل ممکن برای تو تموم بشه. چون حقته و لیاقتشو داری ...
میدونی اولین قدم چیه !؟
قلم و کاغذتو بردار و از خودت بپرس که :
برنامه ی این ماهت چیه ؟؟؟؟
محمد عابری
۱ شهریور ۱۴۰۰