آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
از کارگری در دادگاه پرسیدند:

به روش دنیوی سوگند ميخورى یا به روش کلیسایی؟

جواب داد: "من بیکار هستم."

«اصلا در این گفته‌اش نشانی از حواس پرتی در میان نبود.
او با این جواب خاطرنشان کرد که در وضعیتی به سر می‌برد که طرح چنین پرسش‌هایی و حتی دستور چنین دادگاهی، برایش دیگر پشیزی ارزش ندارد.»


فقر تمام آنچه كه به عنوان اعتقادات داريم را از ما ميگيرد.
به همان اندازه كه پولدار شدن يك انتخاب محسوب ميشود
فقير بودن هم انتخابى است كه اكثر انسان ها آن را آگاهانه انتخاب ميكنند،
چرا كه به مراتب انتخاب ساده ترى است!
😐
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هرکاری میخوای انجام‌ بده!
فقط جا نزن !
.
‏وقتی بچه بودم،
چون کوچیک بودم و فکر می‌کردم که بقیه آدم‌ها از من بزرگترند ترس برم می‌داشت...

بزرگ تر که شدم دیدم بعضی آدم‌ها چقدر کوچک اند و بیشتر ترسیدم...

و امروز ترسم از آدم هاییه که رویای و خواسته ی کوچیک داره !

دوباره توی استارت، استارت بزن!
کافیه بزرگ بخوای و بزرگ فکر کنی!
همین ...!
👊🏻👊🏻👊🏻
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ذهنیت برنده داشته باش 👊🏻
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
با يك چشم گذشته رو ببين و درس بگير
با يك چشم آينده رو ببين و بسازش
عزيزانم سلام؛
اميدوارم اولين روز خرداد رو به بهترين حالت ممكن شروع كرده باشيد.
🤝
لطفا به اين موضوع دقت كنيد كه، هركسى در زندگيش اشتباه ميكنه ولی به اين معنى نيست كه مجبوره بقيه زندگيش رو تاوان پس بده.
يك وقتايى آدمای خوب هم انتخابای بدى ميكنند و باعث ميشه عملكردشون منفى و ضعيف باشه، قطعا به اين معنی نيست كه اونا بد هستند اين يعنی اونا انسان هستند.

👈🏻 خوب يا بد، ارديبهشت هم تمام شد؛
اگه درست عمل كرده باشى نتيجه اش رو ميگيرى و اگر هم ضعيف بودى، تجربه بدست آوردى ...

خدا و كائنات هميشه حواسشون به ما و واكنش هامون هست، پس اگر حتى در آستانه غرق شدن هستى دستت رو بالا بيار و از خداى خودت و اهدافت مَدد بگير و پاشو براى يك راند ديگه ...

🤲🏻 خدايا به اميدِ تو و با همت و تلاش خودمون اين ماه رو شروع ميكنيم.
#خرداد

عابرى 👍🏻
💎
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
در هر شرایطِ سختی
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاشو و اينقدر بهونه نيار
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موفقیت فقط با تلاش زیاد و سختکوشی به دست میاد؛
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...

وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچوقت نمیتونی کسی رو مقصر بدونی!
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هر ایرادی برطرف میشه اگه ...
.
کسی که تو را راهنمايى ميكنه
شايد خودش کامل نباشه
اما ممکنه
همون چیزی رو به تو بده
که تو دنبالش هستى !
اصل اول پارادايم شيفت ميگه بايد پذيرش داشته باشى تا زودتر به موفقيت برسى.

#پذيرش
.
میدونی حاشیه یعنی چی⁉️

یعنی به جایِ دیدن متن اصلی،
به خط های کنارش توجه کنی !!!

یعنی به جایِ رانندگی توی لاین خودت،
توی خاکریز جاده برونی ...

یعنی بخوای به همه ثابت کنی،
که تو بیشتر میدونی !!!

یعنی سعی کنی به همه جواب بدی و سعی کنی به جای عمل کردن فقط با حرف زدن،
از خودت دفاع کنی ...

دفاع کردن از خودت با نتیجه، میتونه نتیجه بخش باشه نه حاضر جوابی !
نه بی احترامی به دیگران و خط و نشون کشیدن...

حاشیه یعنی در فضای مجازی دنبال این باشی که کجا بحثه و بری خودتو توش دخالت بدی و نظر بدی ...

تو باید با عملکردت نگاه ها رو عوض کنی،

اگه من و تو درست کار کنیم و اشتباهاتمون روکم کنیم، با نتیجه میتونیم باعث بشیم نگاه همه مثبت بشه.

کاری نکنیم که آدم های ناآگاه وشکست خورده دوباره فکر اشتباه بکنند،
ما باید اول خودمون رو کامل تر کنیم و ایراداتمون رو کم کنیم .

یادتون باشه هرکی رو تو قبر خودش دفن میکنن پس به جای اینکه نگران اعمال دیگران باشیم، باید بیشتر عملکرد خودمون رو ارتقا بدیم

فهمیدی حاشیه یعنی چی!؟


یعنی این پیام رو بخونی اما بازم تغییر نکنی!

از جایی که هستی دوباره شروع کن
از هرچی که داری استفاده کن
و هرچی از دستت برمیاد انجام بده!
هرکی هرچی میخواد بگه اصلا مهم نیست.

تو آدم خوبه یِ زندگی خودت باش!

محمد عابری
مرداد ۱۴۰۰
سلام و درود به عزيزانی كه به تازگی با سیستم بازاریابی شبکه ای آشنا شده اند اما هنوز به صورت جدی فعالیت خود را آغاز نکرده اند.

به عنوان فردی که سال هاست در این حرفه به صورت قانونی و دائمی در حال فعالیت هستم به خودم لازم دونستم تا با شما مطالبی رو درمیان بزارم؛

دوست عزیزم؛
مطمئن باش که ايجاد تغييرات مناسب در زندگی،
همیشه شرايط بهتری رو برای همه ی ما ايجاد کرده، و باید به این موضوع خوب فکر کنی که الان زمان‌ِ تغییره!

حتما میپرسی چرا؟؟؟
چون حتما خودت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و همچنین سلامتی مردم در حال حاضر اشراف داری و میدونی که فشارهای مختلفی که وجود داره، باعث کند شدن روند رشد در هر کسب و کاری شده و امروز بیشتر از هر زمانی باید نگران خودت و خانواده ات و از همه مهمتر اهداف و خواسته هات باشی!

و در عصری كه زمان اهمیت بسیار زیادی داره و سرعت رشد تكنولوژی و ارتباطات روز به روز گسترده تر ميشه، شغل و کسب و کار به عنوان يك مزيت چند عاملی به حساب مياد و ميتونه برای شما تغييرات مهمی در وضعیت اجتماعی، روحی، روانی و صد البته اقتصادی به وجود بیاره!

پس اين تصمیم و شروع فعالیت شما در یک حرفه ی بزرگ و پر درآمد میتونه جدا از بحث مالی، كه امروزه پر چالش ترين موضوع بشر شده، حس و حالی خاص ایجاد کنه.
از لحاظ رفتار و آموزش برای توانمند شدن شما آموزش داره ...
برای برنامه ریزی شما برنامه داره ...
برای رشد و رسیدن به موفقیت هاتون حامی داره
و از همه مهمتر برای شما امید به زندگی رو میسازه
و اگه کمی منطقی فکر کنی، واقعاً میتونی زندگی بهتری رو در كنار عزيزانت تجربه كنی.

شاید‌ هنوز در مورد همه چیز به باور و آگاهی نرسیدی اما فراموش نکن که در زندگیت به مراتب این مسئله رو تجره کردی، یعنی؛
از روز اول توی این سن نبودی!
از روز اول اینقدر تجربه نداشتی!
از روز اول اینقدر اماده تغییر نبودی!

فراموش نکن که؛
اگر ما چیزی رو باور نداريم؛
دلیلش محدود بودن شرايط فکری ماست كه حاصل عادت به زندگی روزمره ماست!
همین !

میدونی چرا صنعت نتورك در ايران روز به روز بیشتر رشد میکنه؟
چون نیلوفر توی مرداب گل ميده!
و به همه ثابت کرده، در بدترین شرایط هم میشه زیبا بود، شاد بود، قوی بود و امید داشت ...

اگر به هر دلیلی تا الان شروع به کار نکردی فقط یکبار دیگه به مدت ۱ ساعت وقتت رو اختصاص بده به اینکه دوباره با معرف خودت بشینی و اجازه بدی که به تصمیم گیری تو کمک کنه !

ما در تمام طول زندگیمون بارها مرتکب خطا شدیم
بارها از قوانین تخطی کردیم
بارها تابوهای ذهن خودمون رو شکستیم
قطعا سرد و گرم روزگار رو هم به اندازه ذهنت و سنی‌ که داری تجربه کردی
فکر میکنم ارزش داره که یکبار دیگه قهرمانانه برای زندگیت تصمیم بگیری.
فقط با خودت تصور کن که اگه این یک ساعت بتونه مسیر زندگیت رو به سمت اون چیزی که میخوای عوض کنه چی میشه!
من که مطمئنم میتونه بهت کمک کنه!
بیزینسی که در حال رشده و هیچوقت قدیمی نمیشه
و نیاز به سرمایه نداره
و در وضعیت جدی و خطرناک کرونا میتونی توی خونه انجامش بدی
و میتونی با خانواده ات سهیمش کنی
و خیلی فواید دیگه داره
ارزش یک ساعت متمرکز شدن رو داره
همین الان با فردی که این پیام رو برات ارسال کرده‌ تماس بگیر و یک قرار‌ ملاقات تنظیم کن
اگه اینکارو انجام بدی مطمئنم سالها بعد خودتو سرزنش نمیکنی که چرا این فرصت رو دست کم گرفتی ...


بیا و آدم خوبه ی زندگی خودت باش ...
به امید دیدار ❤️
محمد عابری