از کارگری در دادگاه پرسیدند:
به روش دنیوی سوگند ميخورى یا به روش کلیسایی؟
جواب داد: "من بیکار هستم."
«اصلا در این گفتهاش نشانی از حواس پرتی در میان نبود.
او با این جواب خاطرنشان کرد که در وضعیتی به سر میبرد که طرح چنین پرسشهایی و حتی دستور چنین دادگاهی، برایش دیگر پشیزی ارزش ندارد.»
فقر تمام آنچه كه به عنوان اعتقادات داريم را از ما ميگيرد.
به همان اندازه كه پولدار شدن يك انتخاب محسوب ميشود
فقير بودن هم انتخابى است كه اكثر انسان ها آن را آگاهانه انتخاب ميكنند،
چرا كه به مراتب انتخاب ساده ترى است!
😐
به روش دنیوی سوگند ميخورى یا به روش کلیسایی؟
جواب داد: "من بیکار هستم."
«اصلا در این گفتهاش نشانی از حواس پرتی در میان نبود.
او با این جواب خاطرنشان کرد که در وضعیتی به سر میبرد که طرح چنین پرسشهایی و حتی دستور چنین دادگاهی، برایش دیگر پشیزی ارزش ندارد.»
فقر تمام آنچه كه به عنوان اعتقادات داريم را از ما ميگيرد.
به همان اندازه كه پولدار شدن يك انتخاب محسوب ميشود
فقير بودن هم انتخابى است كه اكثر انسان ها آن را آگاهانه انتخاب ميكنند،
چرا كه به مراتب انتخاب ساده ترى است!
😐
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هرکاری میخوای انجام بده!
فقط جا نزن !
.
فقط جا نزن !
.
وقتی بچه بودم،
چون کوچیک بودم و فکر میکردم که بقیه آدمها از من بزرگترند ترس برم میداشت...
بزرگ تر که شدم دیدم بعضی آدمها چقدر کوچک اند و بیشتر ترسیدم...
و امروز ترسم از آدم هاییه که رویای و خواسته ی کوچیک داره !
دوباره توی استارت، استارت بزن!
کافیه بزرگ بخوای و بزرگ فکر کنی!
همین ...!
👊🏻👊🏻👊🏻
چون کوچیک بودم و فکر میکردم که بقیه آدمها از من بزرگترند ترس برم میداشت...
بزرگ تر که شدم دیدم بعضی آدمها چقدر کوچک اند و بیشتر ترسیدم...
و امروز ترسم از آدم هاییه که رویای و خواسته ی کوچیک داره !
دوباره توی استارت، استارت بزن!
کافیه بزرگ بخوای و بزرگ فکر کنی!
همین ...!
👊🏻👊🏻👊🏻
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
با يك چشم گذشته رو ببين و درس بگير
با يك چشم آينده رو ببين و بسازش
با يك چشم آينده رو ببين و بسازش
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میشه جا نزنی !؟😡
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سختى ها برات رشد مياره
باور كن ...
.
باور كن ...
.
عزيزانم سلام؛
اميدوارم اولين روز خرداد رو به بهترين حالت ممكن شروع كرده باشيد.
🤝
لطفا به اين موضوع دقت كنيد كه، هركسى در زندگيش اشتباه ميكنه ولی به اين معنى نيست كه مجبوره بقيه زندگيش رو تاوان پس بده.
يك وقتايى آدمای خوب هم انتخابای بدى ميكنند و باعث ميشه عملكردشون منفى و ضعيف باشه، قطعا به اين معنی نيست كه اونا بد هستند اين يعنی اونا انسان هستند.
👈🏻 خوب يا بد، ارديبهشت هم تمام شد؛
اگه درست عمل كرده باشى نتيجه اش رو ميگيرى و اگر هم ضعيف بودى، تجربه بدست آوردى ...
خدا و كائنات هميشه حواسشون به ما و واكنش هامون هست، پس اگر حتى در آستانه غرق شدن هستى دستت رو بالا بيار و از خداى خودت و اهدافت مَدد بگير و پاشو براى يك راند ديگه ...
🤲🏻 خدايا به اميدِ تو و با همت و تلاش خودمون اين ماه رو شروع ميكنيم.
#خرداد
عابرى 👍🏻
اميدوارم اولين روز خرداد رو به بهترين حالت ممكن شروع كرده باشيد.
🤝
لطفا به اين موضوع دقت كنيد كه، هركسى در زندگيش اشتباه ميكنه ولی به اين معنى نيست كه مجبوره بقيه زندگيش رو تاوان پس بده.
يك وقتايى آدمای خوب هم انتخابای بدى ميكنند و باعث ميشه عملكردشون منفى و ضعيف باشه، قطعا به اين معنی نيست كه اونا بد هستند اين يعنی اونا انسان هستند.
👈🏻 خوب يا بد، ارديبهشت هم تمام شد؛
اگه درست عمل كرده باشى نتيجه اش رو ميگيرى و اگر هم ضعيف بودى، تجربه بدست آوردى ...
خدا و كائنات هميشه حواسشون به ما و واكنش هامون هست، پس اگر حتى در آستانه غرق شدن هستى دستت رو بالا بيار و از خداى خودت و اهدافت مَدد بگير و پاشو براى يك راند ديگه ...
🤲🏻 خدايا به اميدِ تو و با همت و تلاش خودمون اين ماه رو شروع ميكنيم.
#خرداد
عابرى 👍🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا گرفتار بلا میشیم
💎
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
در هر شرایطِ سختی
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاشو و اينقدر بهونه نيار
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موفقیت فقط با تلاش زیاد و سختکوشی به دست میاد؛
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...
وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...
وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچوقت نمیتونی کسی رو مقصر بدونی!
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط بايد خودت رو مسئول بدونى
کسی که تو را راهنمايى ميكنه
شايد خودش کامل نباشه
اما ممکنه
همون چیزی رو به تو بده
که تو دنبالش هستى !
اصل اول پارادايم شيفت ميگه بايد پذيرش داشته باشى تا زودتر به موفقيت برسى.
#پذيرش
.
شايد خودش کامل نباشه
اما ممکنه
همون چیزی رو به تو بده
که تو دنبالش هستى !
اصل اول پارادايم شيفت ميگه بايد پذيرش داشته باشى تا زودتر به موفقيت برسى.
#پذيرش
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا حواسش بهت هست ...
میدونی حاشیه یعنی چی⁉️
یعنی به جایِ دیدن متن اصلی،
به خط های کنارش توجه کنی !!!
یعنی به جایِ رانندگی توی لاین خودت،
توی خاکریز جاده برونی ...
یعنی بخوای به همه ثابت کنی،
که تو بیشتر میدونی !!!
یعنی سعی کنی به همه جواب بدی و سعی کنی به جای عمل کردن فقط با حرف زدن،
از خودت دفاع کنی ...
دفاع کردن از خودت با نتیجه، میتونه نتیجه بخش باشه نه حاضر جوابی !
نه بی احترامی به دیگران و خط و نشون کشیدن...
حاشیه یعنی در فضای مجازی دنبال این باشی که کجا بحثه و بری خودتو توش دخالت بدی و نظر بدی ...
تو باید با عملکردت نگاه ها رو عوض کنی،
اگه من و تو درست کار کنیم و اشتباهاتمون روکم کنیم، با نتیجه میتونیم باعث بشیم نگاه همه مثبت بشه.
کاری نکنیم که آدم های ناآگاه وشکست خورده دوباره فکر اشتباه بکنند،
ما باید اول خودمون رو کامل تر کنیم و ایراداتمون رو کم کنیم .
یادتون باشه هرکی رو تو قبر خودش دفن میکنن پس به جای اینکه نگران اعمال دیگران باشیم، باید بیشتر عملکرد خودمون رو ارتقا بدیم
فهمیدی حاشیه یعنی چی!؟
یعنی این پیام رو بخونی اما بازم تغییر نکنی!
از جایی که هستی دوباره شروع کن
از هرچی که داری استفاده کن
و هرچی از دستت برمیاد انجام بده!
هرکی هرچی میخواد بگه اصلا مهم نیست.
تو آدم خوبه یِ زندگی خودت باش!
محمد عابری
مرداد ۱۴۰۰
یعنی به جایِ دیدن متن اصلی،
به خط های کنارش توجه کنی !!!
یعنی به جایِ رانندگی توی لاین خودت،
توی خاکریز جاده برونی ...
یعنی بخوای به همه ثابت کنی،
که تو بیشتر میدونی !!!
یعنی سعی کنی به همه جواب بدی و سعی کنی به جای عمل کردن فقط با حرف زدن،
از خودت دفاع کنی ...
دفاع کردن از خودت با نتیجه، میتونه نتیجه بخش باشه نه حاضر جوابی !
نه بی احترامی به دیگران و خط و نشون کشیدن...
حاشیه یعنی در فضای مجازی دنبال این باشی که کجا بحثه و بری خودتو توش دخالت بدی و نظر بدی ...
تو باید با عملکردت نگاه ها رو عوض کنی،
اگه من و تو درست کار کنیم و اشتباهاتمون روکم کنیم، با نتیجه میتونیم باعث بشیم نگاه همه مثبت بشه.
کاری نکنیم که آدم های ناآگاه وشکست خورده دوباره فکر اشتباه بکنند،
ما باید اول خودمون رو کامل تر کنیم و ایراداتمون رو کم کنیم .
یادتون باشه هرکی رو تو قبر خودش دفن میکنن پس به جای اینکه نگران اعمال دیگران باشیم، باید بیشتر عملکرد خودمون رو ارتقا بدیم
فهمیدی حاشیه یعنی چی!؟
یعنی این پیام رو بخونی اما بازم تغییر نکنی!
از جایی که هستی دوباره شروع کن
از هرچی که داری استفاده کن
و هرچی از دستت برمیاد انجام بده!
هرکی هرچی میخواد بگه اصلا مهم نیست.
تو آدم خوبه یِ زندگی خودت باش!
محمد عابری
مرداد ۱۴۰۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط کافیه خودت بدونی کجا میری