امسال هم، شباهت زیادی به تمام سال های گذشته داره،
وجودِ مردمانی که همچنان مثل قبل، روز را شب می کنند و فرصت ها را آگاهانه از دست می دهند!
افرادی که همیشه همین بوده و هستند!
و از همین بودنشان خوشحال اند،
چون به ضعیف بودن و شاکی بودن خو کرده اند!
چون به عادت های غلط عادت دارند!
چون اگر خوب باشند، خوب نیستند!
چون امروز و دیروز ، امسال و سال قبل هیچ فرقی برایشان ندارد ...
اما ....
دنیایِ امروز، دنیای تغییرات است...
تغییراتی مثبت و منفی که به زندگی انسان ها عمق میدهد؛
سال ۱۴۰۰ تفاوت زیادی با سالهای قبل دارد
چون به مردمانی متفاوت و سرسخت تبدیل شدیم
چون از بیماری و مرگ جان سالم به در بردیم
چون فهمیدیم که باختن و رفتن راحت ترین و مرسوم ترین کار است
چون امروز اماده ی هرچیزی هستیم!
چون فهمیدیم عشق جریان اصلی زندگی است...
چون جز برنده بودن راهی نداریم!!
به دور از هر کلیشه، موفقیت های سال ۹۹ رو بهت تبریک میگم و برای سال جدید بهترین هارو برات از خدا میخوام.
محمد عابری
وجودِ مردمانی که همچنان مثل قبل، روز را شب می کنند و فرصت ها را آگاهانه از دست می دهند!
افرادی که همیشه همین بوده و هستند!
و از همین بودنشان خوشحال اند،
چون به ضعیف بودن و شاکی بودن خو کرده اند!
چون به عادت های غلط عادت دارند!
چون اگر خوب باشند، خوب نیستند!
چون امروز و دیروز ، امسال و سال قبل هیچ فرقی برایشان ندارد ...
اما ....
دنیایِ امروز، دنیای تغییرات است...
تغییراتی مثبت و منفی که به زندگی انسان ها عمق میدهد؛
سال ۱۴۰۰ تفاوت زیادی با سالهای قبل دارد
چون به مردمانی متفاوت و سرسخت تبدیل شدیم
چون از بیماری و مرگ جان سالم به در بردیم
چون فهمیدیم که باختن و رفتن راحت ترین و مرسوم ترین کار است
چون امروز اماده ی هرچیزی هستیم!
چون فهمیدیم عشق جریان اصلی زندگی است...
چون جز برنده بودن راهی نداریم!!
به دور از هر کلیشه، موفقیت های سال ۹۹ رو بهت تبریک میگم و برای سال جدید بهترین هارو برات از خدا میخوام.
محمد عابری
از کارگری در دادگاه پرسیدند:
به روش دنیوی سوگند ميخورى یا به روش کلیسایی؟
جواب داد: "من بیکار هستم."
«اصلا در این گفتهاش نشانی از حواس پرتی در میان نبود.
او با این جواب خاطرنشان کرد که در وضعیتی به سر میبرد که طرح چنین پرسشهایی و حتی دستور چنین دادگاهی، برایش دیگر پشیزی ارزش ندارد.»
فقر تمام آنچه كه به عنوان اعتقادات داريم را از ما ميگيرد.
به همان اندازه كه پولدار شدن يك انتخاب محسوب ميشود
فقير بودن هم انتخابى است كه اكثر انسان ها آن را آگاهانه انتخاب ميكنند،
چرا كه به مراتب انتخاب ساده ترى است!
😐
به روش دنیوی سوگند ميخورى یا به روش کلیسایی؟
جواب داد: "من بیکار هستم."
«اصلا در این گفتهاش نشانی از حواس پرتی در میان نبود.
او با این جواب خاطرنشان کرد که در وضعیتی به سر میبرد که طرح چنین پرسشهایی و حتی دستور چنین دادگاهی، برایش دیگر پشیزی ارزش ندارد.»
فقر تمام آنچه كه به عنوان اعتقادات داريم را از ما ميگيرد.
به همان اندازه كه پولدار شدن يك انتخاب محسوب ميشود
فقير بودن هم انتخابى است كه اكثر انسان ها آن را آگاهانه انتخاب ميكنند،
چرا كه به مراتب انتخاب ساده ترى است!
😐
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هرکاری میخوای انجام بده!
فقط جا نزن !
.
فقط جا نزن !
.
وقتی بچه بودم،
چون کوچیک بودم و فکر میکردم که بقیه آدمها از من بزرگترند ترس برم میداشت...
بزرگ تر که شدم دیدم بعضی آدمها چقدر کوچک اند و بیشتر ترسیدم...
و امروز ترسم از آدم هاییه که رویای و خواسته ی کوچیک داره !
دوباره توی استارت، استارت بزن!
کافیه بزرگ بخوای و بزرگ فکر کنی!
همین ...!
👊🏻👊🏻👊🏻
چون کوچیک بودم و فکر میکردم که بقیه آدمها از من بزرگترند ترس برم میداشت...
بزرگ تر که شدم دیدم بعضی آدمها چقدر کوچک اند و بیشتر ترسیدم...
و امروز ترسم از آدم هاییه که رویای و خواسته ی کوچیک داره !
دوباره توی استارت، استارت بزن!
کافیه بزرگ بخوای و بزرگ فکر کنی!
همین ...!
👊🏻👊🏻👊🏻
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
با يك چشم گذشته رو ببين و درس بگير
با يك چشم آينده رو ببين و بسازش
با يك چشم آينده رو ببين و بسازش
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میشه جا نزنی !؟😡
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سختى ها برات رشد مياره
باور كن ...
.
باور كن ...
.
عزيزانم سلام؛
اميدوارم اولين روز خرداد رو به بهترين حالت ممكن شروع كرده باشيد.
🤝
لطفا به اين موضوع دقت كنيد كه، هركسى در زندگيش اشتباه ميكنه ولی به اين معنى نيست كه مجبوره بقيه زندگيش رو تاوان پس بده.
يك وقتايى آدمای خوب هم انتخابای بدى ميكنند و باعث ميشه عملكردشون منفى و ضعيف باشه، قطعا به اين معنی نيست كه اونا بد هستند اين يعنی اونا انسان هستند.
👈🏻 خوب يا بد، ارديبهشت هم تمام شد؛
اگه درست عمل كرده باشى نتيجه اش رو ميگيرى و اگر هم ضعيف بودى، تجربه بدست آوردى ...
خدا و كائنات هميشه حواسشون به ما و واكنش هامون هست، پس اگر حتى در آستانه غرق شدن هستى دستت رو بالا بيار و از خداى خودت و اهدافت مَدد بگير و پاشو براى يك راند ديگه ...
🤲🏻 خدايا به اميدِ تو و با همت و تلاش خودمون اين ماه رو شروع ميكنيم.
#خرداد
عابرى 👍🏻
اميدوارم اولين روز خرداد رو به بهترين حالت ممكن شروع كرده باشيد.
🤝
لطفا به اين موضوع دقت كنيد كه، هركسى در زندگيش اشتباه ميكنه ولی به اين معنى نيست كه مجبوره بقيه زندگيش رو تاوان پس بده.
يك وقتايى آدمای خوب هم انتخابای بدى ميكنند و باعث ميشه عملكردشون منفى و ضعيف باشه، قطعا به اين معنی نيست كه اونا بد هستند اين يعنی اونا انسان هستند.
👈🏻 خوب يا بد، ارديبهشت هم تمام شد؛
اگه درست عمل كرده باشى نتيجه اش رو ميگيرى و اگر هم ضعيف بودى، تجربه بدست آوردى ...
خدا و كائنات هميشه حواسشون به ما و واكنش هامون هست، پس اگر حتى در آستانه غرق شدن هستى دستت رو بالا بيار و از خداى خودت و اهدافت مَدد بگير و پاشو براى يك راند ديگه ...
🤲🏻 خدايا به اميدِ تو و با همت و تلاش خودمون اين ماه رو شروع ميكنيم.
#خرداد
عابرى 👍🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا گرفتار بلا میشیم
💎
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ و فرصت ها ﻧﺒﺎﺵ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻧﯿﺴﺖ كه بازپخش داشته باشه
بايد شرايط جديد رو خودت بسازى
پاشو ..🏃
در هر شرایطِ سختی
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
به این فکر نکن چطوری فرار کنی،
به این فکر کن که چجوری باهاش روبرو بشی.
👍🏻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاشو و اينقدر بهونه نيار
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
لطفا وقت بزار و دوبار ببين 👆🏻
تا دقيقا متوجه بشى كه دارم راجع به چي باهات حرف ميزنم
😳😳
.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موفقیت فقط با تلاش زیاد و سختکوشی به دست میاد؛
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...
وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
استعداد تنها عامل موفقیت نیست ...
اینو میشه از صحبت های مشترک انسانهای موفق نتیجه گرفت ...
وقتش رسيده كه تو ركورد هاى قبل از خودتو بزنى
فقط اراده كن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچوقت نمیتونی کسی رو مقصر بدونی!
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین
فقط پاشو و اقدام کن ...
همین