آينده را امروز بسازيم
2.52K subscribers
160 photos
125 videos
3 links
كانال اطلاع رسانى محمد عابرى
براى ساختن، بايد آماده بود
آينده را امروز بسازيم

من اینستاگرام ندارم
Download Telegram
چشم خود بستم
که دیگر چشم مستش ننگرم
ناگهان دل داد زد
دیوانه ! من می بینمَش...

✍🏼 #شهریار
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
برای زندگی ارزش سازی کن
Audio
برای زندگی ارزش سازی کن
قدیما یه شاگرد کفاشی بود، هر روز میرفت لب رودخونه برای درست کردن کفش، چرم می‌شست؛

اوستاش هر روز قبل رفتن بهش سیلی میزد، می‌گفت اینو میزنم تا چرم رو آب نبره! یه روز شاگرد داشت میشُست که چرم رو آب برد، با خودش گفت اوستا هر روز به من چَک میزد که آب نبره چرم رو، الان بفهمه قطعا زنده م نمیذاره!

با ترس و لرز رفت و هرجوری بود به اوستاش گفت جریان رو، ولی اوستاش گفت باشه عیب نداره. شاگرد با تعجب پرسید نمی‌زنیم؟ اوستاش گفت من میزدم که چرم رو آب نبره! الان که آب برده دیگه فایده ای نداره...

زندگی هم همینه، تمام تلاش‌تون رو بکنید چرم رو آب نبره، وقتی چرمتون رو آب برد دیگه فایده نداره، حرص نخورید
يعنى برای چیزی که خراب شده نیاز نیست دست و پا بزنی از الان به بعد رو بساز
از الان به بعد چیزی رو از دست نده،
توی زندگی هامون
گاهی (زمان) میشه چرم
گاهی موفقیت میشه چرم
گذشته هرچی بوده و نبوده رو با خودش چال کرده
تو چرا میخوای خودتو چال کنی؟
کم گوی و به جز مصلحت خویش مگوی
چیزی که نپرسند ، تو از پیش مگوی

از آغاز دو گوش و یک زبانت دادند
یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی!

خواجه_نصیرالدین_طوسی
از صبح که چشم باز می‌کنی، تا شب، چند کلمه، خرج می‌کنی ؟
آری خرج ...

- کلماتی که از ما صادر می‌شوند، خرج دارند!
ومحل تأمین این هزینه، روحِ ماست ...
کلمات از روح کَنده می‌شوند.
برای همین هم هست که کلام بعضی‌ها آرامت میکند و کلام بعضی‌ها، منقبضت ...

※ مراقب باش، آنقدر کلمه خرج نکنی
یا آنقدر با اظهار نظرهای بیهوده، از روحت هزینه ندهی، که وقت خواب، جانِ پرواز بسمت خوابهای زیبا را از آن بگیری ...

✓ امروز، از همین الآن ... تا شب،
حساب و کتاب کلماتت را داشته باش!

★ هرجایی که می‌شود حرف نزنی ... نزن!
و هرجا که باید حرف بزنی؛
با پرمهرترین کلام، پاسخت را به زبان بیار
جهان سوم کجاست؟
جهان سوم جاییست که
درآمد یک دعانویس از یک متخصص بیشتره

بسیاری از مردمانش با یک
استخاره هدف تعیین میکنند

و با یک عطسه از هدف خود دست میکشند.

@futuretoday
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش می شد که کسی می آمد...
باور تیره ی ما را می شست!!
وبه ما می فهماند
دل ما منزل تاریکی نیست!
"اخم"
برچهره بسی نا زیباست
بهترین واژه همان"لبخند"است
که ز لبهای همه دور شده ست!
کاش می شد!!!
که به انگشت
نخی می بستیم!

تا فراموش نگردد هنوز
""انسانیم""
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی کوچکترین گام در مسیری درست، منجر به بزرگترین گام زندگی شما می شود.

‏Sometimes the smallest step in the right direction ends up being the biggest step of your life.
خنده و سکوت دو تا ابراز قوی هستن، خنده برای حل خیلی از مشکلات
و سکوت برای اجتناب از خیلی از مشکلات

@futuretoday
- ‏جایی به اسم بهشت وجود نداره؟!
+ ‏نه جاناتان، جايی به اسم بهشت وجود نداره؛ بهشت، به تكامل رسيدنه...!

📕جاناتان مرغ دریایی
✍🏻 #ریچارد_باخ
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به هرکس نیکی کنی او را ساخته ای
و به هرکس بدی کنی به او باخته ای
پس بسازیم، نبازیم ....
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
يا باید موفق بشی،
یا دیگه راهی نیست
بایددددد موفق بشی


@futuretoday
حواستون هست آخرین جمعه ی تابستون قرن رو داریم تموم میکنیم!؟

و البته هر روز و هر ساعت ما همین داستان رو داره و فقط حواسمون بهش نیست !!!

@futuretoday
جرأت کنید راست و حقیقی باشید.
جرأت کنید زشت باشید!
خود را همان که هستید نشان بدهید.
این بزک تهوع انگیز دوروئی
و دو پهلویی را از چهره روح خود
بزدایید، با آب فراوان بشوئید!
تا توانمندى هاى بيشترى از خود بيابيد

@futuretoday
دریغا از آنروز که شیری بیوفتد به خاک

شغالی بر میدان کند گرد و خاک

خدایا نیاید آنروز که بیشه خالی از شیر شود

که سلطانی جنگل نصیب شغالی پیر شود
تو گیر و دار ساعت 11 و 12
یادمون باشه که سال به نصف رسید
و ۶ ماه دیگه از عمرمون گذشت...
امشب ساعتها از ٢٤ به ٢٣ بازمیگردد
" یک ساعت " را " دوبار " زندگي میکنیم.
اين هديه مهر است.
پاييزتون مبارك.
محمد عابری
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
گَر عـشق مَقصـد است
خوشـا لـذّتِ مَسـیر...
.