@Artistic - Of These Hope (Reprise) - Peter Gabriel
@Artistic
فراخنای جهان سرشار از
آزادی و شادیست
اگر این دیو و این دیوار بگذارند..
- محمدرضا شفیعی کدکنی
☝️قطعهای به شیوهی "Rock" با نام "Of These Hope" اثری از موزیسین بریتانیایی "Peter Gabriel"
@futuretoday
آزادی و شادیست
اگر این دیو و این دیوار بگذارند..
- محمدرضا شفیعی کدکنی
☝️قطعهای به شیوهی "Rock" با نام "Of These Hope" اثری از موزیسین بریتانیایی "Peter Gabriel"
@futuretoday
📝
شیرین ترین توت ها ، پای درخت میریزد،
در حالی که ما برای چیدن توت های نرسیده، چشم به بالا ترین شاخه ها دوخته ایم ...
"این است حکایت ندیدن بهترین ها"
برای صدقه دادن، توي جیبهایمان بدنبال کمترین مبلغ میگردیم ..!
آنوقت از خداوند بالاترین درجه نعمتها را هم میخواهیم!!!
چه ناچیز می بخشیم وچه بزرگ تمنا میکنیم.
@futuretoday
شیرین ترین توت ها ، پای درخت میریزد،
در حالی که ما برای چیدن توت های نرسیده، چشم به بالا ترین شاخه ها دوخته ایم ...
"این است حکایت ندیدن بهترین ها"
برای صدقه دادن، توي جیبهایمان بدنبال کمترین مبلغ میگردیم ..!
آنوقت از خداوند بالاترین درجه نعمتها را هم میخواهیم!!!
چه ناچیز می بخشیم وچه بزرگ تمنا میکنیم.
@futuretoday
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اوج بگير اى اشرف مخلوقات
.
براى فتح قله ى موفقيت چه كارى كردى؟
.
براى فتح قله ى موفقيت چه كارى كردى؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفيق زندگيتو خودت بچرخون
قدیما یه شاگرد کفاشی بود، هر روز میرفت لب رودخونه برای درست کردن کفش، چرم میشست؛
اوستاش هر روز قبل رفتن بهش سیلی میزد، میگفت اینو میزنم تا چرم رو آب نبره! یه روز شاگرد داشت میشُست که چرم رو آب برد، با خودش گفت اوستا هر روز به من چَک میزد که آب نبره چرم رو، الان بفهمه قطعا زنده م نمیذاره!
با ترس و لرز رفت و هرجوری بود به اوستاش گفت جریان رو، ولی اوستاش گفت باشه عیب نداره. شاگرد با تعجب پرسید نمیزنیم؟ اوستاش گفت من میزدم که چرم رو آب نبره! الان که آب برده دیگه فایده ای نداره...
زندگی هم همینه، تمام تلاشتون رو بکنید چرم رو آب نبره، وقتی چرمتون رو آب برد دیگه فایده نداره، حرص نخورید
يعنى برای چیزی که خراب شده نیاز نیست دست و پا بزنی از الان به بعد رو بساز
از الان به بعد چیزی رو از دست نده،
توی زندگی هامون
گاهی (زمان) میشه چرم
گاهی موفقیت میشه چرم
گذشته هرچی بوده و نبوده رو با خودش چال کرده
تو چرا میخوای خودتو چال کنی؟
اوستاش هر روز قبل رفتن بهش سیلی میزد، میگفت اینو میزنم تا چرم رو آب نبره! یه روز شاگرد داشت میشُست که چرم رو آب برد، با خودش گفت اوستا هر روز به من چَک میزد که آب نبره چرم رو، الان بفهمه قطعا زنده م نمیذاره!
با ترس و لرز رفت و هرجوری بود به اوستاش گفت جریان رو، ولی اوستاش گفت باشه عیب نداره. شاگرد با تعجب پرسید نمیزنیم؟ اوستاش گفت من میزدم که چرم رو آب نبره! الان که آب برده دیگه فایده ای نداره...
زندگی هم همینه، تمام تلاشتون رو بکنید چرم رو آب نبره، وقتی چرمتون رو آب برد دیگه فایده نداره، حرص نخورید
يعنى برای چیزی که خراب شده نیاز نیست دست و پا بزنی از الان به بعد رو بساز
از الان به بعد چیزی رو از دست نده،
توی زندگی هامون
گاهی (زمان) میشه چرم
گاهی موفقیت میشه چرم
گذشته هرچی بوده و نبوده رو با خودش چال کرده
تو چرا میخوای خودتو چال کنی؟
✍ از صبح که چشم باز میکنی، تا شب، چند کلمه، خرج میکنی ؟
آری خرج ...
- کلماتی که از ما صادر میشوند، خرج دارند!
ومحل تأمین این هزینه، روحِ ماست ...
کلمات از روح کَنده میشوند.
برای همین هم هست که کلام بعضیها آرامت میکند و کلام بعضیها، منقبضت ...
※ مراقب باش، آنقدر کلمه خرج نکنی
یا آنقدر با اظهار نظرهای بیهوده، از روحت هزینه ندهی، که وقت خواب، جانِ پرواز بسمت خوابهای زیبا را از آن بگیری ...
✓ امروز، از همین الآن ... تا شب،
حساب و کتاب کلماتت را داشته باش!
★ هرجایی که میشود حرف نزنی ... نزن!
و هرجا که باید حرف بزنی؛
با پرمهرترین کلام، پاسخت را به زبان بیار
آری خرج ...
- کلماتی که از ما صادر میشوند، خرج دارند!
ومحل تأمین این هزینه، روحِ ماست ...
کلمات از روح کَنده میشوند.
برای همین هم هست که کلام بعضیها آرامت میکند و کلام بعضیها، منقبضت ...
※ مراقب باش، آنقدر کلمه خرج نکنی
یا آنقدر با اظهار نظرهای بیهوده، از روحت هزینه ندهی، که وقت خواب، جانِ پرواز بسمت خوابهای زیبا را از آن بگیری ...
✓ امروز، از همین الآن ... تا شب،
حساب و کتاب کلماتت را داشته باش!
★ هرجایی که میشود حرف نزنی ... نزن!
و هرجا که باید حرف بزنی؛
با پرمهرترین کلام، پاسخت را به زبان بیار
جهان سوم کجاست؟
جهان سوم جاییست که
درآمد یک دعانویس از یک متخصص بیشتره
بسیاری از مردمانش با یک
استخاره هدف تعیین میکنند
و با یک عطسه از هدف خود دست میکشند.
@futuretoday
جهان سوم جاییست که
درآمد یک دعانویس از یک متخصص بیشتره
بسیاری از مردمانش با یک
استخاره هدف تعیین میکنند
و با یک عطسه از هدف خود دست میکشند.
@futuretoday
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش می شد که کسی می آمد...
باور تیره ی ما را می شست!!
وبه ما می فهماند
دل ما منزل تاریکی نیست!
"اخم"
برچهره بسی نا زیباست
بهترین واژه همان"لبخند"است
که ز لبهای همه دور شده ست!
کاش می شد!!!
که به انگشت
نخی می بستیم!
تا فراموش نگردد هنوز
""انسانیم""
باور تیره ی ما را می شست!!
وبه ما می فهماند
دل ما منزل تاریکی نیست!
"اخم"
برچهره بسی نا زیباست
بهترین واژه همان"لبخند"است
که ز لبهای همه دور شده ست!
کاش می شد!!!
که به انگشت
نخی می بستیم!
تا فراموش نگردد هنوز
""انسانیم""
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی کوچکترین گام در مسیری درست، منجر به بزرگترین گام زندگی شما می شود.
Sometimes the smallest step in the right direction ends up being the biggest step of your life.
Sometimes the smallest step in the right direction ends up being the biggest step of your life.
خنده و سکوت دو تا ابراز قوی هستن، خنده برای حل خیلی از مشکلات
و سکوت برای اجتناب از خیلی از مشکلات
@futuretoday
و سکوت برای اجتناب از خیلی از مشکلات
@futuretoday
- جایی به اسم بهشت وجود نداره؟!
+ نه جاناتان، جايی به اسم بهشت وجود نداره؛ بهشت، به تكامل رسيدنه...!
📕جاناتان مرغ دریایی
✍🏻 #ریچارد_باخ
+ نه جاناتان، جايی به اسم بهشت وجود نداره؛ بهشت، به تكامل رسيدنه...!
📕جاناتان مرغ دریایی
✍🏻 #ریچارد_باخ
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به هرکس نیکی کنی او را ساخته ای
و به هرکس بدی کنی به او باخته ای
پس بسازیم، نبازیم ....
و به هرکس بدی کنی به او باخته ای
پس بسازیم، نبازیم ....
حواستون هست آخرین جمعه ی تابستون قرن رو داریم تموم میکنیم!؟
و البته هر روز و هر ساعت ما همین داستان رو داره و فقط حواسمون بهش نیست !!!
@futuretoday
و البته هر روز و هر ساعت ما همین داستان رو داره و فقط حواسمون بهش نیست !!!
@futuretoday