نوع معامله رو انتخاب کن .
اجرا در قیمت بازار . همون مارکت کردنه
بای لیمیت یعنی اردر لانگ بزار
سل لیمیت یعنی اردر شورت بزار
بای استاپ یعنی الان قیمت پایینه و تو میخایی بعپ مقاومت لانگ بزنی برات رسید ب قیمت مارکت میکنه
سل استاپ یعنی الان قیمت بالاست و تو میخایی در قیمت پایین تر شورت بگیری برات رسید ب قیمت مارکت میکنه
بای استاپ لیمیت همونه فقط دیگر مارکت نمیکنه
سل استاپ لیمیت هم فرقش اینه مارکت نمیکنه .
ما با سه تای اول کار داریم .
اجرا در قیمت بازار . همون مارکت کردنه
بای لیمیت یعنی اردر لانگ بزار
سل لیمیت یعنی اردر شورت بزار
بای استاپ یعنی الان قیمت پایینه و تو میخایی بعپ مقاومت لانگ بزنی برات رسید ب قیمت مارکت میکنه
سل استاپ یعنی الان قیمت بالاست و تو میخایی در قیمت پایین تر شورت بگیری برات رسید ب قیمت مارکت میکنه
بای استاپ لیمیت همونه فقط دیگر مارکت نمیکنه
سل استاپ لیمیت هم فرقش اینه مارکت نمیکنه .
ما با سه تای اول کار داریم .
در متاتریدر امکان میانگین زدن نیست .
پس ما گاهی چند پله ورود میکنیم تا اگه رفتیم ضرر یر ب یر بشیم .
پس ما گاهی چند پله ورود میکنیم تا اگه رفتیم ضرر یر ب یر بشیم .
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دوستانی ک ثبت نامشون کامل شد پیوی بیان و تا اد کنم داخل کانال سیگنال فارکس
@setareee2
@setareee2
👍2
ی #چالش میخام راه بندازم . اول خودم تستش کردم .
چالش 20 دلاری .
من با 20 دلار در چالش شرکت کردم و تونستم ولتم رو گسترش بدم
ب کسانی ک سرمایه کمی دارن یا ضرر سنگین دادن . این چالش رو شر میکنم .فقط کافیه رفرال من باشن
#چالش
#چالش_20_دلاری
چالش 20 دلاری .
من با 20 دلار در چالش شرکت کردم و تونستم ولتم رو گسترش بدم
ب کسانی ک سرمایه کمی دارن یا ضرر سنگین دادن . این چالش رو شر میکنم .فقط کافیه رفرال من باشن
#چالش
#چالش_20_دلاری
👍3
Forwarded from ️ Vip xauusd ️️
#چالش_20_دلاری
ولت ۲۰ دلاری ما امروز در نهمین روز معاملاتی رشد ۱۰ درصدی کل ولت داشته و 132 دلار شده
ریز معاملات رو هم مشاهده میکنید
ولت ۲۰ دلاری ما امروز در نهمین روز معاملاتی رشد ۱۰ درصدی کل ولت داشته و 132 دلار شده
ریز معاملات رو هم مشاهده میکنید
🔥2
هیچ وقت نباید بیشتر از 2 درصد کل مارجین رو در هر معامله ریسک کنید .
اگه رعایت نکنید ب زودی بازار شما رو حذف میکنه
ی خلبان با چرخ بسته فرود نمیاد
ی وکیل علیه موکلش شهادت نمیده
ی جراح . تیغ جراحی رو در شکم بیمار جا نمیزاره .
اون وقت چرا ی معامله گر قوانین مدیریت سرمایه رو ندیده میگیره ؟ و فول مارجین وارد میشه ؟
اگه رعایت نکنید ب زودی بازار شما رو حذف میکنه
ی خلبان با چرخ بسته فرود نمیاد
ی وکیل علیه موکلش شهادت نمیده
ی جراح . تیغ جراحی رو در شکم بیمار جا نمیزاره .
اون وقت چرا ی معامله گر قوانین مدیریت سرمایه رو ندیده میگیره ؟ و فول مارجین وارد میشه ؟
👍2