توی اون مرحله از بزرگسالیم که نه از مشکلاتم به بقیه میگم تا حلش کنن
نه خودم تنهای از پسش بر میامممم
زندگیممممم مثل ی داشاققققه پوخ توش
نه خودم تنهای از پسش بر میامممم
زندگیممممم مثل ی داشاققققه پوخ توش
Forwarded from everything.about.nasi
یه جوری هیچکس به دلم نمیشینه ک انگار تو هنوز دوسم داری:)
یکی از بزرگترین مشکلاتم با آدمایی که میان توی زندگیم اینه که من بلدم چطور یکیو دوست داشته باشم اما نمیدونم چطور باورکنم یکی دوستم داره.
وضعیت طوری شده که پول داری ولی انگار پول نداری، هیچی نمیتونی بخری، یا خیلی گرونه یا زورت میاد بابتش اینقد پول بدی
👌2
من هنوزم منتظرِ نشونه هام؛ اون لحظه ای که تو اوجِ نااُمیدی، غیر ممکن ترین ها ممکن میشه.!
❤2