باورت نمیشه چقدر حس میکنم از همهچی عقبم.
انگار همه دویدن و من یه جا وایسادم.
ولی همون موقع به خودم میگم: نه، کم نیار.
تو تا همینجا رو با هزار زور و زحمت اومدی.
الان وقت بریدن نیست.
راستش میترسم.
حس میکنم قراره تو این رینگ ببازم.
ولی بعد با خودم میگم اگه قراره کم بیارم،
پس این همه تلاش برای چی بود؟
انگار همه دویدن و من یه جا وایسادم.
ولی همون موقع به خودم میگم: نه، کم نیار.
تو تا همینجا رو با هزار زور و زحمت اومدی.
الان وقت بریدن نیست.
راستش میترسم.
حس میکنم قراره تو این رینگ ببازم.
ولی بعد با خودم میگم اگه قراره کم بیارم،
پس این همه تلاش برای چی بود؟
بالاخره رسیدم به همونجایی که نباید…
جایی که صدا تو گلوم میلرزه و نمیدونم از خستگیه یا بیحسی.
حالا دیگه نسبت به همهچیز بیتفاوتم؛
نه آمدن کسی برام مهمه، نه رفتنش.
اتفاقها رد میشن، مثل باد از کنارم عبور میکنن
و من فقط تماشا میکنم، همین.
روزامو میگذرونم، کارامو انجام میدم،
اما انگار یه لایه شیشهای بین من و دنیا افتاده.
همه چیز دیده میشه، اما هیچچیز لمس نمیشه…
جایی که صدا تو گلوم میلرزه و نمیدونم از خستگیه یا بیحسی.
حالا دیگه نسبت به همهچیز بیتفاوتم؛
نه آمدن کسی برام مهمه، نه رفتنش.
اتفاقها رد میشن، مثل باد از کنارم عبور میکنن
و من فقط تماشا میکنم، همین.
روزامو میگذرونم، کارامو انجام میدم،
اما انگار یه لایه شیشهای بین من و دنیا افتاده.
همه چیز دیده میشه، اما هیچچیز لمس نمیشه…
توی اون مرحله از بزرگسالیم که نه از مشکلاتم به بقیه میگم تا حلش کنن
نه خودم تنهای از پسش بر میامممم
زندگیممممم مثل ی داشاققققه پوخ توش
نه خودم تنهای از پسش بر میامممم
زندگیممممم مثل ی داشاققققه پوخ توش
Forwarded from everything.about.nasi
یه جوری هیچکس به دلم نمیشینه ک انگار تو هنوز دوسم داری:)
یکی از بزرگترین مشکلاتم با آدمایی که میان توی زندگیم اینه که من بلدم چطور یکیو دوست داشته باشم اما نمیدونم چطور باورکنم یکی دوستم داره.
وضعیت طوری شده که پول داری ولی انگار پول نداری، هیچی نمیتونی بخری، یا خیلی گرونه یا زورت میاد بابتش اینقد پول بدی
👌2
من هنوزم منتظرِ نشونه هام؛ اون لحظه ای که تو اوجِ نااُمیدی، غیر ممکن ترین ها ممکن میشه.!
❤2