اتفاقایی که میوفته ناراحتم میکنه و زورم نمیرسه خیلی وقتا… پس ساکت میشم… اروم میشم… میرم تو فکر… :)
اِی
اِی
ولی تو میمونی و زندگیایی که دریغ کردی از خودت با حواسپرتی و تعویق انداختن لذتهای کوچیک
مغز عزیزم، من همه این اتفاقات و حال بدیها رو در دنیای واقعی دیدم و گذروندم. آیا واقعا لازمه هر شب تو خواب هی برام بازپخششون کنی؟