Forwarded from Digestive🍪 (TheMaeThe)
این جالب بود، درمورد حس ناکافی بودن که از یه سنی به بعد داریم، چون کارای خوب و بزرگی که میکنیم دیگه انگار وظیفمونه و در واقع کار شاخی انجام ندادیم.
فکر میکنی که ضعیفی؟
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!
دوره غمت هم تموم میشه عزیزم، با آدمهای جدید آشنا میشی، کارهای جدید میکنی، تجربههای جدید برات پیش میان و مسیرت کم کم عوض میشه، دور میشی از غمت، دور میشی از تاریکی، زیاد نگرانش نباش.
❤2
اتفاقایی که میوفته ناراحتم میکنه و زورم نمیرسه خیلی وقتا… پس ساکت میشم… اروم میشم… میرم تو فکر… :)
اِی
اِی
ولی تو میمونی و زندگیایی که دریغ کردی از خودت با حواسپرتی و تعویق انداختن لذتهای کوچیک