میدونم اگه همینجوری برای خوب بودنم تلاش کنم، یه روزی منِ آینده ازم تشکر میکنه.
دلم یه اتفاق خوب میخواد؛ یه چیزی که بهجای خستگی، اُمید بیاره، یه دلگرمی کوچیک که بگه هنوزم روزای قشنگ تو راهه.
Forwarded from Digestive🍪 (TheMaeThe)
این جالب بود، درمورد حس ناکافی بودن که از یه سنی به بعد داریم، چون کارای خوب و بزرگی که میکنیم دیگه انگار وظیفمونه و در واقع کار شاخی انجام ندادیم.
فکر میکنی که ضعیفی؟
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!
دوره غمت هم تموم میشه عزیزم، با آدمهای جدید آشنا میشی، کارهای جدید میکنی، تجربههای جدید برات پیش میان و مسیرت کم کم عوض میشه، دور میشی از غمت، دور میشی از تاریکی، زیاد نگرانش نباش.
❤2
اتفاقایی که میوفته ناراحتم میکنه و زورم نمیرسه خیلی وقتا… پس ساکت میشم… اروم میشم… میرم تو فکر… :)
اِی
اِی
ولی تو میمونی و زندگیایی که دریغ کردی از خودت با حواسپرتی و تعویق انداختن لذتهای کوچیک