Eror 1000 + 1
181 subscribers
342 photos
40 videos
5 files
170 links
اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)
Download Telegram
‏شب از خوابیدن فرار می‌کنیم، صبح از بیدار شدن میخوام بگم آدمیزاد بنده‌ی لجبازیه، بیشتر از همه، با خودش.
2
‏امروز واقعاً خسته شدم، و تنها چیزی که وقتی رسیدم خونه می‌خواستم یک ماچ بود.
2
تنها استفادم از خونه خالی وقتی مامانم اینا میرن سفر اینه که با ارامش بیشتری میخابم😂
🫡2
Man Ghabol Kardam
Reza Sadeghi
New
👎2
حس شیشممم بازم داره اخطار میده
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
من خیلی آدم one love for life ای هستم ولی متاسفانه بد نسلیه.
خدایا حداقل یکیشو برآورده کن بفهمم ارتباطمون برقراره.🕯️
پسورد سیستم ایمنی بدن من رسما چهارتا یکه.
Mikham Bebakhsham Khodamo
Roozbeh Bemani
New
Hashiye
Puzzle Band
Hamdast
Ashvan & Mahyar
Eror 1000 + 1 pinned an audio file
تنها چیزی که آرومم میکنه خوابه. وقتی میخوابم نه ناراحتم، نه عصبی‌ام، نه میترسم، نه درد دارم، نه تنهام. وقتی میخوابم انگار هیچی نیستم.
2
‏تواناییم توی استاک کردن: 100/10
‏تواناییم توی پذیرفتن چیزایی که فهمیدم: 0/10
من از اون روزى كه ديگه نتونستم صداهاى بلند رو تحمل كنم فهميدم كه سنم داره ميره بالا.
3
میدونم اگه همینجوری برای خوب بودنم تلاش کنم، یه روزی منِ آینده ازم تشکر میکنه.
دلم یه اتفاق خوب میخواد؛ یه چیزی که به‌جای خستگی، اُمید بیاره، یه دل‌گرمی کوچیک که بگه هنوزم روزای قشنگ تو راهه.
من 3 December نه سویشرت دارم نه بغل،چایی دارم فقط چایی!
به عشق نیاز دارم،اما بهش اعتماد ندارم.
Forwarded from Digestive🍪 (TheMaeThe)
این جالب بود، درمورد حس ناکافی بودن که از یه سنی به بعد داریم، چون کارای خوب و بزرگی که میکنیم دیگه انگار وظیفمونه و در واقع کار شاخی انجام ندادیم.
فکر میکنی که ضعیفی؟
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!