شب از خوابیدن فرار میکنیم، صبح از بیدار شدن میخوام بگم آدمیزاد بندهی لجبازیه، بیشتر از همه، با خودش.
❤2
امروز واقعاً خسته شدم، و تنها چیزی که وقتی رسیدم خونه میخواستم یک ماچ بود.
❤2
تنها استفادم از خونه خالی وقتی مامانم اینا میرن سفر اینه که با ارامش بیشتری میخابم✨😂
🫡2
حس شیشممم بازم داره اخطار میده
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
تنها چیزی که آرومم میکنه خوابه. وقتی میخوابم نه ناراحتم، نه عصبیام، نه میترسم، نه درد دارم، نه تنهام. وقتی میخوابم انگار هیچی نیستم.
❤2
تواناییم توی استاک کردن: 100/10
تواناییم توی پذیرفتن چیزایی که فهمیدم: 0/10
تواناییم توی پذیرفتن چیزایی که فهمیدم: 0/10
من از اون روزى كه ديگه نتونستم صداهاى بلند رو تحمل كنم فهميدم كه سنم داره ميره بالا.
❤3
میدونم اگه همینجوری برای خوب بودنم تلاش کنم، یه روزی منِ آینده ازم تشکر میکنه.
دلم یه اتفاق خوب میخواد؛ یه چیزی که بهجای خستگی، اُمید بیاره، یه دلگرمی کوچیک که بگه هنوزم روزای قشنگ تو راهه.
Forwarded from Digestive🍪 (TheMaeThe)
این جالب بود، درمورد حس ناکافی بودن که از یه سنی به بعد داریم، چون کارای خوب و بزرگی که میکنیم دیگه انگار وظیفمونه و در واقع کار شاخی انجام ندادیم.
فکر میکنی که ضعیفی؟
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!