به خودت بیا، هیچ کدوم از این کارایی که میکنی آسون نیست؛ بنظر آسونه چون عادت کردی از پس اینچیزا بربیای. بپذیر که بیشتر از توانت داری زندگی میکنی و حق داری خسته شی.
شب از خوابیدن فرار میکنیم، صبح از بیدار شدن میخوام بگم آدمیزاد بندهی لجبازیه، بیشتر از همه، با خودش.
❤2
امروز واقعاً خسته شدم، و تنها چیزی که وقتی رسیدم خونه میخواستم یک ماچ بود.
❤2
تنها استفادم از خونه خالی وقتی مامانم اینا میرن سفر اینه که با ارامش بیشتری میخابم✨😂
🫡2
حس شیشممم بازم داره اخطار میده
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
تنها چیزی که آرومم میکنه خوابه. وقتی میخوابم نه ناراحتم، نه عصبیام، نه میترسم، نه درد دارم، نه تنهام. وقتی میخوابم انگار هیچی نیستم.
❤2
تواناییم توی استاک کردن: 100/10
تواناییم توی پذیرفتن چیزایی که فهمیدم: 0/10
تواناییم توی پذیرفتن چیزایی که فهمیدم: 0/10
من از اون روزى كه ديگه نتونستم صداهاى بلند رو تحمل كنم فهميدم كه سنم داره ميره بالا.
❤3