به خودت بیا، هیچ کدوم از این کارایی که میکنی آسون نیست؛ بنظر آسونه چون عادت کردی از پس اینچیزا بربیای. بپذیر که بیشتر از توانت داری زندگی میکنی و حق داری خسته شی.
شب از خوابیدن فرار میکنیم، صبح از بیدار شدن میخوام بگم آدمیزاد بندهی لجبازیه، بیشتر از همه، با خودش.
❤2
امروز واقعاً خسته شدم، و تنها چیزی که وقتی رسیدم خونه میخواستم یک ماچ بود.
❤2
تنها استفادم از خونه خالی وقتی مامانم اینا میرن سفر اینه که با ارامش بیشتری میخابم✨😂
🫡2
حس شیشممم بازم داره اخطار میده
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم