ویت: تا حالا شده احساس تنهایی کنی؟
گروهبان: وقتی دور و برم شلوغ بوده.
گروهبان: وقتی دور و برم شلوغ بوده.
به خودت بیا، هیچ کدوم از این کارایی که میکنی آسون نیست؛ بنظر آسونه چون عادت کردی از پس اینچیزا بربیای. بپذیر که بیشتر از توانت داری زندگی میکنی و حق داری خسته شی.
شب از خوابیدن فرار میکنیم، صبح از بیدار شدن میخوام بگم آدمیزاد بندهی لجبازیه، بیشتر از همه، با خودش.
❤2
امروز واقعاً خسته شدم، و تنها چیزی که وقتی رسیدم خونه میخواستم یک ماچ بود.
❤2
تنها استفادم از خونه خالی وقتی مامانم اینا میرن سفر اینه که با ارامش بیشتری میخابم✨😂
🫡2
حس شیشممم بازم داره اخطار میده
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم
و مجبورم خلافشو انجام بدم امیدوارم بگا نرم