کسی چه میداند،
من چقدر تلاش کردهام که روحم زیبا بماند،
وقتی جهان پر از رنج بود.
من چقدر تلاش کردهام که روحم زیبا بماند،
وقتی جهان پر از رنج بود.
این که یک نفر آدم خوبیه به این معنی نیست که برای تو آدم مناسبیه. این دو خیلی فرق دارن باهم.
حال واحوالم اینجوریه که
دلم میخاد فردا برم پیش تراپیستم بگم میشه بغلم کنی من فقط زار بزنم:)
دلم میخاد فردا برم پیش تراپیستم بگم میشه بغلم کنی من فقط زار بزنم:)
👍1
زمین میخوری، بلند میشوی، استخوانهای شکستهات را جا میاندازی، با آستینت اشکهایت را پاک میکنی و ادامه میدهی.
زانویِ غم بغل گرفتی؟
مگه زندگیِ چندمته كه توقع داری هيچ اشتباهی نكنی؟
غصه نخوريا، یهو میبینی خدا برات دری رو باز میکنه که تو حتی اون درو نزده بودی.
مگه زندگیِ چندمته كه توقع داری هيچ اشتباهی نكنی؟
غصه نخوريا، یهو میبینی خدا برات دری رو باز میکنه که تو حتی اون درو نزده بودی.
وقتی یکی که برام عزیزه ناراحتم میکنه تنها چیزی که میتونم بهش بگم اینه که کاش این کار رو نمیکردی. قطعاً میبخشمت عزیزم ولی دلم هیچوقت باهات صاف نمیشه و این ارتباط به مرور به پایان میرسه.
یه چیزایی رو با شوخی و خنده تعریف میکنم که قبلا بخاطرش هزار بار گریه کرده بودم.
نمیدونم قصه زندگیم چطوری تموم میشه ولی هیچ کجای این داستان نمیخونی که من جا زدم.
موندن تو یه رابطه فقط به این دلیل که اونو دوست داری منطقی نیست. چون عشق تمام چیزی نیست که بهش نیاز داری.
تو به احترام، زمان، اطمینان و تعهد، امنیت، توجه، درک شدن، شادی، آرامش هم نیاز داری...
تو به احترام، زمان، اطمینان و تعهد، امنیت، توجه، درک شدن، شادی، آرامش هم نیاز داری...