Everyone says maybe in another life
But what if this is another life?
But what if this is another life?
ولی من سرپا بودنمو مدیون رفیق صمیمیم ام. تو بدون اینکه خودت بدونی قلبی رو ترمیم کردی که هیچ نقشی تو شکستنش نداشتی، بدون اینکه بدونی از درون دارم میپاشم منو خندوندی و آرومم کردی، تو همه جوره و توی هر حالت منو دوست داشتی و کنارم موندی. تو مثل خانوادمی، نجات دهنده یا نیمهی گمشده ای که دنبالش میگشتم تو بودی، بغل گوشم بودی و نمیدیدم چه فرشته ای رو کنارم دارم. ازت ممنونم که همیشه به موقع میرسی.
❤2
آدم ذره ذره بیحوصله میشه، اول دیگه فیلم ندیدم، بعد کتاب نخوندم، بعدش دیگه کمتر بیرون رفتم و الان کمتر حوصله ارتباطات جدید رو دارم.
یهو چشم باز میکنی میبینی به ورژنی
از خودت رسیدی که هیچی از خودت
مهمتر نیست.
از خودت رسیدی که هیچی از خودت
مهمتر نیست.
فكت:
اکثر روابط،
به همون دلیلی تموم میشن که شما از اولش میدونستید به این دلیل نباید با این آدم وارد رابطه بشید.
اکثر روابط،
به همون دلیلی تموم میشن که شما از اولش میدونستید به این دلیل نباید با این آدم وارد رابطه بشید.
از لحاظ روحی نیاز به سفری دارم که لست سین تلگرامم بشه within a week
امروز به اندازه کافی غمگین بودم میرم باشگاه بغضم و با تمرین قورت بدم