آدمها کتاب نیستن که واسشون نشونه بذاری، بعد بری و وقتی برگشتی هنوز سر همون صفحه باشن. آدمها میرن و هیچ تعهدی درقبال بلاتکلیفی شما ندارن.
من نمیتوانم به تو بفهمانم؛
نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد، من حتّی نمیتوانم آن را برای خودم توضیح دهم.
نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد، من حتّی نمیتوانم آن را برای خودم توضیح دهم.
دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمیشه فرار کنی. باید از پس غمها، دلتنگیها، تصمیمهای سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش میکشی، تنهای تنها.
چند وقته زندگیم یهجوری شده که هم تنهایی اذیتم میکنه هم حضور آدمها.
وچه و هانا فلورو میبینم افسردگی مورد توجه قرارنگرفتن میگیریمممممممم
پست های گلای ناناییییی
پست های گلای ناناییییی
من قبلا میخواستم همه رو نجات بدم،اما الان میخوام اون چیزی که از خودم باقی مونده رو نجات بدم.
Everyone says maybe in another life
But what if this is another life?
But what if this is another life?
ولی من سرپا بودنمو مدیون رفیق صمیمیم ام. تو بدون اینکه خودت بدونی قلبی رو ترمیم کردی که هیچ نقشی تو شکستنش نداشتی، بدون اینکه بدونی از درون دارم میپاشم منو خندوندی و آرومم کردی، تو همه جوره و توی هر حالت منو دوست داشتی و کنارم موندی. تو مثل خانوادمی، نجات دهنده یا نیمهی گمشده ای که دنبالش میگشتم تو بودی، بغل گوشم بودی و نمیدیدم چه فرشته ای رو کنارم دارم. ازت ممنونم که همیشه به موقع میرسی.
❤2
آدم ذره ذره بیحوصله میشه، اول دیگه فیلم ندیدم، بعد کتاب نخوندم، بعدش دیگه کمتر بیرون رفتم و الان کمتر حوصله ارتباطات جدید رو دارم.