جایی نمان که غمت بیارزش باشد؛
آدمها اگر دوستت داشته باشند، نمیتوانند غمگینیات را نادیده بگیرند.
آدمها اگر دوستت داشته باشند، نمیتوانند غمگینیات را نادیده بگیرند.
❤2
زندگی یه وطن بهم بدهکاره ، که توش فقط به زندگی کردن فکر کنم ، نه به رفتن
اکنون بنظر می رسد صبور تر شدهام؛ اما چراغی در وجودم خاموش شده است که دوست داشتم تا ابد روشن بماند.
آدمها کتاب نیستن که واسشون نشونه بذاری، بعد بری و وقتی برگشتی هنوز سر همون صفحه باشن. آدمها میرن و هیچ تعهدی درقبال بلاتکلیفی شما ندارن.
من نمیتوانم به تو بفهمانم؛
نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد، من حتّی نمیتوانم آن را برای خودم توضیح دهم.
نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد، من حتّی نمیتوانم آن را برای خودم توضیح دهم.