انسان قاتل خودشه؛
هیچچیز به اندازه
خود آدمیزاد نمیتونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
هیچچیز به اندازه
خود آدمیزاد نمیتونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
❤2
بنظرم ببینید کی حاضر بخاطرتون چیکار کنه… تا چه حدی پیش میره و ریسک میکنه و تلاش میکنه و…
اِی
اِی
من یه مقدار کمی
برام حوصله مونده..!
اونم جدا کردم
واسه اونایی که
باهاشون حال میکنم؛
ارتباط کمتر،
کیفیت بیشتر،
ذهن آرامتر...
برام حوصله مونده..!
اونم جدا کردم
واسه اونایی که
باهاشون حال میکنم؛
ارتباط کمتر،
کیفیت بیشتر،
ذهن آرامتر...
😍2
گاهی اوقات احساس میکنم که گذشته و آینده به قدری محکم از دو طرف فشار وارد میکنند که هیچ جایی برای زمان حال باقی نمیماند...
یه عزیزی یه جمله ای میگفت
فکر میکنم کلید تمام روابط انسانی باشه،
میگفت:
"فرق ادما تو جبران کردنشونه، وگرنه همه اشتباه میکنن!"
فکر میکنم کلید تمام روابط انسانی باشه،
میگفت:
"فرق ادما تو جبران کردنشونه، وگرنه همه اشتباه میکنن!"
اشتباه آدما رو ببخشيد، از تقصير دوستاتون بگذريد، بدون كينه به همشون لبخند بزنيد و براى هميشه باهاشون قطع ارتباط كنيد.
تو سنی هستم که برام مهمه با آدمهایی در ارتباط باشم که تهموندهی امیدم رو ازم نگیرن.
بهم اضطراب ندن ؛
حسادت نداشته باشن ؛
مقایسه نکنن ؛
هدفمند باشن ؛
"من بهم ثابت شده وقتی رابطههات درست باشه ، همه چی سر جای خودش اتفاق میوفته.
بهم اضطراب ندن ؛
حسادت نداشته باشن ؛
مقایسه نکنن ؛
هدفمند باشن ؛
"من بهم ثابت شده وقتی رابطههات درست باشه ، همه چی سر جای خودش اتفاق میوفته.