Eror 1000 + 1
181 subscribers
342 photos
40 videos
5 files
170 links
اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)
Download Telegram
‏انسان قاتل خودشه؛
هیچ‌چیز به اندازه
خود آدمیزاد نمی‌تونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
2
‏از یه جایی به بعد باور کردن آدم‌ها برات غیر ممکن میشه.
تا الان تمام تلاش هام برای برداشتن آوار بوده… من چیزی نساختم
بنظرم ببینید کی حاضر بخاطرتون چیکار کنه… تا چه حدی پیش میره و ریسک میکنه و تلاش میکنه و…
اِی
بدترین توانایی انسان اینست که بلد باشد با همه چیز مدارا کند
Tasian
Amiryal
برای حفظ روحیه زنانم میخام از سرماه یوگا ثبت نام کنم😂
Ba To
Ebi
من یه مقدار کمی
برام حوصله مونده..!
اونم جدا کردم
واسه اونایی که
باهاشون حال میکنم؛
ارتباط کمتر،
کیفیت بیشتر،
ذهن آرام‌تر...
😍2
Forwarded from 𝑯𝒊𝒌𝒂𝒓𝒊'𝒔 𝒎𝒊𝒏𝒅🌻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از شرکت سمی استعفا دادم از فردا درود بر ازادی
Naboodam (Ambient/Trap)
Dayan
New
گاهی اوقات احساس می‌کنم که گذشته و آینده به قدری محکم از دو طرف فشار وارد می‌کنند که هیچ جایی برای زمان حال باقی نمی‌ماند...
یه عزیزی یه جمله ای میگفت
فکر میکنم کلید تمام روابط انسانی باشه،
می‌گفت:
‏"فرق ادما تو جبران کردنشونه، وگرنه همه اشتباه میکنن!"
‏اشتباه آدما رو ببخشيد، از تقصير دوستاتون بگذريد، بدون كينه به همشون لبخند بزنيد و براى هميشه باهاشون قطع ارتباط كنيد.
‏آرامش در فاصله داشتن با آدماست جدی.
Berim Baham (Solo Version)
Hoomaan
تو سنی هستم که برام مهمه با آدم‌هایی در ارتباط باشم که ته‌مونده‌ی امیدم رو ازم نگیرن.
بهم اضطراب ندن ؛
حسادت نداشته باشن ؛
مقایسه نکنن ؛
هدفمند باشن ؛
"من بهم ثابت شده وقتی رابطه‌هات درست باشه ، همه چی سر جای خودش اتفاق میوفته.
وقتی خیلی خسته ای، دیگه اسمش تصمیم نیست، نجاته!
از اون روزاست که دوست دارم تنها ساکن یه سیاره دور افتاده باشم!