دایرهی چیزایی که حوصلهشونو دارم داره به یه نقطهی کمرنگ تبدیل میشه.
جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه!
انسان قاتل خودشه؛
هیچچیز به اندازه
خود آدمیزاد نمیتونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
هیچچیز به اندازه
خود آدمیزاد نمیتونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
❤2
بنظرم ببینید کی حاضر بخاطرتون چیکار کنه… تا چه حدی پیش میره و ریسک میکنه و تلاش میکنه و…
اِی
اِی
من یه مقدار کمی
برام حوصله مونده..!
اونم جدا کردم
واسه اونایی که
باهاشون حال میکنم؛
ارتباط کمتر،
کیفیت بیشتر،
ذهن آرامتر...
برام حوصله مونده..!
اونم جدا کردم
واسه اونایی که
باهاشون حال میکنم؛
ارتباط کمتر،
کیفیت بیشتر،
ذهن آرامتر...
😍2