Eror 1000 + 1
181 subscribers
342 photos
40 videos
5 files
170 links
اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)
Download Telegram
‏نصف بار روی دوشت کم میشه، وقتی بپذیری همه‌چیز دست تو نیست :)
آدمش باشه کنارش چایی باقلوا هم بخوری، بهت میچسبه.
درود به شرف موهای نم دارِ نرم، بوی خوب و حس تمیزی بعد از حموم.
‏دایره‌ی چیزایی که حوصله‌شونو دارم داره به یه نقطه‌ی کمرنگ تبدیل میشه.
جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه!
Gharibe
The Don
New
4:44
Fara Gharibe
Vinak, Sepehr Khalse, Ashkan Kagan
New
On Hame Chizam Bood
Arshiyas
‏انسان قاتل خودشه؛
هیچ‌چیز به اندازه
خود آدمیزاد نمی‌تونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
2
‏از یه جایی به بعد باور کردن آدم‌ها برات غیر ممکن میشه.
تا الان تمام تلاش هام برای برداشتن آوار بوده… من چیزی نساختم
بنظرم ببینید کی حاضر بخاطرتون چیکار کنه… تا چه حدی پیش میره و ریسک میکنه و تلاش میکنه و…
اِی
بدترین توانایی انسان اینست که بلد باشد با همه چیز مدارا کند
Tasian
Amiryal
برای حفظ روحیه زنانم میخام از سرماه یوگا ثبت نام کنم😂
Ba To
Ebi
من یه مقدار کمی
برام حوصله مونده..!
اونم جدا کردم
واسه اونایی که
باهاشون حال میکنم؛
ارتباط کمتر،
کیفیت بیشتر،
ذهن آرام‌تر...
😍2
Forwarded from 𝑯𝒊𝒌𝒂𝒓𝒊'𝒔 𝒎𝒊𝒏𝒅🌻
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از شرکت سمی استعفا دادم از فردا درود بر ازادی