شاید یادتون رفته باشه ولی من اینجام که بگم: جیمی تارت دو دو دو دو دو دو جیمی تارت دو دو دو دو دو دو جیمی تارت
فکر میکنم جدا شدن از آدمها تنها چیزیه که توش خوبم. هیچگونه نکته مثبتی هم در این قضیه وجود نداره.
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Video message
منم همینطور روی کنت. منم همینطور.
نمیدونم چطور بگم ولی هر لحظه امکان داره از شدت درد زیاد خودم رو بکشم
چهمیدونم والا عزیزم. بیا دربارهش بریم یکجایی که هیچ آدمیزادی وجود نداشته باشه.
خیلی بامزهست چون بعضی وقتها هی میخوام یک اشتباه رو دوبار تکرار نکنم ولی میبینم ای بابا. بازم که همون اشتباه رو تکرار کردی عسل جون. آفرین به شما.
سریال this is us ریواچ میکنم و بابت اینکه جک پیرسن تو زندگیم وجود نداره غصه میخورم