Forwarded from Deshan Lakshitha
Me lankawe signal channel kiyana eka mafiyawak wela thiyena kale balen salli aran api amaruwe dana aya athare ayiya harihoda kenek mehema deyak kiyala dunnata
❤6🥰1
🌎EMASTER VIP SIGNAL🌎
MUBARAK / USDT
SHORT TRADE 🔴
ENTRY = market - 0.032
TARGETS 👇
(1) 0.02845
(2) 0.028
(3) 0.0275
(4) 0.0263
SL = 0.033
Leverage = 10
Podi ganakin entry argen up weddi ladder krnn. Risk entry.stoploss ek lagatama entry ek ganna ladder krla
MUBARAK / USDT
SHORT TRADE 🔴
ENTRY = market - 0.032
TARGETS 👇
(1) 0.02845
(2) 0.028
(3) 0.0275
(4) 0.0263
SL = 0.033
Leverage = 10
Podi ganakin entry argen up weddi ladder krnn. Risk entry.stoploss ek lagatama entry ek ganna ladder krla
🥰6🔥2
Emaster Crypto Community
🌎EMASTER VIP SIGNAL🌎 MUBARAK / USDT SHORT TRADE 🔴 ENTRY = market - 0.032 TARGETS 👇 (1) 0.02845 (2) 0.028 (3) 0.0275 (4) 0.0263 SL = 0.033 Leverage = 10 Podi ganakin entry argen up weddi ladder krnn. Risk entry.stoploss ek lagatama entry ek ganna ladder…
Hello Good morning Mubarak 🔴 emaster free signal වෙනදා වගේම අදත් 🚀 - @Emaster_Admin
❤10🐳1
Emaster Crypto Community
🌎EMASTER VIP SIGNAL🌎 MUBARAK / USDT SHORT TRADE 🔴 ENTRY = market - 0.032 TARGETS 👇 (1) 0.02845 (2) 0.028 (3) 0.0275 (4) 0.0263 SL = 0.033 Leverage = 10 Podi ganakin entry argen up weddi ladder krnn. Risk entry.stoploss ek lagatama entry ek ganna ladder…
Hello Good morning Mubarak 🔴 emaster free signal වෙනදා වගේම අදත් 🚀 - @Emaster_Admin
🔥10❤1
Forwarded from Mahesh Amarasiri
උදෙන්ම Profit ඔනේ නම් EMaster තමා ඉතින්.❤️
❤2🙏2🥰1
Forwarded from Mikey
Aiya good morning thanks T usd akan dollar 6k awa♥️ dan tama tika tika allagana yanna thanks 👍
❤6🤩3🔥1🎉1
Emaster Premium Signal Service
🚀 Daily 5- 10 Future Signals
🚀 95%+ Accuracy
🚀 Trading Strategies
🚀 Long Term 10x Signals
🚀 Risk / Money Management Tips
🚀 Monthly Zoom Sessions
🚀 Instructions for Beginners
😎 Premium Charges :
🔥1 Month : 10 USDT
🔥3 Month : 25 USDT
🔥6 Month : 45 USDT
🔥Lifetime : 100 USDT
Binance ID - 60543236
Bank Transfers Available ✅
📲 Contact - @Emaster_Admin
🚀 Daily 5- 10 Future Signals
🚀 95%+ Accuracy
🚀 Trading Strategies
🚀 Long Term 10x Signals
🚀 Risk / Money Management Tips
🚀 Monthly Zoom Sessions
🚀 Instructions for Beginners
😎 Premium Charges :
🔥1 Month : 10 USDT
🔥3 Month : 25 USDT
🔥6 Month : 45 USDT
🔥Lifetime : 100 USDT
Binance ID - 60543236
Bank Transfers Available ✅
📲 Contact - @Emaster_Admin
Forwarded from Mikey
Aiya mito usdt akan dollar 1. 5 i dan tama aiya oyalaga kalin classes baluwa entry point akai oyala dena signal aki trading veiw aka hadagna hari entry point akan entry unama aniwaran profit tama
❤1
Emaster Crypto Community
🌎EMASTER VIP SIGNAL🌎 MUBARAK / USDT SHORT TRADE 🔴 ENTRY = market - 0.032 TARGETS 👇 (1) 0.02845 (2) 0.028 (3) 0.0275 (4) 0.0263 SL = 0.033 Leverage = 10 Podi ganakin entry argen up weddi ladder krnn. Risk entry.stoploss ek lagatama entry ek ganna ladder…
Hello Good morning Mubarak 🔴 emaster free signal වෙනදා වගේම අදත් 🚀 - @Emaster_Admin
❤2🔥1🎉1🤩1
Emaster Crypto Community
🌎EMASTER VIP SIGNAL🌎 UAI / USDT SHORT TRADE 🔴 ENTRY = market- 0.63 TARGETS 👇 (1) 0.575 (2) 0.568 (3) 0.554 (4) 0.54 SL = 0.64 Leverage = 10 Podi ganakin entry argen up weddi ladder krnn. Risk entry.stoploss ek lagatama entry ek ganna ladder krla
Holders are Winners කියන්නෙ නිකන් නෙමෙ පුතේ 😎 Free සිග්නල් සැප 😍 UAI 🔴 1500%+ Gain 💪🏽
VIP Contact - @Emaster_Admin
VIP Contact - @Emaster_Admin
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4🥰3🤩2
Emaster Premium Channel එකට Join වෙනවා නම්
🟢 Trade එකක් හරියට Open කරන විදිහ
🟢 Profit Book කරන විදිහ
🟢 Ladder කරන විදිහ
🟢 SL දාගන්න සහ Move කරන විදිහ
මේ ටිකවත් හරියට දන්නේ නැතුව Join වෙන්න එපා ❌
Premium සිග්නල් Channel එකේ දෙන සිග්නල් වල Limit එකක් නෑ. හොද Chances තිබ්බොත් සිග්නල් 10ක් හරි දෙනවා 💪🏽
Free සිග්නල් Try කරල ඒවා හොදයි නම් Premium Try කරන්න 💪🏽 ජය වේවා ❤️
Contact - @Emaster_Admin
🟢 Trade එකක් හරියට Open කරන විදිහ
🟢 Profit Book කරන විදිහ
🟢 Ladder කරන විදිහ
🟢 SL දාගන්න සහ Move කරන විදිහ
මේ ටිකවත් හරියට දන්නේ නැතුව Join වෙන්න එපා ❌
Premium සිග්නල් Channel එකේ දෙන සිග්නල් වල Limit එකක් නෑ. හොද Chances තිබ්බොත් සිග්නල් 10ක් හරි දෙනවා 💪🏽
Free සිග්නල් Try කරල ඒවා හොදයි නම් Premium Try කරන්න 💪🏽 ජය වේවා ❤️
Contact - @Emaster_Admin
❤4🔥4🤩1